Постанова
від 23.11.2017 по справі 675/2350/17
ІЗЯСЛАВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 675/2350/17

Провадження № 3/675/732/2017

П О С Т А Н О В А

23 листопада 2017 року м. Ізяслав

Суддя Ізяславського районного суду Хмельницької області Король О.В., розглянувши матеріали Головного управління ДФС у Хмельницькій області про вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-2 КУпАП щодо ОСОБА_1 - головного бухгалтера ТОВ Бартнік , ІНФОРМАЦІЯ_1, вул. М. Микитюка, буд. 62, м. Ізяслав Хмельницької області, -

встановив:

На розгляд судді Ізяславського районного суду Хмельницької області передано протокол №508 від 14.11.2017 року про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 - головного бухгалтера ТОВ Бартнік , відповідно до якого - головним бухгалтером ТОВ Бартнік несвоєчасно подане платіжне доручення на сплату самостійно визначеного грошового зобов'язання з плати за землю з юридичних осіб на суму 2033,89 грн. за серпень 2017 року, граничний термін подання 30.09.2017 року, фактично платіжне доручення подано 03.10.2017 року, в результаті чого допущено порушення п.57.1 ст. 57, п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України.

Такі дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч.1 ст.163-2 КУпАП .

Перевіривши матеріали справи, суддя приходить до висновку, що матеріали про адміністративне правопорушення не відповідають вимогам ст. 256 КУпАП .

Приписами ч. 1 ст. 245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Пунктами 1, 2 ч. 1 ст. 278 КУпАП закріплено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи належить до його компетенції розгляд даної справи; чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються, дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Згідно ч. 1 ст. 163-2 КУпАП адміністративним правопорушенням визначається неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів).

В той же час до протоколу №508 від 14.11.2017 року про адміністративне правопорушення не долучено належних доказів на підтвердження, що ОСОБА_1 являється посадовою особою - головним бухгалтером ТОВ Бартнік , що впливає на визначення суб'єкту даного правопорушення.

Крім того, відсутні будь-які матеріали проведеної камеральної перевірки ТОВ Бартнік , код ЄДРПОУ 23829801, в тому числі, акт складений за наслідками такої перевірки.

При цьому, суд звертає увагу, що обов'язок щодо належного складання протоколу про адміністративне правопорушення, який в порядку ст. 251 КУпАП є одним з доказів в справі про адміністративне правопорушення, та надання доказів на підтвердження викладених в протоколі відомостей, покладається на особу, яка має право складати відповідний протокол, та не може бути перекладено на суд.

За змістомст. 278 КУпАП , при виявленні недоліків в протоколі про адміністративне правопорушення, складеному всупереч вимогст. 256 КУпАП , або в інших матеріалах, що перешкоджають або унеможливлюють об'єктивний розгляд справи, особа, що провадить підготовку до розгляду справи, повертає матеріали справи про адміністративне правопорушення відповідному органу, що порушив провадження в адміністративній справі, на доопрацювання.

Враховуючи викладене, суддя позбавлений можливості всебічно, повно і об'єктивно з'ясувати всі обставини справи, в зв'язку з чим вважає за необхідне повернути адміністративний матеріал до Головного управління ДФС у Хмельницькій області, для дооформлення.

На підставі викладеного та керуючись ст. 2 , 256 , 268 , 278 КУпАП , суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 - головного бухгалтера ТОВ Бартнік , ІНФОРМАЦІЯ_1, за правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення , повернути до Головного управління ДФС у Хмельницькій області, для додаткового оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: О.В. Король

СудІзяславський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення23.11.2017
Оприлюднено23.11.2017
Номер документу70444297
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —675/2350/17

Постанова від 19.12.2017

Адмінправопорушення

Ізяславський районний суд Хмельницької області

Король О.В.

Постанова від 23.11.2017

Адмінправопорушення

Ізяславський районний суд Хмельницької області

Король О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні