Постанова
від 29.11.2017 по справі 823/1548/17
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2017 року справа № 823/1548/17

11 год. 10 хв. м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді - Гаращенка В.В.,

суддів: Рідзеля O.A., Тимошенко В.П.,

секретаря - Савости С.В.,

за участю:

представника позивача: Грязона P.M. - за довіреністю;

представника відповідача - Батаргіної Ю.О. - за довіреністю;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Черкаси адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Оріон і К до Державної фіскальної служби України про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Оріон і К звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України №179443/33585293 від 22.09.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 18.08.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю Оріон і К .

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 18 серпня 2017 року №8 на загальну суму 2968000 грн., подану товариством з обмеженою відповідальністю Оріон і К .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ним складено податкову накладну №8 від 18.08.2017 та направлено 07.09.2017 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак отримано квитанцію №1, де зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена, оскільки дана податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Позивач зазначає, що у квитанції №1 відповідач повинен був чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений для оцінки ступня ризиків, визначених законодавством, але таких відомостей квитанція не містить.

Також позивач звернув увагу, що ним надані фіскальному органу усі необхідні документи, які підтверджують фактичне здійснення господарської операції з контрагентом ТОВ АгроУкрТорг . Спірне рішення та квитанція №2 не містять вказівки яким саме вимогам не відповідають надані платником податків документи і чому вони не дають змогу контролюючому органу прийняти рішення про реєстрацію податкової накладної.

Зважаючи на зазначене позивач вважає, що контролюючий орган не мав правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

В письмових запереченнях на адміністративний позов та в судовому засіданні представник відповідача просила в його задоволенні відмовити повністю, зазначивши при цьому, що після аналізу податкової накладної №8 від 18.08.2017 встановлено, що вона відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.05.2017 №567. Виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 1520, видано квитанцію №1 та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію накладної.

Надані позивачем документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції вже надавались при направленні на реєстрацію податкової накладної № 4 від 18.08.2017 і рішенням ДФС України від 06.09.2017 № 141604/33585293 також відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 18.08.2017.

Позивачем всупереч вимог пп. 4.2 п. 4 договору купівлі - продажу №1/8 не надано документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності).

Товарно - транспортні накладні складені з порушенням вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Мінтрансу України №363 від 14.10.1997, а саме у товарно - транспортних накладних від 12.08.2017 року №0006677, від 16.08.2017 року №0006678, №0006679, №0006694, №0006695, №0006696, №0006697, від 17.08.2017 року №335401, №335402, №335403, від 18.08.2017 року №335404, №335407, №335406, №335408, №335409, №335411, №335413 - 335419, не зазначено пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси. Інші товарно-транспортні накладні не містять одиницю виміру та масу вантажу.

Оскільки платником податку надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної, представник відповідача вважає, що позов задоволенню не підлягає.

Заслухавши пояснення представників сторін, повно, всебічно, об'єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю Оріон і К , як суб'єкт господарювання - юридична особа, ідентифікаційний код 33585293, зареєстроване 03.06.2005 та є платником податку на додану вартість.

Позивачем складено податкову накладну №8 від 18.08.2017 за даними, якої позивачем продано насіння соняшника в кількості 280,000105 т. на загальну суму 2473333,33 грн., в тому числі ПДВ 20% 494666,67 грн., на користь ТОВ АгроУкрТорг та направлено 07.09.2017 цю накладну для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За даними автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України позивачу направлено в електронній формі квитанцію №1 від 07.09.2017 з повідомленням, що реєстрація податкової накладної зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, оскільки відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.05.2017 №567. Виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 1520. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 наказу.

11.09.2017 позивачем надано до ДФС України повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній з доданими в електронному вигляді документами: договір купівлі - продажу соняшника №1/8 від 10.08.2017, договір поставки від 10.08.2017 №10081708, видаткові накладні від 12.07.2017 №РН-0000015, від 10.08.2017 №РН-10087-01, від 11.08.2017 №РН-0000009, №РН-11087-01, від 12.08.2017 №РН-0000010, від 13.08.2017 №РН-0000011, від 14.08.2017 №РН0000012, від 15.08.2017 №РН-0000013, №РН-15087-02, від 16.08.2017 №РН-0000016, №РН-0000014, від 17.08.2017 №РН-0000017, від 18.08.2017 №РН-0000018, №РН-0000019; платіжні доручення від 11.08.2017 року №709, від 16.08.2017 року №736, від 14.08.2017 №763, №722, від 18.08.2017 року №783, №745, від 21.08.2017 року №762; інвентаризаційний опис станом на 01.08.2017, довідки про наявність земель на 2 арк.; звіти про площі та валові збори сільськогосподарських культур ТОВ Силікат-1 ; довіреність від 11.08.2017 №0498; товарно-транспортні накладні на 58 арк.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України №179443/33585293 від 22.09.2017 позивачу відповідно до пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підставою для відмови зазначено: надання платником податку документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування .

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюється Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (надалі за текстом - ПК України).

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 року № 1797-VIII внесено ряд суттєвих змін до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Відповідним Законом доповнено статтю 201 Податкового кодексу України пунктом 201.16 наступного змісту: реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74 статті 74 цього Кодексу .

Згідно з п. 74.2 ст. 72 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621, моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Відповідно до пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 (далі - Критерії): 1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; 2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Згідно з пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно з п. 1 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №566 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №752/30620, цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), а також права та обов'язки її членів.

Відповідно до п. 2 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №566 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №752/30620, комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації .

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017 року Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

В контексті наведених положень нормативно-правових актів вбачається, що ненадання платником податків документів, оформлення яких передбачено законодавством чи умовами договорів між сторонами є підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.

Як вбачається з матеріалів справи, між ТОВ АгроУкрТорг (Покупець) та ТОВ Оріон і К (Постачальник) укладено договір поставки №10081708 від 10.10.2017 за яким останній зобов'язався передати за плату у власність покупця насіння соняшника. Загальна кількість товару за договором склала 1800 т., ціною за одну тону 10600 грн., в т.ч. ПДВ.

На підтвердження транспортування товару позивачем надано контролюючому органу товарно-транспортні накладні, складені з порушенням положень Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Мінтрансу України №363 від 14.10.1997.

Досліджуючи в судовому засіданні матеріали справи, судом встановлено, що надані відповідачу в електронному вигляді товарно-транспортні накладні від 12.08.2017 року №0006677, від 16.08.2017 року №0006678, №0006679, №0006694, №0006695, №0006696, №0006697, від 17.08.2017 року №335401, №335402, №335403, від 18.08.2017 року №335404, №335407, №335406, №335408, №335409, №335411, №335413 - 335419, взагалі не містять інформації про пункт розвантаження товару. Решта наданих товарно-транспортних накладних не містять одиницю виміру та масу вантажу.

Суд також вважає за необхідне звернути увагу, що за твердженням позивача, проданий товариству з обмеженою відповідальністю АгроУкрТорг товар позивач придбав у ТОВ Силікат-1 за договором №1/8 від 10.08.2017.

Пунктом 4.2 договору №1/8 від 10.08.2017 передбачено, що приймання товару здійснюється по якості згідно Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо -технічного призначення і товарів народного споживання по якості, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7. Однак документи, що підтверджують якість товару позивачем до ДФС України не надавались.

Окремо суд звертає увагу на ту обставину, що позивачем подані до ДФС України для реєстрації податкові накладні щодо продажу насіння соняшника на користь ТОВ АгроУкрТорг : №1 від 11.08.2017 у кількості 280,000105 тон, №2 від 14.08.2017 у кількості 400,0001505 тон, №3 від 16.08.2017 у кількості 400,0001505 тон, №4 від 18.08.2017 у кількості 280,000105 тон, №8 від 18.08.2017 у кількості 280,000105 тон.

Загальна кількість насіння соняшника за даними наведених податкових накладних становить 2160,110813 тон, тоді як кількість насіння соняшника за даними виписаних товариством з обмеженою відповідальністю Силікат - 1 на користь позивача податкових накладних №1 від 10.08.2017, №2 від 11.08.2017 та №5 від 15.08.2017 становить 1880,110708 тон.

Отже, має місце перевищення обсягів постачання товару від позивача на користь ТОВ АгроУкрТорг у кількості 280,000105 тон.

За таких обставин, суд відхиляє доводи позивача про безпідставне зупинення реєстрації податкової накладної №8 від 18.08.2017 та подальшу відмову в її реєстрації.

З огляду на ненадання вищеперелічених документів, платником податків не додержано вимог наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567.

Відповідно до частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення; в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, добросовісно, розсудливо та безсторонньо, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення.

За таких обставин суд приходить до висновку, що оскаржене рішення Державної фіскальної служби України про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обґрунтованим та законним, у зв'язку з чим заявлені позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 11, 70, 71, 86, 94, 159, 162, 163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії

Повний текст постанови виготовлено та підписано 05 грудня 2017 року.

Головуючий суддя В.В. Гаращенко

Судді А.О. Рідзель

В.П. Тимошенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2017
Оприлюднено13.12.2017
Номер документу70829639
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1548/17

Ухвала від 15.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 29.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Постанова від 29.11.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні