Ухвала
від 07.11.2017 по справі 243/9853/17
СЛОВ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

243/9853/17

1-кс/243/1013/2017

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 листопада 2017 року м. Слов`янськ

Слідчий суддя Слов`янського міськрайонного суду Донецької області ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю:

слідчого ОСОБА_3 ,

прокурора ОСОБА_4 ,

розглянувши в судовому засіданні в залі № 11 Слов`янського міськрайонного суду Донецької області клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 щодо надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпраці у Донецькій області на проведення перевірки суб`єкта господарювання за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 12017050510002533 від 03.10.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

06 жовтня 2017 року до Слов`янського міськрайонного суду звернувся слідчий СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області лейтенант поліції ОСОБА_3 з клопотанням, погодженим прокурором Слов`янської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , в якому просить надати дозволу посадовим особам Головного управління Держпраці у Донецькій області на проведення перевірки суб`єкта господарювання.

З клопотання видно, що слідчим відділом Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області проводиться досудове розслідування за фактом грубого порушення законодавства про працю юридичної особи - Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ 21955559), відомості про який 03.10.2017 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань під № 12017050510002533 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 172 КК України.

Встановлено, що 03.10.2017 до Слов`янського ВП надійшла ухвала Слов`янського міськрайонного суду із зобов`язанням внесення до ЄРДР відомостей за заявою ОСОБА_5 , щодо факту грубого порушення законодавства про працю відносно нього (ЖЄО 31711 від 03.10.2017).

В рамках досудового розслідування був допитаний в якості потерпілого ОСОБА_5 , який вказав наступне: 25.10.2016 року, згідно наказу про призначення №86-к від 25.10.2016 року його було прийнято на посаду сторожа у Донецький Обласний Центр з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559. Адреса: 84122. Донецька обдасть, м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 13).

Також, його було прийняте за сумісництвом на посаду прибиральника до тієї ж організації на 0,25 ставки.

У січні 2017 року його викликав його безпосередній керівник - завгосп ОСОБА_6 . Під загрозою звільнення ОСОБА_6 змусив його написати «Заяву про звільнення за власним бажанням». При цьому йому було зауважено, що дату заяви ставити не потрібно, тільки підпис.

При цьому жодних пояснень щодо того, навіщо потрібно писати таку заяву, завгоспом надано не було. Всі його питання щодо доцільності такої заяви завгосп також проігнорував. Але наголосив на тому, що в разі не написання ОСОБА_5 такої заяви, до нього буде негативне ставлення з боку всього робочого колективу та з боку керівництва. Також на нього було здійснено психологічний тиск, шляхом погрози звільненням, у тому разі, якщо він не напише зазначену заяву. Свідків під час зазначеної розмови не було.

Під страхом втрати робочого місця та під страхом притиснення з боку колективу та керівництва, ним було написано «Заяву про звільнення за власним бажанням з посада сторожа». Дату на своїй заяві він де ставив.

До 07.09.2017 року ОСОБА_5 старанно та сумлінно виконував свої посадові обов`язки. 07 вересня 2017 року його було викликано до відділу кадрів.

Інспектором відділу кадрів ОСОБА_7 , ОСОБА_5 було ознайомлено із наказом про звільнення №88-к від 01.09.2017 року Також, йому було надано копію вищенаведеного наказу. Інспектор відділу кадрів зауважила, що дату ознайомлення із наказом треба поставити 08.09.2017 року. Від хвилювання у ОСОБА_5 різко погіршився фізичний та психологічний стан. Перебуваючи в пригніченому психологічному стані, та за проханням ОСОБА_7 , він підписав надані йому документи.

У наказі №88-к від 01.09.2017 року міститься наступна інформація:

-Звільнити ОСОБА_5 , сторожа, 08 вересня 2017 року за угодою сторін п.1

ст. 36 КЗпП України.

-Підстава: заява ОСОБА_5 від 01.09.2017 року.

ОСОБА_5 повідомляє, що ніякої угоди сторін не існує. Він дійсно писав заяву про звільнення під тиском завгоспа, але жодної дати на своїй заяві він не ставив. Таким чином, інформація у наказі щодо його заяви від 01.09.2017 є неправдивою, а дата заяви є підробкою. Хто саме поставив дату йому невідомо. Також в той же день 07.09.2017 року ОСОБА_6 хотів віддати йому обхідний лист для підпису у відповідних посадових осіб підприємства, однак він відмовився отримувати даний лист у зв`язку з незгодою з наказом про звільнення, а також з тим, що він фактично не надавав свою заяву про звільнення головному лікарю Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби я СНІДом. Окрім того, він 11.09.2017 року надав секретарю Головного лікаря Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом заяву про незаконне звільнення. Однак він відповіді так і не отримав. ОСОБА_5 вважає, що мотивом вищезазначених подій є те, що завгосп ОСОБА_6 неодноразово сприяв прийняттю на роботу до Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом своїх родичів або друзів. Також, йому стало відомо, що одразу після його звільнення на посаду було одразу прийняту іншу людину, яка перебуває у дружніх (а можливо і родинних) відносинах із ОСОБА_6 . На даний час ОСОБА_5 продовжує працювати у Донецькому Обласному Центрі з профілактики та боротьби зі СНІДом на посаді прибиральника на 0,25 ставки.

Згідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Донецький Обласний Центр з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559) зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна: лікувальний корпус - психіатричний диспансер з позначкою А-2, гараж НОМЕР_1 , розташовані за адресою: АДРЕСА_2 , на праві комунальної власності належить Слов`янській міській раді - ДПОУ 04052821);

Відповідно до ст. 36 Кодексу законів про працю України підставами припинення трудового договору є:

1) угода сторін;

2)закінчення строку, крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін

не поставила вимогу про їх припинення;

3)призов або вступ працівника або власника - фізичної особи на військову службу направлення

на альтернативну (невійськову) службу, крім випадків, коли за працівником зберігаються місце роботи, посада відповідно до частин третьої та четвертої статті 119 цього Кодексу;

4)розірвання трудового договору з ініціативи працівника (статті 38, 39), з ініціативі влсника або

уповноваженого ним органу (статті 40, 41) або на вимогу профспілкового чи іншого уповноваженого на представництво трудовим колективом органу (стаття 45):

5)переведення працівника, за його згодою, на інше підприємство, в установу організацію або

перехід на виборну посаду;

6) відмова працівника від переведення на роботу в іншу місцевість разом з підприємством,

установою, організацією, а також відмова від продовження роботи у зв`язку із зміною істотних умов праці;

7)набрання законної сили вироком суду, яким працівника засуджено (крім випадків звільнення

від відбування покарання з випробуванням) до позбавлення волі або до іншого покарання, яке виключає можливість продовження даної роботи;

7-1) укладення трудового договору (контракту), всупереч вимогам Закону "Про запобігання корупції", встановленим для осіб, які звільнилися або іншим припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, протягом року з дня її припинення;

7-2) з підстав, передбачених Законом України "Про очищення влади";

8) підстави, передбачені контрактом;

9) підстави, передбачені іншими законами.

На підставі викладеного, однією з підстав припинення трудового договору є волевиявлення його сторін щодо звільнення за угодою (домовленістю) сторін (п.1 ст.36 України), згідно показань потерпілого ОСОБА_5 така домовленість відсутня. Таким чином, в період часу з січня 2017 року по 01.09.2017 року посадові особи Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559), порушили чинне законодавства про працю та звільнили ОСОБА_5 .

У зв`язку з викладеним виникла необхідність в ініціюванні проведення перевірки дотримання вимог законодавства України про працю Донецьким Обласним Центром з дотримання та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559) спеціалістами Головного Держпраці у Донецькій області в частині припинення трудового договору з січня 2017 року по 01.09.2017 року.

Згідно до ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Отже, перевірка в кримінальному провадженні не захід забезпечення кримінального провадження, в розумінні визначеному в розділі її КПК України, а відповідно до ч. 2 ст. КПК України є законним способом збирання стороною обвинувачення доказів.

Згідно положень чинного законодавства України слідчий та прокурор у кримінальному провадженні, не можуть самостійно ініціювати питання про призначення відповідної перевірки.

Так, відповідно до п.п. б, п.12 прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-УІІ у Кримінально процесуальному кодексі України виключено положення п.6 ч.2 ст. 36 КПК України, відповідно до якого прокурор був уповноваженим призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом. Відповідно до п.п.в, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-УІІ у Кримінальному процесуальному кодексі виключено пункт 4 частини другої статті 40, відповідно до якого слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.

Згідно з п. 2 ч. 1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки дяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до додатку зазначеної постанови, однією з держаних інспекцій, якій надає дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, організацій, фізичних осіб - підприємців є Держпраці.

Крім того, відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік Державною фіскальною службою України та її територіальними органами, Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Норми зазначеного пункту із змінами, внесеними Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №1728-VIII від 03.11.2016, відповідно до ч.1 ст. 7 Прикінцевих положень зазначеного Закону, діють до 31 грудня 2017 року включно.

Таким чином, законом встановлено судовий контроль за дотриманням законності та обґрунтованості втручання у господарську діяльність, зумовлену потребами досудового розслідування задля досягнення його дієвості.

Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань праці», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 96 від 11 лютого 2015 року. Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за дотриманням вимог законодавства про працю, зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи. Згідно до ст.7 Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Головне управління Держпраці у Донецькій області (ЄДРПОУ 39790445 юридична адреса: 85300, Донецька обл., місто Покровськ. вулиця Прокоф`єва, будинок 82), зареєстрована 14.05.2015 в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, номер запису: 1 271 102 0000 001810.

Матеріали перевірки головного управління Держпраці у Донецькій області з питані дотримання вимог законодавства про працю посадовими особами Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом матимуть суттєве доказове значення і рамках досудового розслідування. Можливість провести вказану перевірку без дозволу слідчого судді відсутня та призведе до істотного порушення прав людини основоположних свобод.

Враховуючи вищевикладене, для швидкого розслідування кримінальною провадження, досягнення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, які є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення необхідно отримаю результати перевірки додержання законодавства про працю Донецьким Обласний Центром з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559).

Вислухавши пояснення слідчого та прокурора, дослідивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання слідчого про надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпраці у Донецькій області на проведення перевірки суб`єкта господарювання, підлягає задоволенню.

Під час судового розгляду, на обґрунтування даного клопотання слідчим, надані наступні документи:

Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017050510002533 від 03.10.2017 року, відповідно до якого 03.10.2017 року до Слов`янського ВП надійшла ухвала Слов`янського міськрайонного суду із зобов`язання внесення до ЄРДР відомостей за заявою ОСОБА_5 , щодо факту грубого порушення законодавства про працю відносно нього. ЄО 31711 від 03.10.2017.

Копія трудової книжки ОСОБА_5 № НОМЕР_2 , у якій останній запис від 08.09.2017 року про «звільнення за угодою сторін» п.1 ст. 36 КЗпП України.

Наказ №88-к від 01.09.2017 року про звільнення ОСОБА_5 , сторожа, 08 вересня 2017 року «за угодою сторін» п.1 ст. 36 КЗпП України.

Протокол допиту потерпілого ОСОБА_5 , де він повідомляє, що ніякої угоди сторін не існує. Він дійсно писав заяву про звільнення під тиском завгоспа, але жодної дати на своїй заяві він не ставив. Таким чином, інформація у наказі щодо його заяви від 01.09.2017 є неправдивою, а дата заяви є підробкою. Хто саме поставив дату йому невідомо. Також в той же день 07.09.2017 року ОСОБА_6 хотів віддати йому обхідний лист для підпису у відповідних посадових осіб підприємства, однак він відмовився отримувати даний лист у зв`язку з незгодою з наказом про звільнення, а також з тим, що він фактично не надавав свою заяву про звільнення головному лікарю Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби я СНІДом. Окрім того, він 11.09.2017 року надав секретарю Головного лікаря Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом заяву про незаконне звільнення. Однак він відповіді так і не отримав. Вважає, що мотивом вищезазначених подій є те, що завгосп ОСОБА_6 неодноразово сприяв прийняттю на роботу до Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом своїх родичів або друзів. Також, йому стало відомо, що одразу після його звільнення на посаду було одразу прийняту іншу людину, яка перебуває у дружніх (а можливо і родинних) відносинах із ОСОБА_6 . На даний час ОСОБА_5 продовжує працювати у Донецькому Обласному Центрі з профілактики та боротьби зі СНІДом на посаді прибиральника на 0,25 ставки.

Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій указано, що Донецький Обласний Центр з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559) зареєстрований за адресою: 84122, Донецька область. м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 13.

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна з якої слудує, що лікувальний корпус - психіатричний диспансер з позначкою А-2, гараж НОМЕР_1 , розташовані за адресою: Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 13, на праві комунальної власності належить Слов`янській міській раді - ДПОУ 04052821);

Згідно з ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Так, відповідно до п.п. б, п. 12 прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінально процесуальному кодексі України виключено положення п. 6 ч.2 ст. 36 КПК України, відповідно до якого прокурор був уповноваженим призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.

Відповідно до п.п.в, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінальному процесуальному кодексі України виключено пункт 4 частини другої статті 40, відповідно до якого слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.

Згідно з п. 2 ч. 1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до додатку зазначеної постанови, однією з держаних інспекцій, якій надається дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб підприємців є Держпраці.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Норми зазначеного пункту із змінами, внесеними Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №1728-VIII від 03.11.2016, відповідно до ч.1 ст. 7 Прикінцевих положень зазначеного Закону, діють до 31 грудня 2017 року включно.

Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань праці», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 96 від 11 лютого 2015 року, Держпраці відповідно до покладених на неї завдань реалізую державну політику у сфері охорони та гігієни праці а також здійснює державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Згідно до ст.7 Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Головне управління Держпраці у Донецькій області (ЄДРПОУ 39790445, юридична адреса: 85300, Донецька обл., місто Покровськ, вулиця Прокоф`єва, будинок 82), зареєстрована 14.05.2015 в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, номер запису: 1 271 102 0000 001810.

Матеріали перевірки головного управління Держпраці у Донецькій області з питані дотримання вимог законодавства про працю посадовими особами Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом матимуть суттєве доказове значення і рамках досудового розслідування. Можливість провести вказану перевірку без дозволу слідчого судді відсутня та призведе до істотного порушення прав людини основоположних свобод.

Враховуючи вищевикладене, для швидкого розслідування кримінальною провадження, досягнення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, які є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення необхідно отримаю результати перевірки додержання законодавства про працю Донецьким Обласний Центром з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559).

Таким чином, законом встановлено судовий контроль за дотриманням законності та обґрунтованості втручання у господарську діяльність, зумовлену потребами досудового розслідування задля досягнення його дієвості.

Приймаючи до уваги, що у ході судового розгляду даного клопотання, слідчим доведено, що для правильного швидкого, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження та фіксації всіх обставин, необхідно проведення перевірки посадовими особами головного управління Держпраці у Донецькій області діяльності суб`єкта господарювання - юридичної особи - Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись п. 10, ч. 2 ст. 36, п. 5, ч. 2 ст. 40, ч. 2 ст. 93 КПК України, п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014 №408; п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014; -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області лейтенанта поліції ОСОБА_8 щодо надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпраці у Донецькій області на проведення перевірки суб`єкта господарювання за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 12017050510002533 від 03.10.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172 КК України задовольнити.

Надати дозвіл посадовим особам Головного управління Держпраці у Донецькій області (ЄДРПОУ 39790445, юридична адреса: 85300, Донецька обл., місто Покровськ, вулиця Прокоф`єва, будинок 82) зареєстрована 14.05.2015 в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, номер запису: 1 271 102 0000 001810, в період з листопада 2017 року по 01.12.2017 року (з врахуванням терміну продовження у разі виникнення необхідності) провести перевірку юридичної особи - Донецького Обласного Центру з профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559), зареєстрованого за адресою: Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 13, за період з січня 2017 року по 01.09.2017 року, з використанням матеріалів кримінального провадження № 12017050510002533 від 03.10.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172 КК України.

На вирішення інспекторів поставити такі питання:

-чи дотримується вимог чинного законодавства про працю Донецький Обласний Центр з

профілактики та боротьби зі СНІДом (код ЄДРПОУ: 21955559), що використовує найману працю в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та під час звільнення з роботи.

Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.

Ухвала складена в одному екземплярі в нарадчій кімнаті.

Слідчий суддя

Слов`янського міськрайонного суду ОСОБА_1

СудСлов'янський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення07.11.2017
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу70084065
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —243/9853/17

Ухвала від 07.11.2017

Кримінальне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Сидоренко І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні