Ухвала
від 07.11.2017 по справі 809/361/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 листопада 2017 рокуЛьвів№ 876/6806/17

Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Гулида Р.М.,

суддів - Кузьмича С.М., Запотічного І.І.,

за участю:

секретаря судового засідання - Керод Х.І.,

представника позивача - Туцького Ю.В.,

представника відповідача - Дутку-Гефко Х.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 травня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінагротех" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИЛА:

ТзОВ "Фінагротех" звернулося з позовом до ДФС України, ГУ ДФС України в Івано-Франківській області, Коломийської ОДПІ ГУ ДФС України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що відповідач протиправно, в порушення норм Податкового кодексу України, Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість не забезпечив автоматичне збільшення суми на яку позивач має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривні в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у визначений законом термін. Вважає такі дії відповідачів протиправними. Просить зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму на як позивач має право реєструвати податкові накладні у єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривень та відобразити відповідне збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 травня 2017 року, позов задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення автоматичного збільшення суми, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінагротех" має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Зобов'язано Державну фіскальну службу України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінагротех" (код ЄДРПОУ 37704768) має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень, з подальшим відображенням відповідного збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.

Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, ДФС України подала апеляційну скаргу до Львівського апеляційного адміністративного суду, в якій просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою в задоволенні позову відмовити повністю.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, що приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції порушив норми матеріального права, а допущена упереджена оцінка зібраних доказів та довільне трактування законодавства за текстом постанови, не відповідають фактичним обставинам справи, що і призвело до неправильного вирішення справи по суті позовних вимог.

Заслухавши доповідача - суддю Львівського апеляційного адміністративного суду, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції без змін, мотивуючи це наступним.

Судом першої інстанції встановлено, що ТзОВ Фінагротех перебуває на податковому обліку в Коломийській ОДПІ ГУ ДФС України в Івано-Франківській області та з 01.01.2013р. зареєстровано платником податку на додану вартість, що підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість за №200090981.

12.05.2016 р. позивач звернувся листом за №28 до ДФС України та Коломийської ОДПІ ГУ ДФС України в Івано-Франківській області про забезпечення автоматичного збільшення реєстраційної суми, на яку позивач має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно вимог п. 200-1.3 ст. 200 ПК України.

20.07.2015р. позивачем було подано контролюючому органу податкову декларацію в електронному вигляді з податку на додану вартість за червень 2015 року, згідно якої сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду становить 39 015 853 гривні.

ГУ ДФС в Івано-Франківській області за дорученням ДФС листом за №10/09-19-12-01-18 повідомило позивача про те, що ГУ ДФС в Івано-Франківській області вживає всі заходи щодо збільшення реєстраційного ліміту в системі електронного адміністрування.

08.02.2017 р. позивач звернувся із листом за №3 до ДФС України, ГУ ДФС України в Івано-Франківській області та Коломийської ОДПІ ГУ ДФС України в Івано-Франківській області про забезпечення автоматичного збільшення реєстраційної суми, на яка позивач має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно вимог п. 200-1.3 ст. 200 ПК України.

Однак, ДФС України не забезпечила автоматичного збільшення суми на яку ТзОВ "Фінагротех" має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України обумовлено, що платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п. 200-1.1 ст. 200-1 ПК України, система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 200-1.2 ст. 200-1 ПК України, платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Платникам - сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, додатково відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Пунктом 200-1.3 статті 200-1 ПК України передбачено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл).

Показники формули, визначеної цим пунктом, обраховуються з 1 липня 2015 року. Під час обрахунку показників SНаклОтр та SНаклВид також використовуються розрахунки коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку. Для обрахунку показників SНаклОтр, SНаклВид та SМитн використовуються документи (податкові накладні, розрахунки коригування, митні декларації, аркуші коригування та додаткові декларації), складені починаючи з 1 липня 2015 року.

Під час обрахунку суми SНакл також використовуються показники, визначені пунктом 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу.

Відповідно п. 200-1.7 ст. 200-1 ПК України, кошти зараховані на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, є коштами, які використовуються виключно у цілях, визначених пунктом 200-1.5 статті 200-1 цього Кодексу, та погашення податкового боргу з податку на додану вартість.

Відповідно п. 34 розділу ХХ Перехідні положення ПК України встановлено, що станом на третій робочий день після дати набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість зареєстрованим платникам податку значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, визначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових SНаклОтр, SНаклВид та SМитн, що були сформовані починаючи з 1 липня 2015 року. Зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом до 31 липня 2015 року для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період місяць, без проведення перевірок, передбачених статтею 200 цього Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду, що зазначено в податковій звітності з податку на додану вартість, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або відображаються операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, за червень 2015 року. На таку суму платником податку збільшується розмір суми податкового кредиту за звітний (податковий) період (липень 2015 року).

Відповідно п. 35 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, починаючи з четвертого робочого дня після дати набрання чинності Законом України Про внесення змін до ПК України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, складених до 1 липня 2015 року, здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість за №569 від 16.10.2014, відповідно до п. 200-1.1 і 200-1.2 ст.200-1 ПК України, затверджено Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість. Установлено, що рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість відкриваються у Державній казначейській службі. Державній фіскальній службі та Державній казначейській службі забезпечити здійснення заходів, необхідних для запровадження з 1 січня 2015 р. системи електронного адміністрування податку на додану вартість, зокрема відкриття до 25 грудня 2014 р. Державною казначейською службою у зазначеній системі рахунків платникам податку на додану вартість, що зареєстровані платниками такого податку згідно із поданим до 15 грудня 2014 р. Державною фіскальною службою реєстром таких платників (надалі - Порядок).

Цей Порядок визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.

Система електронного адміністрування податку запроваджується поетапно: на перехідний період (до 1 липня 2015 р. або іншої дати, визначеної окремим рішенням Верховної Ради України про скорочення такого періоду) - у тестовому режимі; із зазначеної дати - на постійній основі.

Згідно пункту 2 Порядку рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань. Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.

Періодичність, структура та формат обміну інформацією і реєстрами платників податку, необхідними для функціонування системи електронного адміністрування податку, визначаються ДФС та Казначейством (пункту 3). Електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі (пункту 4).

Казначейство відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка (пункту 6).

Пунктом 9 Порядку встановлено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (СумаНакл), обчислену за такою формулою: СумаНакл = СумаНаклОтр + СумаМитн + СумаПопРах - СумаНаклВид - СумаВідшкод - СумаПеревищ, де СумаНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими в Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних, складених за операціями, дата виникнення податкових зобов'язань за якими припадає на податковий період починаючи з 1 лютого 2015 р., а також розрахунків коригування до них;

СумаМитн - загальна сума податку, сплаченого платником податку безпосередньо або через уповноважену особу під час ввезення товарів на митну територію України, що визначається на підставі даних митних декларацій з урахуванням змін, внесених відповідно до аркушів коригування та додаткових декларацій, оформлених згідно із статтею 261 Митного кодексу України, виходячи із сум податку, сплачених починаючи з 1 лютого 2015 р. під час ввезення товарів на митну територію України;

СумаПопРах - загальна сума поповнення електронного рахунка з поточного рахунка платника податку, що визначається на підставі даних, які надійшли до ДФС від Казначейства, щодо сум коштів, перерахованих платником податку з власного поточного рахунка на електронний рахунок починаючи з 1 лютого 2015 р.;

СумаНаклВид - загальна сума податку за виданими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими у Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних за операціями, дата виникнення податкових зобов'язань за якими припадає на податковий період починаючи з 1 лютого 2015 р., а також розрахунків коригування до них;

СумаВідшкод - загальна сума податку, заявлена платником податку до бюджетного відшкодування, що визначається на підставі задекларованих до відшкодування на поточний рахунок платника податку сум від'ємного значення податку, розрахованих за операціями, здійсненими після 1 лютого 2015 р., згідно з податковими деклараціями з податку та уточнюючими розрахунками до них, поданими контролюючому органу, починаючи з податкової звітності за: лютий 2015 р. - для платників податку, що застосовують місячний звітний період; I квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період;

СумаПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між: сумами податкових зобов'язань за операціями з постачання товарів (послуг) та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 1 лютого 2015 р., та їх подальшого коригування згідно із статтею 192 Податкового кодексу України, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за лютий 2015 р. для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за I квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них; сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 лютого 2015 р., та розрахунків коригування до них, зареєстрованих в Реєстрі.

Протягом перехідного періоду, зазначеного у пункті 1 цього Порядку, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, що наведена у цьому пункті.

На підставі інформації про проведення розрахунків, отриманої від Казначейства, ДФС формує та не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації надсилає Казначейству коригуючі реєстри у межах залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, але не більше суми проведених розрахунків.

ДФС на підставі інформації про зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунка такого платника податку на суму такого зменшення.

Відповідно пункту 9-1 сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначена відповідно до пункту 9 цього Порядку, за рішенням платника податку може бути збільшена на суму непогашених залишків сум податку, заявлених ним до бюджетного відшкодування за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 р., задекларованих до бюджетного відшкодування за такі періоди в рахунок зменшення податкових зобов'язань з податку наступних звітних (податкових) періодів, від'ємного значення суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 статті 200 Податкового кодексу України, та залишку від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів після бюджетного відшкодування, задекларованих платником податку за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року.

Таке рішення платник податку відображає у заяві, що подається у складі податкової декларації за звітний (податковий) період після 1 лютого 2015 р., в якому воно прийняте.

ДФС після проведення камеральної перевірки зазначеної податкової декларації автоматично збільшує суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, на відповідну суму та на запит платника податку інформує його про суму збільшення шляхом надсилання електронного повідомлення.

Сума такого збільшення відображається платником податку у складі податкового кредиту податкової декларації за звітний (податковий) період, в якому воно здійснене.

Згідно пункту 9-2 Порядку після закінчення перехідного періоду, зазначеного у пункті 1 цього Порядку ДФС автоматично збільшує розмір суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначеної відповідно до пункту 9 цього Порядку, на суму середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців/ чотири квартали, та на запит платника податку інформує його про суму збільшення шляхом надсилання електронного повідомлення.

Сума такого збільшення щокварталу підлягає автоматичному перерахунку ДФС шляхом віднімання суми попереднього збільшення та додавання суми збільшення згідно з поточним перерахунком з урахуванням середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців/чотири квартали, станом на дату перерахунку.

Згідно з п. 10 даного Порядку ДФС обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Таким чином, забезпечення автоматичного електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюється на централізованому рівні, тобто ДФС України.

Право позивача на формування від'ємного значення податку на додану вартість за червень 2015 року на суму 39 015 853 гривень відповідачами не заперечується.

Отже, враховуючи вищенаведені законодавчі норми, ДФС України не забезпечила автоматичного збільшення суми, на яку ТзОВ "Фінагротех" має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, тому такі дії є протиправними і, як наслідок слід зобов'язати ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку ТзОВ "Фінагротех" має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень, з подальшим відображенням відповідного збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Також, враховуючи те, що електронне адміністрування податку на додану вартість здійснюється на централізованому рівні ДФС України, то в задоволенні позову до ГУ ДФС України в Івано-Франківській області та Коломийської ОДПІ ГУ ДФС України в Івано-Франківській області необхідно відмовити.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, а доводи апелянта на правомірність прийнятої постанови не впливають та висновків суду не спростовують.

Таким чином, суд першої інстанції у відповідності до вимог ст.200 КАС України, правильно встановив обставини справи, ухвалив законне та обґрунтоване судове рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому підстав для його скасування немає.

Керуючись ст. 160, ст. 195, ст. 196, п.1 ст. 198, ст. 200, п.1 ч.1 ст. 205, ст. 206, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України - залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 травня 2017 року у справі №809/361/17 - без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання нею законної сили.

Головуючий суддя Р. М. Гулид судді С. М. Кузьмич І. І. Запотічний

Повний текст судового рішення виготовлено 10.11.2017 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2017
Оприлюднено11.11.2017
Номер документу70162018
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/361/17

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Постанова від 09.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 08.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Пасічник С.С.

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 09.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні