ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
07 грудня 2017 року № 9/206
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М., розглянувши справу № 9/206 від 16.08.2004
за заявою кредитора - публічного акціонерного товариства "Кіровоградобленерго", м. Кіровоград,
про банкрутство Комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2 (далі - КРЕП № 2), м. Кіровоград
ПРЕДСТАВНИКИ:
від кредитора ПАТ "Кіровоградобленерго" - ОСОБА_1, довіреність № 126/07 від 13.05.2017;
від кредитора ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області - ОСОБА_3, довіреність № 1 від 01.08.2017;
від кредитора ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - ОСОБА_5, довіреність № 06-35/3038/01 від 14.11.2017;
від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_6
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_7 від 14.06.2005 господарський суд визнав КРЕП № 2 банкрутом, відкрив щодо банкрута ліквідаційну процедуру.
Ухвалою від 29.10.2008 господарський суд припинив обов'язки арбітражного керуючого ОСОБА_8 в якості ліквідатора КРЕП № 2. Призначив ліквідатором банкрута КРЕП № 2 арбітражного керуючого ОСОБА_9
Ухвалою від 18.02.2015 господарський суд задовольнив клопотання № 231/02-01 від 04.02.2015 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_9 Продовжив строк ліквідаційної процедури банкрута - комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2 на шість місяців.
Ухвалою від 25.09.2015 господарський суд заяву № 304/02-01 від11.09.2015 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_9, клопотання № 145 від 11.09.2015 та № 146 від 11.09.2015 комітету кредиторів задовольнив. Припинив обов'язки арбітражного керуючого ОСОБА_9 в якості ліквідатора КРЕП № 2 з 25.09.2015. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_10
Ухвалою від 02.06.2016 господарський суд заяву № 02-01/90 від 30.11.2015 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_10 задовольнив. Припинив обов'язки арбітражного керуючого ОСОБА_10 в якості ліквідатора КРЕП № 2 з 02.06.2016. Призначив ліквідатором банкрута - КРЕП № 2 арбітражного керуючого ОСОБА_6 Зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_6 після завершення усіх розрахунків з кредиторами подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон).
Ліквідатор подав до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, клопотання про затвердження розміру оплати послуг за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора, а також звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_6
Ухвалою від 17.11.2017 господарський суд розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, клопотання про затвердження розміру оплати послуг за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора, а також звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_6 призначив на 07.12.2017. Зобов'язав кредиторів подати суду письмову інформацію, в якій має бути викладена думка кредиторів щодо можливості затвердження звіту і ліквідаційного балансу банкрута або відмови в їх затвердженні з відповідним обґрунтуванням.
До господарського суду 05.12.2017 надійшов лист № 02-01/26/846 від 04.12.2017 ліквідатор, арбітражного керуючого ОСОБА_6 з повідомленням, що в звіті ліквідатора та реєстрі вимог кредиторів КРЕП № 2 було допущено технічну помилку внаслідок чого до шостої черги віднесено вимоги кредитора ОСОБА_4 міського центру зайнятості в сумі 53 691,73 грн, замість 53 691,74 грн, тому за таких обставин надав суду звіт ліквідатора та реєстр вимог кредиторів з виправленням.
Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу вбачається, що при здійсненні ліквідаційних заходів підприємства-банкрута майно, яке можна було б включити до ліквідаційної маси, не виявлено.
На виконання ухвали Господарського суду Кіровоградської області від 02.06.2016 по справі № 9/206 відповідно до актів приймання передачі від 16.06.2016 колишній ліквідатор ОСОБА_10 передала копії установчих документів, іншу документацію, а також печатку банкрута. Матеріальні та інші цінності банкрута не передавались в зв'язку з їх відсутністю.
Ліквідатором були додатково вжиті заходи, спрямовані на пошук майна і документації банкрута. Для цього були направлені запити у відповідні організації та установи, на яких покладено проводити реєстрацію права власності юридичних та фізичних осіб на відповідне майно, про надання інформації щодо реєстрації майнових активів банкрута, а саме до:
- 01.07.2016 № 02-01/26/354 Державної авіаційної служби з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 авіаційної техніки;
- 01.07.2016 № 02-01/26/359 ОСОБА_4 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області з проханням надати інформацію про всі відомі відкриті рахунки в банківських установах на боржника КРЕП № 2;
- 01.07.2016 № 02-01/26/360 регіонального сервісного центру МВС в Кіровоградській області з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 транспортних засобів;
- 01.07.2016 № 02-01/26/357 Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП№ 2 річкових та морських плавзасобів;
- 01.07.2016 № 02-01/26/361 Державної служби інтелектуальної власності України з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП №2 об'єктів інтелектуальної власності;
- 01.07.2016 № 02-01/26/364 Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 земельної ділянки з зазначенням кадастрового номеру та документа, що посвідчує право власності чи повного господарського відання;
- 01.07.2016 №02-01/26/356 Департаменту регулювання депозитарної та розрахунково-клірингової діяльності Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП №2 цінних паперів;
- 01.07.2016 № 02-01/26/363 Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг" з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 об'єктів інтелектуальної власності;
- 01.07.2016 № 02-01/26/355 територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Кіровоградській області з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- 01.07.2016 № 02-01/26/358 ОСОБА_4 митниці ДФС з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 майнових активів (товарів, продукції) на тимчасовому зберіганні;
- 01.07.2016 № 02-01/26/362 Державної інспекції сільського господарства в Кіровоградській області з проханням надати інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 сільськогосподарської техніки, тракторів, самохідних шасі, сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, тракторних причепів та інше.
На вище перераховані запити надійшли такі відповіді:
- 12.07.2016 № 12/10/11-70-18 Державної фіскальної служби України ОСОБА_4 митниці ДФС про те, що згідно інформації в автоматизованій системі митного оформлення "Інспектор" КРЕП № 2 не здійснював експорту чи імпорту товарів у зоні діяльності ОСОБА_4 митниці ДФС;
- 25.07.2016 № 01-27-09/2145 управління Держпраці у Кіровоградській області про те, ідо великовантажні та інших технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки за боржником КРЕП № 2 не реєструвалися;
- 18.07.2016 № 4874/20/15-16 Державної служби України з безпеки на транспорті про те, що відсутні записи по суднах, власником або судновласником яких є боржник КРЕП № 2;
- 19.07.2016 № 0901/15898 Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про те, що КРЕП № 2 станом на 31.03.2016 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє.;
- 11.07.2016 № 1971/30 Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" з відмовою у наданні інформації;
- 28.07.2016 № 13.1.19-7566 Державної авіаційної служби України про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за КРЕП № 2 повітряні судна не зареєстровані;
- 26.07.2016 № 1-8/6045 Державної служби інтелектуальної власності України з відмовою у наданні інформації;
- 05.07.2016 № 31/111792 регіонального сервісного центру МВС в Кіровоградській області про те, що згідно бази даних НАІС Єдиного державного реєстру МВС України станом на 04.07.2016 за КРЕП № 2 інформація про наявність транспортних засобів, відсутня;
- 13.07.2016 №33-28-0.21-1 1731/2-16 Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру з відмовою у наданні інформації;
- 06.07.2016 № 56449/10/11-23-08-01 Головного управління ДФС у Кіровоградській області про те, що згідно електронної бази даних ОСОБА_4 ОДПІ станом на 06.07.2016 по КРЕП №2 значаться відкриті рахунки в установах банків: ПАТ Полтава-банк №2600011342 відкритий 26.08.2011 та ГУ ДКСУ у Кіровоградській області № 37126001003195 відкритий 19.09.2005.
03.08.2016 № 02-01/26/459, 16.12.2016 № 02-01/26/654 та 30.03.2017 № 02-01/26/298 неодноразово направлялися звернення до головного управління Державної казначейської служби у Кіровоградській області з проханням надати інформацію про відкритий рахунок по КРЕП № 2 19.09.2005 у ГУ ДКСУ у Кіровоградській області № 37126001003195 (українська гривня) та залишок коштів на ньому.
05.04.2017 № 09-7/220-2225 отримано відповідь від головного управління Державної казначейської служби у Кіровоградській області про те, що рахунок № 37126001003195 відкритий в ГУ ДКСУ у Кіровоградській області закритий 25.04.2006.
Не отримано відповідь від Державної інспекції сільського господарства в Кіровоградській області з приводу отримання інформацію про реєстрацію за боржником КРЕП № 2 сільськогосподарської техніки, тракторів, самохідних шасі, сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, тракторних причепів у зв'язку з реорганізацією даної установи.
При аналізі наданих до суду документів було встановлено, що в другу чергу залишилась частково не погашеною заробітна плата, що включена до реєстру вимог кредиторів на загальну суму 21797, 97 грн., встановлено осіб перед якими не погашено заборгованість - та її розмір.
20.04.2017 направлено звернення до ОСОБА_4 міської ради (№ 02-01/26/374) та до Головного управління житлово-комунального господарства ОСОБА_4 міської ради (№ 02-01/26/375) з проханням терміново надати інформацію щодо місця проживання (місцезнаходження) та засобів зв'язку колишніх працівників комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства №2, оскільки після припинення діяльності боржника, вони були переведені до комунального підприємства, створеного на базі майнових активів, що були в його користуванні, та якому була передана вся господарська документація комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2, з метою погашення існуючої заборгованості по заробітній платі. На дані звернення було отримано відмову з посиланням на заборону розповсюдження персональних даних без згоди осіб, стосовно яких вони запитуються.
24.05.2017 Комунального підприємства ЖЕО № 2 ОСОБА_4 міської ради було направлено звернення № 02-01/26/437 з проханням надати будь-яку інформацію, стосовно контактів або місцезнаходження колишніх працівників КРЕП № 2, оскільки на підприємстві можуть працювати колишні працівники КРЕП № 2, і їм необхідно здійснити погашення заборгованості з заробітної плати.
02.07.2017 в газеті "Кіровоградська правда" було надано оголошення наступного змісту: "ДО УВАГИ колишніх працівників КРЕП № 2 (м. Кіровоград, вул. Полтавська, 32): саме: ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, Мухальської Н М., ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40 У зв'язку з необхідністю погашення заборгованості по заробітній платі, що виникла до 16.08.2004, вам необхідно в строк до 15.06.2017 року звернутися до ліквідатора КРЕП № 2 та надати відповідні документи для перерахування коштів. Довідки за тел. (050) 487-09-476, (0522) 22-05-25 та за адресою - м. Кропивницький, вул. В.Пермська, 21".
До ліквідатора у зазначені в оголошення строки колишніми працівниками та їх спадкоємцями (особами, які мають право на отримання заробітної плати, не отриманої до дня смерті працівника відповідно до ОСОБА_7 Міністрів СРСР № 1153 від 19.11.1984) було подано заяви щодо виплати їм заборгованості по заробітній платі. Заявникам було здійснено виплату заборгованої заробітної плати колишнім працівникам - ОСОБА_21, ОСОБА_23, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, І урко А.А., ОСОБА_30, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_39, ОСОБА_40 у відповідній пропорції на загальну суму 10 270,72 грн.
Стосовно виплати заборгованості по заробітній платі колишнім працівникам - ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, Пухальської Н М., ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_22, ОСОБА_24, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_38 заяв у визначений в оголошенні строк не надходило, відсутні такі заяви і станом на 01.11.2017. Відомості про місцезнаходження колишніх працівників відсутні як у ліквідатора, так і не містяться в матеріалах справи. За таких обставин здійснити їм погашення заборгованості по заробітній платі у ліквідатора не має можливості.
До реєстру вимог кредиторів банкрута - КРЕП №2, включено вимоги кредиторів на загальну суму 449 390,68 грн., в тому числі: вимоги кредиторів першої черги - 203,00 грн.; вимоги кредиторів другої черги - 45 592,61 грн.; вимоги кредиторів третьої черги - 712,48 грн.; вимоги кредиторів четвертої черги - 343 943,05 грн.; вимоги кредиторів шостої черги - 59 939,55 грн.
Вимоги що включені до реєстру визнані ухвалами господарського суду у справі про банкрутство від 15.02.2005, 13.12.2005, 19.01.2006, 16.02.2006 та ліквідаторами, арбітражними керуючими ОСОБА_41 (Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у м. Кіровограді Кіровоградської області - повідомлення № 107-9/206 від 12.01.2006, ОСОБА_2 ПФУ в м. Кіровограді - повідомлення № 112-9/206 від 17.01.2006, ТОВ "Диметра ЛТД" - повідомлення № 129-9/206 від 23.03.2006, ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - повідомлення № 10-9/206 від 10.11.2006, повідомлення № 49-9/206 від 27.02.2006), арбітражними керуючими ОСОБА_9 (ОСОБА_4 ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області повідомлення № 239/02-0, ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості повідомлення б/н від 01.04.2010), арбітражним керуючим ОСОБА_6 (Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у м. Кіровограді Кіровоградської області - повідомлення № 02-01/26/406 від 03.05.2017, ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - повідомлення № 02-01/26/405 від 03.05.2017).
За період здійснення ліквідаційної процедури з 26.08.2011 по 01.06.2016 на ліквідаційний рахунок № НОМЕР_1 КРЕП № 2 надійшли кошти в сумі - 17 121,33 грн., а саме: сплата відсотків по щоденним залишкам на рахунку - 104,10 грн.; кошти стягнені з ОСОБА_41 - 17 017,23 грн.
Грошові кошти в сумі 2 900,00 грн. були використані на наступні цілі: оплата за розрахункове - касове обслуговування - 2900,00 грн.
Залишок коштів станом на 02.06.2016 становив - 14 221,33 грн.
За період здійснення ліквідаційної процедури з 02.06.2016 по 01.11.2017 на ліквідаційний рахунок № 2600.0.11342 КРЕП № 2 надійшли кошти в сумі - 17,62 грн. (сплата відсотків по щоденним залишкам на рахунку).
Грошові кошти в сумі 14 238,95 грн. були використані на наступні цілі:
1) Оплата послуг арбітражного керуючого - 2 900,00 грн.
2) Оплата витрат арбітражного керуючого - 855,80 грн.
3) Оплата господарських витрат на здійснення ліквідаційної процедури на суму - 212,43 грн., в тому числі: господарські витрати понесені за рахунок підприємства - 212,43 грн.:
- оплата за розрахункове - касове обслуговування - 212,43 грн.
4) Погашення вимог кредиторів на суму 10 270,72 грн., в тому числі:
заробітна плата робітникам підприємства - 10 270,72 грн.
Станом на 01.11.2017 залишок коштів на ліквідаційному рахунку складає - 0,00 грн.
Станом на 01.11.2017 незадоволеними лишились вимоги на загальну суму 414 234,83 грн., в тому числі:
1). Вимоги кредиторів другої черги -106 39,35 грн., в тому числі:
- заборгованість по заробітній платі перед працівниками - 9 507,75 грн.;
- заборгованість по аліментам - 949,14 грн.;
- ОСОБА_31 Григоровича-183,46 грн.
2). Вимоги кредиторів третьої черги - 712,48 грн., в тому числі:
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у м. Кіровограді Кіровоградської області - 687,20 грн.;
- ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - 25,28 грн.
3). Вимоги кредиторів четвертої черги - 342 943,05 грн. в тому числі:
- ОСОБА_4 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на суму - 75 169,07 грн.;
- ОСОБА_4 об'єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області Міністерство юстиції України - 89 754,84 грн.;
- ПАТ "Кіровоградобленерго" - 159 544,38 грн.;
- ОСОБА_4 обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 1 830,36 грн.;
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у м. Кіровограді Кіровоградської області - 1 550,55 грн.;
- Державної інспекції з контролю за цінами в Кіровоградській області - 4 770,66 грн.;
- ТОВ "Диметра ЛТД" - 4 913,20 грн.;
- ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - 5 409,69грн.
3). Вимоги кредиторів шостої черги - 59 939,54 грн. в тому числі:
- ОСОБА_4 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на суму - 6 247,81 грн.;
- ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості - 53 691,74 грн.
Станом на 01.11.2017 задовольнити вимоги до КРЕП № 2 на загальну суму 414 234,83 грн., в тому числі: вимоги другої черги - 10 639,35 грн.; вимоги кредиторів третьої черги - 712,48 грн.; вимоги кредиторів четвертої черги - 342 943,05 гри.; вимоги кредиторів шостої черги - 59 939,54 грн. неможливо за відсутністю майна і відповідно до ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, що діяла до 19.01.2013, вони вважаються погашеними.
З вказаних причин, визнані судом та ліквідатором банкрута кредиторські вимоги: Приватного акціонерного товариства "Кіровоградобленерго" в сумі 159 544,38 грн., ОСОБА_4 міськрайонного центру зайнятості в сумі 59 126, 71 грн., Кіровоградське об'єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області в сумі 89 754,84 грн., ОСОБА_4 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області в сумі 81 416,88 грн., ОСОБА_4 обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в сумі 1 830,36 грн., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у м. Кіровограді Кіровоградської області в сумі 2 237,75 грн. та ОСОБА_31 в сумі 183,46 грн. не можуть бути сплачені за рахунок майна банкрута і відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону вважаються погашеними за відсутністю майна банкрута.
Інші кредитори з вимогами до банкрута не зверталися.
Комітетом кредиторів КРЕП № 2 - протокол зборів № б/н від 27.04.2017, встановлено оплату послуг арбітражному керуючому ОСОБА_6 в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень ліквідатора КРЕП № 2.
У відповідності до ст. 3-1 Закону - оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Вказаний розмір оплати послуг арбітражного керуючого (ліквідатора) відповідає вимогам ст. 3-1 Закону.
За таких обставин господарський суд вважає за необхідне затвердити оплату послуг арбітражному керуючому ОСОБА_6 в розмірі встановленому комітетом кредиторів банкрута.
Відповідно до звіту про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_6 в період з 02.06.2016 по 01.11.2017 оплата послуг такої особи склала - 78 103, 33 грн., витрати - 855, 80 грн. Вказані обставини мають відповідне документальне підтвердження, що міститься в матеріалах справи. (т. 13 а.с. 239-244)
За ч. 16 ст. 3-1 Закону звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
За протоколом засідання комітету кредиторів КРЕП № 2 від 03.11.2017, прийнято рішення затвердити звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_6, ліквідатора КРЕП № 2 за період 02.06.2016 по 01.11.2017 щодо оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора КРЕП № 2 на загальну суму 78 959,13 грн., в тому числі оплату послуг на суму 78 103,33 грн. та відшкодування витрат на суму 855,80 грн.
Крім іншого, до господарського суду 23.11.2017 надійшло клопотання № 09-04-1370 від 22.11.2017 ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області з вимогою залучити до участі у справі № 9/206 про банкрутство комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2 ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ - 41316824), як правонаступника кредиторів - ОСОБА_4 обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ - 22217622) та Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Кіровограді Кіровоградської області (код ЄДРПОУ - 25812762).
До реєстру вимог кредиторів боржника - КРЕП № 2, затвердженого ухвалою господарського суду від 15.02.2005, серед іншого, включено грошові вимоги кредитора -Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Кіровограді Кіровоградської області (код ЄДРПОУ - 25812762) у сумі 687,20 грн. (пп. 5 п. 1 резолютивної частини рішення). Крім цього, ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 13.12.2005 року визнано поточні грошові вимоги кредитора - ОСОБА_4 обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ - 22217622) у сумі 1830,36 грн. (п. 3 резолютивної частини рішення).
ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Кіровоградській області на виконання вимог Закону України „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" видано наказ від 13.12.2016 № 254, згідно якого Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Кіровограді Кіровоградської області перейменовано на Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Кропивницький Кіровоградської області. Разом з цим, проведено державну реєстрацію відповідних змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до абз. 1 п. 4 розділу VII Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (в редакції, що діє після 01.01.2015, далі по тексту Закон - № 1105-XIV) створено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Абзацом 4 п. 4 розділу VII Закону № 1105-XIV передбачено припинення управління та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчі дирекції відділень цього Фонду, що є юридичними особами, шляхом приєднання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.
Згідно п. 5 розділу VII Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділень у районах і містах обласного значення, а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, його виконавчої дирекції, відділень цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів.
На виконання положень та приписів Закону № 1105-XIV, з метою завершення заходів з реорганізації Фондів, 31 жовтня 2017 року здійснено державну реєстрацію припинення юридичних осіб шляхом приєднання, у тому числі - ОСОБА_4 обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ - 22217622) та Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Кропивницький Кіровоградської області (код ЄДРПОУ - 25812762).
Правонаступником прав та обов'язків юридичних осіб, що припинилися та є кредиторами (сторонами) у справі про банкрутство КРЕП № 2 є - ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ -41316824) створений як робочий орган виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та реалізує її повноваження на території Кіровоградської області.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 № 4212-VI) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.
Враховуючи викладені обставини, господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість клопотання № 09-04-1370 від 22.11.2017 ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області та необхідність його задоволення.
Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута, яке підлягає включенню до ліквідаційної маси, відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.
Заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута від учасників провадження у справі про банкрутство, в тому числі кредиторів, до господарського суду не надходили.
На підставі ст. 3-1, 32, 40 Закону звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване, а провадження у даній справі підлягає припиненню.
Керуючись ст. 3-1, 31, 32, 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. 4-1, 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_6 та ліквідаційний баланс банкрута Комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2 (ідент. код 24716080) затвердити.
2. Ліквідувати юридичну особу - банкрута Комунальне ремонтно-експлуатаційне підприємство № 2 (ідент. код 24716080).
3. Затвердити арбітражному керуючому ОСОБА_6 оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним повноважень ліквідатора Комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2.
Звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_6 на загальну суму 78 959,13 грн. затвердити.
4. Клопотання № 09-04-1370 від 22.11.2017 ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області задовольнити.
Залучити до участі у справі № 9/206 про банкрутство Комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 2 ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ - 41316824), як правонаступника кредиторів - ОСОБА_4 обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ - 22217622) та Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Кіровограді Кіровоградської області (код ЄДРПОУ - 25812762).
5. Провадження у справі припинити.
Ухвала набирає законної сили з дати її прийняття.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Примірники ухвали направити кредиторам, грошові вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів (ухвала суду від 15.02.2005), ОСОБА_4 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області (вул. Глінки, 2, м. Кіровоград, 25009), ОСОБА_4 об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Кіровоградської області (вул. Соборна, 4, м. Кіровоград, 25006), ОСОБА_2 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області, ТОВ «ОСОБА_12 Л» (м. Кіровоград, вул. Мурманська, 31, 25014), Державній інспекції з контролю за цінами в Кіровоградській області, гр. ОСОБА_42 (25006, м. Кіровоград, а/с 6/8), ліквідатору - арбітражному керуючому ОСОБА_6 (вул. Пермська, 21, м. Кіровоград, 26006), ОСОБА_4 міській раді, Головному управлінню статистики у Кіровоградській області, сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.
Суддя Н.М. Коваленко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2017 |
Оприлюднено | 14.12.2017 |
Номер документу | 70855538 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Коваленко Н.М.
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Подобєд Ігор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні