Постанова
від 30.11.2017 по справі 810/2371/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

30 листопада 2017 року 16:34 № 810/2371/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., суддів Костенка Д.А., Вєкуа Н.Г., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Комунального підприємства Вишнівськводоканал Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа - Приватне підприємство Будспецсервіс , про скасування реєстрації сертифікату,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Комунального підприємства Вишнівськводоканал Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області, (далі - позивач, КП Вишнівськводоканал ), до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, (далі - відповідач), третя особа - Приватне підприємство Будспецсервіс (далі - третя особа), про скасування реєстрації Сертифікату серії IV №165153020128, виданого 29.10.2015 року, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта: Багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями по його обслуговуванню та експлуатації (2 черга будівництва - 176 квартирний житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями) за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Жовтнева, буд. 34-Б, проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Сертифікат серії IV №165153020128, від 29.10.2015 року Державною архітектурно-будівельною інспекцією України виданий з порушенням чинного законодавства України із засвідченням завідомо недостовірних даних і відомостей під час прийняття об'єкта Багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями по його обслуговуванню та експлуатації (2 черга будівництва - 176 квартирний житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями) за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Жовтнева, 34-Б.

Відповідач позовні вимоги не визнав, у письмових запереченнях просив у задоволенні позову відмовити повністю, оскільки оскаржуваний Сертифікат виданий на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, звертав увагу суду на те, що позивачем не доведено та не підтверджено документально порушення прав та інтересів позивача.

предст

Відповідно до ч. 6 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Стаття 8 Конституції України встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно - правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Правовий порядок в Україні, за визначенням ст. 19 Конституції України, ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 23.10.2012 року ПП Будспецсервіс звернулось до КП Вишнівськводоканал з Листом від 22.10.2012 року вих. №80/1 про видачу технічних умов на проведення проектно-вишукувальних робіт для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його по вул. Жовтневій в м.Вишневе на земельній ділянці площею 1,1906 га, а саме водопостачання та каналізування.

Виконавчим комітетом Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області було винесено Рішення №7/10 від 26.02.2013 року Про погодження технічних умов на підключення багатоквартирного житлового будинку до комунальних мереж водопроводу та каналізації та 11.03.2013 року КП Вишнівськводоканал видані технічні умови №3 від 11.03.2013 року на підключення об'єкту Багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його по вул. Жовтнева м. Вишневе до комунальних мереж водопроводу і каналізації міста Вишневе Київської області.

Станом на день звернення позивача з позовом до суду технічні умови №3 від 11.03.2013 року видані КП Вишнівськводоканал для ПП Будспецсервіс не виконані.

Позивач звернувся до ПП Будспецсервіс з листом №117 від 17.03.2016 року щодо виконання технічних умов, але відповідь надана не була.

Позивачеві від мешканців будинку, які звернулись із заявою від 08.06.2016 року вх. №48, стало відомо про введення в експлуатацію житлового будинку в м. Вишневе по вул. Жовтнева, 34-б, у зв'язку з відсутністю води, а також на підставі Сертифікату серії IУ №165153020128, виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 29.10.2015 року.

На думку позивача, дані та відомості, а також документи, на підставі яких прийнято вище зазначений Сертифікат, не відповідають дійсності та містять завідомо неправдиві дані та відомості, а сам Сертифікат прийнятий з порушенням чинного законодавства.

Незгода позивача з даним Сертифікатом зумовила звернення до суду з позовом про його скасування.

У контексті викладеного, суд зазначає наступне.

Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 року №439/2011, Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства.

Основними завданнями Держархбудінспекції України є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства, а саме:

здійснення в межах своїх повноважень державного контролю за дотриманням законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил із зазначених питань;

виконання дозвільних та реєстраційних функцій у будівництві, ліцензування господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури;

внесення Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропозицій щодо формування політики із відповідних питань.

Пунктом 4 даного Положення передбачені завдання Держархбудінспекції України, серед яких: приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об'єкти, видає відповідні сертифікати.

Визначає механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, та Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N461.

Згідно ч. 2 ст. 39 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , яка кореспондується з абз 2 ч. 3 Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до IV і V категорій складності, здійснюється на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Форма акта готовності об'єкта до експлуатації, форма сертифіката, порядок його видачі, розмір та порядок внесення плати за видачу сертифіката визначаються Кабінетом Міністрів України. Акт готовності об'єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об'єкт застрахований).

Відповідно до ч. 3 ст. 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю у разі необхідності під час розгляду питань, пов'язаних з видачею сертифіката, може звернутися до державних органів з метою отримання відповідних висновків.

Також, Закон України Про регулювання містобудівної діяльності передбачає, що прийняття рішення про реєстрацію (повернення) декларації про готовність об'єкта до експлуатації, видачу (відмову у видачі) сертифіката здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дати подання відповідних документів.

Датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є дата реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката з таких підстав:

1) неподання документів, необхідних для прийняття рішення про видачу сертифіката;

2) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

3) невідповідність об'єкта проектній документації на будівництво такого об'єкта та вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил.

Відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, сертифікат видається органом державного архітектурно-будівельного контролю за формою, наведеною у додатку 7 до цього Порядку.

Для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об'єкта та видачу сертифіката за формою, наведеною у додатку 8 до цього Порядку, до якої додається акт готовності об'єкта до експлуатації за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об'єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах чинного законодавства щодо з'ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об'єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, за результатами яких складається довідка за формою, наведеною у додатку 10 до цього Порядку.

Під час розгляду питання прийняття в експлуатацію об'єктів IV та V категорії складності орган державного архітектурно-будівельного контролю має право оглядати об'єкт із здійсненням фото- та відеофіксації, відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати проектну та виконавчу документацію, визначені будівельними нормами, державними стандартами і правилами, отримувати матеріали, відомості, довідки, пояснення з питань, що виникають під час огляду об'єкта, та залучати у разі потреби установи, організації, державні органи.

У разі потреби під час розгляду питань, пов'язаних з видачею сертифіката, орган державного архітектурно-будівельного контролю може звернутися до державних органів з метою отримання відповідних висновків, що стосуються об'єкта будівництва.

Неподання таких висновків у встановлений строк не є підставою для продовження строку видачі сертифіката або відмови в його видачі.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дати реєстрації заяви приймає рішення про видачу сертифіката або про відмову в його видачі.

Сертифікат виготовляється в одному примірнику та видається замовнику (уповноваженій ним особі), який має зберігати його протягом всього періоду експлуатації об'єкта.

Підставою для відмови у видачі сертифіката є:

неподання документів, необхідних для прийняття рішення про видачу сертифіката;

виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

невідповідність об'єкта проектній документації та вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі щодо доступності для маломобільних груп населення.

З наявного у матеріалах справи Додатку до рішення виконкому міської ради від 27.09.2012 року №58/19 Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки в м. Вишневому Києво-Святошинського району Київської області вбачається, що замовником об'єкта будівництва Будівництво багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його по вул. Жовтневій в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області є ПП Будспецсервіс , юридична адреса: 01133, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Сквирське шосе, 194.

Відповідно до ст. 31 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Згідно ст. 29 Закону, основними складовими вихідних даних є:

1) містобудівні умови та обмеження;

2) технічні умови;

3) завдання на проектування.

З матеріалів справи вбачається, що ПП Будспецсервіс листом від 22.10.2012 року №8011 звернулося до ДКП Вишнівськводоканал з проханням видати технічні умови на проведення проектно-вишукувальних робіт для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його по вул. Жовтневій в м. Вишневе, а саме водопостачання та каналізування.

Рішення Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області від 26.02.2013 року №7/10, погоджено проект технічних умов на підключення багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його за адресою: м. Вишневе, вул. Жовтнева (замовник ПП Будспецсервіс ) до комунальних мереж водопроводу та каналізації м. Вишневе.

Як зазначалося вище, 11.03.2013 року КП Вишнівськводоканал видані технічні умови №3 від 11.03.2013 року на підключення об'єкту Багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями по обслуговуванню та експлуатації його по вул. Жовтнева м. Вишневе до комунальних мереж водопроводу і каналізації міста Вишневе Київської області.

У зв'язку з невиконанням, на думку позивача, технічних умов третьою особою, КП Вишнівськводоканал листом від 09.06.2016 року №566 звернулося до Державної архітектурно-будівельної інспекції України з проханням скасувати реєстрацію Сертифікату серії IУ №165153020128.

Державної архітектурно-будівельною інспекцією листом від 22.06.2016 року №100-302-16/5878 надано відповідь, що на підставі поданої заяви ПП Будспецсервіс від 23.10.2015 року про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта та видачу сертифікату Багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями по його обслуговуванню та експлуатації (2 черга будівництва - 176 квартирний житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями) по вул. Жовтневій, 34-Б в м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області , акту готовності об'єкта до експлуатації та за результатами вчинення дій у межах чинного законодавства щодо з'ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об'єкта проектній документації, вимогам будівельних нор, державних стандартів і правил Держархбудінспекцією було прийнято рішення про видачу сертифіката серії IУ №165153020128 від 29.10.2015 року.

Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;

3) затвердження проектної документації;

4) виконання підготовчих та будівельних робіт;

5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;

6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Відповідно до п. 5 Порядку № 466 будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) та об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, тобто щодо об'єктів IV і V категорії складності.

Як вбачається з матеріалів справи, 18.06.2013 р. Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ПП Будспецсервіс на об'єкт будівництва Будівництво багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями по його обслуговуванню та експлуатації видано дозвіл на виконання будівельних робіт № ІУ 115131690412.

В обгрунтування законності видачі оскаржуваного сертифікату відповідач зазначає, що ПП Будспецсервіс до органу Держархбудконтролю надано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації №10-0279/13/П від 23.05.2013 року.

Відповідно до п. 3.9 вищевказаного експертного звіту, висновок містить інформацію про те, що експертиза проведена з врахуванням технічних умов на розміщення житлового будинку на забезпечення його інженерними мережами.

23.10.2015 року ПП Будспецсервіс до Державної архітектурно-будівельної інспекції України було подано заяву (вх. №40-17456) про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта та видачу сертифікату. До вказаної заяви було додано акт готовності об'єкта до експлуатації від 22.10.2015 року.

27.10.2015 року Державною архітектурно-будівельною інспекцією у Київській області видано довідку, відповідно до якої на об'єкті Багатоповерховий житловий будинок з приміщеннями по його обслуговуванню та експлуатації по вул. Жовтневій в м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської області (ІІ черга будівництва - 176 квартирний житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями) Київська область, Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Жовтнева, 34-Б, виконано всі передбачені проектною документацією згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами роботи, створено безпечні умови для роботи виробничого персоналу і перебування людей відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Об'єкт збудовано відповідно до проектної документації, розробленої ТОВ Управління проектно-виробничих робіт та затвердженої замовником - наказ ПП Будспецсервіс від 24.05.2013 року №8, відповідно до позитивного експертного звіту, виданого філією ДП Укрдержбудекспертиза у Київській області ДП Спеціалізована державна експертна організація - центральна служба Української державної будівельної експертизи ДП Укрдержбудекспертиза від 23.05.2013 року №10-0279-14/П, код ЄДРПОУ 35850374.

Відповідно до Акту готовності об'єкта до експлуатації, від 22.10.2015 року, на об'єкті виконано з державними будівельними нормами, стандартами і правилами всі роботи, передбачені проектною документацією. Обладнання встановлено згідно з актами про його прийняття після випробування у визначеному порядку.

Таким чином, за результатами перевірки встановлено, що об'єкт в цілому відповідає проектній документації, вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил.

Згідно із положеннями ч. 4 ст. 39 Закону N 3038-VI прийняття рішення про реєстрацію (відмову у реєстрації) декларації про готовність об'єкта до експлуатації, видачу (відмову у видачі) сертифіката здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дати подання відповідних документів.

Розглянувши документи замовника будівництва, відповідачем було видано довідку від 27.10.2015р., якою встановлено достовірні відомості у замовника будівництва документах, на підставі якої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України видано сертифікат серії ІУ №165153020128 від 29.10.2015р.

Виходячи із аналізу вищенаведених норм права та фактичних обставин справи, суд приходить до висновку, що видаючи оскаржуваний сертифікат про введення названого вище об'єкта будівництва до експлуатації, відповідач діяв у спосіб та у відповідності до вимог чинного законодавства. В той же час, позивачем не доведено факту не виконання третьою особою технічних умов, чим і обгрунтовує свій позов.

Згідно з вимогами ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Також згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В судовому засіданні представником відповідача доведено правомірність прийнятих рішень. В свою чергу, позивачем не доведено обставини в обґрунтування заявлених позовних вимог з огляду на що останні не підлягають задоволенню.

Згідно до ст. 94 КАС України судові витрати не підлягають відшкодуванню.

Враховуючи вищенаведене в сукупності та керуючись ст.ст. 2, 71, 86, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити повністю у задоволенні позову Комунального підприємства Вишнівськводоканал до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа - Приватне підприємство Будспецсервіс .

Відповідно до ст.ст. 185, 186 КАС України, постанова може бути оскаржена шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом десяти днів із дня отримання копії постанови . Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

Згідно зі ст. 254 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Головуючий суддя Ю.Т. Шрамко

Судді Д.А. Костенко

Н.Г.Вєкуа

Дата ухвалення рішення30.11.2017
Оприлюднено14.12.2017
Номер документу70854073
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2371/16

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Постанова від 30.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 13.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 03.11.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 30.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 30.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 16.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 01.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 01.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні