Постанова
від 16.11.2017 по справі 192/1888/17
СОЛОНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 192/1888/17

Провадження № 3/192/398/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"16" листопада 2017 р. в смт Солоне суддя Солонянського районного суду Дніпропетровської області Щербина Н.О., розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, який народився 1979 року травня місяця 08 числа в с.Васильківське Петропавілівського району Дніпропетровської області, зареєстрованого та мешканця ІНФОРМАЦІЯ_1, директора ПП Агросервіс-1 (код 19087328) , до адміністративної відповідальності раніше не притягався,

за правопорушення, передбачене ч.1 ст.155 -1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

Директор приватного підприємства Агросервіс-1 в магазині, розташованому по вул.Усенко, 13 а в смт Солоне Солонянського району Дніпропетровської області порушив порядок проведення розрахунків: проводив розрахункові операції без застосування РРО, без видачі відповідного розрахункового документу на суму 17 гривень 00 копійок, допустив невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО у сумі 2063 гривні 85 копійок, чим порушив п.п.1,2,15 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06 липня 1995 року №265/95-ВР та вчинив правопорушення, передбачене ч.1 ст.155 -1 Кодексу України про адміністративні правопорушення

ОСОБА_1 у суді обставин вчиненого правопорушення не оспорював, вину визнав.

Вивчивши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155 -1 КУпАП, приходжу до наступного висновку.

Відповідно до ст.256 КУпАП України у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність , чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Статтею 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг встановлено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (надані послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведенні у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, а бо у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Відповідно до ст.55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці.

Частиною 1 ст.155 -1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність саме за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, тобто є банкетною нормою до Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та до Господарського кодексу України.

Вивчивши матеріали справи було встановлено, що наказом №28 від 01 грудня 2011 року засновника ПП Агросервіс-1 ОСОБА_2 звільнено з посади директора ПП Агросервіс-1 ОСОБА_2 та призначено на цю посаду ОСОБА_1

Проте до протоколу про адміністративне правопорушення не долучено витягу реєстрації приватного підприємства Агросервіс-1 , статуту Агросервіс-1 , а також посадової інструкції директора, з яких би вбачалося, що ОСОБА_1 може проводити розрахунки в магазині , за порушення проведення яких передбачена адміністративна відповідальність ч.1 ст.155 -1 Кодексу України про адміністративні правопорушення

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. ч.1 ст.155 -1 , п.1 ч. 1 ст. 247, 251,284, 294 КУпАП, суддя

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративну справу за ч.1 ст.155 -1 Кодексу України про адміністративні правопорушення , щодо ОСОБА_1 провадженням закрити у зв'язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.

Постанова суду може бути оскаржена до апеляційного суду Дніпропетровської області через Солонянський районний суд Дніпропетровської області шляхом подання апеляційної скарги особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.

СУДДЯ: Н. О. Щербина

СудСолонянський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення16.11.2017
Оприлюднено18.11.2017
Номер документу70301158
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —192/1888/17

Постанова від 16.11.2017

Адмінправопорушення

Солонянський районний суд Дніпропетровської області

Щербина Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні