Постанова
від 28.11.2017 по справі 825/1652/17
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 листопада 2017 року Чернігів Справа № 825/1652/17

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Кашпур О.В.,

суддів - Д'якова В.І., Клопота С.Л.,

за участі секретаря - Андрушко І.М.,

представника позивача - Полянської В.А.,

представника відповідача - Бисикало Т.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євротракс" до Державної фіскальної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся з позовом до Державної фіскальної служби України і просить суд:

визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не здійснення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних №21 від 16.06.2017 на загальну суму 1157000,00 грн., в тому числі ПДВ - 192833,33 грн., №22 від 16.06.2017 на загальну суму 266000,00 грн., в тому числі ПДВ - 44333,33 грн., №24 від 19.06.2017 на загальну суму 469000,00 грн., у тому числі ПДВ - 78166,67 грн., № 28 від 21.06.2017 на загальну суму 1800000,00 грн., у тому числі ПДВ 100000,00 грн., №36 від 26.06.2017 на загальну суму 550000,00 грн., у тому числі ПДВ - 91666,67 грн., №37 від 26.06.2017 на загальну суму 492000,00 грн., у тому числі ПДВ - 82000,00 грн. та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №26 від 26.07.2017 до податкової накладної №11 від 07.07.2017 на загальну суму 127 500,00 грн., у тому числі ПДВ -25500,00 грн. датою відправки їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних, - у зв'язку зі спливом десятиденного строку розгляду скарги;

зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №21 від 16.06.2017 на загальну суму 1157000,00 грн., в тому числі ПДВ - 192833,33 грн., №22 від 16.06.2017 на загальну суму 266000,00 грн., в тому числі ПДВ - 44333,33 грн., №24 від 19.06.2017 на загальну суму 469000,00 грн., у тому числі ПДВ - 78166,67 грн., № 28 від 21.06.2017 на загальну суму 1800000,00 грн., у тому числі ПДВ 100000,00 грн., №36 від 26.06.2017 на загальну суму 550000,00 грн., у тому числі ПДВ - 91666,67 грн., №37 від 26.06.2017 на загальну суму 492000,00 грн., у тому числі ПДВ - 82000,00 грн. та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №26 від 26.07.2017 до податкової накладної №11 від 07.07.2017 на загальну суму 127 500,00 грн.,- датою відправки (операційним днем) їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних;

стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Євротракс (код ЄДРПОУ 38054230) сплачений при зверненні до суду судовий збір у розмірі 3200,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

Свої вимоги мотивує тим, що відмова комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН зареєструвати податкові накладні, складені ТОВ "Євротракс" по взаємовідносинах із контрагентом, не відповідає чинному законодавству України. Позивач наполягає на тому, що у квитанціях №1 фіскальним органом, в порушення підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України не вказано ані конкретного виду критерію оцінки ступеня ризику (пункт 6 Критеріїв містить визначення двох різних критеріїв), ані конкретного переліку документів відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 (пункт 1 Вичерпного переліку документів містить два різні переліки, в залежності від визначеної ступеня ризику).

ТОВ "Євротракс" зазначає, що первинні документи засвідчують факт реального виконання ТОВ "Євротракс" та його контрагентом господарських зобов'язань. Зазначені документи були надані позивачем до ДФС України після зупинення реєстрації податкових накладних позивача. Також, позивачем було подано до ДФС України скаргу на рішення відповідача від 22.08.2017 в порядку ст. 56 Податкового кодексу України, однак до цього часу позивачем не отримано рішення по результатам розгляду скарги, що на думку позивача, в силу п.п. 56.23.4 ПКУ, означає те, що скарга є задоволеною повністю на його користь. Враховуючи наведене, позивач вважає бездіяльність відповідача щодо не здійснення реєстрації податкових накладних протиправною та просить задовольнити його позовні вимоги.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, просив в їх задоволенні відмовити, пояснив, що ТОВ Євротракс призупинено в автоматичному режимі реєстрацію податкової накладної відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України №21 від 16.06.2017, № 22 від 16.06.2017, № 24 від 19.06.2017, № 28 від 21.06.2017. № 36 від 26.06.2017, № 37 від 26.06.2017 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №26 від 26.07.2017. Робочою групою, зважаючи на те, що платником не надано повного переліку документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, до яких застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, прийнято рішення з пропозиціями щодо відмови у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Враховуючи вище викладене, Державна фіскальна служба України повністю не визнає позовних вимог, вважає, що позов є безпідставним та необґрунтованим, а тому просить відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що ТОВ "Євротракс" призупинено в автоматичному режимі реєстрацію податкових накладних відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України:

№21 від 16.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 1157000,00 грн., в тому числі ПДВ - 192833,33 грн.;

№22 від 16.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 266000,00 грн., в тому числі ПДВ - 44333,33 грн.;

№24 від 19.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 469000,00 грн., у тому числі ПДВ - 78166,67 грн.;

№ 28 від 21.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 1800000,00 грн., у тому числі ПДВ 100000,00 грн.;

№36 від 26.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 550000,00 грн., у тому числі ПДВ - 91666,67 грн.;

№37 від 26.06.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 492000,00 грн., у тому числі ПДВ - 82000,00 грн.;

податкової накладної №11 від 07.07.2017 по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз на загальну суму 941 666,66 грн., у тому числі ПДВ -188 333,34 грн.;

та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №26 від 26.07.2017 до податкової накладної №11 від 07.07.2017 на загальну суму 127 500,00 грн., у тому числі ПДВ -25500,00 грн. по взаємовідносинам з ТОВ Торгівельна компанія Камаз , про що зазначено в квитанціях № 1 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 92-99 Т.1).

Позивачем після отримання квитанцій № 1 про призупинення реєстрації податкових накладних, було надіслано повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовлених податкової накладної та розрахунку коригування:

№1 від 09.08.2017 до ПН №11 від 07.07.2017;

№1 від 10.08.2017 до розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №26 від 26.07.2017 (а.с. 102-105 Т.1).

Позивачем не зазначено, які саме документи були ним приєднані до повідомлень №1 від 09.08.2017 та №1 від 10.08.2017, матеріали справи також не містять переліку документів, що приєднані до повідомлень від 09.08.2017 та від 10.08.2017.

Комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування № 94479/38054230 від 17.08.2017, №71664/38054230, № 71373/38054230 № 71663/38054230, № 71665/38054230, №71666/38054230, №71683/38054230, від 15.08.2017. Також комісією прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної № 11 від 07.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних № 88853/38054230 від 17.08.2017 (а.с. 22-29 Т.2).

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на наступне.

Так, спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу, є Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1. статті 185 ПК України об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1. статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1. статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10. статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3. статті 74 ПК України).

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" (далі - Порядок № 1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1. статті 192 та пунктом 201.10. статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1. статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3. і 200-1.9. статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16. статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Аналогічні норми містяться і у підпункті 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2. статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як вбачається зі змісту Квитанцій № 1, контролюючим органом було сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 4010, 7318, 7326, 7608, 8409, 8483, 8708.

Водночас, у вищевказаних Квитанціях фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішень про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Так, наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 "Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621 (далі - Наказ № 567) містить у собі пункт 4 наступного змісту: "Державній фіскальній службі України: до 25 червня 2017 року здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п'ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення; щокварталу до п'ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки".

Натомість, Критерії оцінки ступеня ризиків Наказу № 567 містять пункт 4 наступного змісту: "Інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою".

У свою чергу, у відповідності до підпункту 201.16.2. пункту 201.16. статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1. цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2. цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3. пункту 201.16. статті 201 ПК України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2. ПК України.

Як вбачається з матеріалів справи, 09.08.201 та 10.08.2017 ТОВ Євротракс у порядку, визначеному підпунктом 201.16.2. пункту 201.16. статті 201 ПК України, було подано до ДФС України повідомлення №№ 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК № 11 від 07.07.2017, та розрахунку коригування до неї № 26 від 26.07.2017.

Позивачем ані до матеріалів позовної заяви, ані під час судового засідання не було надано суду переліку документів, що приєднувались до вказаних вище повідомлень № 1 від 09.08.2017 та № 1 від 10.08.2017.

В матеріалах справи також відсутні повідомлення ТОВ Євротракс щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК №21 від 16.06.2017, № 22 від 16.06.2017, № 24 від 19.06.2017, № 28 від 21.06.2017. № 36 від 26.06.2017, № 37 від 26.06.2017.

Як свідчить текст рішень про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі вказаних податкових накладних та розрахунку коригування № 26 підставою для такої відмови стало саме ненадання платником податків переліку документів на підтвердження дійсності господарських операції.

Зазначені обставини свідчать про те, що ТОВ Євротракс не надало суду належних доказів того, що товариство скористалось наданим йому правом щодо надання пояснень та підтверджуючих документів у відповідності до 201.16.2. пункту 201.16. статті 201 ПК України.

У свою чергу, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" (далі - Постанова № 190) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом 2 Постанови № 190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16. статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про те, що на момент винесення рішень № 94479/38054230 від 17.08.2017, №71664/38054230, № 71373/38054230 № 71663/38054230, № 71665/38054230, №71666/38054230, №71683/38054230 від 15.08.2017 були наявні підстави для відмови позивачу в реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

До матеріалів справи позивачем приєднано первинні бухгалтерські документи на підтвердження здійснення господарських операцій з ТОВ Торгівельна компанія Камаз , а саме копії договорів, актів здачі-приймання робіт, копію витягу із Звіту про суми нарахованої заробітної плати, копії оборотно-сальдових відомостей, копії інвойсів, копії митних декларацій, копії видаткових накладних, витяги з виписок по рахунках ТОВ Євротракс (а.с. 115-251 Т.1, 1-16 Т.2).

Однак, суду не надано доказів того, що зазначені документи надавались ДФС України після зупинення реєстрації ПН/РК.

Крім того, суд зазначає, що позивачем обрано не належний спосіб порушених прав, оскільки ДФС України не було допущено бездіяльність щодо не реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування ТОВ Євротракс , а було прийнято рішення про відмову в такій реєстрації.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На думку суду позивачем не доведено ті обставини, на яких ґрунтуються його позовні вимоги, а відповідачем доведена правомірність своїх дій.

Враховуючи все викладене вище, колегія судів вважає, що оскільки бездіяльності ДФС України щодо не реєстрації податкових накладних ТОВ Євротракс №21 від 16.06.2017, № 22 від 16.06.2017, № 24 від 19.06.2017, № 28 від 21.06.2017. № 36 від 26.06.2017, № 37 від 26.06.2017 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 26 від 26.07.2017, а рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування не оскаржувались позивачем до суду, тому позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Євротракс" відмовити.

Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Головуюча суддя О.В. Кашпур

Судді В.І. Д'яков

С.Л. Клопот

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2017
Оприлюднено06.12.2017
Номер документу70713205
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/1652/17

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 27.10.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні