Ухвала
від 30.11.2017 по справі 826/15131/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 30 листопада 2017 року                               м. Київ                                          № 826/15131/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Васильченко І.П., ознайомившись із позовною заявою і доданими матеріалами у справі за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «КЛК Транс» доГоловного управління Державної фіскальної служби у м.Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛК Транс» звернулось до Окружного адміністративного суду м.Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м.Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень. Ознайомившись із поданою заявою, суд приходить до висновку про необхідність залишення її без руху з огляду на наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про судовий збір» від  8 липня 2011 року N 3674-VI (надалі – Закон N 3674-VI) судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку. Ставки сплати судового збору встановлено ч. 2 ст. 4 Закону N 3674-VI, відповідно до якої встановлюється ставка судового збору за подання позовної заяви майнового характеру юридичною особою – 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Згідно абз. 4 ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1600 гривень. Аналіз вищенаведених положень свідчить про те, що особа, яка звертається до суду з адміністративним позовом повинна сплачувати судовий збір, крім осіб, яким надаються пільги щодо такої сплати. Доказом сплати судового збору є належним чином оформлений платіжний документ. Як вбачається з матеріалів справи, позивачем заявлено дві позовні вимоги майнового характеру на суму 249  356,00+196  253,00=445 609,00 грн. Таким чином, судовий збір має бути сплачений у сумі 445 609,00 (1,5%)=6 684,14 грн. Разом з тим, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», який набрав чинності 01.09.2015 р., статтю 9 Закону України «Про судовий збір» доповнено нормою, відповідно до якої суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України. Судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. У зв'язку із цим суд повинен перевірити, щоб платіжне доручення на безготівкове перерахування судового збору, квитанція установи банку про прийняття платежу готівкою, що додаються до позовної заяви (заяви, скарги), містили відомості про те, за яку саме позовну заяву (заяву, скаргу, дію) сплачується судовий збір, а також перевірити зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України. Отже, лише за умов подання суду належним чином оформленого платіжного документу та за наявності доказів зарахування судового збору до Державного бюджету України, суд відкриває провадження у справі. Так, позивачем, разом із адміністративним позовом, подано платіжне доручення № 4647 від 24.04.2017 р. на суму 6 684,13 грн. Проте, судом встановлено, що станом на 30.11.2017 р. Діловодство спеціалізованого суду (ДСС) містить відомості про сплачений позивачем судовий збір, згідно платіжного доручення № 4647 від 24.04.2017 р. на суму 6 684,13 грн., який зараховано по справі № 826/5612/17 суддя Федорчук А.Б. Статистична картка справи № 826/5612/17 містить відомості про зарахування судового збору, згідно наведеного вище платіжного доручення до Державного бюджету України. Отже, зарахування судового збору, згідно останнього по справі № 826/15131/17 є неможливим. За таких обставин суд не може прийняти наявний в матеріалах справи платіжний документ як належний доказ сплати судового збору, а тому приходить до висновку, що станом на день звернення позивача до суду із позовною заявою по справі № 826/15131/17 позивачем не сплачено судовий збір. Отже, позивачу необхідно усунути вказаний недолік позовної заяви, сплатити судовий збір та надати суду докази на підтвердження його сплати. Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху з наданням позивачеві часу для усунення недоліків позову. Позивачу необхідно усунути названі недоліки позову та привести позовну заяву у відповідність з приписами статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Документи на усунення недоліків позовної заяви позивачу слід подати через канцелярію Окружного адміністративного суду м.Києва, яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 81-А. Керуючись статтями 108 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -                                                                                У Х В А Л И В: 1.          Залишити позовну заяву без руху. 2.          Встановити позивачу п'ятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали. 3.          Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені пунктом 1 частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала набирає законної сили, відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя                                                                                                І.П. Васильченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.11.2017
Оприлюднено12.12.2017
Номер документу70793381
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15131/17

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні