Справа № 509/4323/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 листопада 2017 року. смт Овідіополь
Слідчий суддя Овідіопольського районного суду Одеської області ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Овідіополь Одеської області клопотання слідчого СВ Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з процесуальним керівником прокурором Іллічівської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017160380001080 від 18.05.2017 р., з правовою кваліфікацією за ч.1 ст.191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
07.11.2017 року до слідчого судді Овідіопольського районного суду в Одеській області звернувся слідчий з вищевказаним клопотанням з якого вбачається, що слідчим відділом Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №12017160380001080, відомості про яке 18.05.2017 внесено до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України, на підставі матеріалів з ДЗЕ в Одеській області, щодо неправомірних дій з боку посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та Комунальної установи Овідіопольської селищної ради « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яки на протязі 2015-2017 років причетні до привласнення та розкрадання бюджетних коштів, що виділялись на проведення ремонтно-будівельних та проектних робіт ІНФОРМАЦІЯ_3 розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , Сума збитків встановлюється.
Під час розслідування кримінального провадження встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_1 ) згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань зареєстровано за юридичною адресою: АДРЕСА_2 .
Згідно акту ревізії фінансово-господарської діяльності Комунальної установи Овідіопольської районної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період з 01.03.2015 по 01.01.2017 року встановлено, що на протязі періоду з 01.03.2015 по 01.01.2017, взаємовідносини між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювались на підставі 3 договорів:
- від 09.12.2015 № 20/10/15П-392 на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію покрівлі дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 20 553,48 грн з ПДВ;
- від 27.09.2016 № 150 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 524 393,03 грн з ПДВ (договірна ціна динамічна);
- від 22.11.2016 № 151 на виконання проектних робіт з реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 133 500,00 грн з ПДВ.
Договори укладено ЦРЛ, в особі головного лікаря ОСОБА_5 (Замовник») з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі колишнього директора ОСОБА_6 (« ІНФОРМАЦІЯ_6 »). Станом на 01.03.2015, відповідно до даних бухгалтерського обліку та звітності ІНФОРМАЦІЯ_2 , дебіторська або кредиторська заборгованість по розрахункам ІНФОРМАЦІЯ_2 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відсутня.
В період з 01.03.2015 по 01.01.2017 на підставі договорів від 05.11.2015 № 335 та від 25.07.2016 № 147, підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виконано ремонтно-будівельні та проектні роботи на загальну суму 632 526,51 грн (з ПДВ), які оплачені Замовником у повному обсязі. Станом на 01.01.2017, відповідно до даних бухгалтерського обліку та звітності ЦРЛ, дебіторська або кредиторська заборгованість по розрахункам ЦРЛ з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відсутня. За результатами проведених контрольних обмірів обсягів виконаних робіт встановлено, як підтвердження так і відхилення між фактично виконаними обсягами та обсягами, які відображено в актах ф. № КБ-2в.
Ревізією проведених ЦРЛ видатків на оплату ремонтно-будівельних та проектних робіт, а саме: перевіркою фактичних обсягів виконаних робіт, правильності застосування одиничних розцінок по актах ф. № КБ-2в на суму 524 393,03 грн та перевіркою правильного застосування розрахункових показників, постійних величин вартості розробки та відношення вартості розробки робочої документації, коефіцієнтів, а також правильність розрахунків, врахованих в кошторисах ф. 2-П та актах здачі-приймання виконаних проектних робіт на суму 108 133,48 грн, у порушення умов п. 5.3.1 договору від 27.09.2016 № 150, вимог п. 6.4.1 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 27.08.2013 № 293, ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», ст. 179, п.1 ст. 193 Господарського кодексу України, ст. 629 Цивільного кодексу України, встановлено завищення обсягів та вартості виконаних робіт на загальну суму 49 578,10 грн (з ПДВ), що призвело до матеріальної шкоди (збитків), завданих ЦРЛ.
Завищення обсягів виконаних робіт на суму 29 525,22 грн (з ПДВ) виникло в результаті порушення п. 6.4.1 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, за рахунок невідповідності обсягів виконаних робіт відображених в актах ф. № КБ-2в за грудень 2016 року на суму 172 614,72 грн та за грудень 2016 року на суму 91 458,16 грн до договору від 27.09.2016 № 150 на виконання робіт з капітального ремонту дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 , в порівнянні з обсягами, згідно проведених контрольних обмірів.
Так, у актах ф. № КБ-2в враховані роботи з укладання плит стельових в каркасі стелі «Армстронг» (ЕН15-76-2) в обсязі 262,5 кв. м., тоді як проведеними контрольними обмірами встановлено, що фактично виконано робіт з укладання плит стельових в каркасі стелі «Армстронг» (ЕН15-76-2) в обсязі 170 кв. м., що на 92,5 кв. м. менше ніж в актах.
Завищення вартості робіт на суму 20 052,88 грн (з ПДВ) виникло у результаті порушення п. 6.4.1 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», за рахунок невідповідності вартості та кількості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, врахованих у актах ф. № КБ-2в, в порівнянні з первинними _ документами бухгалтерського обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». У акті ф. № КБ-2в за грудень 2016 року на суму -58.16 грн (з ПДВ) значиться душова кабіна вартістю 4 250,00 грн, тоді як у видатковій накладній її вартість 3 280,69 грн, що на 969,31 грн. дешевше ніж у акті.
З метою встановлення або спростування факту завищення об`ємів виконаних робіт необхідні фінансова та будівельно-технічна документація, яка знаходиться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: реєстраційні та установчі документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ліцензії, договори, а саме: від 09.12.2015 № 20/10/15П-392 на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію покрівлі дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 20 553,48 грн з ПДВ, від 27.09.2016 № 150 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 524 393,03 грн з ПДВ, від 22.11.2016 № 151 на виконання проектних робіт з реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 133 500,00 грн з ПДВ, акти приймання виконаних будівельних виконаних робіт (примірна форма № КБ-2в), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3), підсумкова відомість ресурсів до актів (витрати за фактом), проектно кошторисну документацію, платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів за виконані (проведені) роботи, дефектні акти по вказаним договорам, розрахунки договірної ціни, локальний кошторис, розрахунки загальновиробничих розрахунків вартості об`єкту, акти на проведення прихованих робіт, рахунки-фактури, калькуляція щодо використання машин та механізмів, проект виконання робіт (та пояснювальна записка до нього), експертиза проекту, перелік суб`єктів господарської діяльності у яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювало закупівлю товарно-матеріальних цінностей для проведення робіт та платіжні доручення, договори та квитанції щодо перерахунку грошових коштів на підприємства, список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із зазначення посад, список працівників які відряджувались для проведення робіт, перелік основних засобів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », трудові договори з найманими працівниками, які фактично виконували роботи, а також належним чином завірені копії особистих справ та посадових інструкцій директора та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інші документи, якими регулювались відносини між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на виконання робіт з капітального ремонту приміщень дитячого відділення.
З метою забезпечення схоронності документів, які можуть виступати доказами у проваджені і неможливості подальшого їх знищення, згідно ч.2 ст.163 КПК України клопотання розглянуто без участі власника документів.
Враховуючи, що іншим шляхом не можливо отримати відомості, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, при цьому вважаю за необхідне встановити строк виконання ухвали на протязі одного місяця та після його виконання повідомити суд відповідно до чинного законодавства.
Керуючись ст.ст.40, 159, 160, ч.7 ст.162-164 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Зобов`язати працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_1 ) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 надати слідчому Овідіопольського ВП ГУНП України в Одеській області ОСОБА_3 , або за його дорученням старшому оперуповноваженому СКП Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_7 , старшому оперуповноваженому управління захисту економіки в Одеській області департаменту ЗЕНП України ОСОБА_8 , старшому оперуповноваженому управління захисту економіки в Одеській області департаменту ЗЕНП України ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у приміщенні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_1 ) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: належним чином завірені копії реєстраційні та установчі документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ліцензії, договори, а саме: від 09.12.2015 № 20/10/15П-392 на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію покрівлі дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 20 553,48 грн з ПДВ, від 27.09.2016 № 150 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень дитячого відділення ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 524 393,03 грн з ПДВ, від 22.11.2016 № 151 на виконання проектних робіт з реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_5 на суму 133 500,00 грн з ПДВ, акти приймання виконаних будівельних виконаних робіт (примірна форма № КБ-2в), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3), підсумкова відомість ресурсів до актів (витрати за фактом), проектно кошторисну документацію, платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів за виконані (проведені) роботи, дефектні акти по вказаним договорам, розрахунки договірної ціни, локальний кошторис, розрахунки загальновиробничих розрахунків вартості об`єкту, акти на проведення прихованих робіт, рахунки-фактури, калькуляція щодо використання машин та механізмів, проект виконання робіт (та пояснювальна записка до нього), експертиза проекту, перелік суб`єктів господарської діяльності у яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювало закупівлю товарно-матеріальних цінностей для проведення робіт та платіжні доручення, договори та квитанції щодо перерахунку грошових коштів на підприємства, список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із зазначення посад, список працівників які відряджувались для проведення робіт, перелік основних засобів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », трудові договори з найманими працівниками, які фактично виконували роботи, а також належним чином завірені копії особистих справ та посадових інструкцій директора та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інші документи, якими регулювались відносини між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на виконання робіт з капітального ремонту приміщень дитячого відділення.
Ухвала суду про дозвіл на тимчасовий доступ діє до 08 грудня 2017 року.
Про виконання ухвали негайно повідомити суд.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Овідіопольський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2017 |
Оприлюднено | 09.03.2023 |
Номер документу | 70235876 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Овідіопольський районний суд Одеської області
Бочаров А. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні