РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
22 листопада 2017 р. Р і в н е №817/1480/17
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Зозулі Д.П. за участю секретаря судового засідання Минько Н.З. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник ОСОБА_1,
відповідача: представник ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про виконання позивачем вимог до позоної заяви передбаченої ст. 106 КАС України у адміністративній справі за позовом
Державної служби України з питань праці в особі її територіального органу ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області доОСОБА_4 з обмеженою відповідальністю "ГАЗОТРОН-ВЛАТАВА" ; про застосування заходів реагування, В С Т А Н О В И В:
Державна служба України з питань праці в особі її територіального органу ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області звернулася до суду з позовом до відповідача ОСОБА_4 з обмеженою відповідальністю "ГАЗОТРОН-ВЛАТАВА" про застосування заходів реагування.
Ухвалою судді від 05.10.17 відкрито скорочене провадження у даній справі.
На виконання вимог ч. 4 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у зв'язку з надходженням заперечення відповідача на адміністративний позов, ухвалою суду від 17.10.2017 року призначено справу до судового розгляду у відкритому судовому засіданні.
Водночас судом встановлено, що провадження в адміністративній справі відкрито за позовною заявою, яка не відповідає вимогам ст. 106 КАС України.
Так, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 3 КАС України, позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.
В силу вимог п. 2 ч.1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві зазначається найменування позивача.
З системного аналізу вказаних норм права судом встановлено, що у позовній заяві зазначається найменування позивача, суб"єкта владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява.
В матеріалах справи відсутні докази надання повноважень начальнику ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області щодо подання позову в інтересах Державної служби України з питань праці, а також відсутні повноваження центрального органу з питань праці, на виконання яких подана дана позовна заява.
Таким чином, адміністративний позов поданий Державною службою України з питань праці в особі її територіального органу ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області та підписаний начальником ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області не відповідає вимогам ст. 106 КАС України.
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі (частина перша статті 4 Закону).
За змістом пункту 3 частини 2 статті 4 Закону, за подання до адміністративного суду суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Враховуючи пред'явлену у даному позові вимогу немайнового характеру і розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого на 1 січня 2017 року, ставка судового збору за подання до суду позовної вимоги немайнового характеру становить 1600,00 грн.
Частиною 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Разом з тим, п. 20 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір" № 3674-VI від 08.07.2011 року передбачено, що від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, тобто Державна служба України з питань праці.
Як встановлено судом, у матеріалах справи відсутні докази надання повноважень начальнику ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області щодо подання позову в інтересах Державної служби України з питань праці, а також відсутні повноваження центрального органу з питань праці, на виконання яких подана дана позовна заява.
Отже, у разі зазначення ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області позивачем, йому слід сплатити за подання адміністративного позову, який містить одночасно дві вимоги немайнового характеру, судовий збір у сумі 3200,00 грн. Позивачем до позовної заяви не додано доказів сплати судового збору.
За таких обставин позивачу недоліки позовної заяви слід усунути у спосіб, який передбачає подання до суду позовної заяви із зазначенням найменування позивача на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду, а у разу зазначення позивачем ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області, також, подати оригінал документа про сплату судового збору в розмірі 3200,00 грн., з урахуванням кількості позовних вимог немайнового характеру.
Вказаний судовий збір слід перераховувати на наступні платіжні реквізити: рахунок 31211206784002; отримувач УДКСУ у м. Рівному (м. Рівне) 22030101; банк отримувача ГУ ДКСУ у Рівненській області; код ЄДРПОУ отримувача 38012714; код МФО банку отримувача 833017; призначення платежу "Судовий збір за позовом
Для усунення недоліків судом встановлюється строк до 29 листопада 2017 року
Керуючись ст. 106, п.7 ч. 1 ст. 155, ч. 4 ст. 160 КАС України, суд -
У Х В А Л И В:
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 29 листопада 2017 року.
Усунути недоліки позовної заяви у спосіб, який передбачає подання до суду позовної заяви із зазначенням найменування позивача на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду, а у разу зазначення позивачем ОСОБА_3 Держпраці у Рівненській області, також, подати оригінал документа про сплату судового збору в розмірі 3200,00 грн., з урахуванням кількості позовних вимог немайнового характеру.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду .
Суддя Зозуля Д.П.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2017 |
Оприлюднено | 23.11.2017 |
Номер документу | 70413484 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Зозуля Д.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні