Ухвала
від 04.12.2017 по справі 803/3688/15
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА про скасування заходів реагування 04 грудня 2017 року Справа № 803/3688/15 Волинський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Каленюк Ж.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Товариства з обмеженою відповідальністю “Ламікс” про скасування заходів реагування в адміністративній справі за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Ламікс” про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),   ВСТАНОВИВ: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Ламікс” (далі – ТзОВ “Ламікс”) про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року у даній справі адміністративний позов задоволено повністю: зобов'язано ТзОВ “Ламікс” (43001, м. Луцьк, вул. Глушець, 33/1, ідентифікаційний код юридичної особи 31398701) повністю зупинити роботу виробничих приміщень за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вул. Мельнична, 13, - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки. 30 листопада 2017 року до суду надійшла заява ТзОВ “Ламікс” про скасування заходів реагування у зв'язку із усуненням порушень за актом перевірки від 21 жовтня 2015 року               № 279 (а.с.88-91). У заяві від 01 грудня 2017 року представник позивача проти скасування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), застосованих до ТзОВ “Ламікс”, не заперечує (а.с.102). Представники сторін у судове засідання не прибули, однак у письмових клопотаннях просили розгляд заяви про скасування заходів реагування здійснювати за їх відсутності (а.с.101- 102). Згідно із частиною тринадцятою статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Таким чином, оскільки в судове засідання особи, які беруть участь у справі, не прибули, проте подали заяви про розгляд справи за їх відсутності, що не перешкоджає судовому розгляду, тому розгляд заяви про скасування заходів реагування здійснено судом в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами. Заява про скасування заходів реагування підлягає задоволенню з таких мотивів та підстав. Відповідно до частини п'ятої статті 4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень. Частина дванадцята статті 183-2 КАС України передбачає, що особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Таким чином, підставою для скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, є підтверджена відповідними доказами відсутність обставин, які стали передумовою для вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). З матеріалів справи слідує, що актом планової перевірки від 21 жовтня 2015 року № 279, проведеної Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області щодо ТзОВ “Ламікс”, встановлено ряд порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки. Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року зобов'язано ТзОВ “Ламікс” повністю зупинити роботу виробничих приміщень за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вул. Мельнична, 13, - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки (а.с.73-81). Як вбачається із листа Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області від 23 листопада 2017 року №01/07/4418, порушення вимог пожежної та техногенної безпеки, встановлені актом перевірки від 21 жовтня 2015 року №279 та які були передумовою для вжиття заходів реагування відповідно до постанови Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року, усунуті повністю (а.с.95).             Отже, проаналізувавши матеріали заяви, суд вважає за необхідне заяву ТзОВ “Ламікс” про скасування заходів реагування задовольнити. Керуючись статтями 41, 165, 183-2 КАС України, суд УХВАЛИВ: Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю “Ламікс” про скасування заходів реагування задовольнити. Скасувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю), застосовані постановою Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року до Товариства з обмеженою відповідальністю “Ламікс” шляхом зупинення роботи виробничих приміщень за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вул. Мельнична, 13. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення і не може бути оскаржена. Суддя                                                                              Ж.В. Каленюк 

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено06.12.2017
Номер документу70670991
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/3688/15

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Постанова від 16.12.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 18.11.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 06.11.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні