Постанова
від 09.11.2017 по справі 820/874/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

09 листопада 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 820/874/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Свергун І.О.,

за участі секретаря - Карча В.М.,

представника позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 01.09.2017 № 9070/10/20-31-10-11),

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Київської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_2, товариства з обмеженою відповідальністю Автоенергія-Плюс 1 про скасування реєстраційного запису,

ВСТАНОВИВ:

28 лютого 2017 року Київська об'єднана державна податкова інспекція м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області (далі - позивач, Київська ОДПІ м. Харкова) звернулася до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради, товариства з обмеженою відповідальністю Автоенергія-Плюс 1 , в якому просила скасувати державний реєстраційний запис № 13341110030005430 від 26.09.2016 до установчих документів ТОВ Автоенергія-Плюс 1 (код ЄДРПОУ 36815753) щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ТОВ Автоенергія-Плюс 1 знаходиться на обліку в Київській ОДПІ м. Харкова. На адресу позивача надійшла інформація, якою порушено права ДВФ України як контролюючого органу.

Так, 22.06.2016 ТОВ Автоенергія-Плюс 1 (код ЄДРПОУ 36815753) від державного реєстратора отримано відомість типу 110-внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації , після обробки якої автоматично сформовано обхідний лист та розпочато процедуру припинення.

При проведенні обробки інформації від державного реєстратора працівниками Київської ОДПІ м. Харкова було виявлено, що згідно даних АІС Податковий блок станом на 26.09.2016 та по теперішній час у ТОВ Автоенергія-Плюс 1 існує заборгованість з податку на прибуток у сумі 26838,72 грн.

На підставі отриманих від управління податкового аудиту заперечень підрозділом реєстрації та обліку платників 26.08.2016 сформовано та направлено державному реєстратору (в електронному вигляді) повідомлення за формою ф. № 27-ОПП, стан у ТОВ Автоенергія-Плюс 1 змінився на 28 - триває процедура припинення (направлені заперечення органу ДФС).

Згідно з Порядком № 1588 від 09.12.2011 розділом 3.1 Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця) за формою № 27-ОПП направляється державному реєстратору органом державної податкової служби у разі наявності заперечень щодо проведення державної реєстрації припинення:

у триденний строк після набрання чинності Законом України від 19.05.2011 № 3384-VI Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців за їх рішенням , якщо сплив двомісячний строк з дати публікації повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

у строки, встановлені розділом XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого пунктом 1 цього наказу, якщо не сплив двомісячний строк з дати публікації повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Таким чином, державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації ТОВ Автоенергія-Плюс 1 , на думку позивача, є неправомірною, а реєстраційна дія підлягає скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 13.04.2017 здійснено заміну неналежного відповідача - управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради, на належного - державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_2 (далі - відповідач № 1).

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 06.06.2017 справу передано на розгляд до Луганського окружного адміністративного суду.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, надав суду пояснення, аналогічні викладеному в позові.

Відповідач - державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_2, в судове засідання не прибула, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином, надала до суду письмові заперечення проти позову, в яких зазначила таке.

Згідно з п.п. 1, 2 частини 12 статті 17 Закону України Про державну реєстрацію припинення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

26.09.2016 до державного реєстратора Сєвєродонецької міської ради звернувся представник за довіреністю ТОВ Автоенергія-Плюс 1 ОСОБА_3 та надав заповнену заяву про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, довідку КП Міський архів Харківської міської ради № 604 від 12.09.2016, довідку УПФУ в Київському районі м. Харкова № 20045-27/3 від 09.09.2016 про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів до ПФУ і фондів соціального страхування, довідку ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області № 2119/10/05-01 від 19.09.2016 про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів, довідку ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області № 2118/10/05-01 від 19.09.2016 про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску.

26.09.2016 на підставі наданих документів за принципом екстериторіальності державним реєстратором сектору реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відділу адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_4 було проведено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, про що внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідач вважає свої дії правомірними, просив відмовити в задоволенні позову та розглянути справу без його участі.

Судом вживалися заходи щодо повідомлення засновника ТОВ Автоенергія-Плюс 1 про розгляд справи, відповідно до частини 11 статті 35 КАС України він вважається повідомленим про дату, час і місце розгляду справи.

Вислухавши пояснення представника позивача, свідка, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд встановив наступні фактичні обставини та відповідні до них правовідносини.

ТОВ Автоенергія-Плюс 1 було зареєстроване як юридична особа 02.02.2010, про що до Єдиного державного реєстру внесено запис № 14801020000045941, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (том 1 арк. спр. 37-44).

26.08.2016 позивач сформував та направив державному реєстратору (в електронному вигляді) Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за ф. № 27-ОПП, що підтверджується доповідною запискою від 27.09.2016 № 1817/20-31-08-01-27 (том 1 арк. спр. 10), витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (арк. спр. 41) та поясненнями представника позивача.

26.09.2016 представник ТОВ Автоенергія-Плюс 1 за довіреністю звернувся до державного реєстратора Сєвєродонецької міської ради з заявою про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації. До заяви було додано довідки, видані ДПІ у Київському районі м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області, від 19.09.2016 № 2119/10/05-01 про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів та від 19.09.2016 № 2118/10/05-01 про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску, довідку, видану УПФУ в Київському районі м. Харкова, від 09.09.2017 № 20045-27/3 про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування, довідку, видану КП Міський архів Харківської міської ради, від 12.09.2016 № 604 (том 2 арк. спр. 5-9).

26.09.2016 державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_2 здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті ліквідації, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис № 13341110030005430 (том 1 арк. спр. 37-44).

Вирішуючи питання щодо правомірності здійснення державним реєстратором державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ Автоенергія-Плюс 1 в результаті ліквідації, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, регулює Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 № 755-15 в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин ( далі - Закон № 755).

Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 755 державна реєстрація базується на таких основних принципах:

1) обов'язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі;

2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення;

3) врегулювання відносин, пов'язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом;

4) державної реєстрації за заявницьким принципом;

5) прийняття документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації за принципом екстериторіальності в межах України;

6) єдності методології державної реєстрації;

7) об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі;

8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону;

9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Статтею 13 Закону № 755 визначено порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Відповідно до частини першої цієї статті інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Згідно з частиною шостою цієї статті центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:

про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - у день отримання запиту від суб'єкта державної реєстрації;

про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Згідно з частиною першою статті 14 Закону № 755 документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Відповідно до частини дванадцятої статті 17 Закону № 755 для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 26 Закону № 755 розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки:

1) щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.

Відповідно до частини першої статті 28 Закону № 755 підставою для відмови у державній реєстрації є, зокрема:

11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:

щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300, затверджено Порядок обліку платників податків і зборів (далі - Порядок № 1588).

Пунктом 11.14. Порядку № 1588 передбачалося, що в разі надсилання державному реєстратору повідомлення за формою № 25-ОПП таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено контролюючим органом повідомленням про проведення позапланової перевірки за формою № 26-ОПП (додаток 18) або повідомленням про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП (додаток 19) із зазначенням причин заперечень контролюючого органу щодо здійснення державної реєстрації припинення юридичної особи згідно з пунктом 11.27 цього розділу. Зазначені повідомлення надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням або в електронному вигляді у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та Центрального контролюючого органу.

Пунктом 11.20. Порядку № 1588 було передбачено, що після закінчення процедур ліквідації або реорганізації, визначених цим Порядком, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу контролюючий орган видає:

довідку про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за формою № 22-ОПП, якщо після проведення документальної позапланової перевірки та спливу законодавчо визначених строків сплати узгоджених грошових зобов'язань встановлено відсутність грошових зобов'язань та/або податкового боргу;

документ (рішення) про узгодження плану реорганізації з контролюючим органом (за наявності податкового боргу).

Пунктом 11.22. Порядку № 1588 було встановлено, що довідку за формою № 22-ОПП та документи про узгодження плану реорганізації, видані контролюючим органом, платник податків подає державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення у порядку, встановленому Законом.

Довідка за формою № 22-ОПП:

є єдиним документом, що підтверджує відсутність заборгованості з податків, зборів у випадках припинення юридичних осіб, визначених Законом;

не може використовуватись у випадках, передбачених іншими нормативно-правовими актами, крім визначених у Законі та нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до Закону.

Вказаним Порядком № 1588 також було затверджено форму № 27-ОПП Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (додаток 19), форму № 22-ОПП Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів (додаток 20).

Наказом Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 375, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 11 квітня 2016 року за № 534/28664, внесено зміни до Порядку № 1588, які набули чинності 10.05.2016. Зокрема, у додатку 14 слова та цифри довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів за формою № 22-ОПП замінено словами та цифрами відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП . Додатки 15-24 виключено. Доповнено Порядок новими додатками: 15 (Відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів), 16 (Відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи).

Наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 грудня 2014 року за № 1553/26330, затверджено Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників (далі - Порядок № 1162).

Вказаним Порядком № 1162 було затверджено форму № 3-ЄСВ Довідка про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску (додаток 3).

Наказом Міністерства фінансів України від 03.03.2016 № 308, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 458/28588, внесено зміни до Порядку № 1162, зокрема, додаток 3 до Порядку викладено в новій редакції та затверджено форму 11-ЄСВ Відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску.

Наказом Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 759/5/371, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 446/28576, затверджено Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі - Порядок інформаційної взаємодії).

Пунктом 2 зазначеного Наказу Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 759/5/371 установлено, що:

1) до запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) й інформаційними системами Державної фіскальної служби України у режимі реального часу така взаємодія здійснюється у робочий час з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України відповідно до законодавства, але з інтервалом не більше ніж 2 години;

2) до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, а саме:

про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП або повідомлень про наявність податкового боргу та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 23-ОПП;

про наявність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про наявність боргу зі сплати єдиного внеску та про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 5-ЄСВ;

про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 28-ОПП;

про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 6-ЄСВ;

про узгодження плану реорганізації юридичних осіб - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 28-ОПП.

Отже, після внесення змін до Порядків № 1588 та № 1162 зміни до Порядку інформаційної взаємодії не вносилися, та в останньому збережено норму щодо надсилання повідомлень за формами, що втратили чинність.

Щодо посилань позивача на ту обставину, що довідки від 19.09.2016 № 2119/10/05-01 про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів та від 19.09.2016 № 2118/10/05-01 про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску він не видавав, що пояснив і допитаний у судовому засіданні свідок ОСОБА_5, та вказані довідки є сфальсифікованими, суд зазначає, що висновок щодо фальсифікації вказаних документів має зробити відповідний уповноважений орган. Позивач на час розгляду справи в суді не звернувся за вказаним фактом до правоохоронних органів. У суду ж відсутні будь-які належні докази на підтвердження доводів позивача стосовно фальсифікації довідок.

За таких обставин суд вважає, що здійснюючи державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ Автоенергія-Плюс 1 , державний реєстратор діяв правомірно. Відтак, підстав для задоволення позовних вимог немає.

Зважаючи, що позовні вимоги не належать до задоволення, судові витрати, понесені позивачем, відповідно до статті 94 КАС України йому не відшкодовуються.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Київської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_2, товариства з обмеженою відповідальністю Автоенергія-Плюс 1 про скасування реєстраційного запису відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено 14 листопада 2017 року.

Суддя ОСОБА_6

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2017
Оприлюднено14.11.2017
Номер документу70211130
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/874/17

Постанова від 03.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 02.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Постанова від 23.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 05.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 05.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні