ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 листопада 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/1306/17
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Сич С.С.,
за участю:
секретаря судового засідання - Бурнаховської Ю.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод" про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, -
В С Т А Н О В И В:
07 серпня 2017 року Державна служба геології та надр України (надалі - позивач) звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод" (надалі - відповідач; ТДВ "Диканський комбікормовий завод") про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10.01.2014, виданого Товариству з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод".
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що ТДВ "Диканський комбікормовий завод" порушено вимоги, передбачені спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, та не усунуто порушення вимог законодавства у сфері надрокористування, що є підставою для анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10.01.2014 згідно статті 26 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615. Пояснює, що згода відповідача на припинення права на користування надрами відсутня, відтак питання про анулювання спеціального дозволу підлягає вирішенню в судовому порядку.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, хоча у матеріалах справи наявні докази, що він належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, надіслав до суду клопотання про розгляд адміністративного позову в межах чинного законодавства, з врахуванням всіх фактичних обставин справи станом на дату виникнення спірних правовідносин, з метою захисту інтересів держави, в порядку статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України /а.с. 85/, яку суд розцінив як заяву про розгляд справи за відсутності представника позивача.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, хоча у матеріалах справи наявні докази, що він належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, про причини неявки в судове засідання не повідомив; надіслав до суду заяву, у якій зазначено, що у зв'язку зі зміною законодавства ТДВ "Диканський комбікормовий завод" не потребує отримання спеціального дозволу на користування надрами в господарській діяльності, а тому при винесенні рішення по даній справі покладається на розсуд суду /а.с. 95/.
Відповідно до частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін на підставі наявних у справі доказів.
Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступні обставини.
Судом встановлено, що Товариство з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод", ідентифікаційний код 03728110, зареєстроване як юридична особа 17 травня 2011 року /а.с. 75-83/.
Державною службою геології та надр України видано ТДВ "Диканський комбікормовий завод" спеціальний дозвіл на користування надрами № 4484 від 10 січня 2014 року на геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислова розробка з метою геологічного вивчення, у тому числі дослідно-промислової розробки питних підземних вод, затвердження запасів ДКЗ України /а.с. 121-122/.
10 січня 2014 року між Державною службою геології та надр України та ТДВ "Диканський комбікормовий завод" укладено угоду № 4484 про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ питних підземних вод, яка є додатком до спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10 січня 2014 року /а.с. 123-128/.
У термін з 25 грудня 2015 року по 30 грудня 2015 року ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення (води, грязі лікувальні) ТДВ "Диканський комбікормовий завод", за результатами якої складено акт від 30 грудня 2015 року № 66/4484 /а.с. 129-135/, примірник якого вручено представнику відповідача 30 грудня 2015 року, про що наявна відмітка про отримання у акті перевірки /зворот а.с. 135/.
Перевіркою встановлено та у акті перевірки від 30 грудня 2015 року № 66/4484 зафіксовано наступні порушення ТДВ "Диканський комбікормовий завод" вимог законодавства /а.с. 134, зворот а.с. 134/:
- порушення статті 20 Кодексу України про надра, наказу № 34/м , що полягає у відсутності Проекту дослідно - промислової розробки;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів 2, 3, 4, 5 особливих умов спеціального дозволу на користування надрами: виконання умов Полтавської обласної ради від 21 грудня 2012 року; виконання умов Мінприроди України від 25 лютого 2013 року № 3025/06/10-13; виконання умов Держгірпромнагляду України від 27 липня 2012 року № 6304/0/3.1-12/6/12; на протязі одного місяця після отримання спеціального дозволу зареєструвати форму 3-гр. у Держгеонадрах України: розробити, затвердити зони санітарної охорони та суворо дотримуватися їх режиму;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів Статті 5.3 Угоди про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ питних підземних вод: забезпечувати повноту геологічного вивчення, охорону надр та довкілля в межах ділянки, наданої у користування, а також забезпечувати приведення порушених земель у стан, придатний для використання, відповідно до Програми робіт; проводити та фінансувати роботи у терміни та в межах, зазначених у Програмі робіт; дотримуватись вимог законодавства України, чинних стандартів, правил, норм, виконання робіт, пов'язаних з користуванням надрами; дотримуватись вимог, передбачених Дозволом та цією Угодою; надавати у встановленому порядку Держгеонадра інформацію щодо користування надрами. Не виконання пунктів Статті 7.1 Угоди про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ питних підземних вод: надрокористувач зобов'язаний щороку подавати до Держгеонадр інформацію щодо стану виконання Програми робіт за формою згідно з законодавством та надавати відповідні пояснення з питань, що входять до компетенції Держгеонадр;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів 3, 4, 5, 6 Програми робіт додаток № 2 до Угоди про умови користування надрами: складання, погодження та затвердження проектно-кошторисної документації на геологічне вивчення у т.ч. дослідно-промислову розробку ІV кв. 2013 - І кв. 2014; розробка проекту зон санітарної охорони ІV кв. 2013; збір, аналіз, обробка та систематизація архівних і фондових матеріалів по району водозабору ІІІ кв. 2013 - ІІ кв. 2014; геолого-гідрогеологічне та санітарно-геологічне обстеження району ІV кв. 2013 - І кв. 2014 р.;
- порушення статей 37, 38 Кодексу України про надра, наказу № 30, наказу № 23, наказу № 32, наказу № 298, наказу № 182, наказу № 393, НПАОН14.0-1.02-85, НПАОП14.0-1.01-87, що полягає у частковій відсутності геологічної (гідрогеологічної) документації, у тому числі первинної;
- порушення статті 39 Кодексу України про надра, наказу № 17, що полягає у не здійсненні Державної реєстрації та обліку робіт з геологічного вивчення надр за формою 3-гр.
За результатами планової перевірки ТДВ "Диканський комбікормовий завод" на підставі акта перевірки від 30 грудня 2015 року № 66/4484 ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено припис від 31 грудня 2015 року № 48/66/4484, яким зобов'язано відповідача у строк до 01 лютого 2016 року усунути порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до ОСОБА_1 міжрегіонального відділу, матеріали, які підтверджують факт усунення порушень та документи (завірені належним чином копії), матеріали, що підтверджують дотримання надрокористувачем вимог про надрокористування, а також факт усунення порушення /а.с. 136-138/.
Наказом Державної служби геології та надр України № 65 від 18 лютого 2016 року відповідачу надано 30 календарних днів для усунення виявлених порушень законодавства про надра /а.с. 141-142/, про що повідомлено ТДВ "Диканський комбікормовий завод" листом Державної служби геології та надр України від 26 лютого 2016 року № 2853/13/14-16 /а.с.143-144/.
ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено подання про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10 січня 2014 року вих. № 4 від 02 лютого 2016 року /а.с. 42-43/.
Наказом Державної служби геології та надр України від 23 серпня 2016 року № 272 /а.с. 44, 139/ зупинено дію спеціального дозволу № 4484 від 10 січня 2014 року, виданого ТДВ "Диканський комбікормовий завод", надано відповідачу 30 календарних днів для усунення порушень вимог законодавства, про що ТДВ "Диканський комбікормовий завод" повідомлено листом Державної служби геології та надр України від 06 вересня 2016 року №15810/13/14-16 /а.с. 45/, який отриманий представником ТДВ "Диканський комбікормовий завод" 13 вересня 2016 року, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення /зворот а.с. 45/.
ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено подання на анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10 січня 2014 року вих. № 43 від 02 листопада 2017 року /а.с. 46-47/.
ОСОБА_1 міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України від 14 грудня 2016 року № 51 Департамент державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України повідомлено, що станом на 14 грудня 2016 року ТДВ "Диканський комбікормовий завод" не надано матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування /а.с. 48/.
Державною службою геології та надр України направлено на адресу відповідача лист від 27 січня 2017 року вих. № 1849/13-14-17 /а.с. 145/ з проханням надати до Держгеонадр у 15 денний строк власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами водозабору підприємства (св. № 06-2003/8 "Д"), згідно з спеціальним дозволом на користування надрами № 4484 від 10 січня 2014 року. Вказаний лист отримано ТДВ "Диканський комбікормовий завод" 03 лютого 2017 року, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення /а.с. 146/.
Із письмових пояснень представника позивача встановлено, що відповідь відповідача на лист Державної служби геології та надр України від 27 січня 2017 року вих. № 1849/13-14-17 на адресу служби не надходила /а.с. 85/.
Зазначаючи, що ТДВ "Диканський комбікормовий завод" порушено законодавство у сфері надрокористування та не усунено порушення, враховуючи відсутність згоди відповідача на припинення права користування надрами, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом про припинення права відповідача на користування надрами.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1174 /надалі - Положення/, Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.
За приписами підпункту 12 пункту 4 Положення визначено, що Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.
Згідно з підпунктами 9, 10 пункту 4 Положення Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань: видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.
Статтею 19 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.
При укладенні угод про розподіл продукції надра надаються в користування на підставі угоди про розподіл продукції з оформленням спеціального дозволу на користування надрами та акта про надання гірничого відводу.
Користування надрами здійснюється без надання гірничого відводу чи спеціального дозволу у випадках, передбачених цим Кодексом.
Згідно статті 20 Кодексу України про надра для геологічного вивчення, в тому числі для дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, надра надаються у користування без надання гірничого відводу після одержання спеціального дозволу на геологічне вивчення надр.
Дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення здійснюється з метою уточнення їх окремих гірничо-геологічних та інших параметрів, вибору раціональних методів видобування мінеральної сировини на підставі проекту цих робіт, погодженого з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Видобуті під час дослідно-промислової розробки корисні копалини підлягають реалізації у загальному порядку.
Відповідно до частини 2 статті 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов'язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4 1 ) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.
Частиною 3 статті 24 Кодексу України про надра передбачено, що права та обов'язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами , а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою.
Відповідно до приписів пункту 10 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 /у редакції чинній на час проведення перевірки/, невід'ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між органом з питань надання дозволу і надрокористувачем, і містить програму робіт, яка оформляється як додаток.
Судом встановлено, що у термін з 25 грудня 2015 року по 30 грудня 2015 року ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення (води, грязі лікувальні) ТДВ "Диканський комбікормовий завод", за результатами якої складено акт від 30 грудня 2015 року № 66/4484 /а.с. 129-135/.
Перевіркою встановлено та у акті перевірки від 30 грудня 2015 року № 66/4484 зафіксовано наступні порушення ТДВ "Диканський комбікормовий завод" вимог законодавства /а.с. 134, зворот а.с. 134/:
- порушення статті 20 Кодексу України про надра, наказу № 34/м , що полягає у відсутності Проекту дослідно - промислової розробки;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів 2, 3, 4, 5 особливих умов спеціального дозволу на користування надрами: виконання умов Полтавської обласної ради від 21 грудня 2012 року; виконання умов Мінприроди України від 25 лютого 2013 року № 3025/06/10-13; виконання умов Держгірпромнагляду України від 27 липня 2012 року № 6304/0/3.1-12/6/12; на протязі одного місяця після отримання спеціального дозволу зареєструвати форму 3-гр. у Держгеонадрах України: розробити, затвердити зони санітарної охорони та суворо дотримуватися їх режиму;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів Статті 5.3 Угоди про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ питних підземних вод: забезпечувати повноту геологічного вивчення, охорону надр та довкілля в межах ділянки, наданої у користування, а також забезпечувати приведення порушених земель у стан, придатний для використання, відповідно до Програми робіт; проводити та фінансувати роботи у терміни та в межах, зазначених у Програмі робіт; дотримуватись вимог законодавства України, чинних стандартів, правил, норм, виконання робіт, пов'язаних з користуванням надрами; дотримуватись вимог, передбачених Дозволом та цією Угодою; надавати у встановленому порядку Держгеонадра інформацію щодо користування надрами. Не виконання пунктів Статті 7.1 Угоди про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ питних підземних вод: надрокористувач зобов'язаний щороку подавати до Держгеонадр інформацію щодо стану виконання Програми робіт за формою згідно з законодавством та надавати відповідні пояснення з питань, що входять до компетенції Держгеонадр;
- порушення статті 24 Кодексу України про надра, Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, що полягає у не виконанні пунктів 3, 4, 5, 6 Програми робіт додаток № 2 до Угоди про умови користування надрами: складання, погодження та затвердження проектно-кошторисної документації на геологічне вивчення у т.ч. дослідно-промислову розробку ІV кв. 2013 - І кв. 2014; розробка проекту зон санітарної охорони ІV кв. 2013; збір, аналіз, обробка та систематизація архівних і фондових матеріалів по району водозабору ІІІ кв. 2013 - ІІ кв. 2014; геолого-гідрогеологічне та санітарно-геологічне обстеження району ІV кв. 2013 - І кв. 2014 р.;
- порушення статей 37, 38 Кодексу України про надра, наказу № 30, наказу № 23, наказу № 32, наказу № 298, наказу № 182, наказу № 393, НПАОН14.0-1.02-85, НПАОП14.0-1.01-87, що полягає у частковій відсутності геологічної (гідрогеологічної) документації, у тому числі первинної;
- порушення статті 39 Кодексу України про надра, наказу № 17, що полягає у не здійсненні Державної реєстрації та обліку робіт з геологічного вивчення надр за формою 3-гр.
На підставі акта перевірки від 30 грудня 2015 року № 66/4484 ОСОБА_1 міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено припис від 31 грудня 2015 року № 48/66/4484, яким зобов'язано відповідача у строк до 01 лютого 2016 року усунути порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до ОСОБА_1 міжрегіонального відділу, матеріали, які підтверджують факт усунення порушень та документи (завірені належним чином копії), матеріали, що підтверджують дотримання надрокористувачем вимог про надрокористування, а також факт усунення порушення /а.с. 136-138/.
Наказом Державної служби геології та надр України № 65 від 18 лютого 2016 року відповідачу надано 30 календарних днів для усунення виявлених порушень законодавства про надра /а.с. 141-142/, про що повідомлено ТДВ "Диканський комбікормовий завод" листом Державної служби геології та надр України від 26 лютого 2016 року № 2853/13/14-16 /а.с.143-144/.
Наказом Державної служби геології та надр України від 23 серпня 2016 року № 272 /а.с. 44, 139/ зупинено дію спеціального дозволу № 4484 від 10 січня 2014 року, виданого ТДВ "Диканський комбікормовий завод", надано відповідачу 30 календарних днів для усунення порушень вимог законодавства, про що ТДВ "Диканський комбікормовий завод" повідомлено листом Державної служби геології та надр України від 06 вересня 2016 року №15810/13/14-16 /а.с. 45/, який отриманий представником ТДВ "Диканський комбікормовий завод" 13 вересня 2016 року, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення /зворот а.с. 45/.
Відповідачем не надано суду доказів на спростування виявлених перевіркою порушень та доказів на підтвердження усунення порушень, виявлених перевіркою дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення (води, грязі лікувальні) ТДВ "Диканський комбікормовий завод", оформленою актом від 30 грудня 2015 року № 66/4484.
Доказів оскарження та скасування припису від 31 грудня 2015 року № 48/66/4484 до суду також не надано.
Відповідно до частини 1 статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.
Частинами 2, 3 статті 26 Кодексу України про надра передбачено, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку . При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.
Відповідно до пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Державною службою геології та надр України надавався відповідачу термін для усунення порушень, однак відповідачем не були усунуті порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр.
Матеріалами справи підтверджено, що Державною службою геології та надр України направлено на адресу відповідача лист від 27 січня 2017 року вих. № 1849/13-14-17 з проханням надати до Держгеонадр у 15 денний строк власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами водозабору підприємства (св. № 06-2003/8 "Д"), згідно з спеціальним дозволом на користування надрами № 4484 від 10.01.2014. Вказаний лист від 27 січня 2017 року вих. № 1849/13-14-17 отримано ТДВ "Диканський комбікормовий завод" 03 лютого 2017 року /а.с. 145-146/.
Із письмових пояснень представника позивача встановлено, що відповідь відповідача на лист Державної служби геології та надр України від 27 січня 2017 року вих. № 1849/13-14-17 на адресу служби не надходила /а.с. 85/. Отже, згоду на припинення права користування надрами відповідачем не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної служби геології та надр України обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної служби геології та надр України до Товариства з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод" про анулювання спеціального дозволу на користування надрами задовольнити.
Припинити право користування надрами Товариства з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод" шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4484 від 10.01.2014, виданого Товариству з додатковою відповідальністю "Диканський комбікормовий завод".
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено 27 листопада 2017 року.
Суддя С.С. Сич
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2017 |
Оприлюднено | 29.11.2017 |
Номер документу | 70545359 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.С. Сич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні