ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
13 листопада 2017 року Справа № 915/982/16
м. Миколаїв
Кредитор : Южноукраїнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області (55002, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Енергобудівників, 5, ідентифікаційний код 39555695)
Банкрут: ОСОБА_1 кооперативно-державний санаторій «Бузькі пороги» (55223, Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. 25 років Жовтня, 16, ідентифікаційний код 05410435)
Ліквідатор : ОСОБА_2 (54017, м. Миколаїв, вул. Дунаєва, 40)
Суддя Ржепецький В.О. ,
представники:
від кредитора: не з'явився,
від банкрута: не з'явився,
ліквідатор: ОСОБА_3
суть спору : про банкрутство
встановив:
Ухвалою суду від 30.10.2017 розгляд звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута відкладено на 13.11.2017, зобов'язано ліквідатора ОСОБА_3 вжити заходів до завершення ліквідаційної процедури, з урахуванням недоліків, зазначених у мотивувальній частині ухвали від 18.10.2017; надати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, складені на поточну дату.
На виконання вимог ухвали суду ліквідатором 13.11.2017 подано до суду звіт ліквідатора про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута станом на 31.10.2017.
В судовому засіданні ліквідатор ОСОБА_3 просить суд затвердити звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідувати ОСОБА_1 кооперативно-державний санаторій «Бузькі пороги» та провадження у справі припинити.
Кредитор правом участі в судовому засіданні не скористався, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута виходячи з наступного.
Ухвалою суду від 20.09.2016 порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» .
Постановою суду від 18.10.2016 ОСОБА_1 кооперативно-державний санаторій «Бузькі пороги» визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру за ознаками ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі - Закон про банкрутство), ліквідатором призначено ОСОБА_2.
Відповідно до ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
Повідомлення про визнання ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» банкрутом і відкриття відносно нього ліквідаційної процедури було оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України від 19.10.2016 №36482.
У визначений ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство місячний строк до суду надійшла заява кредитора - Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області №2905/14-09-10-10 від 04.11.2016 про визнання грошових вимог до ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» в сумі 126893,35 грн.
Ухвалою суду від 20.12.2016 задоволено заяву Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області №2905/14-09-10-10 від 04.11.2016, визнано грошові вимоги Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області до ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» в сумі 126893,35 грн. та ухвалено включити їх до реєстру вимог кредиторів банкрута: 73683,00 грн. - основний борг у третю чергу, 53210,35 грн. (штрафні санкції та пеня) у шосту чергу, витрати кредитора по оплаті судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника в сумі 2756,00 грн. ухвалено включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.
Інших заяв з грошовими вимогами до банкрута на адресу суду не надійшло.
Ухвалою суду від 20.12.2016 затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» на загальну суму 129649,35 грн., в тому числі:
І-черга: вимоги Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 2756,00 грн.;
ІІІ-ї черга: вимоги Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 73683,00 грн.;
VІ-ї черга: вимоги Южноукраїнської ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 53210,35 грн.
Розпорядженням керівника апарату Господарського суду Миколаївської області №379 від 25.11.2016 призначено повторний автоматизований розподіл справи №915/982/16 про банкрутство ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію (МКДС) «Бузькі пороги» через перебування судді Адаховської В.С. у відпустці у зв'язку з пологами та вагітністю.
За результатами повторного автоматизованого розподілу справи головуючим у справі №915/982/16 визначено суддю Ржепецького В.О.
Ухвалою від 30.11.2016 справу №915/982/16 про банкрутство ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» прийнято до свого провадження суддею Ржепецьким В.О.
Згідно з частиною 2 статті 41 та частиною 1 статті 42 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством та формує ліквідаційну масу з усіх видів майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлених в ході ліквідаційної процедури.
Відтак, обов'язком ліквідатора є належне виконанням ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення майна та майнових прав (обтяжень) боржника, його потенційних кредиторів шляхом надіслання запитів до державних реєстрів майнових прав та обтяжень (заборон відчуження), надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов'язкових податків та зборів, витребування в органах державної виконавчої служби виконавчих проваджень, порушених кредиторами боржника та повідомлення зазначених кредиторів про перебування боржника в ліквідаційній процедурі та права кредиторів подати свої грошові вимоги, здійснення інвентаризації та оцінки майна банкрута, що включене до складу ліквідаційної маси.
Згідно зі ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
Відповідно до частини 1 статті 190 ЦК України майном, як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки.
У відповідності до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, тощо.
Зі звіту ліквідатора станом на 31.10.2017 вбачається, що на виконання приписів ч. 2 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором 07.11.2016 проведено інвентаризацію основних засобів, товаро-матеріальних цінностей, наявності грошових коштів, розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами та встановлено відсутність будь-яких активів банкрута, які підлягають включенню до ліквідаційної маси, про що свідчать відповідні інвентаризаційні описи та акти від 07.11.2016 та від 30.11.2016 (т.2, а.с.107-114).
З метою виявлення майна та майнових прав банкрута ліквідатором було направлено запити до реєстраційних та контролюючих установ, та отримано відповіді:
- Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України за вих. №12.1.2.19-12403 від 07.12.2016 про відсутність реєстрації за МКДС «Бузькі пороги» повітряних суден (т.2, а.с.192);
- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області за вих. №1014-8490-16 від 29.11.2016 про те, що в базах даних, зареєстрованих управлінням з 01.01.2008 документів дозвільного та декларативного характеру, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відсутні записи щодо документів, замовником і яких є МКДС Бузькі пороги» . Інформація про видані до 01.01.2008 документи дозвільного характеру в Управлінні відсутня (т.2, а.с.125);
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за №09/01/26379 від 13.12.2016 про відсутність МКДС «Бузькі пороги» станом на 30.09.2016 серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10 і більше відсотків статутного капіталу) емітентів (т.2, а.с.122);
- Миколаївської митниці Державної фіскальної служби за вих. №5023/10/14-70-10-27 від 14.02.2030.11.2016 про те, що з 01.01.2013 в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС митне оформлення не здійснювало (т.2, а.с.128);
- Державної служби України з безпеки на транспорті за вих. №9603/02/15-16 від 13.12.2016 про відсутність у електронній версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записів щодо суден, власником або судновласником яких є МКДС «Бузькі пороги» (т.2, а.с.195);
- Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області за вих. №33-14-0.3-10287/2-16 від 30.11.2016 з повідомленням, що за інформацією Управління Держгеокадастру у Миколаївському районі Миколаївської області земельні ділянки за МКДС «Бузькі пороги» не зареєстровані (т.2, а.с.198);
- Управління держпраці у Миколаївській області за вих. №01-08.05/5265 від 08.12.2016 про те, що за банкрутом майно не зареєстровано (т.2, а.с.120);
- Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від 21.02.2017 з повідомленням, що інформація про наявні РЕЗ та ВП у МКДС «Бузькі пороги» відсутня (т.2, а.с.208).
Згідно штампу відділу технічного нагляду управління технічного нагляду ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 28.11.2016 за МКДС «Бузькі пороги» сільськогосподарська техніка та транспорті засоби не зареєстровані (т.2, а.с.148).
Листом за вих. №1-8/9635 від 01.12.2016 Державною службою інтелектуальної власності України повідомлено про відсутність правових підстав для здійснення пошукових робіт та надання запитуваної інформації, а також про те, що в мережі Інтернет на безоплатній основі відкрито доступ до відомостей державних реєстрів на об'єкти промислової власності, які можна вважати офіційною інформацією (т.2, а.с.149-150).
З метою отримання інформації про права банкрута на об'єкти інтелектуальної власності ліквідатором здійснено витяги з відповідних відкритих реєстрів ДСІВ та встановлено відсутність таких прав у банкрута (т.2, а.с.151-191).
За інформацією Первомайського відділення Южноукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Миколаївській області банкрут має відкритий рахунок у АТ «ОСОБА_4 Аваль» - 26008396587 (т.2, а.с.213).
Згідно довідки другого Первомайського відділення ПАТ «ОСОБА_4 Аваль» 31.07.2017 рахунок банкрута закрито (т.2, а.с.216).
Регіональним сервісним центром в Миколаївській області за вих. №31/14-3795 надано витяг з РПС «Автомобіль» , з якого вбачається, що за МКДС «Бузькі пороги» зареєстровано автотранспорт: марка - КАВЗ 3270 (автобус), кузов - 3000 - АВТОБУС-D, ідентифікатор ТЗ Х1Е327000L1273267, номер двигуна - 83434, шасі - 1273267, державний номер - 7323 НИН (т.2, а.с.131-132).
Місцезнаходження транспортного засобу невідоме, у зв'язку з чим ліквідатор звернувся до Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Миколаївській області із заявою від 06.03.2017 №15-01/2 про оголошення в розшук зазначеного транспортного засобу та до Заводського відділу ГУ Національної поліції в Миколаївській області із заявою (повідомленням) №19-05/1 від 19.05.2017 про кримінальне правопорушення.
Ліквідатор звернулась до Заводського відділу ГУ Національної поліції в Миколаївській області із запитом від 12.09.2017 №12-09/1 про хід досудового розслідування (т.2, а.с.138-146).
Із аналогічними запитом за вих. №12-10/18 від 18.10.2017 ліквідатор звернулась до Первомайського відділу поліції Головного Управління Національної поліції в Миколаївській області та Первомайської місцевої прокуратури.
Запитуваної інформації ліквідатором не отримано, відсутні відомості щодо можливих перспектив фактичного встановлення наявності автотранспорту.
Рішенням ліквідатора МКДС Бузькі пороги від 09.10.2017 транспортний засіб марки - КАВЗ 3270 (автобус), кузов - 3000 - АВТОБУС-D, ідентифікатор ТЗ Х1Е327000L1273267, номер двигуна - 83434, шасі - 1273267, державний номер - 7323 НИН - списано (т.2, а.с.147).
Об'єднаним трудовим архівом сільських та селищних рад Первомайського району Миколаївської області листом №01-19/12-л від 08.02.2017 повідомлено, що документи ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» на зберігання архіву не передавались (т.2, а.с.222).
За повідомленням Регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області за вих. №14-18-01143 від 17.06.2016 в 2013 році приватизовано державну частку 26,51% у статутному капіталі ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію Бузькі пороги (договір купівлі-продажу від 24.05.2013). Станом на 15.06.2016 інформація щодо наявності об'єктів державної власності на балансі МКДС Бузькі пороги у Регіонального відділення відсутня (т.1, а.с.71).
Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №52886778 від 18.07.2017 інформація щодо обтяжень рухомого майна банкрута відсутня (т. 2, а.с. 207).
Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна №97196284 від 13.09.2017 відомості про права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження відсутні (т.2, а.с.202-206).
Дебіторська заборгованість за МКДС Бузькі пороги на балансі підприємства не обліковується.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №1003184056 від 29.10.2017 дані про відокремлені підрозділи банкрута відсутні.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №22390387 від 23.11.2016 МКДС Бузькі пороги не являється засновником (учасником) інших юридичних осіб (т.2, а.с.201).
На підтвердження відсутності на примусовому виконанні виконавчих проваджень ліквідатором додано до звіту витяг з автоматизованої системи виконавчого провадження за адресою: https://asvpweb.minjust.gov.ua.
За повідомленням Головного управління статистики у Миколаївській області за вих. №159/7-43 від 30.10.2017 останню фінансову звітність МКДС Бузькі пороги подано за підсумками діяльності у 2015 році (т.3, а.с.38).
Печатку МКДС Бузькі пороги ліквідатором знищено, про що свідчить акт від 02.10.2017 (т. 2, а.с. 99).
За результатами проведеної роботи, ліквідатором банкрута складено звіт та ліквідаційний баланс боржника станом на 31.10.2017.
Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно з ч. 6 ст.26 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
На виконання приписів ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство, з метою розгляду кредитором звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідатором було направлено на дві адреси кредитору повідомлення за вих. №01-10/1 від 18.10.2017 про проведення зборів кредиторів, що призначені на 27.10.2017 о 12.00 год. за адресою місцезнаходження банкрута. Повідомлення було отримано кредитором 20.10.2017 за адресою у місті Первомайську та 24.10.2017 за адресою у м. Южноукраїнську.
Однак, кредитор не забезпечив явку повноважного представника на засідання зборів кредиторів на 27.10.2017, про що ліквідатором було складено відповідний акт.
Повторно ліквідатором було направлено кредитору повідомлення за вих. №01-30/1 від 30.10.2017 про призначення зборів кредиторів банкрута на 10.11.2017 о 13.00 год. за адресою місцезнаходження банкрута.
Зазначене повідомлення отримано кредитором 03.11.2017 та 09.11.2017 відповідно, однак кредитор не забезпечив явку повноважного представника на засідання зборів кредиторів, про що ліквідатором складено відповідний акт.
В судове засідання представник кредитора також не з'явився, про причини неявки суду не повідомив, про дату, час та місце розгляду справи кредитор повідомлений належним чином.
Статтею 22 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що сторони користуються рівними процесуальними правами. Сторони мають право знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, знімати копії, брати участь в господарських засіданнях, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду, наводити свої доводи і міркування з усіх питань, що виникають у ході судового процесу, заперечувати проти клопотань і доводів інших учасників судового процесу, оскаржувати судові рішення господарського суду в установленому цим Кодексом порядку, а також користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
Відповідно до ч. 3 ст.22 Господарського процесуального кодексу України сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.
Враховуючи наведені обставини та відсутність в матеріалах справи доказів, які б свідчили про поважність причин, внаслідок яких кредитор не зміг взяти участь у зборах кредиторів, господарський суд дійшов висновку про зловживання кредитором своїми процесуальними правами шляхом ухилення від участі у представницьких органах внаслідок чого, господарський суд приймає рішення розглядати звіт ліквідатора без схвалення його комітетом кредиторів.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Згідно зі статтями 32, 34 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Оцінивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, заслухавши ліквідатора, суд приходить до висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника, кредитор своїм правом участі в судовому засіданні під час розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не скористався, письмових заперечень та зауважень щодо заходів ліквідаційної процедури не заявив.
Отже, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 7 ст. 46 Закону про банкрутство зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ОСОБА_1 кооперативно-державний санаторій «Бузькі пороги» , припинити повноваження ліквідатора банкрута, припинити провадження у даній справі.
Керуючись ст. ст. 40, 45, 46, 83, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» , ст. ст. 80, 86 ГПК України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» станом на 31.10.2017.
2. Ліквідувати ОСОБА_1 кооперативно-державний санаторій «Бузькі пороги» (код ЄДРПОУ 13852064), зареєстрований як юридична особа в Єдиному державному реєстрі 03.08.2004 за номером 1 522 120 0000 000091.
3. Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
4. Провадження у справі №915/982/16 про банкрутство ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» (код ЄДРПОУ 13852064) припинити.
5. Зобов'язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.
6. Повноваження ліквідатора ОСОБА_1 кооперативно-державного санаторію «Бузькі пороги» (код ЄДРПОУ 13852064) ОСОБА_3 припинити.
7. Дану ухвалу надіслати:
- для виконання: проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - центру надання адміністративних послуг Первомайської районної державної адміністрації (державному реєстратору) (м. Первомайськ, вул. Київська 50), Головному управлінню статистики у Миколаївській області, ліквідатору;
- до відома: кредиторам, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2017 |
Оприлюднено | 15.11.2017 |
Номер документу | 70227771 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні