Постанова
від 30.11.2017 по справі 814/2312/17
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв

30 листопада 2017 року Справа № 814/2312/17

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брагаря В.С. розглянув адміністративну справу в порядку письмового провадження

за позовомГоловного управління ДФС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001

доДочірнього підприємства "ВКФ Радуга", вул. Потьомкінська, 131-Б, м. Миколаїв, 54003 простягнення заборгованості в сумі 40800,00 грн., ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДФС у Миколаївській області (надалі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" (надалі - відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 40 800, 00 грн.

В обґрунтування своїх вимог позивач вказав, що відповідач має заборгованість за рішенням про застосування фінансових санкцій від 20.02.2017 року № 000028/03-40 в сумі 34 000, 00 грн. та за рішенням від 12.04.2017 року № 000053 в сумі 6 800, 00 грн., але відповідну суму в рахунок заборгованості не сплатив.

Позивач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином, про причини неявки суд не сповістив.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився. Ухвала про відкриття провадждення у справі направлена за адресою відповідача, повернулась до суду без вручення адресату з відміткою за закінченням терміну зберігання .

Приписи Кодексу адміністративного судочинства України, не передбачають з'ясування судом або стороною у справі фактичного місцезнаходження іншої сторони та здійснення її розшуку.

Відповідно до положень частини 4 та 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи вирішується на підставі наявних у ній доказів.

Суд дослідив матеріали і обставини справи та встановив наступне.

Уповноваженими представниками позивача здійснено фактичну перевірку діяльності Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" на предмет дотримання вимог законодавства, яке регламентує порядок здійснення розрахункових операцій, виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

За результатами перевірки відповідача встановлено:

1) факт зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка;

2) факт здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії на такий вид діяльності.

Даний факт відображено у акті перевірки від 01.02.2017 року № 13/14-29-40-12/37157384, який підписано відповідачем без зауважень.

Відповідно до статті 17 Закону, до субєктів господарювання застосовуються фінансов санкції у вигляді штрафів у разі:

- оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій у розмірі 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 17000 гривень.

- зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 100 відсотків вартості товару, але не менше 17000 гривень.

Таким чином, на підставі зазначених матеріалів перевірки та відповідно до Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 р. № 790, ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів позивачем було прийнято Рішення від 20.02.2017 року №000028/03-40 про застосування фінансових санкцій до Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" на загальну суму 34 000, 00 грн.

Крім того, працівниками Центрального ВП ГУНП в Миколаївській області проведено перевірку на предмет дотримання вимог Закону № 481 та виявлено факт продажу робітником відповідача ОСОБА_1 неповнолітньому ОСОБА_2 пачку цигарок марки Філіпп Моріс .

Працівником міліції були опитані ОСОБА_1, ОСОБА_2, та складено стосовно ОСОБА_1 протокол про адміністративне правопорушення передбачене ст.156 КУпАП.

23.03.2017 року Центральним ВП ГУНП в Миколаївській області матеріали щодо Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" передані до ГУ ДФС у Миколаївській області.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.153 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів забороняється продаж тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Згідно ст.17 Закону за порушення вимог статті 153 цього Закону передбачена фінансові санкції в розмірі - 6800 гривень.

Відповідно до п.5 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , якій затверджений постановою Кабінету Міністрів України №790 від 02.06.03 підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій, окрім іншого є матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами господарювання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

12.04.2017 року уповноваженою особою Головного управління ДФС України у Миколаївській області прийнято рішення № 000053 про застосування до Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" фінансових санкцій за продаж тютюнових виробів особі, яка не досягла 18 років в сумі 6800 гривень.

Після чого позивачем було направлена на адресу відповідача податкову вимогу від 07.06.2017 року № 1462-17.

Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та п.10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 171 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 р. № 790, у разі невиконання субєктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

З матеріалів справи вбачається, що вказані рішення та вимога відповідачем не оскаржувались та не виконані в передбачений законодавством строк.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно із статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в надані ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За таких обставин суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 69, 71, 86, 159-163, КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити в повному обсязі.

2. Стягнути з Дочірнього підприємства "ВКФ Радуга" (вул. Потьомкінська, 131-Б, м. Миколаїв, 54055, код ЄДРПОУ 37157384) заборгованість за рішеннями про застосування фінансових санкцій від 20.02.2017 року № 000028/03-40, від 12.04.2017 року № 000053 у розмірі 40 800, 00 грн. (сорок тисяч вісімсот гривень).

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова суду може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня проголошення/отримання її копії. Апеляційна скарга подаються Одеському апеляційному адміністративному суду через Миколаївський окружний адміністративний суд.

Суддя В.С. Брагар

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2017
Оприлюднено04.12.2017
Номер документу70596163
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/2312/17

Постанова від 30.11.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні