Ухвала
від 24.11.2017 по справі 379/910/15-к
ТАРАЩАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 379/910/15-к

1-кс/379/449/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.11.2017 року м.Тараща

Слідчий суддя Таращанського районного суду Київської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого Таращанського ВП Миронівського відділу ГУНП в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , розглянувши її клопотання, подане за матеріалами досудового розслідування № 12014110290000305, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.08.2014 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

До Таращанського районного суду Київської області надійшло дане клопотання, в обґрунтування якого слідчим зазначено, що 01.08.2014 року старшим слідчим Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП В Київській області ОСОБА_4 на підставі рапорту та матеріалів оперуповноваженого СДСБЕЗ Таращанського РВ ГУМВС України в Київській області майора міліції ОСОБА_5 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про те, що директор Таращанського геріатричного пансіонату ОСОБА_6 , використовуючи своє службове становище, на протязі тривалого часу привласнює кошти ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташований по АДРЕСА_1 .

Актом позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.01.12 по 01.09.14 № 34-31/2 від 06.10.14 встановлено, що на балансі Таращанського геріатричного пансіонату по рахунку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », обліковується свердловина № 42. Рік початку експлуатації 1981. 04.12.2012 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 укладено договір № 234/219 із Таращанським геріатричним пансіонатом в особі заступника директора ОСОБА_8 предметом вказаного договору є ремонт артезіанської свердловини Таращанського геріатричного пансіонату в с. Чернин Таращанського району Київської області. Вартість робіт відповідно до договору становить 200000 грн. в т.ч. ПДВ -33333,33 грн. Акт виконаних робіт за грудень 2012 року підписано 07.12.12 ОСОБА_7 та інженером з охорони праці ОСОБА_9 . В період ревізії комісією в складі: директора геріатричного пансіонату ОСОБА_6 , заступника директора ОСОБА_8 , в присутності головного спеціаліста ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_10 , гідрогеолога 1 категорії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Правобережна геологічна експедиція ОСОБА_11 та старшого оперуповноваженого ДСБЕЗ Таращанського РВ майора міліції ОСОБА_5 проведено контрольний обмір виконаних робіт по капітальному ремонту (відновлення працездатного стану) артезіанської свердловини. За результатами проведених обмірів встановлено, що окремі роботи, які включені до акту приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2 за грудень 2012 року на загальну суму 188855,46 грн. не виконані. Порушення допущено директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 , яким до актів приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2 безпідставно включені завищені обсяги виконаних робіт та інженером з охорони праці ОСОБА_9 , яким підписано акт виконаних підрядних робіт.

Окрім того, згідно висновку експерта ІНФОРМАЦІЯ_6 , складеного за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи №23136/15-42 від 30.11.2016 після проведених розрахунків та з урахуванням результатів візуально-інструментального спостереження по об`єкту дослідження «Капітальний ремонт (відновлення працездатного стану) артезіанської свердловини ІНФОРМАЦІЯ_7 » встановлено завищення вартості виконання будівельних робіт на суму 40302,34 грн. (без урахування загальновиробничих затрат).

Актом позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.01.12 по 01.09.14 № 34-31/2 від 06.10.14 встановлено, що в Таращанському геріатричному пансіонаті за сумісництвом на посаді лікаря невропатолога працював ОСОБА_12 , основним місцем роботи якого є КЗ ТРР « ІНФОРМАЦІЯ_8 ». Так, в порушення ст. 102 КЗпП України, постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 року № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ та організацій», яким визначено, що тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати чотирьох годин на день і повного робочого дня у вихідний день. Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не повинна перевищувати половини місячної норми робочого часу, вище зазначений працівник ОСОБА_12 в Таращанському геріатричному пансіонаті працював на 0,5 ставки лікаря-невропатолога, при тому що за основним місцем роботи, а саме в КЗ ТРР « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за період з 01.01.2012 по 01.03.2014 року працював на 1,5 ставки (1 ставка заступника головного лікаря та 0,5 ставки лікаря-невропатолога). Відповідне порушення призвело до зайвого нарахування і виплати заробітної плати суміснику ОСОБА_12 в сумі 33414,27 грн. та відповідно - до зайвого проведення нарахувань на заробітну плату та перерахунку внесків до державних цільових фондів на суму 12129,39 грн.. Порушення призвело до матеріальної шкоди Таращанському геріатричному пансіонату на загальну суму 45543,66 грн.

Крім того, актом позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Таращанського геріатричного пансіонату за період з 01.01.12 по 01.09.14 № 34-31/2 від 06.10.14 встановлено, що в період ревізії в складі: представника замовника заступника директора геріатричного пансіонату ОСОБА_8 , інженера з охорони праці ОСОБА_9 , представника підрядника головного інженера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ОСОБА_13 , інженера-кошторисника ОСОБА_14 в присутності головного спеціаліста ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_10 , старшого оперуповноваженого ДСБЕЗ Таращанського РВ майора міліції ОСОБА_5 вибірковим способом проведено контрольний обмір виконаних робіт. За результатами проведених обмірів виявлено, що окремі роботи, які включені до акту приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2 за травень 2013 року не виконані на загальну суму 36198,07 грн. Порушення допущене директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ОСОБА_15 , яким до актів приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2 безпідставно включені завищені обсяги виконаних робіт, директором геріатричного пансіонату ОСОБА_6 та комісією по прийманню ремонтних робіт в складі заступника директора ОСОБА_8 , завідуючого господарством ОСОБА_16 , інженером з охорони праці ОСОБА_9 , сестрою господинею ОСОБА_17 , яким підписано акт виконаних підрядних робіт. Вказане порушення призвело до збитків бюджету на суму 36198,07 грн.

У зв`язку із вище викладеним, в ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні судової економічної експертизи з метою встановлення чи підтверджуються документально висновки акту позапланової ревізії питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 . Проведення даної експертизи було доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_10 .

До ІНФОРМАЦІЯ_10 26.10.2017 при супровідному листі від 23.10.2017 № 1409/109/1011/3/02-2017 із ІНФОРМАЦІЯ_11 надійшла постанова від 23.10.2017 про призначення судово-економічної експертизи, винесена слідчим ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12014110290000305. 22.11.2017 до ІНФОРМАЦІЯ_11 при супровідному листі №19/13-2/316-СЕ/17 з ІНФОРМАЦІЯ_10 надійшло клопотання експерта про надання оригіналів, або засвідчених у встановленому порядку копій наступних документів, необхідних для проведення вищевказаної експертизи:

Розрахунок нарахованого та сплаченого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування страхувальником із зазначенням розміру єдиного внеску в розрізі виплат заробітної плати за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 .

Відомостей про нарахування та виплату заробітної плати за період з 01.01.2012 по 01.09.2014 за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 .

Особові рахунки працівників (за формою П-6 або П-54/П-54-А): ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 .

Оборотно-сальдові відомості та картки по рахунках бухгалтерського обліку 15, 23, 301, 311, 361, 372, 377, 378, 39, 471, 631, 641, 651, 652, 661, 662, 663, 666, 668, 68, 70, 701, 801, 91, 92, 93, 949, 141/1, 141/2, 63, 151, 631, 311, 205, 903, 641, 103, 202, 661, 104, 364 за період з 01.01.2014 по 01.10.2016.

Накази на прийняття та звільнення за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 .

Табелі обліку робочого часу за період з 01.01.2012 по 01.09.2014 за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21

Банківську виписку по рахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 , в якій відображено перерахування грошових коштів за договорами № 06/13 від 30.04.2013, № 6/1 від 11.06.2012, № 11/06 від 23.11.2012, № Ц/07 від 23.11.2012 за період з 01.01.2012 по 01.09.2014, яка відповідає вимогам п. 5.5 Постанови Правління НБУ від 18.06.2003 № 254 «Про затвердження Положення про організацію операційної діяльності в банках України».

Договір від 11.06.2012 №6/1, укладений між Таращанським геріатричним пансіонатом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Первинні бухгалтерські документи, в яких відображені фінансово-господарські операції за договором 11.06.2012 №6/ між Таращанським геріатричним пансіонатом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Висновок будівельно-технічної експертизи щодо визначення обсягів фактично виконаних обсягів будівельних робіт та обсягів робіт і витрат на виконання договорів від 30.04.2013 № 06/13, від 11.06.2012 № 6/1, від 23.11.2012 № 11/06, від 23.11.2012 № 11/07.

Положення про облікову політику ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Кошториси на капітальні видатки.

Тендерна документація, на підставі якої укладено договори від 30.04.2013 № 06/13, від 11.06.2012 № 6/1, від 23.11.2012 № 11/06, від 23.11.2012 № 11/07.

Книга « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за період з 01.01.2012 по 01.09.2014.

Таким чином, в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, - а саме оригіналів чи завірених копій вищенаведених документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 . Керівником Таращанського геріатричного пансіонату являється ОСОБА_22 (тел. НОМЕР_2 ).

Згідно ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться вказані речі та документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Під час розгляду даного клопотання слідчий СВ Таращанського відділення поліції Миронівського відділу поліції ГУНП в Київській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 його підтримала та просила задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 на розгляд клопотання не прибув, належним чином повідомлений, проте, відповідно до ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Враховуючи вищевикладене, і неможливість отримати відомості в інший спосіб, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи містять важливі відомості, їх можливо використати як докази, а також те, що отримати відомості в інший спосіб немає можливості та, враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, вважаю за необхідне задовольнити дане клопотання та надати тимчасовий доступ до документів, а саме до оригіналів (або засвідчених у встановленому порядку копій документів) за вище наведеним списком, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 (керівник - ОСОБА_22 (тел. НОМЕР_2 ).

Керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159-160, 163 - 166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Таращанського ВП Миронівського відділу ГУНП в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , поданого за матеріалами досудового розслідування № 12014110290000305, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.08.2014 року, за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУ НП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 здійснити тимчасовий доступ до документів та вилучити їх для проведення подальшого подальших слідчих дій, а саме: оригіналів документів:

розрахунку нарахованого та сплаченого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування страхувальником із зазначенням розміру єдиного внеску в розрізі виплат заробітної плати за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ;

відомостей про нарахування та виплату заробітної плати за період з 01.01.2012 по 01.09.2014 за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ;

особових рахунків працівників (за формою П-6 або П-54/П-54-А): ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ;

оборотно-сальдових відомостей та карток по рахунках бухгалтерського обліку 15, 23, 301, 311, 361, 372, 377, 378, 39, 471, 631, 641, 651, 652, 661, 662, 663, 666, 668, 68, 70, 701, 801, 91, 92, 93, 949, 141/1, 141/2, 63, 151, 631, 311, 205, 903, 641, 103, 202, 661, 104, 364 за період з 01.01.2014 по 01.10.2016;

наказів на прийняття та звільнення за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ;

табелів обліку робочого часу за період з 01.01.2012 по 01.09.2014 за основним місцем роботи та за сумісництвом працівників: ОСОБА_18 , ОСОБА_12 ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ;

банківської виписки по рахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 , в якій відображено перерахування грошових коштів за договорами № 06/13 від 30.04.2013, № 6/1 від 11.06.2012, № 11/06 від 23.11.2012, № Ц/07 від 23.11.2012 за період з 01.01.2012 по 01.09.2014, яка відповідає вимогам п. 5.5 Постанови Правління НБУ від 18.06.2003 № 254 «Про затвердження Положення про організацію операційної діяльності в банках України»;

договору від 11.06.2012 №6/1, укладений між Таращанським геріатричним пансіонатом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »;

первинних бухгалтерських документів, в яких відображені фінансово-господарські операції за договором 11.06.2012 №6/ між Таращанським геріатричним пансіонатом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »;

висновку будівельно-технічної експертизи щодо визначення обсягів фактично виконаних обсягів будівельних робіт та обсягів робіт і витрат на виконання договорів від 30.04.2013 № 06/13, від 11.06.2012 № 6/1, від 23.11.2012 № 11/06, від 23.11.2012 № 11/07;

Положення про облікову політику ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

кошторисів на капітальні видатки;

тендерної документації, на підставі якої укладено договори від 30.04.2013 № 06/13, від 11.06.2012 № 6/1, від 23.11.2012 № 11/06, від 23.11.2012 № 11/07;

книги «Журнал-головна» за період з 01.01.2012 по 01.09.2014.

У випадку відсутності оригіналів вищевказаних документів, надати дозвіл слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУ НП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 здійснити тимчасовий доступ до відомостей, а саме до належним чином завірених копій вищевказаних документів. Якщо ведення бухгалтерського обліку здійснювалося в електронно-обчислювальному вигляді, необхідно надати облікові документи (регістри) у роздрукованому вигляді, обов`язково завірені у встановленому порядку.

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , надати для вилучення слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУ НП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 оригінали документів за вищенаведеним списком, а у випадку їх відсутності - належним чином завірені копії вищевказаних документів, що зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_13 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 (керівник - ОСОБА_22 (тел. НОМЕР_2 ).

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення, тобто до 25.12.2017 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:ОСОБА_1

СудТаращанський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.11.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу70464651
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —379/910/15-к

Ухвала від 24.11.2017

Кримінальне

Таращанський районний суд Київської області

Василенко О. М.

Ухвала від 22.06.2015

Кримінальне

Таращанський районний суд Київської області

Василенко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні