Постанова
від 15.11.2017 по справі 820/3400/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

15 листопада 2017 р. справа № 820/3400/17

Харківський окружний адміністративний суд у колегіальному складі:

головуючого судді - Мар'єнко Л.М.,

суддів - Білової О.В., Мельникова Р.В.,

при секретарі судового засідання - Принцевській Ю.В.,

за участю: представника позивачів - Свінціцького Ф.О.,

представника відповідача - Іхненко Я.В.,

розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО", Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивачі, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО", Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус", звернулися до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просили суд:

- визнати протиправними дії ДФС України щодо відмови у реєстрації розрахунку коригувань до податкової накладної від 17.03.2014 №1;

- визнати прийнятим та зареєстрованим в Єдиному державному реєстрі податкових накладних розрахунок коригувань до податкової накладної від 17.03.2014 №1 протягом операційного дня, коли його було надіслано ТОВ "Торговий дім "Нертус" засобами електронного зв'язку для реєстрації в ЄДРПН.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що дії відповідачів щодо відмови у реєстрації розрахунку коригувань до податкової накладної від 17.03.2014 №1 є протиправними та такими, що не відповідають діючому законодавству, порушують права позивачів, через що підлягають відновленню шляхом визнання відповідачем прийнятим та зареєстрованим розрахунку коригувань відповідачем. При цьому, стосовно причин відмови відповідачем в прийнятті вказаного розрахунку коригувань до податкової накладної - порушення платником податку вимоги ст.102 ПК України, п.6 Порядку ведення Єдиного державного реєстру податкових накладних, а саме: дата складання податкової накладної не може бути меншою ніж 1095 календарних днів від дати складання розрахунку, позивачі зазначили, що вказані норми не визначають та не регулюють порядок та строки здійснення реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних.

Відповідач проти позову заперечував, від представника відповідача - Іхненко Я.В. через канцелярію суду надійшли письмові заперечення на позов, в яких представник відповідача заперечувала проти задоволення позовних вимог, посилаючись на те, що під час спірних правовідносин відповідач діяв у спосіб та в межах чинного законодавства.

Представник позивачів - Свінціцький Ф.О. в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача - ДФС України - Іхненко Я.В. у судовому засіданні заперечувала проти позову, просила відмовити у його задоволенні, посилаючись на наведені у письмових запереченнях на позов обставини.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" (далі - ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО") та Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус" (далі - ТОВ "ТД "Нертус") зареєстровані у встановленому законом порядку, як юридичні особи, перебувають на податковому обліку як платники податків.

В ході судового розгляду судом встановлено, що між ТОВ "ТД "Нертус" (продавець) та ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" (покупець), укладено договір купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН (а.с.10-18). Відповідно до п.п.1.1 вказаного договору купівлі - продажу продавець, продавець зобов'язується передавати узгодженими партіями товар у власність покупця, а покупець зобов'язується приймати товар та сплачувати за нього певну грошову суму (ціна товару).

За результатами укладеного договору купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН, ТОВ "ТД "Нертус" виписано та направлено шляхом телекомунікаційного зв'язку до Міністерства доходів та зборів України (правонаступником якого є ДФС України) податкову накладну від 17.03.2014 №1. Зазначена податкова накладна прийнята Міністерством доходів та зборів України для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, що підтверджується квитанцією №1 (а.с.27).

Суд зазначає, що представником позивачів до матеріалів справи надано платіжні доручення (а.с.77-82) на підтвердження сплати за придбаний товар, на підставі укладеного договору купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН, за результатами вказаної господарської діяльності ТОВ "ТД "Нертус" виписано податку накладну від 17.03.2014 №1.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" на адресу ТОВ "ТД "Нертус" направлено лист від 20.07.2017 №20/07, відповідно до вказаного листа останній просив повернути переплату сплачену згідно договору купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН в сумі 60000 грн. (а.с.24).

Згідно пояснень представника позивачів, наданих в судовому засіданні, вказані обставини були викликані тим, що ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" за результатами господарської діяльності, на підставі вказаного договору купівлі - продажу було повернуто частину товару на суму 60000 грн.

На підтвердження повернення ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" ТОВ "ТД "Нертус" грошових коштів в розмірі 60000 грн. представником позивачів надано до матеріалів справи платіжне доручення від 20.07.2017 №1753 (а.с.25).

За результатами повернення грошових коштів ТОВ "ТД "Нертус" виписано та направлено шляхом телекомунікаційного зв'язку до ДФС України розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.07.2017.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1, який доставлено до центрального рівня ДФС України, проте не прийнято, що підтверджується відповідною квитанцією №1 (а.с.28-29), з зазначенням, що ТОВ "ТД "Нертус" порушено вимоги ст.102 ПК України та п.6 Порядку ведення Єдиного державного реєстру податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341), а саме: дата складання податкової накладної не може бути меншою ніж 1095 календарних днів від дати складання розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних.

Крім того, суд зазначає, що між ТОВ "ТД "Нертус" (продавець) та ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" (покупець), укладено ряд додаткових угод до договору купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН, зокрема, від 30.12.2014 №1, від 30.12.2015 №2, від 30.12.2016 №4 (а.с.19-22). Відповідно до умов вказаних додаткових угод сторонами договору вносились зміни до п. 10.1 вказаного договору щодо строку дії договору.

Так, відповідно до умов останньої додаткової угоди від 30.12.2016 №4 до договору купівлі - продажу від 07.03.2014 №07/03-ЛРА/ТДН, п. 10.1 вказаного договору викладено у наступній редакції - "даний договір вважати укладеним з моменту підписання першої накладної або специфікації та діє до 31.12.2018" (а.с.22).

Перевіряючи правомірність дій відповідача щодо відмови в реєстрації розрахунку коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1, судом встановлено наступне.

Відповідно до п. 201.4 ст. 201 ПК України ( в редакції, чинній на час складання податкових накладних), податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341).

Відповідно до п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Пунктом 13 Порядку унормовано, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно п. 192.1 ст. 192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.п. 192.1.1 п. 192.1 ст.192 ПК України, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.

Пунктом 18 Порядку заповнення податкової накладної, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У разі якщо частка товару/послуги не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку 1 до податкової накладної і в повній вартості враховується у податковій накладній та загальних податкових зобов'язаннях.

Згідно п.6 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, розрахунок коригування до податкової накладної, яка складена до 01.02.2015 та не підлягала реєстрації відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу, підлягає реєстрації після реєстрації такої накладної, для чого постачальник (продавець) товарів/послуг повинен протягом операційного дня зареєструвати податкову накладну (незалежно від дати її складення з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) та розрахунок коригування.

Водночас, виходячи із змісту п. 102.5 ст. 102 ПК України передбачено, що заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених цим Кодексом, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

Аналіз вказаної норми Податкового кодексу не передбачає обмежень у строках з огляду на час проведення попередньої оплати, а саме не обмежує позивача провести відповідне коригування сум кількісних і вартісних показників до податкової накладної та надіслання отримувачу розрахунку коригування у порядку визначеному положеннями чинного законодавства.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалах Вищого адміністративного суду України від 18.02.2016 по справі №0670/4210/12, від 02.06.2014 №826/19033/13-а.

Крім того суд зазначає, що згідно п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200і .3, 200і .9 ст. 200і та пунктами 201.1, 201.10 та 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Положеннями п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється данні, які перевіряються при реєстрації та у п.13 встановлено, що їх недотримання є підставою для неприйняття розрахунку корегування. Серед таких підстав відсутня підстава, що зазначена у квитанції №1 про реєстрацію податкових накладних/розрахунку корегування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1 - дата складання податкової накладної не можу бути меншою ніж 1095 календарних днів від дати складання розрахунку корегування.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що визначені податковим органом підстави відмови в реєстрації розрахунку коригувань - порушення позивачем п.102.5 ст.102, п.192.1 ст.192 ПК України, є необґрунтованими.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що, вчиняючи дії щодо відмови в реєстрації розрахунку коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1, відповідач - ДФС України, діяла неправомірно, а відтак, колегія суддів дійшла висновку про те, що позовні вимоги про визнання дій протиправними Державної фіскальної служби України щодо неприйняття розрахунку коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1 ТОВ "ТД "Нертус" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог про визнання прийнятим та зареєстрованим в Єдиному державному реєстрі податкових накладних розрахунок коригувань до податкової накладної від 17.03.2014 №1 протягом операційного дня, коли його було надіслано ТОВ "Торговий дім "Нертус" засобами електронного зв'язку для реєстрації в ЄДРПН, суд зазначає наступне.

Відповідно до норм п.11 підрозділу 2 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України, до спірного розрахунку корегування запроваджена реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних, що не оспорювалося сторонами по справі.

Платник податку зобов'язаний надати покупцю на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках, такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку (пункт 201.1 ст.201 ПК України).

Згідно п.201.10 ст. 201 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Приписами п.9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 встановлений вичерпний перелік причин відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації, а саме: 1) наявність помилок; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.

Так, змісту п. 201.10 ст. 201 ПК України, за відсутності квитанції про прийняття або неприйняття розрахунку коригувань, такий розрахунок коригувань вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, коли його було надіслано продавцем.

В свою чергу, визнання протиправним неприйняття розрахунку корегувань для реєстрації, тягне настання наслідків, передбачених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України. Отже, розрахунок корегувань вважається зареєстрованим протягом того операційного дня, коли він був надісланий платником податків для реєстрації.

Згідно листа Вищого адміністративного суду України від 24.10.2013 №1486/12/13-13, резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження в якій є протиправність неприйняття податкової накладної для реєстрації, з урахуванням вимог пункту 1 частини 2 статті 162 КАС України повинна містити висновок про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації, а також зазначення того, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку (із зазначенням дати).

З огляду на викладене, резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження в якій є протиправність неприйняття податкової накладної для реєстрації, з урахуванням вимог п. 1 частини другої ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України повинна містити висновок про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації, а також зазначення того, що податкову накладну потрібно вважати зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку (із зазначенням дати).

Вказана позиція викладена також у постанові Вищого адміністративного суду України від 27.07.2015 у справі № К/800/54056/13.

Таким чином, суд вважає, що необхідним заходом для належного захисту прав платника податків є зазначення дати, з якої податкова накладна вважаються прийнятими та отриманими органом державної податкової служби.

Приймаючи до уваги, що розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.07.2017.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1 фактично поданий та отриманий контролюючим органом, 01.08.2017, відповідно суд визнає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.07.2017.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1 таким, що поданий у день його фактичного отримання, а саме 01.08.2017.

Суд зазначає, що відповідно до ст.162 КАС України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.

Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Тобто, спосіб захисту має враховувати суть правопорушення, допущеного суб'єктом владних повноважень - відповідачем.

Відповідно до правової позиції палати в адміністративних справах Верховного Суду України, викладеної у постанові від 24.01.2006 року, суд має обрати спосіб захисту права, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод, інтересів від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до приписів ч. 1 ст.244-2 КАС України (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд" №192-VIII від 12.02.2015 року) висновок Верховного Суду України щодо застосування норми права, викладений у його постанові, прийнятій за результатами розгляду справи з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про те, що в даному випадку належним способом захисту прав позивача є наступне: вважати розрахунок коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1, виданий ТОВ "ТД "Нертус" на адресу ТОВ "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО", таким, що прийнятий та зареєстрований в реєстрі податкових накладних з 01.08.2017.

Враховуючи положення ст. 94 КАС України, суд присуджує на користь позивачів з ДФС України за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору у розмірі 1600 грн., відповідно щодо кожного позивача, що підтверджується квитанціями від 09.08.207 №173, №1928, відповідно (а.с.4,5).

Керуючись ст. ст. 2, 8-14, 71, 94, 160-163, 167, 186 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО", Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо неприйняття розрахунку коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1 Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус".

Вважати розрахунок коригувань кількісних і вартісних показників від 20.07.2017 №25 до податкової накладної від 17.03.2014 №1, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус" на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО", таким, що прийнятий та зареєстрований в реєстрі податкових накладних з 01.08.2017.

Стягнути з Державної фіскальної служби України за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГА-РАЙЗ-АГРО" (код ЄДРПОУ 32742717, поштовий індекс 62495 Харківська область, Харківський район, смт. Васищеве, вул. Промислова, буд.22,В-1) у розмірі 1600 грн. (одна тисяча шістсот гривень), а також на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Нертус" (код ЄДРПОУ 38982285, поштовий індекс 61010, м. Харків, вул. Нетіченська, бд.25, оф. 21) у розмірі 1600 грн. (одна тисяча шістсот гривень).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Повний текст постанови виготовлено 27 листопада 2017 року.

Головуючий суддя Мар'єнко Л.М.

Судді Білова О.В.

Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2017
Оприлюднено12.12.2017
Номер документу70792737
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/3400/17

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Постанова від 15.11.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 27.09.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 14.08.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні