Рішення
від 07.11.2017 по справі 925/1199/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" листопада 2017 р. Справа № 925/1199/17

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Чевгуза О.В., з секретарем судового засідання Сахно І.В., за участю прокурора відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_1 - за посвідченням та представників сторін:

від позивача 1 - не з'явився,

від позивача 2 - ОСОБА_2 - за довіреністю,

від відповідачів - не з'явилися,

від третьої особи - ОСОБА_3 - за довіреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Черкаської області у місті Черкаси справу за позовом керівника Золотоніської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Міністерства освіти і науки України, Державного навчального закладу "Золотоніський професійний ліцей" до виконавчого комітету Золотоніської міської ради, комунального підприємства "Теплогазрембудсервіс" Золотоніської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Черкаській області,

про визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності,-

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Черкаської області з позовом звернувся керівник Золотоніської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Міністерства освіти і науки України, Державного навчального закладу "Золотоніський професійний ліцей" до виконавчого комітету Золотоніської міської ради, комунального підприємства "Теплогазрембудсервіс" Золотоніської міської ради про визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності на нерухоме майно серії ЯЯЯ №613185 від 30.10.2006, видане виконавчим комітетом Золотоніської міської ради.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 25 вересня 2017 року до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, залучено Регіональне відділення Фонду державного майна України по Черкаській області.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №36032380 від 29.10.2012 за реєстраційним номером №21204503, номер запису 230, на підставі свідоцтва про право власності САЕ №452657 за Золотоніським професійним ліцеєм зареєстровано право державної власності на майновий комплекс, що розташований за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33. До об'єктів майнового комплексу входить також приміщення душової-котельні (К). Однак, 19.10.2006 виконавчим комітетом Золотоніської міської ради прийнято рішення №963 про видачу Комунальному підприємству Теплогазрембудсервіс свідоцтва про право власності на котельню розташовану за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33. Це рішення прийнято за відсутності правовстановлюючих, документів на спірний об'єкт нерухомого майна, виключно на підставі заяви комунального підприємства без додатків. 30.10.2006. Комунальному підприємству „Теплогазрембудсервіс" видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії ЯЯЯ №613185, а саме нежиле приміщення, котельню, розташовану за адресою Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв. м. та відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №12326296 від 30.10.2006 за реєстраційним номером №16552030, номер запису 169, виконавчим комітетом Золотоніської міської ради за комунальним підприємством зареєстровано право власності на вищевказаний об'єкт. Тому, спірне свідоцтво є протиправним та таким, що підлягає до скасування через порушення норм матеріального права.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 25.09.2017 порушено провадження у даній справі, справу призначено до розгляду на 26.10.2017.

Ухвалою суду від 26.10.2017 розгляд справи було відкладено на 07 листопада 2017 у зв'язку з неявкою представників першого позивача та відповідачів.

Представник першого позивача у судове засідання не з'явився про причини неявки суд не повідомив.

Перший та другий відповідачі письмового відзиву на позовну заяву не подали, у судове засідання не з'явилися, не повідомили про причини неявки, хоча були належним чином повідомлені про день та час судового засідання. Ухвали суду від 25.09.2017 та від 26.10.2017 надіслані за адресами першого позивача та відповідачів, вказаних в позовній заяві. Ухвала суду про відкладення розгляду у справі від 26.10.2017 повернута до суду без вручення другому відповідачу з відміткою у довідці про причину повернення "за зазначеною адресою не існує", однак ухвала про порушення провадження у справі від 25.09.2017, яка також направлялась за адресою другого відповідача, вказаною в позовній заяві, отримана 27.09.2017 уповноваженим представником, що підтверджується поштовим повідомлення про вручення.

Суд приходить до висновку, що неявка представників Міністерства освіти і науки України, виконавчого комітету Золотоніської міської ради та Комунального підприємства "Теплогазрембудсервіс" Золотоніської міської ради у судове засідання не перешкоджає розгляду справи, а направляти своїх представників у судове засідання, підтримувати позов чи заперечувати проти нього є правом сторони, а не обов'язком.

Прокурор повністю підтримала позов з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник другого позивача підтримав позицію прокурора та просив позов задовольнити повністю.

Представник третьої особи позов підтримав та просив позов задовольнити повністю.

У судовому засіданні 07 листопада 2017 року оголошена вступна та резолютивна частини рішення суду відповідно до статті 85 ГПК України.

Оцінивши докази у справі в їх сукупності, заслухавши пояснення і доводи прокурора та представника другого позивача, суд приходить до наступного.

Судом встановлено, що Золотоніською місцевою прокуратурою в ході вивчення матеріалів ревізії фінансово-господарської діяльності Державного навчального закладу "Золотоніський професійний ліцей" виявлено порушення вимог чинного законодавства щодо збереження майна закладів освіти.

Ревізією встановлено, що в 1961 році збудовано та передано на баланс Золотоніського професійного ліцею приміщення котельні, розташованої за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв.м. У 1981 році до вказаного приміщення котельні добудовано частину приміщення, площею 108,68 кв.м., яке також передано на баланс СПТУ №10, правонаступником якого є Державний навчальний заклад „Золотоніський професійний ліцей", що підтверджується балансовими картками та Книгою обліку будівель та споруд. Балансова вартість приміщення котельні становить 100 тис. грн. Прокурор зазначає, що спірне майно не передавалося в комунальну власність Золотоніської міської ради.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №311 від 05.11.1991 Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю) Представником Президента України ОСОБА_4 прийнято розпорядження №83 від 26.06.1992 „Про комунальну власність району", згідно цього розпорядження, спірне майно не передавалося в комунальну власність Золотоніської міської ради (а.с. 38-39).

Державним навчальним закладом „Золотоніський професійний ліцей" оформлено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серії ЯЯ №348399 від 11.01.2007, виданого на підставі рішення Золотоніської міської ради №9-62/V від 30.11.2006.

Згідно з вказаним актом Державний навчальний заклад „Золотоніський професійний ліцей" є постійним користувачем земельної ділянки площею 5,0132 га, розташованої за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, яка використовується під існуючі будівлі і споруди та їх обслуговування, в тому числі 0,0330 га використовується для обслуговування душової-котельні, що підтверджується кадастровим планом земельної ділянки.

Відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 28.05.1997 Золотоніське професійно -технічне училище №40 (правонаступником якого є Державний навчальний заклад „Золотоніський професійний ліцей") відноситься до загальнодержавної форми власності, орган управління якого є Міністерство освіти та науки України.

Згідно з довідкою Золотоніського професійного ліцею №480 - станом на 07.12.2007 року на балансі ліцею перебувало, серед іншого, також приміщення душової-котельні (а.с.49).

Відповідно до довідки Золотоніського професійного ліцею №53 від 06.07.2011 на балансі ліцею знаходиться приміщення душової-котельні (К), (а.с. 51)

В подальшому виконавчим комітетом Золотоніської міської ради №443 від 01.07. 2011 у зв'язку з передачею гуртожитку №2 в комунальну власність міста прийнято рішення про видачу Золотоніському професійному ліцею свідоцтво про право власності на об'єкти нерухомості (майновий комплекс) по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша згідно з інвентарною справою станом на 07.12.2007, за винятком приміщення гуртожитку №2.

В подальшому 04.08.2011 Золотоніському професійному ліцею видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САЕ №110727, а саме - майновий комплекс, розташований за адресою Черкаська область, м. Золотоноша. вул. Шевченка, 33, загальною площею 11229,9 кв.м. До майнового комплексу входило також приміщення душової-котельні (К).

15.08.2012 виконавчий комітет Золотоніської міської ради прийняв рішення №400 від 15.08.2012 зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету Золотоніської міської ради №437 від 07.09.2012, згідно з яким Державний навчальний заклад „Золотоніський професійний ліцей" надано дозвіл на оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша, а саме: учбовий корпус (А-1), слюсарня (Г), громадський-побутовий корпус (Д), учбовий корпус (Е), душову-котельню (К), ремонтну майстерню з лабораторією (Т), трансформаторну підстанцію (Н). овочесховище (1-6), водонапірну башту (І), накопичу вальний басейн (II). стоянку автотранспорту (ПІ), каналізаційну насосну станцію (IV). тимчасовий вигріб (V), артезіанську свердловину (VI), благоустрій (VII). заправний пункт (VIII), учбовий корпус (Ж).

На Золотоніське відділення Черкаського обласного об'єднане бюро технічної інвентаризації покладено обов'язок підготувати документи для видачі свідоцтва про право власності та провести реєстрацію права власності на вказане приміщення, попередні правовстановлюючі документи погасити.

29.10.2012 Золотоніському професійному ліцею видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САЕ №452657, а саме: майновий комплекс, розташований за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка. 33. До об'єктів майнового комплексу входить також приміщення вищевказаної душової-котельні (К).

Прокурор вказує, що жодне з виданих позивачу свідоцтв про право власності на спірний об'єкт нерухомого майна не скасоване, в судовому порядку відповідачем не оскаржувались, а тому факт набуття державою в особі Державного навчального закладу Золотоніський професійний ліцей права власності на спірний об'єкт нерухомого майна підтверджується наданими доказами.

Однак, в порушення прав позивача виконавчим комітетом Золотоніської міської ради 19.10.2006 прийнято рішення №963 про видачу комунальному підприємству „Теплгазрембудсервіс" свідоцтва про право власності на котельню розташовану за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33.

30.10.2006 Комунальному підприємству „Теплогазрембудсервіс" видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії ЯЯЯ №613185, а саме нежиле приміщення, котельню, розташовану за адресою: Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв.м.

Відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №12326296 від 30.10.2006 за реєстраційним номером №16552030, номер запису 169 на підставі свідоцтва про право власності ЯЯЯ №613185, виданого виконавчим комітетом Золотоніської міської ради, зареєстровано право власності на вищевказаний об'єкт.

В подальшому, на підставі вказаного свідоцтва 30.10.2006 внесено відповідний запис до Реєстру прав власності на нерухоме майно.

За таких обставин викладені у позові обставини свідчать про відсутність належних правових підстав для прийняття рішення про видачу комунальному підприємству „Теплгазрембудсервіс" свідоцтва про право власності на котельню розташовану за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, незаконність, як самого рішення так і свідоцтва про право власності виданого на його підставі.

На спірний об'єкт нерухомого майна поширюється правовий режим державної власності, однак шляхом видачі спірного свідоцтва право державної власності фактично нівельовано. В результаті видачі спірного свідоцтва порушено майнові права держави, які підлягають до захисту в судовому порядку.

Оцінюючи докази у справі в їх сукупності, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають до задоволення з огляду на наступне.

Причиною спору в даній справі стало питання про наявність або відсутність підстав для визнання незаконним та скасування свідоцтва про право власності на нерухоме майно - котельню від 30.10.2006 серія ЯЯЯ №613185, видане виконавчим комітетом Золотоніської міської ради комунальному підприємству "Теплогазрембудсервіс" Золотоніської міської ради .

Відповідно до статті 4 Закону України "Про власність" власник на свій розсуд володіє, користується і розпоряджається належним йому майном. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, що не суперечать закону. Він може використовувати майно для здійснення господарської та іншої не забороненої законом діяльності, зокрема передавати його безоплатно або за плату у володіння і користування, а також у довірчу власність іншим особам. Всім власникам забезпечуються рівні умови здійснення своїх прав. Держава безпосередньо не втручається в господарську діяльність суб'єктів права власності.

Втім, матеріали справи свідчать про наступні факти та події:

- відповідно до балансових карток та Книги обліку будівель та споруд на баланс Золотоніського професійного ліцею було передано приміщення котельні, розташованої за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв.м. До вказаного приміщення котельні було добудовано частину приміщення, площею 108,68 кв.м., яке також передано на баланс СПТУ №10, правонаступником якого є ДНЗ „Золотоніський професійний ліцей";

- Державним навчальним закладом „Золотоніський професійний ліцей" оформлено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серії ЯЯ №348399 від 11.01.2007, виданого на підставі рішення Золотоніської міської ради №9-62/V від 30.11.2006;

- виконавчим комітетом Золотоніської міської ради прийнято рішення №948 від 07.11.2007 (а.с.45) про видачу Золотоніському професійному ліцею свідоцтва про право власності па об'єкти нерухомості комплекс будівель, розташованих по вул. Шевченка, 33 в м. Золотоноша згідно з інвентарною справою. Золотоніському відділенню Черкаського обласного об'єднане бюро технічної інвентаризації доручено підготувати документи для видачі свідоцтва про право власності та провести реєстрацію права власності на нежитлові приміщення, вказані в п. 1 цього рішення;

- відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №16954294 від 07.12.2007 за реєстраційним номером №21204503, номер запису 230 в книзі 3, на підставі свідоцтва про право власності ЯЯЯ №579891 зареєстровано право державної власності на вищевказаний об'єкт за навчальним закладом;

- 04.08.2011 Золотоніському професійному ліцею видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САЕ №110727, а саме - майновий комплекс, розташований за адресою Черкаська область, м. Золотоноша. вул. Шевченка, 33, загальною площею 11229,9 кв.м. До майнового комплексу входило також приміщення душової-котельні (К);

- відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №30848495 від 04.08.2011 за реєстраційним номером №21204503, помер запису 230, на підставі свідоцтва про право власності САН №110727 зареєстровано право власності на майновий комплекс;

- 29.10.2012 Золотоніському професійному ліцею видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САЕ №452657, а саме майновий комплекс, розташований за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка. 33. До об'єктів майнового комплексу входить також приміщення вищевказаної душової-котельні (К) (а.с.56);

- відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №36032380 від 29.10.2012 за реєстраційним номером №21204503, номер запису 230, на підставі свідоцтва про право власності САЕ №452657 зареєстровано право державної власності на вищевказаний майновий комплекс;

- Державним начальним закладом „Золотоніський професійний ліцей" було виготовлено технічний паспорт на даний майновий комплекс, реєстраційний номер 230/3, інвентаризаційна справа №7165 (а.с. 57-58);

- 19.10.2006 виконавчим комітетом Золотоніської міської ради прийнято рішення №963 про видачу комунальному підприємству „Теплгазрембудсервіс" свідоцтва про право власності на котельню, розташовану за адресою: м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33;

- 30.10.2006 Комунальному підприємству „Теплогазрембудсервіс" видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії ЯЯЯ №613185, а саме нежиле приміщення, котельню, розташовану за адресою Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33, загальною площею 162,7 кв.м. (а.с.60);

- Відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №12326296 від 30.10.2006 за реєстраційним номером №16552030, номер запису 169, на підставі свідоцтва про право власності ЯЯЯ №6131X5, виданого виконавчим комітетом Золотоніської міської ради, зареєстровано право власності на вищевказаний об'єкт.

Згідно з п. 1.4 Статуту Ліцей створено згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2003 №374 „Про вдосконалення мережі професійно-технічних навчальних закладів Черкаської області" шляхом реорганізації професійно-технічного училища №40 м. Золотоноші.

Ліцей є правонаступником професійно-технічного училища №40 м. Золотоноші.

Згідно з п. 1.14 Статуту рішення про реорганізацію або ліквідацію ліцею приймає Міністерство освіти і науки України.

Відповідно до п. 5.1. Статуту управління ліцеєм здійснюється Міністерством освіти і науки України, управлінням освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації.

Згідно з п. 6.9 Статуту об'єкти права власності: навчально-виробничі, побутові, культурно-освітні, оздоровчі, спортивні будівлі та споруди, житло, комунікації, обладнання, засоби навчання, транспортні засоби та інше майно ліцею є державною власністю, закріпленою Міністерством освіти і науки України за ліцеєм і перебуває у користуванні ліцею.

Функції управління майном, закріпленим за ліцеєм, контроль за ефективністю його використання і збереження здійснює Міністерство освіти і науки України.

Згідно п. 6.10 Ліцей несе відповідальність перед Міністерством освіти і науки України за збереження та використання за призначенням закріпленого за ним майна.

Відповідно до змісту п. 9 та п. 10 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Таким чином, скасування рішень виконкому відповідною радою не суперечить приписам наведеного Закону. Водночас, вищенаведене рішення ради від 19.10.2006 не оскаржено зацікавленими особами та не визнано незаконним в судовому порядку, отже є діючим та підлягає виконанню, оскільки згідно зі ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

Статтею 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" саме встановлені підстави для видачі свідоцтва, що підтверджує виникнення права власності на нерухоме майно.

З огляду та зазначене свідоцтво про право власності є правовстановлюючим документом, а тому може бути предметом спору у господарських судах.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Цивільного кодексу України, суд, визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Частиною 1 ст. 321 Цивільного кодексу України передбачено, що право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Частиною 1 ст. 393 Цивільного кодексу України передбачено, що правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.

Згідно зі статтею 328 Цивільного кодексу України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.

Статтею 41 Конституції України встановлено, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності, право приватної власності г непорушним.

Згідно з п. 1 Роз'яснення Президії Вищого господарського суду України від 26.01.2000 № 02-5/35 "Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів" акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин. Залежно від компетенції органу, який прийняв такий документ, і характеру та обсягу відносин, що врегульовано ним, акти поділяються на нормативні і такі, що не мають нормативного характеру, тобто індивідуальні. Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані. Форми, найменування і порядок прийняття актів державними чи іншими органами (далі - акти) залежать від місця даного органу в системі відповідних органів та його компетенції і регламентуються Конституцією України, відповідними законами України та положенням (статутом) про такий орган.

Статтею 27 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень встановлено перелік документів на підставі яких здійснюється державна реєстрація прав на нерухоме майно, до яких віднесено й свідоцтва про право власності на нерухоме майно, видані до 1 січня 2013 року.

Судом встановлена незаконність набуття Комунальним підприємством Теплогазрембудсервіс Золотоніської міської ради права власності на об'єкт - приміщення котельні, що мало наслідком противоправне вибуття його з власності держави та порушення в зв'язку з цим законних інтересів останньої.

Тому, оскаржуване свідоцтво серія ЯЯЯ №613185 від 30.10.2006, про право власності на нерухоме майно видане виконавчим комітетом Золотоніської міської ради, яким зареєстровано за Комунальним підприємством Теплогазрембудсервіс Золотоніської міської ради право власності на нерухоме майно: котельню загальною площею 162,7 кв.м. за адресою : м. Золотоноша, вул.. Шевченка,33, є незаконним та повинно бути скасоване.

Відповідно до приписів п. 1 ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

За правилами ст. ст. 32, 33 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України з відповідачів підлягають відшкодуванню платнику - прокуратурі Черкаської області понесені витрати на сплату судового збору по 800 грн. на кожного із відповідачів за розгляд справи в Господарському суді Черкаської області.

З огляду на викладене, керуючись статтями 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії ЯЯЯ №613185 від 30.10.2006, видане виконавчим комітетом Золотоніської міської ради.

Стягнути з виконавчого комітету Золотоніської міської ради (вул. Садовий проїзд, буд.8, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 04060849) на користь прокуратури Черкаської області місцезнаходження бул. Шевченка, 286, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 02911119, р/р 35212034003751 в Державній казначейській службі України у м. Києві, МФО 820172, судовий збір у розмірі 800 грн.

Стягнути з Комунального підприємства Теплогазрембудсервіс Золотоніської міської ради (вул. Баха, буд. 29, м. Золотоноша, Черкаська область, код ЄДРПОУ 34118557) на користь прокуратури Черкаської області місцезнаходження бул. Шевченка, 286, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 02911119, р/р 35212034003751 в Державній казначейській службі України у м. Києві, МФО 820172, судовий збір у розмірі 800 грн.

Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд Черкаської області протягом десяти днів з дня підписання.

Повне рішення складено 14 листопада 2017 року.

Суддя О.В. Чевгуз

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення07.11.2017
Оприлюднено15.11.2017
Номер документу70227330
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/1199/17

Рішення від 07.11.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

Ухвала від 26.10.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

Ухвала від 25.09.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні