Постанова
від 14.11.2017 по справі 805/3191/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 листопада 2017 р. Справа № 805/3191/17-а

час прийняття постанови: 16:05

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., суддів Галатіної О.О., Олішевської В.В., при секретарі Зикун Ю.В., за участю представника позивача Федорінова Є.В., Федорової Т.Ю., представника відповідача Тернинко С.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Трейд-Ком до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

14 вересня 2017 року позивач звернувся до суду з позовною заявою до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії. В обґрунтування зазначив, що контролюючим органом безпідставно зупинено реєстрацію податкових накладних з підстав відповідності накладних сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків. При цьому, в квитанції № 1 зазначено лише один критерій, а не сукупність. В квитанції № 1 не вказано конкретного переліку документів, які необхідно надати для здійснення реєстрації податкових накладних. Крім того, на вимогу фіскального органу позивачем надані усі належні документи, проте вони не взяті до уваги.

Просив (з урахуванням наданих уточнень) визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 09.08.2017 №54407/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 16.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком ; визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 09.08.2017 №54438/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 29.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком ; визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 09.08.2017 №54437/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 23.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком ; зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні від 29.06.2017 №28, від 16.06.2017 №27, від 23.06.2017 №16 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити їх у повному обсязі.

Представник відповідача заперечував проти позовних вимог та зазначив, що позивачем надані не всі документи, визначені в переліку, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, у зв'язку з чим оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних винесені фіскальним органом обґрунтовано, а відтак визнанню протравними та скасуванню не підлягають. Просив відмовити у задоволені позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши представників сторін, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Трейд-Ком (код ЄДРПОУ 39083970, 84500, Донецька обл., місто Бахмут, вулиця Миру, будинок 51) зареєстроване у якості юридичної особи 06.02.2014, про що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань зроблено запис. Видами діяльності є: виробництво продуктів нафтоперероблення; різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю; оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (основний); вантажний автомобільний транспорт; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

19 січня 2017 року між постачальником ТОВ Трейд-Ком та покупцем ТОВ Данком укладено договір постачання №19/01-17М, предметом якого є передача у власність продукції, конкретний перелік та ціна якої викладена у специфікаціях.

19 січня 2017 року на виконання умов договору між сторонами підписана специфікація про постачання мазуту у кількості 50 тонн на загальну суму 483000,00 грн.

16 червня 2017 року виписана видаткова накладна №РН-0000101, згідно якої постачальник ТОВ Трейд-Ком передав, а одержувач ТОВ Данком отримав мазут у кількості 24,550 т., на загальну суму за ПДВ 232734,00 грн.

29 червня 2017 року виписана видаткова накладна №РН-0000104, згідно якої постачальник ТОВ Трейд-Ком передав, а одержувач ТОВ Данком отримав мазут у кількості 34,000 т., на загальну суму за ПДВ 322320,00 грн.

Нафтопродукти придбані у ТОВ Амарабудком , що підтверджується наданими договорами поставки, видатковими накладними, відомостями оприбуткування товару, які містяться в матеріалах справи.

За результатом здійснення господарських операцій ТОВ Трейд-Ком оформило та видало податкові накладні, а саме:

16 червня 2017 року №27 на суму 232734,00 грн., в т.ч. ПДВ 38789,00 грн.,

29 червня 2017 року №28 на суму 322320,00 грн., в т.ч. ПДВ 53720,00 грн.,

Вказані податкові накладні подані до реєстрації в ДФС України 14.07.2017.

Згідно квитанції №1 від 14.07.2017 (до податкової накладної №28 від 29.06.2017) відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017. За результатами опрацювання СМОК виявлено невідповідність обсягів невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК та/або таблицю даних платника податків.

Згідно квитанції №1 від 14.07.2017 (до податкової накладної №27 від 16.06.2017) відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017. За результатами опрацювання СМОК виявлено невідповідність обсягів невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК та/або таблицю даних платника податків.

На виконання квитанцій, згідно яких реєстрація податкових накладних зупинена, позивачем надані документи, що підтверджують відповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах.

Однак, 09 серпня 2017 року головою комісії ДФС України прийняті рішення №54407/39083970 та №54438/39083970 про відмову у реєстрації податкових накладних від 16.06.2017 №27 та від 29.06.2017 №28 відповідно з причини надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

10 січня 2017 року між постачальником ТОВ Трейд-Ком та покупцем ТОВ Данком укладено договір постачання №10/01-17М предметом якого є передача у власність продукції, конкретний перелік та ціна якої викладена у специфікаціях.

10 січня 2017 року на виконання умов договору між сторонами підписана специфікація про постачання дизельного палива у кількості 100 000 літрів на загальну суму 2299200,00 грн.

23 червня 2017 року виписана видаткова накладна №РН-00000911, згідно якої постачальник ТОВ Трейд-Ком передав, а одержувач ТОВ Данком отримав бензин А-92 PERFEKT у кількості 600,000 л., на загальну суму за ПДВ 15048,00 грн.

На підтвердження отримання бензину А-92 PERFEKT від ТОВ Параллель-М ЛТД позивачем надані: договір купівлі-продажу нафтопродуктів та надання послуг, акт прийому передачі паливних карток у користування, видаткова накладна, податкові накладні, сертифікат якості. На підтвердження отримання нафтопродуктів від ТОВ Амарабудком позивачем надані договір поставки нафтопродуктів, видаткові накладні, податкові накладні, паспорт якості. Факт оплати наданої продукції підтверджується платіжними дорученнями.

За результатом здійснення господарських операцій ТОВ Трейд-Ком оформило та видало податкову накладну 23 червня 2017 року №16, на суму 15048,00 грн., в т.ч. ПДВ 2508,00 грн., яку подано до реєстрації в ДФС України 14.07.2017.

Згідно квитанції №1 від 14.07.2017 (до податкової накладної №16 від 23.06.2017) відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017. За результатами опрацювання СМОК виявлено невідповідність обсягів невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК та/або таблицю даних платника податків.

На виконання квитанції, згідно якої реєстрація податкової накладної зупинена, позивачем надані документи, що підтверджують відповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах.

Однак, 09 серпня 2017 року головою комісії ДФС України прийнято рішення №54437/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 23.06.2017 на суму 15048,00 грн. з причини надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів;

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10. статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246 від 29.12.2010 (далі іменується Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пункт 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567 містить у собі визначення двох різних критеріїв: Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Зі змісту Квитанцій №1 до податкових накладних вбачається, що висновок контролюючого органу про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом №567 зроблено за результатом опрацювання СМКОР, під час якого виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах.

Відповідно до пункту 1 Вичерпного переліку документів Наказу №567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (далі - Критерії):

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

На підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної позивачем надані документи, що підтверджують придбання та поставку відповідних нафтопродуктів, розрахункові документи.

Щодо формулювання фіскальним органом у Квитанціях №1 вимоги надання та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу (тобто Наказу №567), суд зазначає, що таке визначення є нечітким та незрозумілим, зокрема, для платника податків.

Так, Наказ №567 містить у собі пункт 4 наступного змісту: Державній фіскальній службі України: до 25 червня 2017 року здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п'ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення; щокварталу до п'ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки .

Натомість, Критерії оцінки ступеня ризиків Наказу №567 містить пункт 4 наступного змісту: Інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою .

Разом з тим, Вичерпний перелік документів Наказу №567 взагалі не містить пункту 4.

Таким чином, враховуючи позицію фіскального органу щодо необхідності надання платником податків переліку документів та/або Таблиці даних, йому необхідно чітко зазначати, що пункт 4 відноситься до Критеріїв оцінки ризиків Наказу №567.

Відтак, враховуючи те, що позивачем на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних надано достатньо доказів, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними у реєстрації яких було відмовлено, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення є необґрунтованими та підлягають скасуванню.

За приписами статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.

За правилами частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 2, 4, 7 12, 14, 86, 158 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Трейд-Ком до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 09 серпня 2017 року №54407/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.06.2017 №27 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком .

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Трейд-Ком" до контролюючого органу податкову накладну від 16.06.2017 №27 - в день її фактичного отримання 14 липня 2017 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 09 серпня 2017 року №54438/39083970 про відмову у реєстрації податкової накладної від 29.06.2017 №28 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком .

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Трейд-Ком" до контролюючого органу податкову накладну від 29.06.2017 №28 - в день її фактичного отримання 14 липня 2017 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 09 серпня 2017 року №54437/39083970про відмову у реєстрації податкової накладної від 23.06.2017 №16 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Трейд-ком .

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Трейд-Ком" до контролюючого органу податкову накладну від 23.06.2017 №16 - в день її фактичного отримання 14 липня 2017 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Трейд-Ком судовий збір у розмірі 4800 (чотири тисячі вісімсот) грн. 00 коп.

У судовому засіданні 14 листопада 2017 року проголошена вступна та резолютивна частина постанови. Повний текст постанови складено 17 листопада 2017 року.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови особами, які беруть участь у справі, з подачею її копії до суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Кошкош О.О.

Судді Галатіна О.О.

Олішевська В.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2017
Оприлюднено20.11.2017
Номер документу70338670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3191/17-а

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 29.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 06.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Постанова від 14.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 25.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 25.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 15.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні