10.11.2017 Єдиний унікальний номер 205/6223/17
Провадження № 3/205/2689/17
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 листопада 2017 року м. Дніпро
Суддя Ленінського районного суду Шавула В.С., розглянувши адміністративну справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, РНОКПП:НОМЕР_1, працюючого директором ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ , проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, до адміністративної відповідальності за ст. 163-1 КУпАП не притягувався протягом року, -
В С Т А Н О В И В:
25 вересня 2017 року до Ленінського районного суду м. Дніпропетровська надійшов адміністративний матеріал із Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Державної фіксальної служби України, із якого вбачається, що в ході документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ (код ЄДРПОУ 40935683) з питань виконання вимог податкового законодавства, а саме: достовірності, повноти нарахування-та-сплати усіх передбачених податків та зборів, фактичного проведення фінансово-господарських операцій, а також валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку та податковому обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському обліку та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків за період з 01.01.2016 року по теперішній час, було допущено порушення ведення податкового обліку, передбаченого п. 189.1 ст. 189, п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (зі змінами та доповненнями), у зв'язку із чим, у відношенні директора ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ ОСОБА_1, порушено адміністративне провадження за ознаками правопорушення передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
В судове засідання правопорушник не з'явився. Про день, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином. До суду надав письмові заперечення, в яких заперечує проти протоколу №360 про адміністративне правопорушення від 12.09.2017 року, на підставі якого його притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
Статтею 7 КУАП встановлено, що провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
За ч.1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до ст. 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні; чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують або обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Суд, з'ясувавши обставини у справі та перевіривши їх доказами, при вирішенні питання щодо наявності в діях ОСОБА_2 ознак адміністративного проступку, виходить із наступного.
Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами по справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ч.1 ст. 163-1 КУпАП, передбачена адміністративна відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Суд, дослідивши протокол про адміністративне правопорушення № 360 від 12.09.2017 року, акт документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ (код ЄДРПОУ 40935683) з питань виконання вимог податкового законодавства, а саме: достовірності, повноти нарахування-та-сплати усіх передбачених податків та зборів, фактичного проведення фінансово-господарських операцій, а також валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку та податковому обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському обліку та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків за період з 01.01.2016 року по теперішній час від 12.07.2017 року за №7323/04-36-14-16/40935683, письмові заперечення та додатки до нього правопорушника, приходить висновку щодо необґрунтованості та неправомірності притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, у зв'язку із тим, що не вбачається події та складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
Таким чином, аналізуючи зібрані по справі докази, з позиції їх належності та допустимості, суд приходить до висновку, що взагалі відсутні будь-які підстави для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, так як в його діях відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений даною нормою, у зв'язку із чим, відповідно до п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно нього підлягає закриттю.
Керуючись ч. 1 ст. 163-1, ст. 277,ст. 284 КУпАП, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративне провадження у відношенні ОСОБА_1, РНОКПП:НОМЕР_1, передбачене ч.1 ст. 163-1 КУпАП - закрити на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП .
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова суду може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Дніпропетровська.
Суддя В.С. Шавула
Суд | Не вказано |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2017 |
Оприлюднено | 21.11.2017 |
Номер документу | 70351119 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м.Дніпропетровська
Шавула В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні