Ухвала
від 17.03.2014 по справі 520/2723/14-к
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/2723/14-к

Провадження № 1-кс/520/338/14

УХВАЛА

17.03.2014 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду клопотання слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 про проведення позапланової виїзної ревізії,

ВСТАНОВИВ:

До слідчого судді Київського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 про проведення у період з 18.03.2014 по 28.03.2014 позапланової ревізії суб`єкта господарської діяльності відділу освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради, розташованого за адресою: 65114, м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 9 (код ЄДРПОУ 02145369) за період діяльності 2011-2013 роки.

Слідством встановлено, що ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області в період часу з 14.07.2011 по 15.05.2013, прийняла на роботу 02.12.2011 ОСОБА_5 на посаду сторожа 2 розряду Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області із посадовим окладом, заздалегідь знаючи про те, що ОСОБА_5 фактично виконувати свої посадові обов`язки не буде. ОСОБА_4 наказом № 38-К від 28.03.2013 звільняє ОСОБА_5 з посади сторожа 2 розряду Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за власним бажанням.

Також, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області в період часу з 14.07.2011 по 15.05.2013, прийняла на роботу 15.09.2011 ОСОБА_6 на посаду лаборанта Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області із посадовим окладом, заздалегідь знаючи проте, що ОСОБА_6 фактично виконувати свої посадові обов`язки не буде. ОСОБА_4 наказом № 20-К від 23.01.2013 переводить ОСОБА_6 посади лаборанта на посаду секретаря-друкарки с посадовим окладом та наказом № 41-К від 02.04.2013 звільняє ОСОБА_6 з посади секретаря-друкарки Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за власним бажанням.

Також, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області в період часу з 14.07.2011 по 15.05.2013, прийняла на роботу 01.02.2012 ОСОБА_7 на посаду прибиральника службових приміщень Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області із посадовим окладом, заздалегідь знаючи про те, що ОСОБА_7 фактично виконувати свої посадові обов`язки не буде та наказом № 42-К від 04.04.2013 звільняє ОСОБА_7 з посади прибиральника службових приміщень Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за власним бажанням.

ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області надала вказівки матеріально - відповідальної особи заступнику директора з господарської роботи ОСОБА_8 за складання табелів обліку використання робочого часу, які знаходились в безпосередньому його підпорядкуванні, щодо внесення завідомо неправдивих даних в офіційні документи табелі обліку використання робочого часу про відпрацьовані часи сторожа 2 розряду Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області - ОСОБА_5 з 02.12.2011 по 28.03.2013, які в подальшому затверджував своїм підписом, в наслідок чого на підставі підроблених табелів обліку робочого часу допускала безпідставне нарахування ОСОБА_5 заробітної плати з грудня 2011 по березень 2013 року, тобто своїми діями ОСОБА_4 допустила розтрату чужого майна, а саме коштів державного бюджету.

Зокрема, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області надала вказівки матеріально - відповідальної особи заступнику директора з господарської роботи ОСОБА_8 за складання табелів обліку використання робочого часу, які знаходились в безпосередньому його підпорядкуванні, щодо внесення даних в офіційні документи табелі обліку використання робочого часу про відпрацьовані часи лаборанта Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області - ОСОБА_6 з вересня 2011 по січень 2012 та табелі обліку використання робочого часу про відпрацьовані часи секретаря-друкарки Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області - ОСОБА_6 з січня 2012 по квітень 2013, які в подальшому затверджував своїм підписом, в наслідок чого на підставі підроблених табелів обліку робочого часу допускала безпідставне нарахування ОСОБА_6 заробітної плати з вересня 2011 по квітень 2013 року, тобто своїми діями ОСОБА_4 допустила розтрату чужого майна, а саме коштів державного бюджету.

Також, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області надала вказівки матеріально - відповідальної особи заступнику директора з господарської роботи ОСОБА_8 за складання табелів обліку використання робочого часу, які знаходились в безпосередньому його підпорядкуванні, щодо внесення даних в офіційні документи табелі обліку використання робочого часу про відпрацьовані часи прибиральника службових приміщень Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області - ОСОБА_7 з 01.02.2012 по 04.04.2013, які в подальшому затверджував своїм підписом, в наслідок чого на підставі підроблених табелів обліку робочого часу допускала безпідставне нарахування ОСОБА_7 заробітної плати з лютого 2012 по квітень 2013 року, тобто своїми діями ОСОБА_4 допустила розтрату чужого майна, а саме коштів державного бюджету.

Згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ № 053452, виданої державним реєстратором виконавчого комітету Одеської міської ради 12.05.2011 року, відділ освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.06.2005 за № 15561200000008918 та централізована бухгалтерія відділу освіти обслуговує 52 установи, у тому числі Одеську загальноосвітню школу № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.

Згідно відповіді з № 15-031-25-17/2674 від 13.03.2014 Держфінінспекції в Одеській області в період часу з 2011 по 2014 рік ревізії в Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області не проводились, так як школа не має самостійного балансу, самостійно не веде бухгалтерський облік, а обслуговується централізованою бухгалтерією Відділом освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради.

У судовому засіданні слідчий підтримав клопотання та пояснив, що з метою встановлення механізму утворення суми викрадених грошових коштів, наявність та правильність заповнення обов`язкових реквізитів, своєчасність відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій, зафіксованих первинними та підтверджуючими документами, наявність всіх первинних, підтверджуючих документів, які засвідчують здійснення господарських операцій, відображених в бухгалтерському обліку, встановлення відповідальних осіб за розтрату грошових коштів та порушення діючого законодавства в Україні, на сьогоднішній день виникла необхідність у проведенні документальної і фактичної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкта контролю, а саме відділу освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради, розташованого за адресою: 65114, м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 9, у формі ревізії, яка повинна забезпечити виявлення фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні, посадових і матеріально відповідальних осіб.

Заслухавши, слідчого, дослідивши надані матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Слідчим суддею встановлено, що слідством виявлені порушення, які допускала ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Одеської загальноосвітньої школи № 80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області в період часу з 14.07.2011 по 15.05.2013 року.

Встановлено, що ОСОБА_4 02.12.2011 прийняла на роботу ОСОБА_5 , а наказом № 38-К від 28.03.2013 звільнила ОСОБА_5 за власним бажанням.

ОСОБА_6 була прийнята на роботу 15.09.2011, а наказом № 41-К від 02.04.2013 звільнена за власним бажанням.

ОСОБА_7 , яка була прийнята на роботу 01.02.2012, а наказом № 42-К від 04.04.2013 звільнена за власним бажанням.

Таким чином, слідчим суддею встановлено, що порушення, які встановлені слідством мали місце у період з 02.12.2011, з дня прийняття на роботу ОСОБА_5 та до 04.04.2013, до дня звільнення ОСОБА_7 , інших фактів порушень слідством не встановлено.

В матеріалах кримінального провадження наявний акт про результати ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради за період з 01.01.2011 року по 31.03.2013 року № 031-11/283 від 15.05.2013 року.

Таким чином, встановлені слідством порушення ОСОБА_4 мали місце в період з 02.12.2011 по 04.04.2013, тобто в той період за який вже проводилась ревізія Державною фінансовою інспекцією в Одеській області, а саме з 01.01.2011 року по 31.03.2013 року. Дана обставина слідчим не була взята до уваги.

Більш того, відповідно п.5 ст.11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 року із змінами та доповненнями позапланова виїзна ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю, проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

З`ясування і перевірка обставин кримінального правопорушення, в зв`язку з чим слідчий звернувся до слідчого судді, підлягає здійсненню виключно в рамках КПК України, який не передбачає надання слідчим суддею дозволу на проведення позапланової ревізії в рамках кримінального судочинства.

Враховуючи викладене, слідчим не надано переконливих доказів та не доведено обґрунтованість підстав для проведення ревізії, тому слідчий суддя приходить до висновку про необхідність відмови у задоволенні клопотання про проведення позапланової ревізії.

Керуючись ст.ст.370, 372 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні клопотання слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 про проведення у період з 18.03.2014 по 28.03.2014 позапланової ревізії суб`єкта господарської діяльності відділу освіти Київської районної адміністрації Одеської міської ради, розташованого за адресою: 65114, м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 9 (код ЄДРПОУ 02145369) за період діяльності 2011-2013 роки.

Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.03.2014
Оприлюднено13.01.2023
Номер документу70396606
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення позапланової виїзної ревізії

Судовий реєстр по справі —520/2723/14-к

Ухвала від 17.03.2014

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні