Ухвала
від 30.10.2017 по справі 802/1741/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Вінниця

30 жовтня 2017 р. Справа № 802/1741/17-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Дмитришеної Руслани Миколаївни,

за участю:

секретаря судового засідання: Макарової К.В.

представника позивача: Чайки А.О.

представника відповідача: Долиняного С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом: Головного управління ДФС у Вінницькій області

до: фермерського господарства "Злагода Агро - 1"

про: накладення арешту на кошти та інші цінності

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Головного управління ДФС у Вінницькій області до фермерського господарства "Злагода Агро - 1" про накладення арешту на кошти та інші цінності.

Представником відповідача в судовому засіданні заявлено клопотання про залишення адміністративного позову без розгляду, в зв"язку із тим, що ГУ ДФС у Вінницькій області пропущено строк звернення до суду.

Представник позивача щодо заявленого клопотання заперечував та просив суд відмовити у його задоволенні.

Суд, розглянувши заявлене відповідачем клопотання, заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності, дійшов висновку про наступне.

В силу ч. ч. 1, 2 ст. 99 КАС України, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення передбачених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень.

Отже, зміст ст. 99 КАС України передбачає можливість встановлення іншими законами інших строків звернення до адміністративного суду.

Згідно матеріалів справи, предметом розгляду даної справи є накладення арешту на кошти та інші цінності ФГ "Злагода Агро-1" на суму податкового боргу 883042,04 грн.

Так, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Згідно із пунктом 102.1 статті 102 ПК України, контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання.

У силу вимог пункту 102.4 статті 102 ПК України, у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Із зазначеного слідує висновок, що строк стягненя податкового боргу за рішенням суду триває до повного погашення або визнання його безнадійним.

Зазначена позиція викладена в листі Вищого адміністративного суду України Щодо однакового застосування адміністративними судами окремих приписів Податкового кодексу України та Кодексу адміністративного судочинства України № 203/11/13-11 від 10.02.2011.

З огляду на вищевикладене та враховуючи, що строки звернення до суду позивачем пропущені не були, суд не вбачає підстав для залишення позовної заяви без розгляду на підставі ст. 100 КАС України, а тому клопотання відповідача задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 99, 128, 160, 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

в задоволенні клопотання про залишення адміністративного позову Головного управління ДФС у Вінницькій області без розгляду - відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає. Відповідно до ч. 6 ст. 254 КАС України ухвали суду, які не можуть бути оскаржені, набирають законної сили з моменту постановлення.

Суддя./підпис/ Дмитришена Руслана Миколаївна

Копія вірна.

Суддя:

Секретар:

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2017
Оприлюднено06.11.2017
Номер документу70008593
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/1741/17-а

Ухвала від 09.11.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 25.08.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 06.08.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Постанова від 30.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні