Ухвала
від 09.11.2017 по справі 927/855/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Господарський суд Чернігівської області

Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua

======================================================================================================================================================================

УХВАЛА

"09" листопада 2017 р. Справа № 927/855/17

За заявою ліквідатора боржника БОРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю ЮАЛ 14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 - а 14000, м. Чернігів, провулок Нахімова, 50 (адреса ліквідатора) про порушення справи про банкрутство Суддя А.С.Сидоренко

Представники:

від кредитора: ОСОБА_1 - предст. ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області, дов. від 04.07.2017р. № 2559/9/25-01-10-15

від боржника: ОСОБА_3 - предст., дов. б/н від 27.01.2017р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю ЮАЛ (надалі - боржник) подана заява про порушення справи про банкрутство на підставі ст. ст. 11, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі - Закон про банкрутство), яка ухвалою господарського суду Чернігівської області від 14.09.2017р. була прийнята до розгляду.

Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 21.09.2017р. порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю ЮАЛ та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Чернігівської області від 28.09.2017р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, обов'язки ліквідатора покладено на голову ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю ЮАЛ ОСОБА_4, зобов'язано ліквідатора надати суду реєстр вимог кредиторів, виконати дії, передбачені розділом ІІІ Ліквідаційна процедура Закону про банкрутство, а також надати господарському суду ліквідаційний баланс та звіт про проведену роботу.

Згідно ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.

Відповідне повідомлення було оприлюднено на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України 28 вересня 2017 року за № 46243.

30 жовтня 2017 року до господарського суду Чернігівської області надійшла заява ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області про визнання кредиторських вимог до боржника в сумі 130 111,10 грн. та 3 200,00 грн. судового збору, яка ухвалою суду від 31.10.2017р. була прийнята, приєднана до матеріалів справи та призначена до розгляду в судовому засіданні на 09.11.2017р.

В обґрунтування заявлених кредиторських вимог, кредитор посилається на невиконання боржником зобов'язань по сплаті податків та зборів.

Як вбачається з вказаної вище заяви, кредиторські вимоги податкового органу складаються з 101 009,00 грн. основного платежу, 26 545,25 грн. штрафних (фінансових) санкцій та 2556,85 грн. пені, а саме:

129 601,10 грн. - заборгованість по податку на додану вартість (у т. ч. 101 009,00 грн. - основний платіж, 26 035,25 грн. - штрафні (фінансові) санкції та 2556,85 грн. - пеня);

510,00 грн. - заборгованість по адміністративним штрафам та іншим санкціям (штрафні (фінансові) санкції).

Заявлені ОСОБА_2 управлінням ДФС у Чернігівській області грошові вимоги до боржника в сумі 130 111,10 грн. були визнані ліквідатором в повному обсязі, про що останнім було подане відповідне повідомлення (від 30.10.2017р. № 30/10-17-01).

За змістом п.п. 36.7 п. 36 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013р. Про Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (у редакції Закону України від 22.12.2011р. № 4212-VІ) , заяви кредиторів про грошові вимоги до боржника, що ліквідується власником, подаються безпосередньо до господарського суду та оплачуються судовим збором. Розгляд грошових вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі статті 23 Закону. За результатами розгляду грошових вимог кредиторів господарським судом затверджується реєстр вимог кредиторів.

Положеннями ч. 2 ст. 25 Закону про банкрутство передбачено, що у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

У відповідності з ст. 1 Закону про банкрутство, кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника. До грошових зобов'язань відносяться також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.

Грошові вимоги ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області в сумі 130 111,10 грн. ґрунтуються на нормах матеріального права та підтверджуються поданими доказами і розрахунками, а саме: податковим повідомленням-рішенням від 13.03.2017р. № НОМЕР_1, прийнятим на підставі акту від 10.03.2017р. № 115/25-22-12-01-39 про результати камеральної (електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ ЮАЛ (код ЄДРПОУ 39002843) за грудень 2016 року; податковим повідомленням-рішенням від 05.04.2017р. № НОМЕР_2, прийнятим на підставі акту від 24.03.2017р. № 82/14/39002843 про неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЮАЛ (код ЄДРПОУ 39002843) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 01.01.2014р. по 17.03.2017р.; корінцем податкової вимоги від 30.03.2017р. № 1261-17, а також картками особових рахунків платника податків.

Розглянувши заяву ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області, господарський суд вважає її обґрунтованою, оскільки борг підтверджується поданими доказами.

02 листопада 2017 року ліквідатором до господарського суду поданий на затвердження реєстр вимог кредиторів ТОВ ЮАЛ , який ухвалою суду від 03.11.2017р. був прийнятий, приєднаний до матеріалів справи та призначений до розгляду в судовому засіданні на 09.11.2017р.

Як вбачається зі змісту реєстру вимог кредиторів, до нього включені вимоги товариства з обмеженою відповідальністю ЮАЛ в сумі 133 311,10 грн. (3200,00 грн. витрат на оплату судового збору - І черга задоволення, 127 554,25 грн. заборгованості - ІІІ черга задоволення, 2556,85 грн. пені - VІ черга задоволення)

Розглянувши реєстр вимог кредиторів, господарський суд вважає за необхідне його затвердити з урахуванням положень ст. 45 Закону про банкрутство щодо черговості задоволення вимог кредиторів.

Так, зокрема грошові вимоги ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області до боржника в сумі 26 035,25 грн. (заборгованість по податку на додану вартість (штрафні (фінансові) санкції)) та 510,00 грн. заборгованість по адміністративним штрафам та іншим санкціям (штрафні (фінансові) санкції) підлягають включенню до VІ черги задоволення вимог кредиторів.

Також, 02 листопада 2017 року ліквідатором до господарського суду подано на затвердження ліквідаційний баланс та звіт про проведену роботу, які ухвалою суду від 03.11.2017р. були прийняті, приєднані до матеріалів справи та призначені до розгляду в судовому засіданні на 09.11.2017р.

Як вбачається зі звіту ліквідатора, під час ліквідаційної процедури останній, згідно вимог ст. 41 Закону про банкрутство, здійснював розшук майна боржника, в результаті якого було встановлено наступне:

згідно довідки від 16.02.2017р. № 1514 (а.с. - 58) управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради, ТОВ ЮАЛ рішеннями Чернігівської міської ради земельні ділянки у власність або користування не надавались; договори оренди, термін дії яких не закінчився, не укладались;

згідно довідки від 16.02.2017р. № 31/25/13-459 (а.с. - 59) територіального сервісного центру № 7441 Регіонального сервісного центру в Чернігівській області, згідно систем МРЕВ-2000 Чернігівського ТСЦ № 7441 та НАІС ДДАІ , станом на 15.02.2017р. транспортні засоби за ТОВ ЮАЛ не зареєстровані;

згідно довідки від 16.02.2017р. № 31/1258 (а.с. - 60) ОСОБА_2 сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, станом на 16.02.2017р. згідно з інформацією з бази даних Єдиного державного реєстру МВС транспортні засоби за ТОВ ЮАЛ не зареєстровані;

згідно довідки від 12.07.2017р. № 24.2.19-12498 (а.с. - 62) департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України (Державіаслужба), в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ ЮАЛ повітряні судна ніколи не були зареєстровані;

згідно інформаційної довідки від 20.07.2017р. № 1081-05/1/3-16 (а.с. - 63) управління надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція), згідно електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ ЮАЛ , відсутні;

згідно листа б/н від 25.05.2017р. (а.с. - 66) Центрального відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції, відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення боргів з ТОВ ЮАЛ на території, підпорядкованій Центральному ВДВС Чернігівського МУЮ, немає; виконавчі документи щодо стягнення боргів на користь ТОВ ЮАЛ в Центральному ВДВС Чернігівського МУЮ відсутні;

згідно листа від 24.02.2017р. № 4097 (а.с. - 67) Подільського районного відділу державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 територіального управління юстиції у місті Києві, відповідно до пошукової інформації в АРМ АСВП встановлено, що станом 24.02.2017р. відкритих виконавчих проваджень, де боржником чи стягувачем є ТОВ ЮАЛ , на виконанні у відділі не перебуває;

листом від 15.09.2017р. № 17 (а.с. - 88) боржник повідомив про те, що станом на 15.09.2017р. всі рахунки в банках, якими користувалось ТОВ ЮАЛ , закриті; рахунки, на яких обліковувались цінні папери, належні боржникові, не відкривались; особи, що мають невиконані зобов'язання перед боржником, відсутні.

Факт відсутності зареєстрованого за ТОВ ЮАЛ нерухомого майна підтверджується також Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ ЮАЛ , сформованою 10.02.2017р. (а.с. - 61).

На підставі наказу № 1 від 30.01.2017р. Про проведення інвентаризації , 31.01.2017р., з метою забезпечення повноти та достовірності відображення даних у проміжному ліквідаційному балансі та підтвердження фактичної наявності майна, що належить ТОВ ЮАЛ , головою ліквідаційної комісії товариства була проведена інвентаризація активів товариства з перевіркою їх фактичної наявності та документальним підтвердженням шляхом обов'язкового складання інвентаризаційного опису.

Згідно інвентаризаційного опису майна ТОВ ЮАЛ № 1 від 31.01.2017р. будь-яке майно товариства виявлено не було.

Згідно ліквідаційного балансу станом на 02.11.2017р. ТОВ ЮАЛ має поточні зобов'язання за розрахунками, у т.ч. з бюджетом, в сумі 133,3 тис. грн. При цьому, вартість всіх активів підприємства складає 0,00 грн.

Крім того, боржник має заборгованість по оплаті послуг ліквідатора в сумі 7466,67 грн.

Наведені вище обставини свідчать про те, що ліквідатором були вжиті всі можливі заходи, спрямовані на пошук та виявлення майна та грошових коштів банкрута.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі - продажу; копії договорів купівлі - продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, заслухавши пояснення повноважних представників кредитора та боржника, господарський суд вважає, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс необхідно затвердити, юридичну особу - банкрута ліквідувати, а провадження у справі припинити.

У зв'язку з відсутністю у банкрута майна та грошових коштів, що підтверджується ліквідаційним балансом, вимоги кредитора залишилися не задоволеними і вважаються погашеними.

Керуючись ст. ст. 1, 25, 40, 41, 45, 46, 83, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Визнати вимоги ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11) в розмірі 130 111,10 грн. та 3200,00 грн. судового збору.

2. Включити до реєстру вимог кредиторів, затвердивши його в цілому, вимоги ОСОБА_2 управління ДФС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11, код 39392183) в сумі 133 311,10 грн. (3 200,00 грн. витрат на оплату судового збору - І черга задоволення, 101 009,00 грн. - ІІІ черга задоволення, 26 545,25 грн. штрафних (фінансових) санкцій та 2556,85 грн. пені - VІ черга задоволення).

3. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

4. Ліквідувати юридичну особу товариство з обмеженою відповідальністю ЮАЛ (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 - а, код ЄДРПОУ 39002843).

5. Провадження у справі про банкрутство припинити.

6. Вимоги кредитора вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

7. Копії цієї ухвали надіслати кредитору, ліквідатору, відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради (14032, м. Чернігів, вул. Рокосовського, 20 - а) та відділу з питань банкрутства ОСОБА_2 територіального управління юстиції у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 - а, к. 703).

Суддя А.С.Сидоренко

Дата ухвалення рішення09.11.2017
Оприлюднено12.11.2017
Номер документу70165034
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —927/855/17

Ухвала від 09.11.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 03.11.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 31.10.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Постанова від 28.09.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 21.09.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 14.09.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні