Рішення
від 20.11.2017 по справі 909/852/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 листопада 2017 р. Справа № 909/852/17

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О. В., секретар судового засідання Конашенко О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Фінансового управління ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76015,

до відповідача: Приватного підприємства "Агролюкс", вул. Галицька, 120а, м. Івано-Франківськ, 76018,

за участю у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради, вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004,

про укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська,

за участю:

від позивача: представник ОСОБА_2, довіреність від 20.07.2017,

від відповідача: представник ОСОБА_3, довіреність від 12.10.2017,

від третьої особи: представник ОСОБА_4, довіреність від 30.12.2016 № 2315/01-20/14в,

виносить таке рішення.

ОСОБА_5 спору.

Розглядається позов Фінансового управління ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради до Приватного підприємства "Агролюкс" про укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.

ІІ. Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.

Суд відповідно до ухвали від 04.09.2017 залучив до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ОСОБА_1 комітет Івано-Франківської міської ради.

Згідно з ст. 77 ГПК України в судовому засіданні 12.10.2017 оголошувалась перерва до 26.10.2017.

ІІІ. Зміст позовних вимог та заперечень на позов, пояснення учасників процесу.

Заявлені позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 06.07.2016 №80-51.1.-01 та декларації про початок виконання будівельних робіт №ІФІ082171001417 є замовником будівництва торгових приміщень по вул. Коновальця, 229а в м. Івано-Франківську, а тому зобов'язаний взяти пайову участь Заявлені позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 06.07.2016 №80-51.1.-01 та декларації про початок виконання будівельних робіт №ІФІ082171001417 є замовником будівництва торгових приміщень по вул. Коновальця, 229а в м. Івано-Франківську, а тому зобов'язаний взяти пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Посилається на те, що звертався до відповідача з листами про необхідність укладення договору пайової участі і направляв відповідний проект договору, який містить всі істотні умови договору. Однак відповідач договір не уклав. Позовні вимоги обґрунтовує приписами ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» , Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні інженерно-транспортної інфраструктури міста» , ст. 181, 187 ГК України, ст. 638, 641 ЦК України.

Відповідач заявлений позов не визнав, у запереченні на позов вказав на такі обставини.

- Проект договору не містить всіх істотних умов, передбачених ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» , оскільки визначення «попередній розмір пайового внеску» не є тотожним поняттю «розмір пайової участі» , а при визначенні строків платежу відповідно до ч. 2 ст. 252 ЦК України фактично були встановлені «терміни платежу» .

- Укладення договору та визначення попереднього розміру пайового внеску відповідно до п. 5.1. Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні інженерно-транспортної інфраструктури міста» поставлено в залежність від отримання забудовником технічних умов на приєднання об'єкта будівництва до централізованих систем водопостачання, водовідведення та тепловідведення. Оскільки відповідач звернувся з відповідною заявою, однак таких технічних умов ще не отримав, то договір не може бути укладено.

У відзиві на позов також вказав на невідповідність вимогам закону умов договору щодо розміру пені, проте в судовому засіданні представник відповідача від цих заперечень відмовився.

В письмових поясненнях (вх. №17734/17 від 09.11.2017) позивач вказав на те, що одержання технічних умов є правом забудовника і що об'єкти можуть будуватись та здаватись в експлуатацію за відсутності технічних умов. Вважає, що відповідно до п. 5.1., п. 5.2.2 Положення наявність технічних умов є обов'язковою умовою тільки у випадку, коли будівництво ведеться поза межами території міста, але під'єднується до централізованої системи водопостачання та водовідведення міста, а положення п. 4.5 стосуються укладення договору при поданні відповідної заяви замовником будівництва. Стверджує, що намір забудови земельної ділянки підтверджується містобудівними умовами та обмеженнями та декларацією про початок будівельних робіт, які обумовлюють обов'язок забудовника взяти пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури міста згідно з ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» .

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради - в судових засіданнях підтримав позицію позивача.

В судовому засіданні учасники процесу надали аналогічні пояснення.

ІV. Обставини справи.

Відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 06.07.2016 №80-51.1.-01 та декларації про початок виконання будівельних робіт від 10.04.2017 №ІФІ082171001417 Приватне підприємство "Агролюкс" є замовником будівництва торгових приміщень по вул. Коновальця, 229а в м. Івано-Франківську.

Фінансове управління ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради звернулось до ПП "Агролюкс" з листом від 21.10.2016 вих. № 16.5-16/573, в якому вказало на необхідність укладення договору пайової участі і запропонувало в 10-денний строк з моменту отримання даного повідомлення звернутись до виконавчого комітету через Центр надання адміністративних послуг з заявою про укладення такого договору. Аналогічного змісту лист був направлений відповідачу за №198/16.5-14/18в від 18.05.2017.

Листом від 21.07.2017 №306/16.5-14/18в позивач направив відповідачу для укладення два примірники проекту договору про пайову участь з додатком - розрахунком розміру пайового внеску. Направлення цього листа відповідачу підтверджується поштовою квитанцією від 21.07.2017 №7601502558896 та інформацією щодо його вручення.

Проект договору містить такі умови.

ОСОБА_6 договору

1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво торгових приміщень вул. Євгена Коновальця, 229 А , в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.

1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 229 А , витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права власності від 22.09.2015.

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.

2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

3. Розмір і порядок сплати пайового внеску

3.1. Розрахунок попереднього розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору.

Попередній розмір пайового внеску складає 197 659,34 грн.

3.2. Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 7 769,17 грн (без ПДВ).

3.3. Замовник сплачує 20 % попереднього розміру пайового внеску у сумі 19 531,87 грн протягом 30-ти робочих днів з моменту реєстрації Договору.

3.4. Розрахунок остаточного розміру пайового внеску здійснюється відповідно до остаточного Договору, який оформлюється після затвердженого в установленому порядку архітектурно-технічного/технічного паспорту та загальної вартості будівництва.

3.5. ОСОБА_5 остаточного розміру пайового внеску замовник сплачує до прийняття об'єкта в експлуатацію.

4. Строк дії Договору

4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3, 3.5 Договору Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пені у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.

5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку згідно чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста .

6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.

6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3., 3.5., з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.

6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.

Додаток до договору є розрахунком пайової участі (попередній).

Об'єкт: торгові приміщення на вул. Євгена Коновальця, 229 «А» .

Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв об'єкту будівництва в Івано-Франківській (без ПДВ), грн - 7769,17.

Площа об'єкта будівництва, м. кв. (нежитло) - 363,45.

Відсоток, передбачений п. 6.2.1 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 (нежитло) - 7.

Розмір пайової участі всього, грн - 197659,34.

Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру міста, грн - 138361,54.

Розмір пайової участі на інженерно-транспортну інфраструктуру міста, грн - 59 297,80

Одержувач платежу: МБ м. Івано-Франківськ

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу: на інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста.

Відповідно до довідки-розрахунку розміру пайового внеску по об'єкту будівництво торгових приміщень вул. Коновальця, 229А його визначено таким чином:

7 769,17 х 363,45 х 7% = 197 659,34 грн, де 7 769,17 - показник опосередкованої вартості спорудження 1 кв. м в Івано-Франківській обл. (без ПДВ) на момент укладання угоди (наказ Мінрегіонбуду від 03.05.2017 №102);

363,45 - площа об'єкту будівництва (нежитло);

7% - відсоток передбачений п.6.2.1 Положення про пайову участь за будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та о інфраструктури міста від 18.10.2013;

197 659,34 - розмір пайової участі, що підлягає до сплати.

Відповідач договір не уклав.

Замовник 08.11.2017 звернувся із заявою про видачу технічних умов на водопостачання та водовідведення, що підтверджується копією заяви та представником відповідача не заперечується. Заяви про укладення договору про пайову участь не подавав.

V. ОСОБА_4 права та мотиви, якими суд керувався при прийнятті рішення.

Відповідно до ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» (надалі «Закон» ) замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (ч. 3). Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами (ч. 5). Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту (ч. 9).

ОСОБА_7 при укладенні договору про пайову участь є спеціальними, а тому саме їх належить застосовувати до спірних правовідносин.

В силу наведених вимог ОСОБА_7 укладення забудовником договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту є обов'язковим. При цьому обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено на замовника будівництва. Строк, визначений законом для укладення договору пайової участі (протягом 15 днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію) встановлено для добровільного виконання стороною такого обов'язку. Ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна в експлуатацію є порушенням зобов'язання, прямо передбаченого чинним законодавством. Така правова позиція викладена в постанові ВСУ від 01.02.2017 у справі №3-1441гс16.

В ч. 1 ст. 40 ОСОБА_7 передбачено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього ОСОБА_7. Тобто органам місцевого самоврядування надано право конкретизувати норми ОСОБА_7 і самостійно встановити, зокрема, порядок залучення коштів, в тому числі і порядок укладення договору про пайову участь.

Рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2014 №1231-38 затверджено Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста» (надалі «Положення» ). В Положення внесені зміни відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 28.01.2016 № 26-3 (http://www.namvk.if.ua/dt/30471/).

Положення містить розділ 4 «Порядок укладення договорів про пайову участь при здійсненні будівництва (реконструкції) об'єктів містобудування різного функціонального призначення» та розділ 7 «Порядок та умови укладання договору» .

Відповідно до п. 4.4. Положення договір про пайову участь укладається на підставі звернення замовника будівництва на ім'я заступника міського голови (голови комісії з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста) та вихідних даних на проектування об'єктів містобудування (технічних умов та містобудівних умов і обмежень).

В п. 4.5. Положення наведено перелік документів, які додаються до звернення замовника, зокрема в п. 4.5.7 вказано технічні умови відповідно до ст. 30 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011.

Технічні умови - це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об'єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежегасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації (ч. 1 ст. 30 ОСОБА_7).

Згідно з п. 4.6. Положення в залежності від долучених документів замовником до заяви про укладання договору про пайову участь, укладений договір про пайову участь може бути: а) попередній - при відсутності технічного паспорта на об'єкт будівництва, затвердженого в установленому порядку; б) остаточний - при введенні об'єкта в експлуатацію (за умови, якщо був укладений попередній договір) та наданні затвердженого в установленому порядку технічного паспорта; в) єдиний - при введенні об'єкта в експлуатацію та наявності затвердженого технічного паспорта .

Розділ 5 Положення визначає порядок та умови розрахунку розміру пайових внесків.

В залежності від етапу укладання договору розрахунок пайового внеску може бути:

а) попередній - при отриманні технічних умов на приєднання об'єкта будівництва до централізованих систем водопостачання, водовідведення та теплопостачання та містобудівних умов та обмежень;

б) остаточний - при введенні об'єкта в експлуатацію (за умови, якщо був зроблений попередній розрахунок);

в) єдиний - при введенні об'єкта в експлуатацію (п.5.1.)

В п. 5.2. Положення визначено, що замовник будівництва має право на одержання технічних умов згідно із поданою заявою. Склад, зміст надання технічних умов погоджується комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури теплопостачання, водопостачання та водовідведення поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості та актів виконаних робіт, визначених згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, а такі інженерні мережі та/або об'єкти передаються у комунальну власність, після погодження комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста та відповідного рішення сесії міської ради. Вартість таких робіт повинна бути погоджена експлуатуючими організаціями (п. 5.2.1 Положення).

Згідно з п. 5.2.2 Положення для погодження та затвердження технічних умов на приєднання об'єкта будівництва до централізованих систем теплопостачання, водопостачання та водовідведення, замовник будівництва також зобов'язаний подати в установленому порядку заяву про укладання договору на пайову участь та надати документи у відповідності до пункту 4.5. Договір про пайову участь укладається згідно методики, визначеної у розділі 6 даного Положення. У випадку, якщо будівництво ведеться поза межами території міста Івано-Франківська, але об'єкт під'єднюється до централізованих систем водопостачання та водовідведення міста, то розрахунок проводиться в залежності до потреб водопостачання та водовідведення, відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 21.01.2008 № 23 Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської ради від 23.07.2007 № 49 Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської ради від 17.07.2001 № 295 .

В розділі 7 Положення встановлено, що розмір пайової участі визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладання договору про пайову участь та доданих до нього документів (п. 7.1). Договір укладається за умови прийняття позитивного рішення виконкому, не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта в експлуатацію. В разі відсутності звернення замовника щодо укладання договору про пайову участь в строк, передбачений п. 9 ст. 40 ОСОБА_7 України Про регулювання містобудівної діяльності , виконавчий комітет або фінансове управління вживає всіх необхідних заходів щодо укладення договору, в тому числі і після введення об'єкта в експлуатацію (п.7.3. Положення).

Аналіз наведених положень свідчить про те, що ст. 40 ОСОБА_7 надає право замовнику звернутись із заявою про укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Проте в Положенні порядок реалізації цього права конкретизований. Зокрема, в п. 5.2.2. встановлено, що замовник повинен подати таку заяву при зверненні для погодження та затвердження технічних умов.

Зміст п/п а) п. 5.1 Положення підтверджує те, що попередній розрахунок пайового внеску здійснюється саме при отриманні технічних умов.

Посилання представника відповідача на те, що він технічні умови ще не отримав, а тому відсутні підстави для укладення договору, не відповідають наведеним приписам Положення.

Відповідач звернувся із заявою про отримання технічних умов, проте заяви про укладення договору про пайову участь не подав і від укладення такого договору ухиляється.

Слід зазначити, що запропонований позивачем проект договору відповідає типовому договору (додаток №1 до Положення) і містить всі істотні умови.

Оскільки Положення передбачає можливість укладення попереднього договору про пайову участь і здійснення розрахунку попереднього пайового внеску, то саме ці умови і є визначенням розміру пайової участі як істотної умови договору відповідно до ст. 40 ОСОБА_7. Строк сплати попереднього пайового внеску передбачено в п. 3.3. проекту договору - протягом 30-ти робочих днів з моменту реєстрації договору. При цьому суд вважає, що певні невідповідності у використанні визначень «строк» та «термін» згідно зі ст. 252 ЦК України не можуть свідчити про неузгодженість істотних умов договору, коли їх зміст є однозначним та зрозумілим.

Відповідно до ч. 1 ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладенні господарських договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше (ч.2 ст. 187 ГК України).

Враховуючи викладене, позов слід задовольнити.

Згідно зі ст. 49 ГПК України судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись ст. 8, 124 Конституції України, ст. 43, 49, ст. 82 - ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов Фінансового управління ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради до Приватного підприємства "Агролюкс" про укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.

Вважати укладеним договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська між ОСОБА_1 комітетом Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, код 04054346), Фінансовим управлінням ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, код 02314062) та Приватним підприємством "Агролюкс" (вул. Галицька, 120а, м. Івано-Франківськ, код 30017799), як замовником, в редакції, запропонованій позивачем, а саме:

« 1. ОСОБА_6 договору

1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво торгових приміщень вул. Євгена Коновальця, 229 А , в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.

1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 229 А , витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права власності від 22.09.2015.

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.

2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

3. Розмір і порядок сплати пайового внеску

3.1. Розрахунок попереднього розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору.

Попередній розмір пайового внеску складає 197 659,34 грн.

3.2. Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 7 769,17 грн (без ПДВ).

3.3. Замовник сплачує 20 % попереднього розміру пайового внеску у сумі 19 531,87 грн протягом 30-ти робочих днів з моменту реєстрації Договору.

3.4. Розрахунок остаточного розміру пайового внеску здійснюється відповідно до остаточного Договору, який оформлюється після затвердженого в установленому порядку архітектурно-технічного/технічного паспорту та загальної вартості будівництва.

3.5. ОСОБА_5 остаточного розміру пайового внеску замовник сплачує до прийняття об'єкта в експлуатацію.

4. Строк дії Договору

4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3, 3.5 Договору Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пені у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.

5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку згідно чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста .

6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.

6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3., 3.5., з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.

6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.

Додаток до договору є розрахунком пайової участі (попередній)

Об'єкт: торгові приміщення на вул. Євгена Коновальця, 229 «А» .

Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв об'єкту будівництва в Івано-Франківській (без ПДВ), грн - 7769,17.

площа об'єкта будівництва, м. кв. (нежитло) - 363,45.

відсоток, передбачений п. 6.2.1 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 (нежитло) - 7.

Розмір пайової участі всього, грн - 197659,34.

Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру міста, грн - 138361,54.

Розмір пайової участі на інженерно-транспортну інфраструктуру міста, грн - 59 297,80

Одержувач платежу: МБ м. Івано-Франківськ

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу:

на інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста."

Стягнути з Приватного підприємства "Агролюкс" в користь Фінансового управління ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради 1600 (одну тисячу шістсот) грн судового збору.

Наказ видати стягувачу після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 27.11.17

Суддя О. В. Малєєва

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення20.11.2017
Оприлюднено28.11.2017
Номер документу70516760
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/852/17

Рішення від 20.11.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О.В.

Ухвала від 26.10.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О.В.

Ухвала від 19.09.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О.В.

Ухвала від 04.09.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні