Ухвала
від 01.12.2017 по справі 815/1226/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

01 грудня 2017 р.м.ОдесаСправа № 815/1226/17

Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Романішин В.Л., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2017 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Південна будівельна група компаній до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування постанов і припису,

В С Т А Н О В И В :

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 18.10.2017 року задоволено позов ТОВ Південна будівельна група компаній до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності №№17, 18 від 17.02.2017р. та припису про усунення порушень від 07.02.2017р.

На зазначену постанову суду Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області подав апеляційну скаргу, яка не відповідає вимогам ч.6 ст.187 КАС України, а саме: до скарги не додано документу про сплату судового збору.

Апелянт заявив клопотання про відстрочення сплати судового збору, обґрунтоване відсутністю відповідних видатків з Державного бюджету.

Відповідно до ст.8 Закону України Про судовий збір враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Ця норма кореспондується з ст. 88 КАС України.

Таким чином, єдиною підставою для вчинення судом зазначених у цій нормі дій є майновий стан заявника. Обґрунтування пов'язаних з цим обставин, які свідчать про неможливість або утруднення в здійсненні оплати судового збору у встановлених законом розмірах і в строки, покладається на цю особу.

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області не надано належних доказів щодо неможливості сплати судового збору.

А відтак, заявлене клопотання про відстрочення сплати судового збору задоволенню не підлягає.

Апелянт не являється особою, яка звільнена від сплати судового збору відповідно до ст.5 Закону, а оскаржувана постанова є об'єктом справляння судового збору згідно ст.3 Закону, тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ч.1 ст.108 КАС України, має бути залишена без руху, з наданням строку для усунення зазначених недоліків.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону встановлено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

Згідно п.3 ч.2 ст.4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становить 1,5 % ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За подання до адміністративного суду юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ч.3ст.6 Закону України Про судовий збір за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Враховуючи, що у даній справі юридичною особою заявлено позовні вимоги майнового характеру (ціна позову 100 000 грн.), та одна позовна вимога немайнового характеру, при поданні позову підлягало сплаті 3200 грн. судового збору, тому ставка судового збору, при поданні апеляційної скарги, відповідно до п.3 ч.2 ст.4 Закону України Про судовий збір , становить 3520 грн.

Також, в порушення вимог ч.5 ст.187 КАС України апеляційна скарга не підписана представником Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області.

Оскільки особою, яка оскаржує судове рішення суду першої інстанції в апеляційному порядку, судовий збір не сплачено, подана апеляційна скарга не підписана особою, що її подала, тому, на підставі ч.3 ст.189 КАС України, така скарга підлягає залишенню без руху.

Керуючись ст.ст.108, 187, 189 КАС України,

У Х В А Л И В :

Клопотання Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про відстрочення сплати судового збору залишити без задоволення.

Апеляційну скаргу Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області залишити без руху, надавши апелянту десятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків, а саме:

- надання доказів сплати судового збору;

- надання апеляційної скарги, оформленої відповідно до вимог ст.187 КАС України.

Судовий збір за подачу апеляційної скарги до Одеського апеляційного адміністративного суду має бути внесено на рахунок №31212206781008, одержувач коштів: УК в Одесі/Приморський р-н/22030101, код отримувача: (код за ЄДРПОУ) 38016923, Банк отримувача: ГУДКСУ в Одеській області, Код банку отримувача (МФО) 828011, Код класифікації доходів бюджету: 22030101, в сумі 3520 грн., інакше апеляційна скарга буде повернута скаржнику.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Суддя

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2017
Оприлюднено04.12.2017
Номер документу70660103
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1226/17

Постанова від 18.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 14.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Постанова від 18.10.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 01.10.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 21.09.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні