ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
24 листопада 2017 року м. Київ К/800/39055/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Усенко Є.А., розглянувши касаційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (далі - Личаківська ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області)
на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16.11.2017
та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 24.01.2017
у справі № 813/2987/16
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Львівенергоком
до Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В:
Личаківська ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області 17.11.2017 (згідно зі штампом на поштовому конверті) звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16.11.2017 та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 24.01.2017 у справі № 813/2987/16.
Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана без дотримання вимог частини 2 статті 212, частини 5 статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI, зі змінами, внесеними Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору від 22.05.2015 № 484-VIII (редакція діє з 01.09.2015), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
При поданні позовної заяви до суду першої інстанції (позов майнового характеру) (вересень 2016 року) ставка судового збору складала 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати (відповідно до статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" розмір мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2016 встановлено у розмірі 1378,00 грн.).
ТОВ Львівенергоком звернулось до суду із позовом про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 29.08.2016 № 00010111402, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 609104,00 грн.
Судовий збір за подання позову складає 9136,56 грн., а за подання касаційної скарги - 10963,87 грн. (9136,56 грн. х 1,2).
Законом України Про судовий збір встановлено перелік осіб, які звільнені від сплати судового збору, серед яких органи Державної фіскальної служби відсутні.
Звертаючись 17.11.2017 до Вищого адміністративного суду України із касаційною скаргою та заявляючи клопотання, ОДПІ посилається на те, що ухвалою Вищого адміністративного суду України від 12.04.2017 № К/800/4226/17 первинну касаційну скаргу відповідача було повернуто у зв'язку з невиконанням вимог ухвали про залишення касаційної скарги без руху через несплату судового збору. При цьому ОДПІ зазначає, що відсутність необхідного фінансування видатків на сплату судового збору за подання касаційної скарги унеможливила виконання вимог ухвали Вищого адміністративного суду України від 20.02.2017 про залишення первинної касаційної скарги без руху у встановлений строк. Разом з тим, відповідач на підтвердження вказаних обставин пропуску строку касаційного оскарження судових рішень не надає доказів (зокрема, витяг з кошторису витрат, затверджений для ОДПІ на 2017 рік в розрізі календарних місяців; довідка територіального органу ДКС України щодо фактичного стану фінансування видатків на сплату судового збору; виписки з казначейського рахунку ОДПІ, тощо), що унеможливлює зробити висновок про наявність об'єктивних підстав для звернення відповідача з касаційною скаргою відповідно до вимог статей 212 та 213 Кодексу адміністративного судочинства України з квітня 2017 року (повернення ухвалою Вищого адміністративного суду України від 12.04.2017 касаційної скарги) до 17.11.2017 (дата повторного звернення ДПІ з касаційною скаргою).
Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини 4 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, встановлених статтею 212 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку касаційного оскарження визнані неповажними, суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження.
Керуючись частиною 4, частиною 6 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16.11.2017 та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 24.01.2017 у справі № 813/2987/16 залишити без руху, надавши строк для усунення вищевказаного недоліку касаційної скарги протягом тридцяти днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Ухвала перегляду Верховним Судом України не підлягає.
Суддя
Вищого адміністративного
суду України Є.А. Усенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2017 |
Оприлюднено | 03.12.2017 |
Номер документу | 70660555 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Усенко Є.А.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні