Справа № 3-7923/17 (760/21969/17)
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 листопада 2017 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Кептене Д.А., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2, РНОКПП НОМЕР_1, за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, -
в с т а н о в и в:
До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0852/10000/17 від 06.09.2017 року, складений відносно громадянина ОСОБА_3, за ч. 1 ст. 483 МК України.
З зазначеного протоколу вбачається, що 12.06.2017 року в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ТОВ ЕЛІН ЛТД за адресою: м. Київ, Військовий провулок, 1), при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 779323030347, який надійшов від ОСОБА_5 (АДРЕСА_3 (США) на адресу - ОСОБА_6 (АДРЕСА_1) ( ОСОБА_6 (АДРЕСА_1), серед інших, було виявлено оригінали документів:
коносамент від 11.05.2017 року № ZIMUNYC925286 на товари, що переміщуються у 40-футовому контейнері підвищеної місткості № TCKU9458715, а саме: транспортні засоби CHEVROLET MALIBU LT (1LN) VIN: НОМЕР_2 вагою брутто 1 406,14 кг, VOLKSWAGEN GOLF SPORTWAGEN 1.8T S 4MOTION VIN: НОМЕР_3 вагою брутто 1 542,21 кг, MERCEDES-BENZ GL-CLASS GL450 4MATIC VIN: НОМЕР_4 вагою брутто 2 475,00 кг загальною вагою брутто 5 423,35 кг.
дублікат рахунка-фактури від 03.05.2017 року на лот № 44979656, який являє собою транспортний засіб CHEVROLET MALIBU LT BLUE VIN: НОМЕР_2, загальна вартість якого за результатами продажу склала 4 788,00 доларів США, виставлений компанією STATE FARM INSURANCE (PO BOX 18902, MEMHIS, TN 38181-0902 (США) до ОСОБА_6 (АДРЕСА_1) ( ОСОБА_6 (АДРЕСА_1).
SALVAGE CERTIFICATE (Аварійний сертифікат) № S1222440 від 13.02.2017 року на транспортний засіб 2016 року випуску CHEVROLET MALIBU VIN: НОМЕР_2, виданий компанією STATE FARM MUTUAL AUTOMOBILE INSURANCE COMPANY (PO BOX 18902, MEMHIS, TN 38181-0902 (США) до ОСОБА_6 (АДРЕСА_1) ( ОСОБА_6 (Україна, АДРЕСА_1).
За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, ЄАІС ДФС та АСМО Інспектор , встановлено, що 17.07.2017 року в зоні діяльності Одеської митниці через митний кордон України за попередньою митною декларацією від 13.07.2017 року № UA500650/2017/003405 на адресу ОСОБА_3 (АДРЕСА_2, паспорт НОМЕР_5, виданий Ізмаїльським РВ УМВС України в Одеській обл. від 02.09.2002 року, ідентифікаційний код НОМЕР_1) переміщено товар транспортний засіб CHEVROLET MALIBU , номер кузова: НОМЕР_2 , загальною вагою брутто 1 406,14 кг, вартістю 1 600,00 доларів США, який було вивантажено з контейнера № TCKU9458715.
17.07.2017 року зазначений вище товар доставлено до митниці призначення (СМО № 1 м/п Спеціалізований , п/п/ Одеський морський торговельний порт Одеської митниці ДФС) та того ж дня представником ПП КОТА ЛОГІСТИК (ЄДРПОУ 36487565) - гр. ОСОБА_4 заявлений до митного контролю та оформлення за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA500650/2017/003652 шляхом електронного декларування, оформлений та випущений у вільний обіг.
26.07.2017 року на адресу Одеської митниці ДФС листом Київської міської митниці ДФС від 26.07.2017 року № 2995/7/26-70-20-04 направлено запит щодо надання копій документів, що стали підставою для пропуску через митний кордон України та митного оформлення товарів за митною декларацією типу ІМ 40 ДЕ від 17.07.2017 № UA500650/2017/003652.
04.08.2017 року листом Одеської митниці ДФС від 31.07.2017 року № 1115//15-70-69 до Київської міської митниці ДФС надійшли копії запитуваних документів.
За результатом опрацювання отриманих документів встановлено, що у якості підстави для переміщення 17.07.2017 року вищеописаного товару через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС), серед інших, подано наступні документи: рахунок-фактура від 11.05.2017 року № АВ 001 на товар CHEVROLET MALIBU VIN: НОМЕР_2 , загальна вартістю 1 600,00 доларів США, виставлений компанією XS MOTORS (1301 NE 191st STR. SUITE 319 MIAMI, FL 33179) до ОСОБА_3 (АДРЕСА_2) ( ОСОБА_3 ).
При порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 779323030347 у зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ТОВ ЕЛІН ЛТД за адресою: м. Київ, Військовий провулок, 1), та документах, на підставі яких товар переміщений через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, встановлено, що відомості номеру контейнеру, в якому переміщувався останній (№ TCKU9458715), та ідентифікаційні ознаки товару є ідентичними.
Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товару, а саме: у рахунку фактурі від 11.05.2017 року № АВ 001, поданому у якості підстави для переміщення товару через митний кордон України, а в подальшому - до митного оформлення, фактурну вартість товарів зазначено у розмірі 1 600,00 доларів США, а в дублікаті рахунку-фактури від 03.05.2017 року на лот № 44979656, який являє собою транспортний засіб CHEVROLET MALIBU LT BLUE VIN: НОМЕР_2, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 779323030347, вартість товару зазначена у розмірі 4 788,00 доларів США.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товар транспортний засіб CHEVROLET MALIBU VIN: НОМЕР_2 вартістю 4 788,00 доларів США або 124 572,54 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США = 26,01765700 грн., переміщений через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
Також під час здійснення провадження у справі про порушення митних правил встановлено, що контейнер № TCKU9458715 супроводжувався компанією ZIM за коносаментом № ZIMUNYC925286 та слідував з США на судні Zim Alabama/48 , в Ізраїлі перевантажений на судно Zim Dalian/46 , на якому доставлений до порту Одеси.
Згідно з коносаментом № ZIMUNYC925286 відправником (exporter) є Dnipro LLC , одержувачем (consigned) Delfin-Avto LLC .
На запити Київської міської митниці ДФС від 25.09.2017 року та 10.10.2017 року представництвом компанії ZIM в Україні надано відповідь з копією коносаменту за яким супроводжувався контейнер № TCKU9458715.
За результатом співставлення коносаменту наданого на запит Київської міської митниці ДФС представництвом компанії ZIM в Україні та наданими документами гр. ОСОБА_3 для подальшого оформлення встановлено відмінність щодо відправника та одержувача товару.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 МКУ - суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Відповідно до змісту п. 5.5 договору про надання послуг митного брокера від 30.06.2017 № 0506\2017, укладеного між Виконавцем - ПП КОТА ЛОГІСТИК (ЄДРПОУ 36487565) та Замовником - громадянином ОСОБА_3, Замовник несе повну відповідальність за достовірність інформації і документів, наданих для виконання умов вказаного вище договору.
Таким чином, дії громадянина ОСОБА_3 призвели до переміщення товару загальною вартістю 124 572,54 гривень через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів та неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості цих товарів.
По даному факту 06 вересня 2017 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №0852/10000/17, за ознаками вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Безпосередній предмет правопорушення не вилучався, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, був випущений у вільний обіг, у зв'язку з чим в разі прийняття рішення про застосування конфіскації, просимо стягнути вартість товару.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_3 не з'явився, будучи повідомлений про дату та час судового засідання. Крім того, оголошення про день, час та місце розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом'янського районного суду м. Києва.
Представник Київської міської митниці ДФС України Кептене Д.А. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0852/10000/17 від 06 вересня 2017 року доведеними та просив притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Заслухавши пояснення представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, суд приходить до висновку про те, що адміністративний матеріал підлягає поверненню до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки з наступних підстав.
Статтею 527 МК України передбачено, що однією з постанов, що виноситься у справі про порушення митних правил митним органом або судом є постанова про проведення додаткової перевірки.
У постанові про проведення додаткової перевірки зазначаються конкретні суб'єкти, завдання та строки перевірки. Ці дії не повинні порушувати права громадянина, шкодити господарській діяльності юридичної особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 492 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється державною мовою.
Даним вимогам закону не відповідають документи, які додані до протоколу про порушення митних правил та на які посилається митний орган, оскільки викладені іноземною мовою.
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку про необхідність направлення адміністративного матеріалу на додаткову перевірку з метою перекладу документів, які містяться в матеріалах справи на державну мову.
Керуючись ст.ст. 483 ч.1, 486, 489, 492, 495, 522, 527 МК України, -
п о с т а н о в и в:
Матеріали справи, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 по факту порушення митних правил, передбачених частиною 1 статтею 483 МК України, повернути до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.
Встановити строк для проведення додаткової перевірки - один місяць.
Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя Л.І.Кізюн
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2017 |
Оприлюднено | 27.11.2017 |
Номер документу | 70506062 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Кізюн Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні