ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
Справа № 819/2021/17
30 листопада 2017 рокум.Тернопіль
Суддя Тернопільського окружного адміністративного суду Мандзій О.П. перевіривши виконання вимог ст.ст.105, 106 КАС України за позовною заявою управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області до відділу освіти Зборівської районної державної адміністрації , Беримівської загальноосвітньої школи I-II ступенів про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду (контролю), -
ВСТАНОВИВ:
До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулось управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області з адміністративним позовом до відділу освіти Зборівської районної державної адміністрації, Беримівської загальноосвітньої школи I-II ступенів, в якому просить застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи Беримівської загальноосвітньої школи I-II ступенів шляхом повного знеструмлення.
У відповідності до вимог п.3 ч.1 ст.107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, серед іншого, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Згідно з п.4 ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно до ч.4 ст.105 КАС України позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача – суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача – суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача – суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача – суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом (ч.5 ст.105 КАС України).
В порушення наведених вимог процесуального закону позивачем у позовній заяві не викладені обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги до відповідача відділу освіти Зборівської районної державної адміністрації та відсутній зміст позовних вимог щодо такого відповідача.
Оскільки в даному випадку подано позов до декількох відповідачів, то відповідно до п.4 ч.1 ст.106 КАС України позивач має викласти зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів. В даному випадку відсутність вимог до кожного з відповідачів свідчить про недоліки позовної заяви, які мають бути усунуті до вирішення питання про відкриття провадження у справі.
Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України, до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Згідно з ч.1 ст.3 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року № 3674-VI, з урахуванням змін та доповнень, внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 06.12.2016 року № 1774-VIII, судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Відповідно до ч.1 ст.4 вищевказаного Закону, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Також п.п.1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" від 21.12.2016 року № 1801-VIII встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2017 року у розмірі 1600 грн. 00 коп.
Таким чином, при зверненні до адміністративного суду з адміністративним позовом з вимогою немайнового характеру, позивачу слід було сплатити судовий збір у розмірі 1600,00 грн.
За подання адміністративного позову до Тернопільського окружного адміністративного суду судовий збір слід сплачувати за такими платіжними реквізитами: отримувач коштів УДКСУ у місті Тернополі, код отримувача 37977726, банк отримувача ГУДКСУ у Тернопільській області, код банку отримувача 838012, рахунок отримувача 31216206784002, код класифікації доходів бюджету 22030101, призначення платежу *;101; (код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (завжди має 10 цифр) Судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Тернопільський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).
Згідно з ч.1 ст. 108 КАС України, суддя встановивши, що позовну заяву подано без дотримання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюють строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулась із позовною заявою.
За наведених обставин, суддя доходить висновку, що позовну заяву слід залишити без руху, надавши позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом: оформлення змісту позовних вимог згідно з ч.4 та ч.5 ст.105 КАС України; сплати судового збору у встановленому законом розмірі та подання суду доказів такої сплати.
На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст.108, 160 КАС України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області до відділу освіти Зборівської районної державної адміністрації, Беримівської загальноосвітньої школи I-II ступенів про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду (контролю) – залишити без руху.
Надати позивачеві строк для усунення недоліків позовної заяви до 13 грудня 2017 року.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.
Копію ухвали надіслати позивачу.
Ухвала суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Мандзій О.П.
копія вірна
Суддя Мандзій О.П.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2017 |
Оприлюднено | 05.12.2017 |
Номер документу | 70658127 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні