Постанова
від 27.11.2017 по справі 826/12686/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 листопада 2017 року № 826/12686/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Кармазіна О.А., суддів Катющенка В.П. та Скочок Т.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомПриватного підприємства "Будпостач" до Державної фіскальної служби України третя особаТовариство з обмеженою відповідальністю "Камелія-Нова" про визнання протиправним рішення, зобов'язання вчинити певні дії-

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Приватне підприємство "Будпостач" з позовом до ДФС України, в якому просить:

1) визнати протиправним рішенням відповідача від 22 серпня 2017 року №112454/31571620 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23 червня 2017 року №22, виписаної ПП "Будпостач";

2) вважати прийнятою та зареєстрованою 07 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 23 червня 2017 року №22, виписану ПП "Будпостач" на адресу ТОВ "Камелія-Нова".

В обґрунтування позову зазначається, що в рамках виконання договору поставки № 12/06 від 12.06.2017 р., укладеному позивачем (продавець) з ТОВ Камелія-Нова (покупець), та у зв'язку із здійсненням покупцем попередньої оплати за газобетонні блоки та клейову суміш, позивачем була виписана вищезгадана податкова накладна (далі - п/н).

Однак, реєстрація п/н була зупинена, як така, що відповідає критеріям оцінки ризиків, визначених у п. 6 Критеріїв, затверджених наказом МФУ № 567 від 13.06.2017 р. Запропоновано надати пояснення та документи, що було виконано підприємством. Однак, рішенням комісії ДФС України від 22.08.2017 р. відмовлено у реєстрації податкової накладної, що відображено у квитанції № 2.

Позивач вважає протиправною відмову у реєстрації п/н, оскільки ним, на його думку, був виконаний обов'язок щодо виписки податкової накладної у зв'язку із здійсненням попередньої оплати та були дотримані всі вимоги законодавства у зв'язку з випискою податкової накладної, а вчинена операція є звичайною господарською операцією в рамках функціонування підприємства.

Позивач також зазначає, що у квитанції № 1 відповідачем не визначено чіткого критерію оцінки ризиків для зупинки реєстрації п/н, не визначено чіткого переліку документів, які слід надати, а надані документи підтверджують реальну господарську діяльність позивача.

Таким чином, позивач вважає рішення відповідача протиправним та просить задовольнити позов.

Третя особа підтримала позов та подала первинні документи за здійсненою операцією.

Відповідач проти позову заперечив, зазначивши, що всі дії відносно реєстрації п/н накладної у повній мірі відповідали законодавству та відмова у проведенні реєстрації є правомірною. Відповідно ДФСУ просить відмовити у задоволенні позову.

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України у судовому засіданні 22.11.2017 ухвалено про продовження розгляду справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані позивачем, відповідачем та третьою особою докази, заслухавши пояснення присутніх представників осіб, які беруть участь у справі, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Приватне підприємство Будпостач (код з ЄДР 31571620) зареєстровано у статусі юридичної особи 19.07.2001 р. Місцезнаходження згідно відомостей у позовній заяві: 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, 10, оф. 6. (згідно ЄДР - 02140, м. Київ, пр. Бажана, 32 кв. 65).

Платником ПДВ підприємство зареєстровано 15.08.2001, ІПН 315716226134.

23.06.2017 р. ПП Будпостач сформована податкова накладна № 22 на адресу ТОВ КАМЕЛІЯ-НОВА . Вказане товариство зареєстровано у статусі платника ПДВ 02.11.2010 р. ІПН 372286810130.

Згідно п/н загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ - 121 770 грн. Загальна сума ПДВ - 20 295 грн.

Номенклатура поставки: Блоки газобетонні AEROC (код згідно УКТ ЗЕД 6810111000), кількість 60 куб.м., 30,24 куб.м., 4,98 куб.м. по ціні 1 025,00 грн. без ПДВ. Крім того, у п/н також зазначено номенклатуру поставки: СБС клейова суміш для блоків AEROC , код УКТ ЗЕД 3214900090, кількість 14 шт., ціна 57,10714 грн. за одиницю без ПДВ. Ставка податку - 20%.

Вказана п/н сформована у зв'язку із здійсненням покупцем 23.06.2017 р. попередньо оплати з поставки товарів у загальній сумі 121 770 грн. з ПДВ, що підтверджується банківськими документами. Оплата здійснювалась в рамках договору поставки № 12/06 від 12.06.2017 р., укладеному з ТОВ Камелія-Нова (покупець)щодо поставки газобетонних блоків та клейової суміші.

Вказана п/н 07.07.2017 р. направлена засобами телекомунікаційного зв'язку для реєстрації в ЕРПН. Доставлена до центрального рівня о 17.58.33.

Наявність і чинність у позивача договору про визнання електронних документів сторонами не заперечується. Реєстраційний номер 9129327278.

У квитанції № 1 зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена.

Виявлені помилки (згідно квитанції № 1): Відповідно до п. 201.16, ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567 (далі - Критерії оцінки ступеня ризиків) . За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 3214. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567 та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена п. 4 цього наказу.

Між тим, позивачем отримано квитанцію № 2. Зазначено, що доставлено до районного рівня 22.08.2017 р. Комісією ДФС прийнято рішення № 112454/31571620 від 22.08.2017 р. про відмову в реєстрації п/н № 22 від 23.06.2017 р.

04.09.2017 р. позивачем подано до ДФС України скаргу щодо відмови у реєстрації вказаної податкової накладної.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

В силу вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп.пп.16.1.2, 16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до п. 201.1. ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 187.1. ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше :

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.7. ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) .

Відповідно до п. 201.10. ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня .

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції .

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин .

У разі якщо реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Слід зазначити, що відповідно до п/п. 14.1.60. ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами;

З наведеного вбачається, що обов'язком продавця є складення та надіслання податкової накладної для реєстрації в ЄРПН, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати ( перша подія ).

У свою чергу, відповідно до п. 74.2. ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків , достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями п. 20.2. ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків , достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 201.16 реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до п/п. 201.16.1. ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків , достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з положеннями п/п. 201.16.2. ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п/п. 201.16.3. ПК України).

Зазначена комісія приймає рішення про:

реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Слід зазначити, що відповідно до постанови КМ України від 29.03.2017 р. № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

У даному випадку , як вбачається з квитанції № 1, реєстрація податкової накладної була зупинена у зв'язку з її відповідністю, як зазначено ДФСУ, п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків - за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 3214 (клейкова суміш).

Відповідно до п. 6 Критеріїв (в редакції на час подання п/н), на який посилається ДФСУ, моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями , зокрема (п. 1): обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

Відповідно до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений наказом МФУ 13 червня 2017 року № 567, підприємством 12.07.2017 р. сформовано та 13.07.2017 р. подано до ДПІ у Дарницькому районі м. Києва лист-пояснення № 7, до якого додано: таблиця даних платника податку, п/н №22 від 23.06.2017 р., п/н постачальника ТОВ Аерок № 58 від 26.06.2017 р., рахунок № СФ-0000114 від 12.06.2017 р., банківська виписка за 23.06.2017 р. та за 26.06.2017 р., видаткові накладні ПП Будпостач № 105 від 27.06.2017 р., № 110 від 30.06.2017р., видаткові накладні від ТОВ Аерок № 15188 від 27.06.2017 р. та № 15633 від 30.06.2017 р., доручення від ТОВ Камелія-Нова № 36 від 23.06.2017 р., договір поставки № АБ-0736/15 від 02.12.2015 р. ТОВ Аерок з ПП Буд-постач . Також зазначено, що товар по рахунку № 114 від 12.06.2017 р. відвантажений частково, залишок коштів в сумі 27 675 грн. буде відвантажений найближчими днями.

Із сукупності вказаних документів вбачається , що 23.06.2017 р. на адресу позивача була здійснена попередня оплата від його контрагент ТОВ Камелія-Нова , що зумовлювало обов'язок позивача в силу вимог п/п а п. 187.1., п. 201.1., п. 201.7., п. 201.10. ПК України сформувати та направити для реєстрації спірну податкову накладну, тобто за правилом першої події , що в даному випадку і було виконано позивачем шляхом подання 07.07.2017 р. п/н для реєстрації в ЄРПН.

При цьому слід зазначити, що наявність у позивача на дату отримання попередньої оплати товару, який обумовлений до поставки, не є обов'язковою передумовою для здійснення на його користь попередньої оплати та видачі ним податкової накладної за правилом першої події , зокрема, в силу положень ч. 1 ст. 656 ЦК України, відповідно до якої предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому .

При цьому, вже станом на 13.07.2017 р., тобто на дату подання документів в порядку п/п. в п/п. 201.16.1. та п/п. 201.16.2. ПК України, для відповідача були подані також документи щодо придбання позивачем товарів у ТОВ Аерок , які передбачалися для поставки контрагенту позивача, у тому числі: банківська виписка про перерахування 26.06.2017 р. позивачем коштів для придбання товарів, податкова накладна від 26.06.2017 р., видаткові накладні від 27.06.2017 р. та від 30.06.2017 р. на поставку позивачу товарів. Із сукупності вказаних документів вбачається, крім іншого, що операція позивача з продажу товару здійснювалась з прибутком.

Аналіз вказаних документів, а також документів, наданих третьою особою під час розгляду справи, вказує на те, що за кодами УКТ ЗЕД товар за податковими накладними на придбання та реалізацію товарів повністю співпадає та ця інформація була наявна у відповідача на день прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

За висновком суду, надані позивачем до відповідача пояснення та додані документи у повній мірі ідентифікували як операцію з поставки, так і операцію з придбання. Судом не встановлено обставин, які б свідчили про юридичну дефектність поданих до ДФСУ документів.

Судом при цьому враховується, що відповідачем у квитанції № 1 не визначено конкретного переліку документів, який мав би надати позивач.

Однак, при зупиненні реєстрації та прийнятті оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації п/н. відповідачем наведені обставини та положення законодавства були залишені поза увагою.

Між тим, слід додати, що відповідно до п/п. 201.16.4. ПК України податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до п. 19, п. 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (із змінами; далі - Порядок № 1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:

1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

Враховуючи вищевикладене у сукупності, беручи також до уваги те, що: податкова накладна видана в межах операції, яка є об'єктом оподаткування; покупець є платником ПДВ; наявні первинні, платіжні документи та податкові накладні кореспондуються між собою, зокрема, щодо номенклатури поставки; податкова накладна подана для реєстрації у встановлений п. 201.10 ПК України строк, а також те, що відповідачем не доведено наявності інших підстав для зупинення реєстрації і відмови у реєстрації податкової накладної та судом не встановлено обставин, які б перешкоджали видачі податкової накладної та прийняттю рішенню про її реєстрацію, суд приходить до висновку про відсутність у відповідача підстав для відмови у реєстрації податкової накладної шляхом прийняття оскаржуваного рішення, яке не ґрунтується на вимогах податкового законодавства та не враховує наведені вище фактичні обставини.

Відтак, оскільки в порядку виконання обов'язку, передбаченого ч. 2 ст. 71 КАС України, відповідачем не доведено законності та обґрунтованості спірного рішення, суд, виходячи з положень п.1 ч. 2 ст. 162 та ч. 2 ст. 11 КАС України, приходить до висновку про задоволення позову шляхом визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення.

Крім того, відносно другої вимоги, суд, з урахуванням положень ч. 2 ст. 11 та ч. 2 ст. 162 КАС України, п/п. 201.16.4., п. 201.10. ПК України, п. 19, п. 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, а також враховуючи відсутність у ДФСУ підстав для зупинення реєстрації та відмови у реєстрації п/н. в ЄРПН, приходить до висновку про задоволення позову в цій частині шляхом зобов'язання відповідача зареєструвати вищезгадану податкову накладну датою її фактичного надходження 07.07.2017 р.

Також підлягає поверненню позивачу сума сплаченого судового збору.

Керуючись вимогами статей 11, 69-71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішенням Державної фіскальної служби України (код з ЄДР 39292197) від 22 серпня 2017 року №112454/31571620 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23 червня 2017 року № 22, виданої приватним підприємством Будпостач (код з ЄДР 31571620) на адресу товариства з обмеженою відповідальністю Камелія-Нова (код з ЄДР 37228685).

Зобов'язати Державну фіскальну службу України (код з ЄДР 39292197; адреса: 04053, м.Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 23 червня 2017 року № 22, видану приватним підприємством Будпостач (код з ЄДР 31571620; 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, 10, оф. 6) на адресу товариства з обмеженою відповідальністю Камелія-Нова (код з ЄДР 37228685), датою її фактичного подання до реєстрації - 07 липня 2017 року.

Присудити на користь Приватного підприємства Будпостач (код з ЄДР 31571620; адреса: 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, 10, оф. 6) з Державного бюджету України суму судового збору у розмірі 3200,00 (три тисячі двісті) гривень, сплачених п/д № 1059 від 02.10.2017 р., за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код з ЄДР 39292197).

Постанова набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя О.А. Кармазін

Судді: В.П. Катющенко

Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2017
Оприлюднено29.11.2017
Номер документу70546387
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12686/17

Ухвала від 30.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 30.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Постанова від 30.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Постанова від 27.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 06.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні