1Справа № 335/9845/17 3/335/1529/2017
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про закриття провадження у справі
31 жовтня 2017 р. суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя Соболєва І.П. розглянув справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, ІПН НОМЕР_1, працюючої на посаді директора товариства з обмеженою відповідальністю ТУ СА , яка проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, за ч. 1 ст. 155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1, яка є посадовою особою - директором ТОВ ТУ СА , податковим органом інкриміновано вчинення адміністративного правопорушення, що виразилось в порушенні встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
З 12.07.2017 по 21.07.2017 Головним управлінням ДФС у Запорізькій області була проведена перевірка кафе Веселий Роджері , що розташовано за адресою м. Запоріжжя бул. Шевченка, 75, та в якому здійснює діяльність ТОВ ТУ СА (ЄДРПОУ 40083903) з питань порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Згідно з актом перевірки від 24.07.2017 № 0368/08/01/14/40083903 податковим органом було виявлено нещоденній друк Z-звітів РРО, а саме Z-звіт № 40 за 09.07.2017 роздруковано 10.07.2017, Z-звіт № 0031 за 30.06.2017 роздруковано 01.07.2017, звіт № 0158 за 23.05.2017 роздруковано 24.05.2017, чим порушено: п. 9 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг .
17.08.2017 у відношенні ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, який разом з матеріалами справи надійшов до суду 19.08.2017.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 у судовому засіданні просила не притягувати її до адміністративної відповідальності, оскільки вона оскаржує податкове повідомлення-рішення, прийняте на підставі акту від 24.07.2017 № 0368/08/01/14/40083903 в адміністративному порядку. Просила закрити провадження у справі за відсутністю складу правопорушення.
Дослідивши матеріали справи (протокол про адміністративне правопорушення № 332, акт перевірки, копію паспорта, довідки, копію скарги з доказами направлення, рішення податкового органу про продовження строку розгляду скарги), доходжу висновку, що провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП підлягає закриттю з таких підстав.
Згідно зі ст. 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
Статтями 9 та 247 КУпАП визначено, що адміністративним правопорушенням визнається винна (умисна або необережна) дія або бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність. Провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути почато, а розпочате підлягає закриттю у разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Як було зазначено судом вище, актом перевірки від 24.07.2017 № 0368/08/01/14/40083903 встановлено порушення ТОВ ТУ СА , директором якого є ОСОБА_1, вимог Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг .
ТОВ ТУ СА не погодилось з висновками, викладеними в акті перевірки від 24.07.2017 № 0368/08/01/14/40083903 та оскаржило податкове повідомлення-рішення форми С від 07.08.2017 № НОМЕР_2 в адміністративному порядку до Державної фіскальної служби України.
Як випливає з копії скарги ТОВ ТУ СА від 18.08.2017 № 05/юр підприємство дійсно оскаржило в адміністративному порядку повідомлення-рішення форми С від 07.08.2017 № НОМЕР_2 в адміністративному порядку до Державної фіскальної служби України.
Відповідно до п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Пунктом 56.18 ст. 56 цього ж Кодексу встановлено, що процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
Як свідчить копія рішення ДФС від 20.09.2017 № 20946/6/99-99-11-03-01-25, податковим органом прийнято рішення про продовження строку розгляду скарги.
Таким чином, оскільки процедура адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення на даний час не закінчена, тому податкове зобов'язання, визначене Головним управлінням ДФС у Запорізькій області є неузгодженими. Тобто, правомірність здійснення податковим органом донарахувань податкових зобов'язань на підставі порушень вимог Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг , встановлених в акті перевірки, даний час перевіряється. Отже, за даних обставин висновок, здійснений у протоколі про адміністративне правопорушення, про допущення порушень ОСОБА_1 вимог законодавства у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за яке передбачається відповідальність за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, не може бути визнаний судом обґрунтованим, а сам протокол, на переконання суду, складено відносно ОСОБА_1 передчасно за відсутності встановленої події адміністративного правопорушення.
Водночас, на теперішній час вплили строки, визначені статтею 38 КУпАП.
Підсумовуючи вищевикладене, провадження у даній справі підлягає закриттю на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП.
На підставі вищевикладеного, ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, керуючись ст.ст. 7, 9, 23, 24, 27, 29, 33, 34, 35, 38, 247, 265, 268, 276, 277, 279, 280, 283, 284 КУпАП, суд
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 у зв'язку із відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Запорізької області через Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя протягом 10 (десяти) днів з дня винесення постанови.
Суддя І.П. Соболєва
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2017 |
Оприлюднено | 15.11.2017 |
Номер документу | 70223215 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Соболєва І. П.
Адмінправопорушення
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Соболєва І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні