Ухвала
від 04.12.2017 по справі 137/1715/17
ЛІТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

137/1715/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.12.2017р. смт. Літин

Слідчий суддя Літинського районного суду Вінницької області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Літинського ВП Калинівського ВП ГУНП України у Вінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02141383, місцеперебування вул. Героїв Чорнобиля, 15, смт. Літин Літинського району Вінницької області) у кримінальному провадженні №12016020210000327, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, за відсутності клопотання учасників процесуальної дії про застосування технічних засобів фіксування,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_3 звернулася до суду із вказаним клопотанням, яке 23.11.2017 погоджено із прокурором Калинівської місцевої прокуратури Вінницької області ОСОБА_4 , мотивуючи його тим, що у неї в провадженні перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016020210000327 від 06.10.2017 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що 05.10.2017 на адресу Літинського відділення поліції Калинівського відділу поліції ГУНП у Вінницькій області із Жмеринського міжрайонного відділу УСБУ у Вінницькій області надійшло повідомлення про те, що службові особи тендерного комітету відділу освіти Літинського РДА через неналежне виконання своїх службових обов`язків, в порушення основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» неправомірно визнали переможцем пропозицію ПП «Тур», чим завдали збитків районному бюджету.

У ході проведення досудового розслідування установлено, що 30.06.2017 відділом освіти Літинської РДА було проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт капітальний ремонт покрівлі (будівлі) Літинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-30-001965-b), яка здійснювалась за умовами та порядком передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, із очікуваною вартістю 1 652 361,00 грн.

До кінцевого строку подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - капітальний ремонт покрівлі (будівлі) Літинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 Літинського району Вінницької області, згідно з Реєстром отримання тендерних пропозицій, оприлюдненого в електронній системі закупівель було подано 7 тендерних пропозицій: Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд"; ФОП ОСОБА_5 ; Товариство з обмеженою відповідальність "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"; ТОВ "НІКА-СВ"; ПП "ТУР"; ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ»; ТОВ "ЖК - Гарант".

Відповідно до проведеного електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) було визначено пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансагробуд" (код ЄДРПОУ 32774921). Згідно протоколу № 84 засідання тендерного комітету відділу освіти Літинської РДА від 25.07.2017 вказану пропозицію було відхилено, так як «тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації» відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

У подальшому згідно рішень тендерного комітету, пропозиції учасників: ФОП ОСОБА_5 ; Товариство з обмеженою відповідальність "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"; ТОВ "НІКА-СВ" також було відхилено, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, так як «тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації».

07 серпня 2017 року протоколом засідання тендерного комітету № 92 було розглянуто наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме тендерну пропозицію учасника ПП "ТУР" та прийнято рішення, що пропозиція даного учасника відповідає вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 19 серпня 2017 між відділом освіти Літинської РДА та ПП «ТУР» був укладений договір про закупівлю робіт № 13-Т.

В той же час членами тендерного комітету Літинської РДА, під час здійснення закупівель, не враховано, що тендерна пропозиція ПП «ТУР» не відповідала на той момент тендерній документації, а саме останнім: не надано копію діючого дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 «Про затверження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»); не надано довідку про те, що у тендерній пропозиції учасником зазначено достовірну інформацію; надано лише одну довідку з переліком та обсягом робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих додаткових робіт; не надано довідку, яка містить підтвердження відповідності робіт та умовам, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі; до пропозиції мали бути надані договірна ціна та кошторис.

Таким чином слідчий вважає, що посадові особи відділу освіти Літинської РДА неналежним чином виконали свої службові обов`язки, що призвело до зайвого витрачання бюджетних коштів у сумі понад 300 000 грн.

З метою з`ясування обставин вчиненого кримінального правопорушення, виникла необхідність у дослідженні окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Літинської РДА.

13.11.2017 на адресу Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, було направлено запит про погодження строків проведення позапланової ревізії. Відповідно до відповіді № 26-02-10-17/5923 від 17.11.2017 Управлінням було зазначено, що проведення ревізії можливе з 27.11.2017 р.

Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006 р. «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи та суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства й організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділ освіти Літинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02141383) є органом державної влади.

Дане клопотання подається з метою надання дозволу Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Літинської РДА, щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт капітальний ремонт покрівлі (будівлі) Літинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-30-001965-b) в період з 01.06.2017 по 31.08.2017.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримала, просила надати дозвіл на проведення ревізії з 16.02.2018 р. у зв`язку із завантаженістю працівників органу державного фінансового контролю уповноваженого на проведення позапланової виїзної ревізії про що надала письмову відповідь на підтвердження своїх слів (а.с. 32). Також просила не зазначати при проведенні ревізії питання зазначене п. 1.6 її клопотання, яким стоїть ціль визначити можливість заподіяння економічних збитків державі посадовими особами відділу освіти Літинської РДА.

Дослідивши матеріали клопотання та кримінального провадження, заслухавши пояснення слідчого, враховуючи потребу у спеціальних знаннях у галузі фінансового контролю, вважаю, що клопотання є обґрунтованим та підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності, незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Відповідно до п.1.3 спільного наказу № 346/1025/685/53 від 19.10.2006 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділ освіти Літинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02141383) є органом державної влади.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду.

Враховуючи обставини, які обґрунтовують необхідність у наданні дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого слід задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40, 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ Літинського ВП КВП ГУНП у Вінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02141383, адреса: 22300, Вінницька область, Літинський район, смт. Літин вул.Героїв Чорнобиля, 15) у кримінальному провадженні № 12016020210000327, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт капітальний ремонт покрівлі (будівлі) Літинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-06-30-001965-b) в період з 01.06.2017 по 31.08.2017 з наступних питань:

1.1. Дотримання чинного законодавства посадовими особами відділу освіти Літинської районної державної адміністрації, щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт капітальний ремонт покрівлі (будівлі) Літинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 області, зокрема:

- в ході оприлюднення інформації про закупівлю (відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»);

- в ході розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»);

- в ході прийняття рішення, щодо відхилення/прийняття пропозиції учасника конкурсних торгів;

- в ході акцепту пропозиції одного із учасників конкурсних торгів.

1.2. Відповідність документів у складі пропозиції переможця конкурсних торгів кваліфікаційним критеріям, визначених в документації конкурсних торгів, а також повна їх наявність.

1.3. Відповідність умов, укладених за результатами тендерів, договорів, чинному законодавству та умовам тендерної документації.

1.4. Відповідність якісних характеристик предмету договору, які зазначені в його умовах, фактичному виконанню таких умов (в частині якості товару, виконання строків його поставок тощо).

1.5. Законність використання державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильність визначення потреб у бюджетних коштах та підстав у їх отриманні та взятті фінансових зобов`язань.

Визначити термін проведення ревізії тривалістю до 15 робочих днів, починаючи з 16.02.2018 р.

Організацію проведення ревізії доручити Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу70802236
СудочинствоКримінальне
Сутьзастосування технічних засобів фіксування

Судовий реєстр по справі —137/1715/17

Ухвала від 04.12.2017

Кримінальне

Літинський районний суд Вінницької області

Гопкін П. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні