Постанова
від 04.12.2017 по справі 808/3259/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2017 року (о 14 год. 45 хв.)Справа № 808/3259/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Калашник Ю.В. розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя до Приватного акціонерного товариства Науково-виробниче об'єднання Рассвет-Енерго про стягнення заборгованості по фінансуванню різниці між сумою пенсій, призначеної відповідно до Закону України Про наукову та науково-технічну діяльність , і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів,

ВСТАНОВИВ:

Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя (далі - позивач або Центральне об'єднане УПФУ м. Запоріжжя) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду (далі - суд) із позовом до Приватного акціонерного товариства Науково-виробниче об'єднання Рассвет-Енерго (далі - відповідач або ПрАТ НВО Рассвет-Енерго ) про стягнення заборгованості по фінансуванню різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову та науково-технічну діяльність , і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів працівникам Публічного акціонерного товариства Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат за період з січня по вересень 2017 року у розмірі 19 637,53 грн.

Позовні вимоги обґрунтовує приписами Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність та вказує, що працівникам відповідача ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 призначена наукова пенсія, проте відповідачем не відшкодовуються до Пенсійного фонду різниці між сумою пенсії, призначеної згідно із Законом України Про науку і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів вказаному громадянину за період з січня по вересень 2017 року, у зв'язку із чим у відповідача утворилася заборгованість у розмірі 19 637,53 грн. На час розгляду справи у суді заборгованість відповідачем не погашена, а тому підлягає стягненню у судовому порядку. На підставі викладеного, просить позов задовольнити та стягнути з відповідача вказану суму заборгованості.

Представник позивача у судове засідання не прибув, проте 04.12.2017 надав до суду клопотання про розгляд справи без його участі. Позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання також не прибув, про дату, час та місце проведення судового розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив, клопотання про розгляд справи без його участі до суду не надсилались. 17.11.2017 подав до суду письмові заперечення (вх. 31751), в яких зазначає, що ПрАТ НВО Рассвет-Енерго з 1993 року не займалося науковою діяльністю, не внесене до Державного реєстру наукових установ України, у нього відсутня Вчена рада та ним не подавалося до органів державної статистики звітність форми 1.2 - наука, не походило атестацію згідно постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Положення про державну атестацію науково-дослідних (науково-технічних) установ від 7 квітня 1998 року № 469, а тому не є науковою установою в розумінні Закону України Про наукову та науково-технічну діяльність , яким надається підтримка держави, то відповідно і не мають податкових пільг та державної підтримки, котрі надаються науковим установам, і за рахунок яких атестовані наукові установи мають можливість виплачувати додаткові суми наукових пенсій, отже позивач не відноситься до визначеного законодавством кола суб'єктів, на яких покладений обов'язок щодо відшкодування витрат з фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсій, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів. З урахуванням вищезазначеного просить відмовити у задоволенні позову.

Частиною 4 статті 128 КАС України визначено, що у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до частини 6 статті 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Отже, оскільки відповідач не прибув у судове засідання без поважних причин, а представник позивача заявив клопотання про розгляд справи за його відсутності, суд не вбачає підстав для відкладення розгляду справи та вважає можливим розглянути справу у порядку письмового провадження.

У зв'язку із неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, на підставі приписів ч. 6 ст. 12 та ч. 1 ст. 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

ПрАТ НВО Рассвет-Енерго (код ЄДРПОУ 04824652) є юридичною особою, яка зареєстрована 28.12.2002 за № 1 068 120 0000 018571, що підтверджується Витягом з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.21).

Так, громадянину ОСОБА_1 на підставі розпорядження № 156741 від 06.02.2001 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 2 р. 6,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 5,94%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 490,37 грн.

Громадянці ОСОБА_2 на підставі розпорядження № 183380 від 11.11.2009 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 8 р. 2,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 50,78%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 528,06 грн.

Громадянину ОСОБА_3 на підставі розпорядження № 164326 від 21.05.2002 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 11 р. 6,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 32,17%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 1933,29 грн.

Громадянину ОСОБА_4 на підставі розпорядження № 169358 від 10.01.2003 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 20 р. 1,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 100%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 14025,24 грн.

Громадянину ОСОБА_5 на підставі розпорядження № 169578 від 06.10.2008 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 5 р. 1,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 21,94%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 1045,70 грн.

Громадянину ОСОБА_6 на підставі протоколу № 1233 від 18.07.2011 призначена пенсія як науковому працівнику відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність . Відповідно до розрахунку стажу пенсіонер має стаж наукової роботи на підприємстві відповідача 4 р. 0,00 міс. Частка різниці у розмірі пенсії, що фінансується за рахунок підприємства відповідача - 12,37%. За період з січня по вересень 2017 року борг по відшкодуванню витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, становить - 1614,87 грн.

Загальна сума заборгованості ПрАТ НВО Рассвет-Енерго перед Пенсійним фондом України по відшкодуванню різниці між сумою пенсій, призначених згідно із Законом України Про науку і науково-технічну діяльність і сумою пенсій, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів по громадянам ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 за період з січня по вересень 2017 року становить 19637,53 грн.

Відповідачу надсилались Повідомлення про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, але сума заборгованості ПрАТ НВО Рассвет-Енерго сплачена не була.

Факт понесення Пенсійним фондом витрат на виплату пільгових пенсій за період з січня по вересень 2017 року громадянам ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 підтверджується довідками, наданими Бердянським об'єднаним УПФУ в Запорізькій області про розмір призначеної і фактично отриманої пенсії.

Враховуючи несплату відповідачем суми заборгованості у добровільному порядку позивач звернувся до суду.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми законодавства, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно із абзацом другим пункту 13 Розділу XV ПРИКІНЦЕВИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 № 1058-IV (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 1058-IV) у разі якщо особа має право на отримання пенсії, зокрема, відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність та цього Закону, призначається одна пенсія за її вибором. При цьому різниця між розміром пенсії, на який має право особа відповідно до зазначеного Закону, та розміром пенсії із солідарної системи відповідно до цього Закону фінансується відповідно до умов, передбачених Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність .

Законом України від 13.12.1991 № 1977-XIІ Про наукову і науково-технічну діяльність визначені правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку науково-технічної сфери, створення умов для наукової і науково-технічної діяльності, забезпечення потреб суспільства і держави у технологічному розвитку (в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 1977-XIІ).

Відповідно до статті 2 Закону № 1977-XIІ метою цього Закону є врегулювання відносин, пов'язаних з науковою і науково-технічною діяльністю, та створення умов для підвищення ефективності наукових досліджень і використання їх результатів для забезпечення розвитку усіх сфер суспільного життя.

Основними завданнями цього Закону є визначення: правового статусу суб'єктів наукової і науково-технічної діяльності, матеріальних та моральних стимулів забезпечення престижності та зумовленої суспільними потребами пріоритетності цієї сфери людської діяльності, залучення до неї інтелектуального потенціалу нації; економічних, соціальних та правових гарантій наукової і науково-технічної діяльності, свободи наукової творчості; основних цілей, напрямів та принципів державної політики у сфері наукової і науково-технічної діяльності; повноважень органів державної влади щодо здійснення державного регулювання та управління у сфері наукової і науково-технічної діяльності.

Суб'єктами наукової і науково-технічної діяльності є: вчені, наукові працівники, науково-педагогічні працівники, а також наукові установи, наукові організації, вищі навчальні заклади III-IV рівнів акредитації, громадські організації у науковій та науково-технічній діяльності (далі - громадські наукові організації) (стаття 4 Закону № 1977-XIІ).

Відповідно до статті 6 Закону № 1977-XIІ, науковий працівник може виконувати науково-дослідну, науково-педагогічну, дослідно-конструкторську, дослідно-технологічну, проектно-конструкторську, проектно-технологічну, пошукову, проектно-пошукову роботу та (або) організовувати виконання зазначених робіт у наукових установах та організаціях, вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації, лабораторіях підприємств.

Статтею 24 Закону № 1977-XIІ було передбачено, що держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової, науково-технічної, науково-педагогічної, науково-організаційної роботи на державних підприємствах, в установах, організаціях пенсій на рівні, який забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.

Різниця між сумою пенсії, призначеної за цим Законом, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується, зокрема:

для наукових (науково-педагогічних) працівників державних бюджетних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів - за рахунок коштів державного бюджету;

для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом;

для наукових (науково-педагогічних) працівників недержавних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів - за рахунок коштів цих установ, організацій та закладів.

26 листопада 2015 року Верховною Радою України прийнятий новий Закон України Про наукову і науково-технічну діяльність за № 848-VIII, який визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку науково-технічної сфери, створює умови для наукової і науково-технічної діяльності, забезпечення потреб суспільства і держави у технологічному розвитку (далі - Закон №848-VIII).

Частиною першою статті 37 Закону №848-VIII передбачено, що держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової роботи, пенсії на рівні, що забезпечує престижність наукової праці.

Відповідно до частини п'ятої статті 37 Закону №848-VIII перелік посад наукових (науково-педагогічних) працівників установ, організацій, підприємств, вищих навчальних закладів, перебування на яких дає право на призначення пенсії та виплату грошової допомоги у разі виходу на пенсію відповідно до цієї статті, затверджується Кабінетом Міністрів України з урахуванням положень статей 31 і 32 цього Закону.

Згідно частини шостої статті 37 Закону №848-VIII, різниця між сумою пенсії, призначеної відповідно до цього Закону, та сумою пенсії із солідарної системи, обчисленої згідно із Законом України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , на яку має право науковий працівник, фінансується: для наукових (науково-педагогічних) працівників державних, комунальних наукових установ, організацій, підприємств та вищих навчальних закладів, а також інших наукових установ, які згідно із статтею 12 цього Закону включені до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, - за рахунок коштів державного бюджету з урахуванням надходжень від сплати єдиного внеску у розмірі, встановленому частиною дев'ятою статті 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування для цієї категорії працівників; для наукових (науково-педагогічних) працівників інших наукових установ, організацій, підприємств та вищих навчальних закладів - за рахунок коштів цих установ, організацій, підприємств та закладів.

Механізм фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність , та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, визначено Порядком фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність , та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 №372 (далі - Порядок №372).

Пунктом 2 Порядку №372 передбачено, що за рахунок коштів державного бюджету фінансується 50 відсотків різниці у розмірі пенсії наукових (науково-педагогічних) працівників державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації у розрахунку на одну особу. Інша частина фінансується за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів.

Згідно із пунктом 3 Порядку №372, фінансування різниці у розмірі пенсії осіб, які мають науковий стаж роботи на кількох підприємствах, в установах, організаціях та вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації незалежно від форми власності та фінансування, здійснюється пропорційно зарахованому для призначення пенсії науковому стажу роботи за рахунок джерел фінансування, визначених законодавством для відповідних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації.

Відповідно до пункту 4 Порядку №372 у разі ліквідації або зміни власника підприємства, установи, організації чи вищого навчального закладу III-IV рівнів акредитації різниця у розмірі пенсії фінансується за рахунок коштів їх правонаступників у порядку, що діяв стосовно цих підприємств, установ, організацій та закладів до моменту ліквідації або зміни власника.

Як встановлено судом, довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення наукової пенсії працівникам ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 видавались ВАТ Інститут прикладних досліджень в енергетиці , ПАТ Науково-виробниче об'єднання Рассвет-Енерго , ВАТ Центр інформаційних технологій .

Так, судом встановлено, та представником відповідача у своїх запереченням також зазначено, ПрАТ НВО Рассвет-Енерго перейменоване з Публічного акціонерного товариства Науково-виробниче об'єднання Рассвет-Енерго , яке в свою чергу перейменоване з Відкритого акціонерного товариства Інститут прикладних досліджень в енергетиці , яке є правонаступником Відкритого акціонерного товариства Центр інформаційних технології , яке було створене у відповідності до рішення Регіонального відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області від 17.02.1996 №1388 шляхом перетворення державного підприємства Центр інформаційних технологій у відкрите акціонерне товариство у відповідності до Закону України Про приватизацію майна державних підприємств , постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.1992 №686 Про затвердження Порядку перетворення в процесі приватизації державних підприємств у відкриті акціонерні товариства , Указу Президента України Про заходи по забезпеченню прав громадян на використання приватизаційних майнових сертифікатів від 26.11.1994. №699/94 та реорганізованого у Відкрите акціонерне товариство Науково-дослідний центр Рассвет-Енерго згідно з рішенням 3агальних зборів Товариства 30.09.2002.

В свою чергу Державне підприємство Центр інформаційних технологій є правонаступником Бердянської філії Інституту інформаційних технологій Академії наук СРСР (перетворено згідно наказу № 24 Комітету по науково-технічному прогресу при Кабінеті Міністрів України від 11.02.1992).

Вищенаведеним підтверджується, що ПрАТ НВО Рассвет-Енерго є правонаступником організації, які видавали ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 довідки для підтвердження наявного трудового стажу для призначення наукової пенсії, та безпосередньо в яких працювали вищезазначені працівники, а відтак доводи представника відповідача, викладені у письмових запереченнях судом до уваги не приймаються.

За приписами пункту 5 Порядку №372, розмір витрат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок коштів державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації визначається у розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призначення пенсії відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність (1977-12), про що відповідному підприємству, установі, організації або закладу відразу надсилається повідомлення за зразком, що додається. Зазначені підприємства, установи, організації та заклади самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках.

Пунктом 8 Порядку №372 визначено, що у разі порушення строку сплати коштів, які спрямовуються на фінансування різниці у розмірі пенсії, органи Пенсійного фонду стягують відповідні суми у порядку, визначеному законодавством.

Із матеріалів справи вбачається, що працівники ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, працювали в організаціях, правонаступником яких є відповідач, та, відповідно, яким призначено пенсію згідно із Законом України від 13.12.1991 № 1977-XIІ Про наукову і науково-технічну діяльність .

Таким чином, на відповідача - ПрАТ НВО Рассвет-Енерго покладено обов'язок щодо сплати до Пенсійного фонду різниці між сумою пенсії, призначеної за Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право наукові працівники відповідача.

На виконання вимог пункту 5 Порядку № 372 позивачем були надіслані відповідачу повідомлення про суми витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за період січень-вересень 2017 року.

Отримавши повідомлення про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , і сумою пенсій, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за період з січня по вересень 2017 року у загальному розмірі 19637,53 грн., не надавши на них заперечень та не оскарживши повідомлення в суді, відповідач фактично узгодив такі повідомлення.

Сума по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам, які працювали на підприємстві, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, в загальній сумі 19637,53 грн., підтверджується повідомленнями про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , і сумою пенсій, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за період з січня по вересень 2017 року, розрахунком суми заборгованості та карткою особового рахунку.

На момент розгляду справи в суді сума заборгованість по фінансуванню різниці між сумою пенсій, призначеної відповідно до Закону України Про наукову та науково-технічну діяльність , і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за період з січня по вересень 2017 року в розмірі 19637,53 грн. відповідачем не сплачена, заборгованість перед ПФУ не погашена, доказів протилежного відповідач суду не надав.

Згідно із пунктом 3 частини першої статті 129 Конституції України, однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першої статті 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 КАС України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

Керуючись ст. ст. 158-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства Науково-виробниче об'єднання Рассвет-Енерго (код ЄДРПОУ 04824652) суму боргу по відшкодуванню різниці між сумою пенсій, призначених згідно із Законом України Про науку і науково-технічну діяльність і сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів за період з січня по вересень 2017 року у розмірі 19637,53 грн. (дев'ятнадцять тисяч шістсот тридцять сім гривень 53 копійки) на користь Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя на р/р 25609311001061, банк: філія ЗОУ АТ Державний ощадний банк України , МФО 313957, код одержувача 41248629.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України -з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Ю.В.Калашник

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено11.12.2017
Номер документу70759404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/3259/17

Постанова від 04.12.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні