справа № 208/5906/16-к
№ провадження 1-кс/208/831/17
УХВАЛА
Іменем України
17 липня 2017 р. м. Кам`янське
Заводський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області у складі: судді ОСОБА_1 , при секретареві ОСОБА_2 , за участю: слідчого СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за клопотанням слідчого СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
в с т а н о в и в:
Слідчий СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
У своєму клопотанні слідчий прохає суд надати тимчасовий доступ до інформації та документів, які становлять банківську таємницю і перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) та можливість вилучити наступні документи: виписки з реєстру електронних платіжних документів про рух грошових коштів по поточному рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за № НОМЕР_3 із зазначенням платника, одержувача і призначення платежу, а також із зазначенням залишку коштів на вказаних рахунках на початок та кінець кожного дня, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; довіреностей керівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), виданими ними іншим особам на представлення інтересів в установі банку; чеки на отримання наявних грошових коштів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; платіжні доручення і платіжні вимоги, у тому числі отримані в електронному вигляді, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; листи на анулювання власного платіжного доручення, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; квитанції про отримані Електронні розрахункові документи, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; реєстри Електронних розрахункових документів, прийнятих каналами зв`язку та проведених Банком, а також інші повідомлення інформаційного характеру?за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; протоколи обміну інформацією, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; кредитні договори ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) і документи про їх виконання за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; договори (додаткові угоди) щодо поточної роботи у Системі «Інтернет-Клієнт-Банк», за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; перелік відповідальних осіб, а саме працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які безпосередньо мають право здійснювати оформлення та відправлення Електронних розрахункових документів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; акти приймання-передачі (підтверджуючі документи) особистих активних електронних електронних ключів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р..Надати дозвіл на здійснення вилучення вищезазначених документів слідчому СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , а також членам слідчо-оперативної групи: ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .
В судовому засіданні слідчий СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 підтримав клопотання, посилався на обставини викладені в ньому та прохає суд надати тимчасовий доступ до інформації та документів, які становлять банківську таємницю і перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) та можливість вилучити наступні документи: виписки з реєстру електронних платіжних документів про рух грошових коштів по поточному рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за № НОМЕР_3 із зазначенням платника, одержувача і призначення платежу, а також із зазначенням залишку коштів на вказаних рахунках на початок та кінець кожного дня, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; довіреностей керівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), виданими ними іншим особам на представлення інтересів в установі банку; чеки на отримання наявних грошових коштів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; платіжні доручення і платіжні вимоги, у тому числі отримані в електронному вигляді, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; листи на анулювання власного платіжного доручення, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; квитанції про отримані Електронні розрахункові документи, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; реєстри Електронних розрахункових документів, прийнятих каналами зв`язку та проведених Банком, а також інші повідомлення інформаційного характеру?за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; протоколи обміну інформацією, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; кредитні договори ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) і документи про їх виконання за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; договори (додаткові угоди) щодо поточної роботи у Системі «Інтернет-Клієнт-Банк», за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; перелік відповідальних осіб, а саме працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які безпосередньо мають право здійснювати оформлення та відправлення Електронних розрахункових документів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; акти приймання-передачі (підтверджуючі документи) особистих активних електронних електронних ключів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р..Надати дозвіл на здійснення вилучення вищезазначених документів слідчому СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , а також членам слідчо-оперативної групи: ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .
Суд, вислухавши слідчого ОСОБА_3 , вивчивши надані суду матеріали кримінального провадження № 12016040160000199, вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, Рішенням виконавчого комітету міської ради № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) встановлено тарифи для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на підставі наданих підприємством розрахунків, тарифи набули чинності з 01.08.2008 та є чинними і на теперішній час. Тарифи встановлено з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.
У 2014 році ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено конкурс щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, за результатами яких переможцями з надання вказаних послуг були визнані наступні підприємства: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
17.10.2014 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі директора ОСОБА_6 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (виконавець), в особі директора ОСОБА_7 , укладений договір № 221-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
17.10.2014 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі директора ОСОБА_6 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (виконавець), в особі директора ОСОБА_8 , укладений договір № 219-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
17.10.2014 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі директора ОСОБА_6 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (виконавець), в особі директора ОСОБА_9 , укладений договір № 216-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
17.10.2014 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі директора ОСОБА_6 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (виконавець), в особі директора ОСОБА_10 , укладений договір № 220-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Згідно п.п.1.1. зазначених типових договорів, замовник уповноважує та доручає, а виконавець, з моменту затвердження рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 тарифу на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій виконавцю, бере на себе зобов`язання про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Дніпродзержинська на території Дніпровського району міста (перелік будинків та прибудинкових територій з їх технічною характеристикою наведений у додатку №1, перелік послуг, затверджених рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 № 233 від 27.06.2012 «Про затвердження в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» - додаток № 2) та проведення розрахунків зі споживачем цих послуг.
З урахуванням результатів проведеного конкурсу щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та за підсумками укладених з виконавцями зазначених послуг відповідних договорів, ІНФОРМАЦІЯ_6 прийнято рішення № 266 від 26.11.2014 «Про визнання товариств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлового фонду Дніпровського району міста Дніпродзержинська.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ціни/тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.
Відповідно до п. 2.1. «Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» суб`єкти господарювання здійснюють самостійно розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.
Відповідно до ч.2 «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.
Згідно п.п.6.1. Договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_4 та суб`єктами господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, договір набирає чинності з дати затвердження рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 про тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську, які надаються з боку виконавця вказаних послуг.
Згідно інформації з ІНФОРМАЦІЯ_7 , підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у грудні 2014 звернулись до виконавчих органів міської ради та подали розрахунки тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Після проведеного аналізу вказаних розрахунків на відповідність їх порядку формування тарифів та нормам чинного законодавства, було виявлено ряд значних недоліків та зауважень до цих розрахунків, після чого повернуто на доопрацювання.
Надалі, відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 № 106 від 27.05.2015, з метою запобігання аварійних ситуацій техногенного характеру, які можуть спричинити загрозу для життєдіяльності людей, зокрема перебоїв з водопостачання, водовідведення, електропостачання, порушення роботи ліфтового господарства, погіршення санітарного стану прибудинкових територій та технічного стану житлового фонду Дніпровського району м. Дніпродзержинська, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було запропоновано тимчасово, до встановлення нових тарифів з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, застосувати граничні тарифи на ці послуги, зазначені у рішенні виконавчого комітету міської ради № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) та проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, тобто тарифи для цих підприємств встановлено з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.
Тобто, згідно додатку № 2 до рішення виконкому міської ради № 476 від 11.06.2008 року (в редакції рішення виконкому міської ради № 642 від 25.07.2008 року) « граничні тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську», для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », застосовувався наступний тариф: загальна сума витрат для 9-10 поверхових панельних будівель 1,2919 грн. без урахування ПДВ, 1,55 грн. з урахуванням ПДВ; для 9 поверхових цегляних будівель 1,2608 грн. без урахування ПДВ, 1,51 з урахуванням ПДВ, для 14-15 поверхових будівель 1,2693 грн. без урахування ПДВ, 1,52 з урахуванням ПДВ.
На підставі вказаного рішення, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та суб`єктами господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, були укладені таким чином додаткові угоди до основних договорів на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, в яких за домовленістю між сторонами п. 1.1 розділу 1 було викладено в новій редакції: відповідно до умов договору та чинного законодавства замовник рекомендує тимчасово, а виконавець керується відповідно рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 № 106 від 27.05.2015 «Про обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Дніпродзержинська» щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на відповідній території свого обслуговування (перелік будинків та прибудинкових територій з їх технічною характеристикою наведений у додатку №1) для тимчасового використання застосувати для відповідних категорій будинків граничні тарифи на послуги зазначені у додатках 1,2 до рішення виконавчого комітету № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням ІНФОРМАЦІЯ_9 № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) до моменту затвердження рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Однак, згідно інформації, отриманої від ІНФОРМАЦІЯ_10 , підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перебувають на спрощеній системі оподаткування, з 28.08.2014-31.12.2014 ( 6 група, ставка 7 відсотків), з 01.01.2015 -31.12.2015 (3 група, ставка 4 відсотки). Загальна суму доходу отримана в 2014-2015 підприємствами наступна: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримано 6920210,66 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримано 4598547,42 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримано 5806720,52 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримано 1746619,12 грн.
Згідно отриманих рахунків за утримання будинків та прибудинкових територій, які надають споживачам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », останніми протягом 2014-2015 застосовується тариф 1,55 грн. м2 з урахуванням ПДВ.
Тобто для підприємств, які є виконавцями послуг з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і які є платниками єдиного податку, було застосовано граничні тарифи з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_11 , вступивши в злочинну змову зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », прийняли та затвердили для останніх економічно необґрунтований тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, внаслідок чого протягом 2014-2015 рр. вказані товариства, перебуваючи на спрощеній системі оподаткування та будучи платниками єдиного податку здійснили розкрадання грошових коштів територіальної громади під час надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлового фонду Дніпровського району міста Дніпродзержинська, шляхом застосування завищених, з урахуванням ПДВ, тобто економічно необґрунтованих граничних тарифів для населення на ці послуги, спричинивши таким чином громаді майнову шкоду в особливо великому розмірі.
Згідно до вимог ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Суд вважає, що для повного та всебічного розслідування кримінальної провадження, встановлення винних осіб та притягнення їх до відповідальності необхідне здійснення тимчасового доступу до вищезазначених документів.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 159, 161, 162, 163 КПК України, суд
у х в а л и в:
Клопотання слідчого СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, задовольнити.
Надати слідчому СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , а також членам слідчо-оперативної групи: ОСОБА_4 та ОСОБА_5 :
- тимчасовий доступ до інформації та документів, які становлять банківську таємницю і перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), а саме: виписки з реєстру електронних платіжних документів про рух грошових коштів по поточному рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за № НОМЕР_3 із зазначенням платника, одержувача і призначення платежу, а також із зазначенням залишку коштів на вказаних рахунках на початок та кінець кожного дня, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; довіреностей керівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), виданими ними іншим особам на представлення інтересів в установі банку; чеки на отримання наявних грошових коштів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; платіжні доручення і платіжні вимоги, у тому числі отримані в електронному вигляді, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; листи на анулювання власного платіжного доручення, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; квитанції про отримані Електронні розрахункові документи, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; реєстри Електронних розрахункових документів, прийнятих каналами зв`язку та проведених Банком, а також інші повідомлення інформаційного характеру?за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; протоколи обміну інформацією, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; кредитні договори ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) і документи про їх виконання за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; договори (додаткові угоди) щодо поточної роботи у Системі «Інтернет-Клієнт-Банк», за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; перелік відповідальних осіб, а саме працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які безпосередньо мають право здійснювати оформлення та відправлення Електронних розрахункових документів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р.; акти приймання-передачі (підтверджуючі документи) особистих активних електронних електронних ключів, за період з 22.12.2016р. по 23.05.2017р…
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Заводський районний суд м.Дніпродзержинська |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2017 |
Оприлюднено | 08.03.2023 |
Номер документу | 70188093 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Заводський районний суд м.Дніпродзержинська
Похваліта С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні