ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 жовтня 2017 року о/об 14 год. 13 хв.Справа № 808/3030/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Гудименко Я.А., розглянувши у місті Запоріжжі адміністративну справу
за позовом Головного управління ДФС у Запорізькій області
до Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ТОРГ"
про стягнення коштів за податковим боргом,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - позивач, ГУ ДФС у Запорізькій області) до Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_1 ТОРГ (далі - відповідач, ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ ), в якому позивач просить суд стягнути з відповідача кошти за податковим боргом з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у сумі 46054 грн. 77 коп.
Позивач у позові зазначив, що за ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ обліковується податковий борг у сумі 46054 грн. 77 коп. з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, який виник з суми узгодженого податкового зобов'язання, визначеного відповідачем у декларації.
Представник позивача підтримав позовні вимоги, просив позов задовольнити.
Відповідач у судове засідання не прибув, про причини неприбуття не повідомив. Заяв, клопотань до суду не подавав. Про дату, час та місце судового засідання відповідач повідомлявся належним чином.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.
Відповідач зареєстрований як юридична особа за адресою: 69037, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сорок років Радянської України, буд.45-Б. Відповідач має ідентифікаційний код 38972701.
Заборгованість відповідача з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами виникла у результаті несплати узгодженої суми грошового зобов'язання, визначеного ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ самостійно у поданій до контролюючого органу: Декларації акцизного податку від 21.06.2016 за №9102868642, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 4635 грн. 00 коп.; Декларації акцизного податку від 16.07.2016 за №9122233003, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 8181 грн. 00 коп.; Декларації акцизного податку від 11.08.2016 за №9143173422, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 7527 грн. 00 коп.; Декларації акцизного податку від 09.09.2016 за №9164598862, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 7527 грн. 00 коп.; Декларації акцизного податку від 18.10.2016 за №9194703535, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 8095 грн. 00 коп.; Декларації акцизного податку від 16.11.2016 за №9220237525, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного податку у сумі 8881 грн. 00 коп.; Декларації акцизного збору від 12.12.2016 №9239243539, якою визначено до сплати грошове зобов'язання з акцизного збору у сумі 2063 грн. 00 коп.
Зважаючи на часткову сплату податкових зобов'язань за Декларацією акцизного податку від 21.06.2016 за №9102868642 в сумі 858 грн. 90 коп., сума заборгованості за Декларацією акцизного податку від 21.06.2016 за №9102868642 складає 3776 грн. 10 коп.
Доказів самостійної сплати податкового зобов'язання з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами (платіжних документів) ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ до суду не надало.
Відповідно до пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України відповідачу нараховано пеню у сумі 04 грн. 67 коп.
Таким чином, сума заборгованості з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів складає 46054 грн. 77 коп.
Податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п.61.1 ст.61 Податкового кодексу України).
За приписами пп.62.1.1-62.1.2 п.62.1 ст.62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.
Як передбачено п.1 Розділу І Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , затвердженого 07.04.2016 наказом Міністерства фінансів України №422, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.05.2016 за №751/28881 (надалі - Порядок ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ), цей Порядок визначає організацію діяльності з ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Згідно з п.2 Розділу І Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування терміни в цьому Порядку вживаються в таких значеннях: інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами.
Відповідно до п.1 Глави 1 Розділу ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування зазначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
Позивачем в обґрунтування позовних вимог надано інтегровану картку ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ згідно з якою за відповідачем обліковується податковий борг з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у сумі 46054 грн. 77 коп.
Даних про розстрочення (відстрочення) вказаних узгоджених грошових зобов'язань, надміру та/або помилково сплачені кошти вказані документи - не містять.
Відповідачем не надано до суду будь-яких доказів про сплату вказаного податкового боргу.
Отже, позивачем доведено заборгованість ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ у сумі 46054 грн. 77 коп.
При вирішенні спору по суті судом прийнято до уваги приписи пп.14.1.153, пп.14.1.175 п.14.1 ст.14, п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України.
Судом досліджено наданий позивачем корінець податкової вимоги від 14.03.2017 за №1319-17/830.
Згідно з п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.
Як зазначено у п.95.4 ст.95 Податкового кодексу України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вище викладене, судом з'ясовано, що відповідач на час судового засідання має податковий борг з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у сумі 46054 грн. 77 коп., який у добровільному порядку - не погашений. У зв'язку з цим, суд приходить до висновку, що вказана сума заборгованості повинна бути стягнута з ТОВ ОСОБА_1 ТОРГ у порядку та спосіб, встановлений ст.95 Податкового кодексу України.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 17, 71, 94, 158-163 КАС України, ст.19 Конституції України, ст.95 Податкового кодексу України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_1 ТОРГ (69037, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сорок років Радянської України, буд.45-Б; ідентифікаційний код 38972701) у банках, обслуговуючих цього платника податків, а також за рахунок готівки, що належить даному платнику податків, податковий борг з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у сумі 46054 грн. 77 коп. на користь бюджету (р/р33219872700009, УК у Шевченківському районі м.Запоріжжя/Шевч., код одержувача 38025367, банк - ГУДКС України у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 14040001).
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.ст.167, 186, 254 КАС України.
Постанова суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.167, 186 КАС України.
Постанова виготовлена у повному обсязі 30.10.2017.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2017 |
Оприлюднено | 14.11.2017 |
Номер документу | 70210872 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні