Юр'ївський районний суд Дніпропетровської області
смт. Юр'ївка, вул. Леніна, 89, 51300, (05635) 5-10-23
Справа № 2а-10/201-46
УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
26 березня 2010 року суддя Юр"'івського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1, розглянувши адміністративний позов Юр"ївського районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення коштів, виплачених як допомога по безробіттю,
Встановив:
позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача коштів у розмірі
319, 14 грв., виплачених останньому як допомога по безробіттю, обґрунтовуючи свої вимоги тим, що відповідач, якому було надано статус безробітного та призначено допомогу по безробіттю, як застрахованій особі , тривалістю з 23.12.2008 року по 17.12.2009 року, фактично в період з 02.02.2009 року по 06.06.2009 року перебував у трудових Відносинах з ТОВ АТП "Совтур" та отримував заробітну плату.
13ідтак, відповідач за період з U2.U2.2UUЧ року по U 1.U4.2UUЧ року незаконно отримав допомогу по безробіттю у розмірі 719,14 грв., з яких частково добровільно повернув 400 грв., при цьому залишок коштів у сумі 319,14 грв. не повернуті останнім до теперішнього часу.
Юр"ївським районним центром зайнятості даний позов поданий в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках встановлених законом.
Згідно з ч. 4 ст. 50 КАС України, громадяни України, які не е суб'єктами владних
повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень: 1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 2) про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 3) про примусове видворення іноземця чи особи без громадянства з України; 4) про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання; 5) в інших випадках. встановлених законом.
Статтею 104 КАС України встановлено, що до адміністративного суду має право
звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушені їі права, свободи чи інтереси у сфері публічно- правових відносин. Суб'єкт владних повноважень, має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом.
Згідно з п.1 ч. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції це
переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією із сторін Е орган виконавчої влади, Орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ч. 3 ст. 36 Закону України " Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття"- сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягуються з цієї особи
відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.
Частиною 1 ст. 1166 ЦК України передбачено, що майнова шкот а, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам
фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка
її завдала. Згідно з ч.1 ст. 15 цПК України, суди розглядають в порядку цивільного судочинства справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин, а також з інших правовідносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.
З матеріалів позову вбачається, що між позивачем та відповідачем виник спір про
право цивільне щодо відшкодування шкоди, завданої неправомірними, на думку позивача, діями відповідача, які полягали у безпідставному отримані допомоги по безробіттю, який належить розглядати в порядку цивільного судочинства.
З огляду на те, що спірні правовідносини носять цивільно - правовий характер, публічно - правовий спір відсутній, тому даний спір не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства у розумінні ст. 3 КАС України.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в
адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
З урахуванням викладеного, суд вважає за необхідне відмовити у відкритті провадження у справі. При цьому позивач не позбавлений можливості звернутися до місцевого загального суду з відповідним позовом в порядку, встановленому цПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 109 kAC України,
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті провадження у справі за адміністративним позовом Юр"ївського районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення коштів, виплачених як допомога по безробіттю.
Копію ухвали направити позивачеві разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами, роз'яснивши його право звернутися до суду з даним позовом в
порядку цивільного судочинства.
ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Юр"ївський районний суд Дніпропетровської області, шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 10 днів апеляційної скарги, в порядку встановленому ст. 186 kAC України.
Суддя: С.О. Маренич
Суд | Юр'ївський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2010 |
Оприлюднено | 23.11.2017 |
Номер документу | 70420102 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Юр'ївський районний суд Дніпропетровської області
Маренич С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні