8.3.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про зупинення провадження у справі
07 грудня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 2а-9032/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Ірметової О. В.,
при секретарі судового засідання: Поповій Н.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про зупинення провадження у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «Етана» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень від 29.09.2011 року № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2, -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду було прийнято до провадження вказану адміністративну справу.
07 грудня 2017 року від представника Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області надійшло клопотання про зупинення провадження у даній справі.
Своє клопотання представник відповідача обґрунтовував тим, що у зв'язку з направленням запиту та надання документів до матеріалів справи просив суд зупинити провадження по справі.
Розглянувши обґрунтованість клопотання представника Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про зупинення провадження по справі, суд вирішуючи клопотання виходить з наступного.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Відповідно до ч.1 ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.1, 2 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином, суд забезпечує та гарантує сторонам дотримання принципу змагальності сторін, з'ясування обставин у справі.
Згідно з ч. 2 ст. 8 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини. Ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, в свою чергу, забезпечує право на судовий розгляд протягом розумного строку.
Згідно з практикою Європейського суду з прав людини критеріями для визначення розумності строку є складність справи (щодо її предмета), поведінка сторін (позивачів та відповідачів), поведінка судових властей (а також адміністративних, що втрутилися у процес) та важливість предмета спору для зацікавленої особи.
Враховуючи викладене, з метою повного та всебічного розгляду справи, враховуючи принцип змагальності сторін, обов'язок доказування сторін у справі, суд дійшов висновку про обґрунтованість клопотання Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про зупинення провадження у справі.
Також суд зазначає, що ухвалою суду від 07 грудня 2017 року ініційоване питання щодо відновлення втраченого судового провадження в адміністративній справі № 2а-9032/11/1270 в частині не відновлених ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 14 січня 2016 року документів,
Відповідно до п.3 ч.1 ст.156 КАС України суд зупиняє провадження у справі у разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов висновку про зупинення провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у справі про відновлення втраченого судового провадження.
Керуючись ст.ст. 8, 11, п.3 ч.1 ст.156, ст.ст.160, 165 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Клопотання представника Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про зупинення провадження у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «Етана» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень від 29.09.2011 року № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 - задовольнити .
Зупинити провадження у справі № 2а-9032/11/1270 за адміністративним позовом Приватного підприємства «Етана» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень від 29.09.2011 року № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 до набрання законної сили судовим рішенням у справі про відновлення втраченого судового провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2017 |
Оприлюднено | 12.12.2017 |
Номер документу | 70792279 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні