Постанова
від 05.11.2009 по справі 2а-7730/09/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-7730/09/1270 Су ддя у 1-ій інст: Качуріна Л.С.

Суддя-доповідач: Шаптала Н.К.

донецький апеляційний а дміністративний суд

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2009 року місто Донецьк

Донецький апеляційний адм іністративний суд у складі к олегії суддів:

головуючого судді: Шаптала Н.К.

суддів апеляційного суду : Білак С.В., Малашкеви ча С.А.

при секретарі судового зас ідання: Крючковій К.

З участю сторін:

від позивача Колпаков О.В ., Усова К.В.;

від відповідача Духнік О .І., Свідовська І.І., Мяг кий В.В.

від третьої особи представ ник відсутній, про час та місц е розгляду справи повідомлен і належним чином

розглянувши апеляційну ск аргу Луганської митниці Держав ної Митної Служби України на постанову Луганського окружного ад міністративного суду від 04 серпня 2009 року за позовом Акціонерного товариства з акритого типу «Зліт» до Луганської митниці третя особа

про Ленінська міжрайонна держ авна податкова інспекція у м . Луганську

Визнання частково не чинни ми податкових повідомлень, к олегія; -

ВСТАНОВИЛА:

Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 04 серпня 2009 року визнан о частково не чинним податко ве повідомлення форми «Р» ві д 07 квітня 2008 року № 9 про визначе ння суми податкового зобов»я зання у сумі 13788,00 грн. (за основн им платежем -9083,25 грн., за штрафни ми санкціями - 4705,75 грн.). та подат кове повідомлення форми «Р» від 07 квітня 2008 року № 10 про визн ачення суми податкового зобо в»язання у сумі 6430,10 грн. (за осно вним платежем - 4238,96 грн., за штр афними санкціями -2228,01 грн.).

Відповідач з даною постано вою суду не погодився та пода в апеляційну скаргу, в якій пр осив постанову суду першої і нстанції скасувати, та поста новити нове рішення, яким у за доволенні позовних вимог ві дмовити в повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши доповідача, перевіривши мат еріали справи в межах апеляц ійної скарги, вважає, що апеля ційна скарга відповідача під лягає задоволенню, а постано ва суду першої інстанції - с касуванню з відмовою у задов оленні уточнених позовних ви мог.

До такого висновку колегія суддів прийшла з огляду на на ступне:

Позивач, Акціонерне товари ство закритого типу «Зліт» (н адалі - АТЗТ «Зліт»), є суб'єкто м господарювання, який зареє стрований рішенням Виконавч ого комітету Луганської місь кої ради 15.02.1991 року та діє на під ставі статуту в новій редакц ії, зареєстрованому у Викона вчому комітеті Луганської мі ської ради 27.01.2002 року, свідоцтво про державну реєстрацію від 27.01.2007 року №13821200000004137, ідентифікаці йний код за ЄДРПОУ 13377507, адреса м ісцезнаходження: 91047, м. Лугансь к, вул. Переяславська, буд. 5, і з ареєстровано платником пода тків в Ленінській МДПІ у м. Луг анську.

В період з 28.01.2008 року по 21.02.2008 рок у спеціалістами Луганської м итниці була проведена переві рка АТЗТ «Зліт» з питань дотр имання вимог митного законод авства за період з 01.01.2006 року по 30.09.2007 року і за її результатами було складено акт №0004/8/702000000/00133775 07 від 17.03.2008 року.

В означеному акті відповід ачем було відображено виявле ні в ході перевірки правопор ушення митного та іншого зак онодавства України, а саме:

- в порушення вимог ст.262, 267 Мит ного кодексу України від 11.07.2002 № 92-ІV у редакції Закону України від 22.12.2005 № 3269-ІV, п.п. 1.14, 3.1.2, 7.2.7 Закону У країни від 03.04.1997 № 168/97-ВР «Про пода ток на додану вартість» тобт о надання до митного оформле ння в період з 26.04.2006 по 23.08.2006 відомо стей щодо витрат на доставку товарів до місця ввезення на митну територію України, які є не нижчими ніж облікові дан і підприємства;

- порушення п. 4 Порядку декла рування митної вартості това рів, що переміщуються через м итний кордон України, затвер дженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2003 № 1375 (втратив чинність згідно з по становою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1766) та п. 10 Поряд ку декларування митної варто сті товарів, що переміщуютьс я через митний кордон Україн и, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 20.12.2006 № 1766;

- в порушення вимог постанов и Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку в изначення товарів, що ввозят ься на митну територію Украї ни для використання у промис ловому виробництві моторних транспортних засобів» від 26.1 0.2005 № 1031 перевищення фактично оф ормлених у 2006 році обсягів імп ортованого на митну територі ю України товару «кліпси зі с талі з внутрішньою різьбою М 6 для промислового складання моторних транспортних засоб ів», затверджених Мінпромпол ітики для підприємства АТЗТ «Зліт» на 2006 рік, в кількості по над 20 000 шт.

- в порушення вимог постанов и Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку в изначення товарів, що ввозят ься на митну територію Украї ни для використання у промис ловому виробництві моторних транспортних засобів» від 26.1 0.2005 № 1031 використання не за ціль овим призначенням імпортова ного на митну територію Укра їни в період з червня 2006 року по вересень 2007 року товару «серц евина радіатора опалювача ВА З 2108-8101060 для автомобілів товарн их позицій 8701-8705 (ЗАЗ 1102) для проми слового складання моторних т ранспортних засобів» у кільк ості 4905 шт.

Враховуючи вимоги Митного кодексу України, Закону Укра їни «Про митний тариф Україн и» від 05.04.2001 року № 2371-111, Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість» від 03.04.1997 року № 168/97-ВР, З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, пос танови Кабіну Міністрів Укра їни «Про ставки митних зборі в» від 27.01.1997 № 65 суми несвоєчасно сплачених АТЗТ «Зліт» подат кових зобов' язань за вантаж ними митними деклараціями ск лали:

- по оформленим в період з 06.0 7.2006 року по 04.09.2007 року за платежем «ввізне мито» (код 020) - 9071,49 грн. ; за платежем «податок на дода ну вартість» (код 028) - 1814,30 грн., а всього 10885,79 грн.

- по оформленим в період з 26.0 4.2006 року по 23.08.2006 року за платежем «митні збори» - 24,23 грн.; за плате жем «ввізне мито» - 10,76 грн.; за пл атежем «податок на додану ва ртість» - 2424,66 грн., а всього 2459,65 гр н.

- по оформленим 27.12.2006 року за п латежем «ввізне мито» - 614,66 грн .; за платежем «податок на дода ну вартість» - 122,93 грн., а всього 737,59 грн.

На підставі висновків акту №0004/8/702000000/0013377507 від 17.03.2008 року Луг анською митницею були винесе ні податкові повідомлення фо рми «Р» №9, яким визначено зобо в' язання (020) мито на товари, що ввозяться на територію Укра їни, у сумі 9082,25 грн.; (050) штрафні са нкції у сумі 4705,75 грн., а всього у розмірі 13788,00 грн., а також подат кове повідомлення форми «Р» №10, яким визначено зобов' яза ння (028) з податку на додану варт ість з товарів, ввезених на те риторію України, у сумі 4238,96 грн .; (050) штрафні санкції у сумі 2228,01 г рн., а всього у розмірі 6430,10 грн.

Суд першої інстанції, задо вольняючи позовні вимоги в п овному обсязі виходив з того , що дії відповідача не відпов ідали вимогам чинного законо давства, а позивач навпаки ді яв в межах закону, тому спірні податкові повідомлення в ча стині заявлених та уточнених в подальшому позовних вимог були визнані нечинними. Коле гія суддів не погоджується з даним рішенням суду першої і нстанції з огляду на наступн е:

Митну політику в України з дійснюють митні органи

Згідно ст.1. Митного кодексу України від 11.07.02 № 92-ІУ - митні ор гани це спеціально уповноваж ені органи виконавчої влади в галузі митної справи, на які відповідно до цього Кодексу та інших законів України пок ладено безпосереднє здійсне ння митної справи.

Митна справа, згідно ст.3 Мит ного кодексу - є складовою зов нішньополітичної і зовнішнь оекономічної діяльності Укр аїни

Відповідно до п.5 б) Указу Пре зидента України від 23.07.98 № 817/98 «П ро деякі заходи з дерегулюва ння підприємницької діяльно сті» (зі змінами та доповненн ями) митні органи є контролюю чими органами, які мають прав о проводити планові та позап ланові виїзні перевірки фін ансово-господарської діяльн ості суб'єктів підприємницьк ої діяльності, стосовно с плати ввізного мита, акцизно го збору та податку на додану вартість , які справляють ся у разі ввезення (пересилан ня) товарів на митну територі ю України в момент перетинан ня митного кордону, що має міс це в нашому випадку.

Заходи щодо проведення мит ними органами на підприємств ах перевірок системи звітнос ті та обліку товарів і трансп ортних засобів, що переміщую ться через митний кордон Укр аїни регламентовано нормами ст.ст.41, 60, 69 Митного кодексу; Пор ядком проведення митними орг анами на підприємствах перев ірок системи звітності та об ліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються че рез митний кордон України, за твердженим постановою Кабін ету Міністрів України від 23.12.04 № 1730; Порядком оформлення резу льтатів проведення митними о рганами на підприємствах пер евірок системи звітності та обліку товарів і транспортни х засобів, що переміщуються ч ерез митний кордон України, з атвердженим наказом Держмит служби України від 30.03.06 № 254 (заре єстровано в Міністерстві юст иції України 01.06.06 за № 653/12527).

Згідно з ч.2.1 ст. 2 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетними та держа вними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-ІІІ (далі Закон від 21.12.2000 № 2181-ІІІ) контролюючими органам и, тобто органами, наділен им поміж іншим і правом прове дення перевірок, є:

- митні органи - стосовно а кцизного збору та податку на додану вартість (з урахув анням випадків, коли законом обов'язок з їх стягнення або к онтролю покладається на пода ткові органи), ввізного та вив ізного мита, інших податків і зборів (обов'язкових платежі в), які відповідно до закон ів справляються при ввезенні (пересиланні) товарів і предм етів на митну територію Укра їни або вивезенні (пересилан ні) товарів і предметів з митн ої території України;

- податкові органи - стосовн о податків і зборів (обов'язко вих платежів), які справляють ся до бюджетів та державних ц ільових фондів, крім зазначе них у підпунктах 2.1.1-2.1.3 цього пу нкту.

Частиною 2.2. ст. 2 Закону від 21.1 2.2000 № 2181-ІІІ регламентовано, що к онтролюючі органи мають прав о здійснювати перевірки своє часності, достовірності, пов ноти нарахування та сплати л ише стосовно тих податків і з борів (обов'язкових платежів ), які віднесені до їх компетен ції цим пунктом.

Таким чином, одночасні пер евірки підприємства АТЗТ «Зл іт» контролюючими органами - Луганською митницею та Лені нською міжрайонної державно ю податковою інспекцією у м. Л уганську проведені з питані, які Законом від 21.12.2000 № 2181-ІІІ від несені до компетенції кожно го з них і в даному випадку мит ницею не було припущено пору шення норм закону щодо прове дення перевірки позивача з п итань нарахування ПДВ. За так их обставин, колегія не може п огодитись з висновками суду першої інстанції з приводу т ого, що висновки Луганської м итниці, викладені в акті № 0004/8/702 000000/0013377507 від 17.03.2008 року є необґр унтованим, та такими що супер ечать результатам перевірки Ленінської МДПІ у м. Луганськ у, а дії відповідача проведен і поза межами його повноваже нь.

Крім того, безпосередньо і з акту № 261/23/13377507 від 29.02.2008 року вбач ається, що Ленінською МДПІ в м. Луганську було виявлено ці лу низку порушень законодавс тва України, припущених підп риємством АТЗТ «Зліт» під ча с ведення податкової політик и підприємства (арк. 24 акту 261/23/1337 7507 від 29.02.2008 року). Перевірку що до повноти та достовірності декларування відомостей про витрати на доставку (транспо ртування) товарів, ввезених н а митну територію України ав тотранспортом за умовами пос тавки РСА, Луганською митниц ею здійснено з урахуванням в имог діючого законодавства У країни та на підставі наявни х у позивача первинних докум ентів та облікових регістрів щодо операцій перевезення і мпортованих товарів.

Як вбачається з матеріалів справи, податок на додану вар тість несплачений при митном у оформленні товарів був нар ахований та відображений у Д екларації згідно зі ст.7.7.1 Зако ну України «Про податок на до дану вартість» від 03.04.97 № 168/97-ВР т а своєчасно сплачений у повн ому обсязі до бюджету згідно Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» від 21.12.00 №2181-111.

Відповідно до п.п. 10.4. Закону У країни «Про податок на додан у вартість» від 03.04.97 № 168/97-ВР - конт роль за правильністю нарахув ання та сплати (перерахуванн я) податку до бюджету здійсню ється відповідним податкови м органом, а при імпорті товар ів із сплатою податку при йог о митному оформленні - відпов ідним митним органом за прав илами, встановленими спільни м рішенням центральних подат кового та митного органів.

Об'єктом оподаткування ПДВ є, у тому числі, операції щодо ввезення товарів (супутніх п ослуг) у митному режимі імпор ту (п.п.3.1.2 Закону України «Про п одаток на додану вартість»).

Супутніми є послуги, вартіс ть яких включено до митної ва ртості імпортованих товарів (п.п. 1.14 Закону України «Про под аток на додану вартість»).

Згідно ст. 267 Митного кодексу України - митною вартістю за ц іною договору щодо товарів, я кі імпортуються, є вартість о перації, тобто ціна, що була фа ктично сплачена або підлягає сплаті за товари, якщо вони пр одаються на експорт в Україн у, скоригована в разі потреби відповідно до частини друго ї цієї статті. Ціна, що була фа ктично сплачена або підлягає сплаті, - це загальна сума всі х платежів, які були здійснен і або які повинні бути здійсн ені покупцем оцінюваних това рів на користь продавця та/аб о на користь продавця через т ретіх осіб, та/або на пов'язани х з продавцем осіб. Такі плате жі можуть бути здійснені пря мо або опосередковано шляхом переказу грошей, акредитиву , інкасування або за допомого ю інших розрахунків (вексель , передача цінних документів тощо). Термін "ціна, що була фак тично сплачена або підлягає сплаті" стосується тільки ці ни оцінюваних товарів. Дивід енди або інші платежі покупц я на користь продавця, не пов'я зані з оцінюваними товарами, не є частиною митної вартост і. Додавання до ціни, що була ф актично сплачена або підляга є сплаті, згідно з цією статте ю робляться лише на основі об 'єктивних даних, що підтвердж уються документально та підд аються обчисленню.

Доставка до пункту перетин у митного кордону України, як супутня послуга, є складовою митної вартості товарів (ст. 2 67 Митного кодексу), підлягає о податкуванню імпортним ПДВ з а ставкою 20%.

Таким чином, транспортні по слуги, що надані за межами Укр аїни, оподатковуються ПДВ за ставкою 20% один раз - митним орг анам при митному оформленні товарів.

Згідно п.п. 7.2.7. Закону України «Про податок на додану варті сть» від 03.04.97 № 168/97-ВР , Порядку вне сення ПДВ до бюджету під час в везення (пересилання) товарі в на митну територію України , затвердженого постановою К МУ від 02.04.98 № 417, платники податкі в під час ввезення (пересилан ня) товарів на митну територі ю України сплачують ПДВ шлях ом перерахування коштів на в ідповідні рахунки митних орг анів.

Таким чином, позивач, нарахо вуючи та відображаючи у пода тковій декларації ПДВ, неспл ачений при митному оформленн і товарів, порушує норми вище зазначених положень законод авчих актів.

Крім того, із наданих позива чем податкових декларацій за квітень 2006 року, травень 2006 року , червень 2006 року, липень 2006 року , серпень 2006 року неможливо вст ановити, чи відображені у вищ езазначених податкових декл араціях АТЗТ «Зліт» конкретн і операції щодо нарахування та сплати ПДВ по товарам, офор мленим у митному відношенні за 16 ВМД в період з 26.04.2006 року по 23. 08.2006 року, тому означені докази не можуть бути визнані судом належними та достатніми.

Відповідно до п.3 Порядку ви значення товарів, що ввозять ся на митну територію Україн и для використання у промисл овому виробництві моторних т ранспортних засобів, затверд женого постановою КМУ від 26.10.20 05 року № 1031, Мінпромполітики за тверджено для підприємства А ТЗТ «Зліт» переліки товарів для виробництва комплектува льних виробів, які використо вуються у промисловому вироб ництві моторних транспортни х засобів, класифікованих зг ідно з УКТ ЗЕД за позиціями 8701-8 705, що ввозяться у конкретно ви значеному періоді. Щодо това ру «кліпси із сталі з внутріш ньою різьбою М6 для промислов ого складання моторних транс портних засобів» була затвер джена кількість для ввезення у 2006 р. - 75000 шт. (лист Держмитслужб и України від 10.05.06 № 14/539-ЕП); для вв езення у 2007 р. - 110814 шт. (лист Держми тслужби України від 13.02.07 № 14/146-ЕП ). Позивач в порушення встанов лених обмежень у 2006 року факти чно оформив означений товар з перевищенням кількості на 20000 шт.

Факт використання в період з червня 2006 року по вересень 2007 року підприємством АТЗТ «Злі т» не за цільовим призначенн ям імпортованого на митну те риторію України товару «серц евини радіатора опалювача ВА З 2108-8101060 для автомобілів товарн их позицій 8701-8705 (ЗАЗ 1102) для проми слового складання моторних т ранспортних засобів», у кіль кості 4 905 шт. також, на думку кол егії є доведеним відповідаче м.

Так, в період з червня 2006 року по вересень 2007 року до підприє мства АТЗТ «Зліт» надійшли т овари «серцевина радіатора о палювача ВАЗ 2108-8101060» у кількост і 40050 шт. Товари були ввезені на митну територію України для використання вітчизняними п ідприємствами у промисловом у виробництві моторних транс портних засобів; а саме: для ці лей виробництва опалювачів 1 102 8101010 та радіаторів 110206 8101060, які пос тавляються АТЗТ «Зліт» на до говірних засадах виробнику м оторних транспортних засобі в ЗАТ «ЗАЗ». Інших джерел надх одження «серцевин радіатора опалювача ВАЗ 2108-8101060» до підпри ємства АТЗТ «Зліт» в період з червня 2006 року по вересень 2007 ро ку не було.

Згідно облікових даних під приємства в період з червня 200 6 року по вересень 2007 року обсяг и переданих у виробництво ім портованих для промислового виробництва моторних трансп ортних засобів серцевин раді атора опалювача 2108-8101060 співпада ють із обсягами виготовлених опалювачів 1102 8101010 та радіаторі в 110206 8101060 та обсягами реалізован их опалювачів 1102 8101010 та радіато рів 110206 8101060. При цьому, у період з ч ервня 2006 року по вересень 2007 рок у реалізація опалювачів 1102 8101010 та радіаторів 110206 8101060, здійснюва лася частково на ЗАТ «ЗАЗ» (33 625 шт.), частково іншим юридичним та фізичним особам (5 269 шт.).

Враховуючи наявні у підпри ємства залишки готових опалю вачів, в період з червня 2006 року по вересень 2007 року підприємс твом АТЗТ «Зліт» реалізовано іншим юридичним та фізичним особам опалювачі 1102 8101010 та раді атори 110206 8101060, при виготовленні я ких використані імпортовані серцевини у кількості 4 905 шт.

Відповідно до вимог Порядк у визначення товарів, що ввоз яться на митну територію Укр аїни для використання у пром исловому виробництві моторн их транспортних засобів, зат вердженого постановою КМУ ві д 26.10.2005 року № 1031, товари, що ввезен і в Україну для промислового виробництва моторних трансп ортних засобів (згідно затве рджених Мінпромполітики Укр аїни переліків) повинні бути використані за цільовим при значенням. У разі нецільовог о використання вищезазначен их товарів винні особи несут ь відповідальність згідно із законодавством.

Факт використання позивач ем імпортованого товару не з а цільовим призначенням був перевірений та виявлений так ож Ленінською МДПІ у м. Луганс ьку (копію акт перевірки від 29 .02.08 № 261/23/13377507 додано позивачем до а дміністративного позову). Ви сновки податкового органу що до результатів перевірки ціл ьового використання товарів (стор.24 акта від 29.02.08 № 261/23/13377507, додат ок 10 до акта від 29.02.08 № 261/23/13377507) співп адають з висновками митного органу щодо результатів пере вірки зазначеного питання (с тор.24-27, ЗО акта від 17.03.08 № 0004/8/702000000/001 3377507, додаток 5 до акта від 17.03.08 № 0004/8/702000000/0013377507).

Положенням п.6.1 ст.6 Закону ві д 21.12.00 № 2181-ІП передбачено, що у ра зі коли сума податкового зоб ов'язання розраховується кон тролюючим органом відповідн о до статті 4 Закону від 21.12.00 № 2181-І П, такий контролюючий орган н адсилає платнику податків по даткове повідомлення, в яком у зазначаються підстава для такого нарахування, посиланн я на норму податкового закон у, відповідно до якої був зроб лений розрахунок або перерах унок податкових зобов'язань, сума податку чи збору (обов'яз кового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій з а їх наявності, граничні стро ки їх погашення, а також попер едження про наслідки їх несп лати в установлений строк та граничні строки, передбачен і законом для оскарження нар ахованого податкового зобов 'язання (штрафних санкцій за ї х наявності).

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання зазначе ної норми законодавства митн ицею за результатами здійсне ної перевірки було направлен о позивачу АТЗТ «Зліт» подат кові повідомлення форми «Р» №№ 9 та 10 від 07.04.2008 року щодо погаш ення донарахованих сум подат кових зобов'язань а також сум штрафних санкцій, нарахован их згідно п.п.17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону У країни від 21.12.2000 №2181.

Після отримання вищезазна чених податкових повідомлен ь позивач не скористався над аним йому Законом № 2181 - право м, протягом десяти календарн их днів від дня отримання под аткових повідомлень щодо зве рнення до митниці з відповід ною скаргою, що передбачено п роцедурою адміністративног о оскарження, або звернення д о судового органу з відповід ним позовом за процедурою су дового оскарження вказаних с ум податкових зобов' язань, визначених у податкових пові домленнях форми «Р» від 07.04.08 №9 т а № 10.

Більш того, позивачем відпо відно до вимог підпункту 5.3.1 пу нкту 5.3 статті 5 Закону України № 2181 суми податкових зобов'яза нь, за спірними повідомлення ми були самостійно погашені позивачем, шляхом їх перерах ування до Держбюджету Україн и, з огляду на що в разі задово лення позову позивача, суд пе ршої інстанції фактично при йняв би рішення про повернен ня їх з держбюджету.

За таких обставин, з врахува нням викладених доводів, суд ова колегія вважає, що апеляц ійна скарга відповідача підл ягає задоволенню, а постанов а суду першої інстанції підл ягає скасуванню, з відмовою у задоволенні позовних вимог.

На підставі викладеного ке руючись ст. ст. 195, 198, 202, 205, 207 Кодексу адміністративного судочинс тва України, колегія, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Луганської митниці - з адовольнити.

Постанову Лугансько го окружного адміністративн ого суду від 04 серпня 2009 року, як ою визнано не чинним податко ве повідомлення форми «Р» ві д 07 квітня 2008 року № 9 про визначе ння суми податкового зобов' язання у сумі 13788,00 грн. (за основ ним платежем -9083,25 грн., за штрафн ими санкціями - 4705,75 грн.) та пода ткове повідомлення форми «Р» від 07 квітня 2008 року № 10 про визн ачення суми податкового зобо в' язання у сумі 6430,10 грн. (за осн овним платежем - 4238,96 грн., за шт рафними санкціями - 2228,01 грн.) - скасувати.

Відмовити у задоволенні п озовних вимог Акціонерн ому товариству закритого ти пу «Зліт».

Постанова набирає законно ї сили з моменту проголошенн я та може бути оскаржена прот ягом місяця безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України, з дня виготовленн я повного тексту постанови, т обто з 10 листопада 2009 року.

Колегія суддів:

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2009
Оприлюднено09.06.2010
Номер документу7037365
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7730/09/1270

Постанова від 05.11.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шаптала Наталя Костянтинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні