Рішення
від 16.11.2017 по справі 904/8536/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

16.11.2017 Справа № 904/8536/17

За позовом Дніпровської міської ради, м. Дніпро

до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю фірми "ОСОБА_1 і Ко", м. Дніпро

Третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Позивача - Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради, м. Дніпро

про визнання договору укладеним

Суддя Ліпинський О.В.

Представники:

від позивача: ОСОБА_2, дов. № 7/10-668 від 06.04.2017;

від відповідача: не з'явився;

від третьої особи: ОСОБА_3, дов. № 10/13-8 від 05.01.2017;

СУТЬ СПОРУ:

Дніпровська міська рада (далі - Позивач) звернулась до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю фірма ОСОБА_1 і Ко (далі - Відповідач), третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Позивача - Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради (далі - Третя особа) про визнання укладеним між сторонами договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпропетровська.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ фірма "ОСОБА_1 і Ко", яке є замовником об'єкта: адміністративно - складський комплекс (буд. 15 Д), станція технічного обслуговування (буд. 15 Б), автостоянка (буд. 15 А) по вулиці Генерала Захарченка, 15 А, 15 Б, 15 Д , згідно зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації №ДП 14312207394 від 04.11.12, в порушення вимог чинного законодавства, не забезпечило пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста шляхом укладання відповідного договору, та не підписало надісланий Позивачем примірник вказаного договору. Наведене стало підставою для звернення позивача до господарського суду з позовом про визнання укладеним договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпропетровська в його редакції.

Відповідач відзив на позов не надав, явку представника в судові засідання не забезпечив.

Поштові конверти з ухвалами суду, які направлялася на адресу Відповідача, повернулися з поштовою відміткою "за закінченням терміну зберігання". Враховуючи те, що згідно даних сайту Міністерства юстиції України Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) адреса Відповідача відповідає тій адресі, на яку направлялися процесуальні документи, суд дійшов висновку про належне повідомлення Відповідача про розгляд справи.

Третя особа надала пояснення щодо позовних вимог згідно з якими третя особа підтримує позовні вимоги у повному обсязі та просить визнати договір укладеним.

В судовому засіданні 16.11.2017 оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення згідно зі ст. 85 ГПК України.

Фіксація судового процесу технічними засобами не проводилася.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача та третьої особи, дослідивши подані докази, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Як убачається зі змісту позовної заяви, на підставі рішень Дніпропетровської міської ради №183/10 від 18.06.2003, та № №103/5 від 18.12.2002 Відповідачеві було надано в користування земельні ділянки які знаходяться за адресою: вул. ОСОБА_4 в районі буд. 15-А для проектування та будівництва адміністративних, складських приміщень та станції технічного обслуговування автомобілів.

04.11.2012 Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровської області зареєстровано декларацію про готовність об'єкта до експлуатації за № ДП НОМЕР_1, а саме: Адміністративно-складський комплекс (буд. 15 Д), станція технічного обслуговування (буд. 15 Б), автостоянка (буд. 15 А) по ОСОБА_4 у м. Дніпропетровську.

За змістом даних п. 10 декларації, дозвіл на виконання будівельних робіт видано Інспекцією Держархбудконтролю Дніпропетровської міської ради №106/2006 від 03.03.2006.

Розділі 11 декларації, містить інформацію щодо дати початку будівництва - 03.03.2006, та дати закінчення будівництва - 15.06.2006.

У розділі 12 Декларації «Техніко-економічні показники об'єкта» визначений опис об'єкта: загальна площа будівлі 635,6 кв.м.

Фінансово - економічним департаментом Дніпропетровської міської ради направлено листом №10/15-527 від 28.07.15 та повторно листом №10/15-431 від 22.06.17 відповідачу пропозицію про укладення договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Дніпропетровська з двома примірниками проекту договору, додатком якого є розрахунок розміру пайової участі та графік сплати.

За змістом зазначеного листа, департамент вказав на обов'язок відповідача взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста шляхом укладення відповідного договору, що передбачено ч. 2 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядком залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури м. Дніпропетровська, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011р. № 5/14,29.

Факт наплавлення пропозицій про укладення договору, підтверджується рекомендованими повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.43, 44).

Відповідач направлений в його адресу проект договору не підписав, що стало підставою для звернення Позивача з даним позовом до суду.

Відповідно до ч. 4 ст. 11 Цивільного кодексу України у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Згідно з ч. 1 ст. 14 Цивільного кодексу України цивільні обов'язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", яким встановлено обов'язок пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури населеного пункту та визначено механізм його реалізації.

Відповідно до приписів частини 2 статті 40 вказаного Закону, замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (ч. 3 ст. 40 Закону).

Згідно вимог ч. 5 ст. 40 Закону, величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію (ч. 8 та 9 ст. 40 Закону).

Частиною 1 ст. 40 Закону, визначено порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

На виконання цих вимог рішенням Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 № 5/14 затверджено Порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська.

За приписами п. 2.6 Порядку, договір на пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста укладається між Дніпропетровською міською радою в особі Департаменту та замовником будівництва, який скріплюється печатками двох сторін. Договір укладається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладання.

Згідно з ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Враховуючи вищевикладене, приписами ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов'язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування.

Аналіз положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", дає підстави для висновку, що обов'язок відносно ініціювання укладення договору про пайову участь, покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов'язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування.

Такий договір має бути укладеним в обов'язковому порядку, в межах строку, встановленого ч. 9 ст. 40 Закону. Не укладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади.

Господарський суд зазначає, що органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, відтак не укладення такого договору з підстав невиконання замовником обов'язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією свідчить про його ухилення від укладення договору та може бути оскаржено в судовому порядку, у тому числі і після прийняття об'єкту будівництва в експлуатацію.

Вказана правова позиція узгоджується з правовою позицією Верховного Суду України, викладеною у постановах від 16.11.2016р. у справі № 922/5937/15 та від 30.11.2016р. у справі № 922/6409/15.

Не заважаючи на факт завершення будівництва, та введення в експлуатацію об'єкта: „Адміністративно-складський комплекс (буд. 15 Д), станція технічного обслуговування (буд. 15 Б), автостоянка (буд. 15 А) по ОСОБА_4 у м. Дніпропетровську» , Відповідач ухилився від покладеного на нього законом обов'язку щодо участі у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста шляхом укладення відповідного договору.

Згідно з ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.

Частиною 1 ст. 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Частиною 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено істотні умови договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, якими є: розмір пайової участі, строк (графік) сплати пайової участі, відповідальність сторін. Крім того, невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

За приписами Розділу 2 Порядку величина пайової участі визначається у гривнях, виходячи з розміру пайової участі, визначеного за нормативами одиниці створеної потужності, і не може перевищувати граничного розміру пайової участі, визначеного у відсотковому значенні від загальної кошторисної вартості будівництва об'єктів. Нормативи одиниці створеної потужності (квадратний метр тощо) об'єктів визначені у додатку 1 до цього Порядку.

За умовами п. 2.5 Порядку граничні розміри пайової участі у відсотках від загальної кошторисної вартості об'єктів визначені у додатку 3 до цього Порядку та не перевищують встановленого законом розміру.

Величина пайової участі із застосуванням норми щодо його граничного розміру встановлюється з урахуванням зонального коефіцієнта.

Загальна кошторисна вартість для розрахунку величини пайової участі повинна бути визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами та не враховує витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

Норма щодо граничного розміру пайової участі застосовується за умови надання замовником (забудовником) належним чином оформленої копії звіту експертної організації, визначеної у встановленому порядку, який містить інформацію про дотримання вимог кошторисної частини проекту.

У разі, якщо загальна кошторисна вартість не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона (величина пайової участі) визначається на основі нормативів одиниці створеної потужності відповідно до п. 2.1 - 2.4 цього Порядку.

В матеріалах справи наявний наданий позивачем підготовлений фінансово-економічним департаментом розрахунок внеску виходячи із розміру пайової участі, визначеної за нормативами одиниці створеної потужності об'єкта, із розрахунку площі об'єкту та нормативу розміру пайової участі від одиниці створеної потужності за функціональним призначенням (а.с. 57).

Судом здійснено перевірку наданого розрахунок пайової участі, та встановлено, що розрахунок розміру пайової участі здійснено у відповідності до Порядку та він є вірним.

За приписами ч. 2 ст. 187 Господарського кодексу України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

З урахуванням вищевикладеного, позові вимоги Дніпровської міської ради підлягають задоволенню у повному обсязі, а договір про пайову участь ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю фірма "ОСОБА_1 і Ко" в розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпропетровська підлягає визнанню таким, що укладений між сторонами з дати набрання даним рішенням законної сили.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати по справі покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 4, 32, 33, 43, 49, 82-85, 116, 117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати укладеним договір про пайову участь замовників на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Дніпра в такій редакції:

ДОГОВІР №


про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної

інфраструктури м. Дніпра

м. Дніпро « »


2017 року

Дніпровська міська рада, в особі департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради, в особі заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директора департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради ОСОБА_5, діючого на підставі Положення про департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради та Довіреності від 22.06.2016 зареєстрованої в реєстрі за № 919 (далі - Міська рада) з однієї сторони, та ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю фірма "ОСОБА_1 і Ко" в особі керівника ОСОБА_6 (далі - Забудовник) з іншої сторони, які надалі йменуються Сторони, керуючись Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 року № 3038-У1 (зі змінами та доповненнями) та рішенням Дніпропетровської міської ради від 21.03.07 № 6/11 Про порядок залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Дніпропетровська (зі змінами та доповненнями) уклали даний договір про наступне.

1. Предмет Договору

1.1. Предметом даного договору є здійснення оплати Забудовником величини пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпра (далі - величина пайової участі) шляхом перерахування грошових коштів до спеціального фонду міського бюджету у зв'язку з фактичним розміщенням адміністративно-складський комплекс (буд.15Д), станція технічного обслуговування (буд.15Б), автостоянка (буд. 15А) по ОСОБА_4.

1.2. Сторони, керуючись частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини (які за своєю суттю є предметом договору), які виникли між Сторонами до його укладення.

2. Загальні положення

2.1. Величина пайової участі згідно з розрахунком (додаток № 1 до даного договору) становить: 262 177,09 (двісті шістдесят дві тисячі сто сімдесят сім грн. 0,9 (без ПДВ).

3. Права та обов'язки Сторін

3.1. Міська рада зобов'язана:

3.1.1. Виконати розрахунок величини пайової участі, належної до сплати Забудовником у відповідності до Порядку, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 21.03.07 №6/11 (зі змінами та доповненнями).

3.1.2. На протязі трьох робочих днів з моменту отримання звернення Забудовника видати довідку про виконання останнім вимог по повній сплаті величини пайової участі.

3.2. Забудовник зобов'язаний:

3.2.1. Перерахувати величину пайової участі у розвитку інфраструктури м. Дніпропетровська, яка визначена п. 2.1. даного договору та відповідним розрахунком, до спеціального фонду міського бюджету на умовах, визначених договором.

3.3. Міська рада має право:

3.3.1. Вимагати від Забудовника додержання вимог чинного законодавства з питань пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

3.3.2. Здійснювати перевірки додержання Забудовником умов даного Договору.

3.3.3. Вимагати від Забудовника своєчасної та в повному обсязі сплати величини пайової участі.

3.4. Сторони також мають інші права, визначені законодавством України.

4. Порядок здійснення розрахунків

4.1. Забудовник сплачує величину пайової участі, вказану у п. 2.1. даного договору, у строки згідно із графіком (додаток № 2 до договору) до спеціального фонду міського бюджету за наступними реквізитами:

Одержувач: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровськ

Банк одержувача: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровськ

МФО: 805012

Код ЄДРПОУ: 37988155

р/р: 31519921700002

Код бюджетної класифікації: 24170000 «Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту» .

4.2. Після надходження повної суми величини пайової участі за вказаними у п. 4.1. реквізитами, Міська рада на протязі трьох робочих днів з моменту . отримання звернення Забудовника видає довідку про виконання останнім вимог по повній сплаті величини пайової участі (далі - Довідка).

4.3. У випадку порушення строку сплати величини пайової участі або неналежного виконання, Довідка видається Забудовнику після повної оплати величини пайової участі, а також нарахованих штрафних санкцій.

4.4. Довідка видається Забудовнику особисто з відміткою про отримання на копії довідки, яка залишається в Міській раді.

5. Відповідальність Сторін

5.1. За невиконання або неналежне виконання Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України, даного Договору та Порядку, затвердженого рішенням міської ради від 21.03.07 №6/11 (зі змінами та доповненнями).

5.2. Забудовник несе повну відповідальність за надання достовірних даних, на підставі яких здійснюється розрахунок величини пайової участі.

5.3. За несвоєчасну або неповну сплату коштів пайової участі Забудовник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожний день прострочки.

6. Інші умови

6.1. Внесення змін та/або доповнень до даного Договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього Договору.

6.2. Всі суперечки між Сторонами, з яких не було досягнуто згоди, вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

6.3. Даний Договір не може бути розірвано в односторонньому порядку.

6.4. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до виконання зобов'язань у повному обсязі.

6.5. Даний Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

6.6. Невід'ємною частиною даного договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста (додаток № 1 до договору).

6.7. Невід'ємною частиною даного договору є Графік сплати величини пайової участі (додаток № 2 до договору).

7. Юридичні адреси Сторін

Міська рада пр. Д. Яворницького, буд. 75Забудовник: ТОВ фірми "ОСОБА_1 і Ко" м. Дніпро, 49000вул. Генерала Захарченка, 15А, 15Б, 15Д, м. Дніпро, 49000 Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директор департаменту економіки. фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради ЄДРПОУ 13473533 М.П В. В. ОСОБА_7 ОСОБА_8

Додаток № 1

до договору №____

від


РОЗРАХУНОК ВНЕСКУ

на розвиток інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпропетровська

Забудовник: ТОВ фірми "ОСОБА_1 і Ко"

Об'єкт: Фактичне будівництво адміністративно-складського комплексу (буд. 15 Д), станції технічного обслуговування (буд. 15 Б), автостоянка (буд. 15 А) Адреса: вул. Генерала Захарченка 15 А, 15 Б, 15 Д. №ФункціональнеНормативПотужністьЗональнийВсього з п/ппризначеннярозміру пайовоїоб'єкта, длякоефіцієнткоефіцієнтом об'єктаучасті відякого території, Одиницівизначається грн. Створеноївеличина потужності запайової функціональнимучасті, кв. м призначенням об'єкта, грн. 1 2. 3. 4. Адміністративні, офісні будівлі (приміщення) Матеріально-технічне постачання і збут (складські приміщення) Станції технічного обслуговування автомобілів, автомийки Інші нежилі приміщення функціональне призначення яких, не визначено 675,9 338,0 338,0 584,1 152,6 304,1 150,0 9,5 1 1 1 1 103 142,34 102 785,80 50 700,00 5 548,95 Всього: 262 177,09

Міська рада Забудовник: ТОВ фірми "

ОСОБА_1 і Ко"



М.П. В. В. ОСОБА_7 ОСОБА_6

Додаток № 2 до договору №___ від


ГРАФІК СПЛАТИ

Забудовником ТОВ фірми "ОСОБА_1 і Ко"

пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної

інфраструктури м. Дніпра у зв'язку із фактичним розміщенням адміністративно-складського комплексу (буд. 15 Д), станції технічного обслуговування (буд. 15 Б), автостоянка (буд. 15 А)

за адресою: вул. ОСОБА_4

Сума Внеску, грн.Підлягає сплаті протягом п'яти робочих днів з моменту укладення договору 262 177,98 262 177,98

Міська рада Забудовник: ТОВ фірми

"ОСОБА_1 і Ко"



М.П. В. В. ОСОБА_7 ОСОБА_8

Стягнути з ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю фірма "ОСОБА_1 і Ко" (49000, м. Дніпро, вул. Генерала Захарченка, буд. 15а, 15б, 15д, код ЄДРПОУ 13473533) на користь Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, б. 75, код ЄДРПОУ 26510514) 1 600,00 грн. витрат зі сплати судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання і може бути оскарженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.

Повне рішення складено 21.11.2017

Суддя ОСОБА_9

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення16.11.2017
Оприлюднено23.11.2017
Номер документу70424224
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/8536/17

Рішення від 16.11.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 25.10.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 22.09.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні