Постанова
від 22.11.2017 по справі 824/842/17-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 листопада 2017 р. м. Чернівці справа № 824/842/17-а

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув у порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду (контролю).

В С Т А Н О В И В:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (далі-позивач) звернулось до суду із вказаним позовом, в якому просить застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді - зобов'язати ОСОБА_1, директора Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області (ідентифікаційний код НОМЕР_1), розташованої в с. Самакова Путильського району Чернівецької області, зупинити повністю, із залученням спеціалізованої організації з електропостачання, експлуатацію приміщень другого поверху будівлі колишнього пришкільного інтернату Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області, шляхом відключення цих приміщень від електромережі до повного виконання протипожежних заходів, визначених приписом Путильського районного сектору Управління ДСНС України в Чернівецькій області від 12.04.2017 р. №10, із складанням відповідного підтверджуючого документу.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що під час перевірки відповідача виявлено ряд суттєвих порушень вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які усунені не були та створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а тому до Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області необхідно застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Самаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області (далі - відповідач) належним чином повідомлена про відкриття скороченого провадження даної справи, що підтверджується відміткою про вручення рекомендованого поштового відправлення.

У строк встановлений КАС України, відповідач письмових заперечень або заяви про визнання позову до канцелярії суду не надав.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, судом встановлено наступне.

Самаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області (59122, Чернівецька обл., Путильський район, с. Самакова, ідентифікаційний код юридичної особи 25079072) зареєстрована як юридична особа 15.09.1995 р. (а.с. 54-67).

Відповідно до плану-графіку затвердженого наказом №6 від 20.06.2017 р. "Про затвердження графіку планових перевірок негосподарюючих суб`єктів господарювання на ІІІ квартал 2017 р.", на підставі наказу від 03.04.2017 р. №10, посвідчення про проведення перевірки від 03.04.2017 р. №10, а також повідомлення про проведення планової перевірки від 23.03.2017 р., посадовими особами Путильського районного сектору управління ДСНС України у Чернівецькій області проведено планову перевірку додержання (виконання) вимог відповідачем нормативно-правових актів та нормативних документів у сферах цивільного захисту пожежної, техногенної безпеки (а.с. 24, 25, 26).

Під час перевірки, яка проводилася у період з 03.04.2017 р. по 12.04.2017 р. виявлені наступні порушення:

- розділ 5 п. 1.2 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі та приміщення ЗОШ не обладнано установкою автоматичної пожежної сигналізації;

- розділ 3 п. 2.5 Правил пожежної безпеки України, а саме дерев`яні конструкції горища ЗОШ не просочено вогнезахисним розчином;

- розділ 5 п. 3.6 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі та приміщення ЗОШ не в повній мірі забезпечено первинними засобами пожежогасіння, вогнегасниками згідно норм належності;

- розділ 4 п. 1.21 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлю ЗОШ не обладнано пристроями захисту блискавки;

- розділ 2 п. 16 Правил пожежної безпеки України, а саме посадова особа не пройшла навчання з перевіркою знань з питань пожежної безпеки;

- розділ 5 п. 3.10 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі та приміщення ЗОШ не в повній мірі забезпечено знаками пожежної безпеки згідно ГОСТ 12.4.026-78 та ДСТУ ISO 6309.2007;

- розділ 5 п. 3.17 Правил пожежної безпеки України, а саме не здійснено технічне обслуговування наявних вогнегасників в будівлях та приміщеннях ЗОШ;

- розділ 5 п. 3.11 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі пожежний щит не в повній мірі обладнано первинними засобами пожежогасіння згідно норм належності;

- розділ 3 п.2.12 Правил пожежної безпеки України, а саме двері виходу на горище в основному корпусі та пришкільному інтернаті не утримуються зачиненими. На дверях не вказано місце зберігання ключів;

- розділ 3 п. 2.31 Правил пожежної безпеки України, а саме сходові клітини та шляхи евакуації основного корпусу та пришкільного інтернату не забезпечено евакуаційним освітленням відповідно до вимог ДБН в 1.1-7-2002;

- розділ 3 п. 2.26 Правил пожежної безпеки України, а саме з другого поверху (приміщень пришкільного інтернату) не влаштовано 2-й евакуаційний вихід;

- розділ 2 п. 5 Правил пожежної безпеки України, а саме не розроблено та не вивішено на видному місці план-схему евакуації людей на випадок пожежі з другого поверху (приміщень пришкільного інтернату);

- розділ 4 п. 2.13 Правил пожежної безпеки України, а саме не відремонтовано опалювальну пічку в пришкільному приміщенні інтернату;

- розділ 4 п. 1.18 Правил пожежної безпеки України, а саме не відремонтовано несправні електророзетки в приміщенні пришкільного інтернату;

- розділ 4 п. 1.16 Правил пожежної безпеки України, а саме з`єднання та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях пришкільного інтернату здійснене за допомогою скручування, а не пресування, зварювання, паяння або затискання;

- розділ 4 п. 1.18 Правил пожежної безпеки України, а саме відкриті електролампочки розжарювання в приміщеннях пришкільного інтернату не захищено плафонами закритого виконання (плафонами, розсіювачами);

- розділ 4 п. 1.17 Правил пожежної безпеки України, а саме електророзетки в приміщеннях пришкільного інтернату прокладено на основу з горючого матеріалу без підключення під них суцільного не горючого матеріалу, що виступає за габарити апарату не менше на 0,01 м;

- розділ 4 п. 2.5 Правил пожежної безпеки України, а саме не заведено на об`єкти журнал очищення домоходів та печей для фіксування в ньому результати їх очищення;

- ст. 35 Кодексу цивільного захисту України, Порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту" затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. №1200, Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях затверджених наказом МНС від 15.08.2007 р. №557, а саме не придбано засоби індивідуального захисту органів дихання.

За результатами проведеної планової перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, Путильський районним сектором управління ДСНС України у Чернівецькій області складено акт №10 від 12.04.2017 р. (а.с. 29-35).

Примірник акту отримано директором Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 12.04.2017 р., що підтверджується його підписом в акті. Дослідженням акту перевірки встановлено, що акт підписано директором Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 без зауважень та без застережень.

З метою усунення порушень законодавства, виявлених під час перевірки дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Путильський районний сектор управління ДСНС України у Чернівецькій області 12.04.2017 р. видав припис №10, яким приписано відповідачу усунути виявлені порушення під час перевірки (а.с. 27-28).

Вказаний припис для виконання отриманий директором Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 12.04.2017 р.

Судом також встановлено, що на підставі наказу від 19.10.2017 р. №144 та посвідчення про проведення перевірки від 19.10.2017 р. №144, посадовими особами Путильського районного сектору управління ДСНС України у Чернівецькій області проведено позапланову перевірку додержання (виконання) відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено акт №109 від 20.10.2017 р. (а.с. 14-21).

Під час проведення позапланової перевірки, у період з 10.10.2017 р. по 20.10.2017 р. встановлено, що порушення виявлені при плановій перевірці, яка відбулася з 03.04.2017 р. по 12.04.2017 р. відповідачем не усунуті, зокрема виявлено наступні порушення:

- розділ 5 п. 1.2 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі та приміщення ЗОШ не обладнано установкою автоматичної пожежної сигналізації;

- розділ 3 п. 2.5 Правил пожежної безпеки України, а саме дерев`яні конструкції горища ЗОШ не просочено вогнезахисним розчином;

- розділ 4 п. 1.21 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлю ЗОШ не обладнано пристроями захисту блискавки;

- розділ 2 п. 16 Правил пожежної безпеки України, а саме посадова особа не пройшла навчання з перевіркою знань з питань пожежної безпеки;

- розділ 5 п. 3.10 Правил пожежної безпеки України, а саме будівлі та приміщення ЗОШ не в повній мірі забезпечено знаками пожежної безпеки згідно ГОСТ 12.4.026-78 та ДСТУ ISO 6309.2007;

- розділ 5 п. 3.17 Правил пожежної безпеки України, а саме не здійснено технічне обслуговування наявних вогнегасників в будівлях та приміщеннях ЗОШ;

- розділ 3 п.2.12 Правил пожежної безпеки України, а саме двері виходу на горище в основному корпусі та пришкільному інтернаті не утримуються зачиненими. На дверях не вказано місце зберігання ключів;

- розділ 3 п. 2.31 Правил пожежної безпеки України, а саме сходові клітини та шляхи евакуації основного корпусу та пришкільного інтернату не забезпечено евакуаційним освітленням відповідно до вимог ДБН в 1.1-7-2002;

- розділ 3 п. 2.26 Правил пожежної безпеки України, а саме з другого поверху (приміщень пришкільного інтернату) не влаштовано 2-й евакуаційний вихід;

- розділ 2 п. 5 Правил пожежної безпеки України, а саме не розроблено та не вивішено на видному місці план-схему евакуації людей на випадок пожежі з другого поверху (приміщень пришкільного інтернату);

- розділ 4 п. 2.13 Правил пожежної безпеки України, а саме не відремонтовано опалювальну пічку в пришкільному приміщенні інтернату;

- розділ 4 п. 1.18 Правил пожежної безпеки України, а саме не відремонтовано несправні електророзетки в приміщенні пришкільного інтернату;

- розділ 4 п. 1.16 Правил пожежної безпеки України, а саме з`єднання та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях пришкільного інтернату здійснене за допомогою скручування, а не пресування, зварювання, паяння або затискання;

- розділ 4 п. 1.18 Правил пожежної безпеки України, а саме відкриті електролампочки розжарювання в приміщеннях пришкільного інтернату не захищено плафонами закритого виконання (плафонами, розсіювачами);

- розділ 4 п. 1.17 Правил пожежної безпеки України, а саме електророзетки в приміщеннях пришкільного інтернату прокладено на основу з горючого матеріалу без підключення під них суцільного не горючого матеріалу, що виступає за габарити апарату не менше на 0,01 м;

- розділ 4 п. 2.5 Правил пожежної безпеки України, а саме не заведено на об`єкти журнал очищення домоходів та печей для фіксування в ньому результати їх очищення;

- ст. 35 Кодексу цивільного захисту України, Порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту" затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. №1200, Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях затверджених наказом МНС від 15.08.2007 р. №557, а саме не придбано засоби індивідуального захисту органів дихання.

Примірник акту отримано директором Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 20.10.2017 р., що підтверджується його підписом в акті. Дослідженням акту перевірки встановлено, що акт підписано директором Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 без зауважень та без застережень.

За невиконання протипожежних заходів, головним державним інспектором Путильського районного сектору управління ДСНС України у Чернівецькій області підполковником служби цивільного захисту Михайлюком В.І. притягнуто директора Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 102,00 грн, що підтверджується протоколом серія ЧВ №036677/71 від 19.10.2017 р., постановою серія ЧВ №001561/71 від 20.10.2017 р. та квитанцією про сплату відповідачем штрафу №18 від 23.10.2017 р. (а.с. 21, 22, 23).

25.10.2017 р. головним інспектором Путильського районного сектору управління ДСНС України в Чернівецькій області Михайлюком В.І. подано рапорт за вих. №322 на ім`я заступника начальника управління із запобігання надзвичайним ситуаціям у Чернівецькій області Дениса І.І., в якому просив припинити подальшу експлуатацію приміщень другого поверху будівлі колишнього пришкільного інтернату Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області до повного виконання виявлених недоліків. В обґрунтування посилався на те, що в ході проведення позапланової перевірки відповідача виявлено не виконання ним вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної безпеки, які можуть спричинити виникнення пожежі та можуть стати загрозою життю та здоров`ю людей у випадку виникнення пожежі та стати загрозою життю та зоров`ю людей на території приміщення навчального закладу (а.с. 12).

За наведених обставин та посилаючись на приписи Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 р. № 877-V (далі - Закон № 877-V).

Абзацом 1 ст. 1 цього Закону визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до п. п. 27 п. 4 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 р. №3 (у редакції наказу ДСНС України від 21.09.2017 р. № 507), Управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання (а.с. 47-59).

Частиною ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЗЦ України) передбачено, що забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на керівників та власників таких суб'єктів господарювання.

Як вбачається із матеріалів справи, відповідач, всупереч положень ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 КЦЗ України не забезпечив у повному обсязі техногенну та пожежну безпеку на об'єкті, що підтверджується актом перевірки від 12.04.2017 р. №10, приписом про усунення виявлених порушення під час перевірки від 12.04.2017 р. № 10 та актом позапланової перевірки від 20.10.2017 р. №109.

Суд вважає, що порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які виявленні під час перевірки посадовими особами Путильського районного сектору управління ДСНС України у Чернівецькій області у відповідача створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно із ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до ч. 2 ст. 64 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. Таким територіальних органом на території Чернівецької області є позивач.

Згідно із п.п. 12 ч. 1 ст. 67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до ч. 1 ст. 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом, а згідно із ч. 2 цієї ж статті КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно із ст. 70 КЦЗ України підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів у т.ч. є: порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

З аналізу викладених положень видно, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів та винесеного припису, має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Таким чином, в силу вказаних вище положень чинного законодавства, позивач уповноважений на звернення до адміністративного суду з даним позовом.

Відповідно до частини першої статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до переконання, що відповідач допустив порушення вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, що створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей, жодних доказів усунення виявлених порушень, зазначених в актах та приписі відповідач до суду не надав, а також заперечень на адміністративний позов не подав.

За таких обставин, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 19 Конституції України, 11, 71, 79, 86, 94, 158 - 162 та 183-2 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді - зобов'язати Самаківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області (ідентифікаційний код НОМЕР_1), розташованої в с. Самакова Путильського району Чернівецької області, зупинити повністю, із залученням спеціалізованої організації з електропостачання, експлуатацію приміщень другого поверху будівлі колишнього пришкільного інтернату Самаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області, шляхом відключення цих приміщень від електромережі до повного виконання протипожежних заходів, визначених приписом Путильського районного сектору Управління ДСНС України в Чернівецькій області від 12.04.2017 р. №10, із складанням відповідного підтверджуючого документу.

3. Постанова підлягає до негайного виконання.

У відповідності до ст. ст. 185-186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, проголошення вступної та резолютивної частини рішення, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дні отримання копії постанови.

Згідно ст. 254 КАС України постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмовити у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя В.К. Левицький

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2017
Оприлюднено23.11.2017
Номер документу70414171
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/842/17-а

Постанова від 22.11.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні