ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ПРО ЗАЛИШЕННЯ ПОДАННЯ БЕЗ РУХУ
15 листопада 2017 року о 16 год. 15 хв.Справа № 808/3485/17 м. Запоріжжя
Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Лазаренко М.С., перевіривши матеріали подання Головного управління ДФС у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Мередіан-2016 про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
15 листопада 2017 року о 15 годині 30 хвилин до Запорізького окружного адміністративного суду із поданням звернулося Головне управління ДФС у Запорізькій області (далі - заявник) до Товариства з обмеженою відповідальністю Мередіан-2016 (далі - відповідач), в якому заявник просить суд стягнути з відповідача податковий борг в розмірі 10370,00 грн.
Статтею 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено перелік особливих вимог, що пред'являються до подання податкового органу. Водночас у частині, що не врегульована статтею 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, вимоги до подання визначаються загальними нормами, зокрема статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
За визначенням статті 1 Закону України Про судовий збір судовий збір - це збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Тобто, Закон України Про судовий збір передбачає сплату судового збору за подання до суду позовної заяви чи будь-якої іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
ОСОБА_1 України Про судовий збір визначає випадки, коли судовий збір не підлягає сплаті шляхом виключення відповідних заяв із числа об'єктів справляння та судового збору та встановлення пільг щодо слати судового збору.
Так, вичерпний перелік заяв, за подання яких не справляється судовий збір наведено у частині другій статті 3 Закону України Про судовий збір , а пільги щодо сплати судового збору встановлені у статті 5 цього Закону.
Виходячи зі змісту статті 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, подання є підставою для здійснення провадження у справі за зверненням органів доходів і зборів за особливою процедурою, а тому, відповідно, вважається особливою формою позовної заяви, яка є об'єктом справляння судового збору.
Суд звертає увагу, що подання органу доходів і зборів не визначено у частині другій статті 3 Закону України Про судовий збір , а органи доходів і зборів не мають пільг щодо сплати судового збору відповідно до статті 5 Закону України Про судовий збір .
З таких підстав, заявник зобов'язаний додати до подання документ про сплату судового збору у розмірі, встановленому Законом України Про судовий збір .
При цьому, суд зауважує, що відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру суб'єктом владних повноважень складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до положень статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік встановлено з 1 січня 2017 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у сумі 1600,00 грн.
Заявником не надано до суду доказів сплати судового збору в розмірі, визначеному Законом України Про судовий збір .
Крім того, відповідно до п.3 ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються: ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі.
Згідно ч.3 ст.106 КАС України суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Судом встановлено, що заявник звернувся з поданням до Товариства з обмеженою відповідальністю Мередіан-2016 (код ЄДРПОУ 40820027), проте, відповідно до відомостей Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за кодом ЄДРПОУ зареєстроване ТОВ Меридиан-2016 .
Крім того, копію подання заявником направлено також на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю Мередіан-2016 , що позбавляє можливості встановити належного відповідача у справі.
З урахуванням викладеного суддя дійшов висновку про невідповідність подання вимогам ст.106 КАС України.
Згідно з частиною четвертою статті 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі недотримання вимог частини другої цієї статті щодо форми та змісту подання суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години, для усунення недоліків. Невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення заявнику подання та доданих до нього документів.
Враховуючи вищевикладене, суддя дійшов висновку, що подання слід залишити без руху.
Керуючись ст.ст.106, 160, 165, 183-3 КАС України, суддя
УХВАЛИВ:
Подання Головного управління ДФС у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Мередіан-2016 про стягнення податкового боргу залишити без руху.
Надати заявнику строк для усунення недоліків подання до 14 години 00 хвилин 16 листопада 2017 року .
Недоліки подання можуть бути усунені шляхом фактичного отримання судом до дати та часу, встановленої судом:
оригіналу документу про сплату судового збору в розмірі, встановленому Законом України Про судовий збір , а саме - 1600,00 грн.;
уточненого подання із зазначенням належного відповідача за вищевказаною заявою та доказів направлення уточненої заяви на адресу відповідача.
Копію ухвали надіслати заявнику.
Роз'яснити заявнику, що відповідно до ч.4 ст.183-3 КАС України невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення заявнику подання та доданих до нього документів.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя М.С. Лазаренко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2017 |
Оприлюднено | 20.11.2017 |
Номер документу | 70339178 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні