ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
30 листопада 2017 року м. Київ № 826/21980/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Аблова Є.В., секретаря судового засідання Борсуковаської А.О., розглянувши клопотання в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Вірра до Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В:
З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося товариство з обмеженою відповідальністю Вірра до Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
Представник позивача подав до суду клопотання про призначення у адміністративній справі № 826/21980/15 за позовом ТОВ Вірра до ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень рішень від 19 серпня 2015 року № 0004452205 та № 0004462205 будівельно-технічну експертизу, перед якою поставити наступні питання:
- чи підтверджується фактично та документально виконання ТОВ Вірра код ЄДРПОУ: 39035360 та залученими нею підрядними організаціями комплекс монтажних та пусконалагоджувальних робіт ліфтів у м. Києві за наступними адресами:
1. Житлові будинки №1, №2 по вул. Гарматній, 39-Г у кількості 4 одиниці відповідно до договору підряду №0309/14-СП від 03.09,2014 року, укладеного з ПП Ол.Трейд ;
2. Секції №1, №2 житлового будинку по вул. Коперника, 7 у кількості 5 одиниць відповідно до договору підряду №08/12-06 від 16.11.2014 року, укладеного з ТОВ Солстрой (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд );
3. Житловий будинок по вул. Радунській, 28-32 у кількості 4 одиниці відповідно до договору підряду №30/05-06 від 30.05.2014 року, укладеного з ТОВ Солстрой (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
4. Житловий будинок №3 по вул. Феодосійській (провулок Феодосійський) у кількості 3 одиниці відповідно до договору підряду №1/20/05 від 20.05.2014 року, укладеного з ТОВ УКБ (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
5. Житлово-офісний комплекс 4-а мкрн житлового масиву Позняки (житловий будинок №3 секція Д , II - черга будівництва, І - пусковий комплекс) у кількості 3 одиниці відповідно до договору субпідряду №32-14 СП від 19.08.2014 року, укладеного з ТОВ Ягуар (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд );
6. Житловий будинок №3 по вул. Феодосійській (провулок Феодосійський) у кількості 3 одиниці відповідно до договору підряду №1/20/05 від 20.05.2014 року, укладеного з ТОВ УКБ (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
7. Житловий будинок №3 по проспекту Академіка Глушкова, 92-6 у кількості 3 одиниці відповідно до договору підряду №11-04/СП від 11.04.2014 року, укладеного з ТОВ МЖК-1 (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
8. Багатоповерховий будинок №17 по вул. Бориса Гмирі у кількості З одиниці відповідно до договору підряду №1/15/08 від 15.08.2014 року, укладеного з ТОВ Ей.Ді.Ленд (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
9. Секції №1, №2 житлового будинку №21-В по вул. Воз'єднання у кількості 7 одиниць відповідно до договору підряду №1/4 від 01.04.2014 року, укладеного з ТОВ БМК Тріада (замовник будівництва - ПАТ ХК Київміськбуд ).
Проведення даної експертизи просив доручити експертам ТОВ Судова Незалежна Експертиза України , 03179, м. Київ, проспект Перемоги, 123, тел. 0 800 301 448.
В обґрунтування даного клопотання представник позивача зазначив, що для підтвердження факту виконання робіт по встановленню, наладці та запуску ліфтів необхідні спеціальні знання, які відносяться до відання експерта-будівельника, з'ясування виконання чи невиконання робіт по встановленню, наладці та запуску ліфтів відноситься до сфери будівельно-технічної експертизи.
Відповідно до частини першої статті 81 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) для з'ясування обставин, що мають значення для справи і потребують спеціальних знань у галузі науки, мистецтва, техніки, ремесла тощо, суд може призначити експертизу.
Статтею 1 Закону України Про судову експертизу передбачено, що судова експертиза - це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об'єктів, явищ і процесів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні органів досудового розслідування чи суду.
Відповідно до статті 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Частиною п'ятою статті 82 КАС України визначено, що висновок експерта для суду не є обов'язковим, однак незгода суду з ним повинна бути вмотивована в постанові або ухвалі.
Таким чином, суд вважає, що для з'ясування обставин, що мають значення для справи, відсутня необхідність у застосуванні спеціальних знань.
З урахуванням наведеного, керуючись статтями 81, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Відмовити в задоволенні клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю Вірра про призначення будівельно-технічної експертизи.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Є.В. Аблов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2017 |
Оприлюднено | 12.12.2017 |
Номер документу | 70793409 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні