ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
пр. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел. (057) 702-00-72
е-mail: inbox@dna.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.12.2017 справа № 908/1577/17
Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: суддів:ОСОБА_1, ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , при секретарі судового засідання: за участю представників сторін: від скаржників: від боржника: від арбітражного керуючого: ОСОБА_4, не з'явились; не з'явився; не з'явився; розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Головного управління ДФС у м. Києві, Головного управління ДФС у Київській області, на постанову Господарського суду Запорізької області від 28.08.2017 у справі№ 908/1577/17 (суддя Ніколаєнко Р.А.) за заявою боржникаОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю "МІНЕРВА ЛТД", м. Запоріжжя провизнання банкрутом
В С Т А Н О В И В:
Головне управління ДФС у Київській області звернулося до Донецького апеляційного господарського суду з клопотанням про поновлення строку на апеляційне оскарження та з апеляційною скаргою на постанову господарського суду Запорізької області від 28.08.2017 р. про банкрутство за заявою боржника ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю «МІНЕРВА ЛТД» м.Запоріжжя, (далі ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» ) провадження якої здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ( далі Закон про банкрутство).
В апеляційній скарзі ГУ ДФС у Київській області просить скасувати вищевказану постанову та припинити провадження по справі № 908/1577/17.
Доводи апеляційної скарги обґрунтовані наступним:
- під час здійснення досудової процедури ліквідації товариства, боржником не дотримані вимоги ст.ст. 104, 105, 110, 111 ЦК України;
- порушення ч.7 ст.111 ЦК України боржником не надано апелянту первинних бухгалтерських документів для перевірки боржника;
- посилається про недотримання господарським судом вимог закону про банкрутство в частині призначення ліквідатором у справі голову ліквідаційної комісії, а не арбітражного керуючого.
Ухвалою Донецького апеляційного господарського суду від 04.10.2017 р. відновлено пропущений процесуальний строк на подання апеляційної скарги та порушено апеляційне провадження по справі № 908/1577/17.
Крім того, Головне управління ДФС у м. Києві області звернулося до Донецького апеляційного господарського суду з клопотанням про поновлення строку на апеляційне оскарження та з апеляційною скаргою на постанову господарського суду Запорізької області від 28.08.2017 р. про банкрутство за заявою боржника ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю «МІНЕРВА ЛТД» м. Запоріжжя. (далі ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» ) провадження якої здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ( далі Закон про банкрутство).
В апеляційній скарзі ГУ ДФС у м. Києві просить апеляційний суд скасувати вищевказану постанову та припинити провадження по справі № 908/1577/17.
Доводи апеляційної скарги обґрунтовані наступним:
- під час здійснення досудової процедури ліквідації товариства, боржником не дотримані вимоги ст.ст.104,105,110,111 ЦК України;
- порушення ч.7 ст.111 ЦК України боржником не надано апелянту первинних бухгалтерських документів для перевірки боржника;
- посилається про недотримання господарським судом вимог закону про банкрутство в частині призначення ліквідатором у справі голову ліквідаційної комісії, а не арбітражного керуючого;
На підставі розпорядження в.о. керівника апарату суду від 13.10.2017 р. у зв»язку з перебуванням у відпустці судді Дучал Н.М. для вирішення питання щодо прийняття або повернення апеляційної скарги, яка надійшла в межах однієї справи до закінчення апеляційного провадження призначено повторний автоматизований розподіл справи № 908/1577/17 за наслідками якого визначено наступний склад колегії суддів головуючий по справі суддя Склярук О.І. судді Геза Т.Д., Сгара Е.В.
Ухвалою Донецького апеляційного господарського суду від 13.10.2017 р. відновлено пропущений процесуальний строк на апеляційне оскарження та прийнято апеляційну скаргу до провадження. Цією ж ухвалою приєднано апеляційну скаргу Головного управління ДФС у м. Києві до апеляційного провадження у справі № 908/1577/17 за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Київській області.
19.10.2017 р. на адресу Донецького апеляційного господарського суду надійшов відзив на апеляційну скаргу від ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» в якому просять припинити апеляційне провадження по справі з підстав, що заявники апеляційних скарг не є учасниками справи про банкрутство.
В судове засідання представники заявників апеляційних скарг та інші учасники справи про банкрутство не з»явилися, про час та місце проведення судового засідання були повідомлені належним чином.
Оскільки ухвалами Донецького апеляційного господарського суду явка сторін не була визнана обов»язковою, судова колегія вважає за можливим розглянути справу за наявними у справі документами.
Відповідно до ст.101 ГПК України у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу. Додаткові докази приймаються судом, якщо заявник обґрунтував неможливість їх подання суду першої інстанції з причин, що не залежали від нього. Апеляційний господарський суд не зв»язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Дослідивши обставини справи, апеляційну скаргу, судова колегія зазначає наступне.
Як встановлено місцевим господарським судом 27.04.2016 р. у встановленому порядку зареєстровано юридична особу - ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» за кодом ЄДРПОУ 40453170 Первісне місцезнаходження (у м.Києві) товариство змінювало. На цей час місцезнаходження ТОВ «МІНЕРВА ЛТД » є : м. Запоріжжя, пр.Металургів, 30.
Учасником ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» прийнято рішення, зафіксоване протоколом загальних зборів учасників № 10 від 27.04.2017 щодо припинення господарської діяльності та ліквідації товариства. Головою ліквідаційної комісії призначено ОСОБА_6.
Ухвалою від 17.08.2017 р. господарського суду Запорізької області по справі № 908/1577/17 порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю «МІНЕРВА ЛТД» ( код ЄДРПОУ 40453170; 69001, м. Запоріжжя, пр. Металургів,30). Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Зобов»язано оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство боржника. Зазначену інформацію оприлюднено 17.08.2017 р. за № 45337.
Постановою від 28.08.2017 р. у справі № 908/1577/17 суд першої інстанції визнав боржника ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» ( код ЄДРПОУ 40453170; м. Запоріжжя, пр. Металургів, 30) банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором призначено голову ліквідаційної комісії ОСОБА_6 ( ідент.№ НОМЕР_1, поштова адреса: 69035, м. Запоріжжя, пр. Металургів, 30 ) та постановлено оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання банкрутом ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» та відкриття ліквідаційної процедури. Офіційне оприлюднення відбулося 28.08.2017 за 45528.
Постанова суду обґрунтована тим, що при досудової ліквідації боржником були дотримано вимоги ЦК України. Відсутність у боржника будь-яких майнових активів, окрім грошових коштів у сумі 600 грн. та наявність кредиторської заборгованості у сумі 100 320 грн. свідчать про наявність ознак неплатоспроможності ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» . З урахуванням викладеного, суд першої інстанції дійшов висновку про визнання боржника ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Повторно переглядаючи справу у відповідності до ст.101 ГПК України, перевіривши матеріали справи, дослідивши правильність застосування господарським судом норм матеріального та процесуального права, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку про задоволення апеляційних скарг з наступних підстав.
Відповідно до ч.2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Згідно з ч.1 ст.95 Закону України про банкрутство, якщо вартості майна боржника юридичної особи щодо якого прийнято рішення про ліквідацію недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов»язана звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов»язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Такий порядок передбачений ст.105, ч.3 ст.110, ст.111 ЦК України, норми яких містять загальні положення про ліквідацію юридичної особи ( суб»єкта господарювання).
Особливість процедури, що передбачена ст.95 Закону про банкрутство випливає з процедури добровільної ліквідації юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників ( власників) або органу уповноваженого на це установчими документами.
У зв»язку з цим необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст.95 Закону про банкрутство є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.
Такі передумови полягають у наступному: прийняття рішення власником майна ( або органом, уповноваженим управляти майном) боржника про звернення боржника до господарського суду із заявою; проведення аналізу боржника у вигляді проведення інвентаризації наявного майна ( у тому числі переданого у заставу майна), його належна оцінка та оцінка грошових коштів на рахунках боржника, аналіз пасивів боржника шляхом публікації оголошення згідно з вимогами ч. 2, 5 ст.105 ЦК України, а також повідомлення явних кредиторів персонально у письмовій формі про ліквідацію юридичної особи боржника з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, у тому числі по податку, зборах ( обов»язкових платежів) проведення аналізу активів та пасивів боржника є підставою для складання проміжного ліквідаційного балансу, який додається до заяви боржника відповідно до п.3 ст.11 Закону про банкрутство; повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства відповідно до ч.7 ст.111ЦК України.
Дотримання визначених вимог та сукупність вказаних дій із додаванням доказів їх проведення є підставою для звернення ліквідатора ( ліквідаційної комісії) із заявою про порушення справи про банкрутство в порядку ст.95 Закону про банкрутство, а докази на підтвердження всіх цих передумов для порушення провадження в порядку цієї статті подаються саме на момент звернення із відповідною заявою.
З матеріалів справи вбачається , що з урахуванням вимог ч.1 ст.105 ЦК України 27.04.2017 р. учасником ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» прийнято рішення про припинення господарської діяльності у зв»язку з ліквідацією підприємства та призначено головою ліквідаційної комісії ОСОБА_6 ( протокол № 10 від 27.04.2017 р.).
З наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 11.06.2017 вбачається, що державним реєстратором внесено запис про винесення рішення засновників ( учасників) юридичної особи щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації.
Кінцевий строк пред»явлення кредиторських вимог - два місяці з дня офіційного оприлюднення повідомлення про ліквідацію.
Частиною 3 ст.111 ЦК України встановлено, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред»явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія ( ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Згідно з п.11.16 Порядку обліку платників податків та зборів затвердженого наказом Міністерства Фінансів України № 1588 від 09.12.2011 ( в редакції наказу Міністерства фінансів України № 462 від 22.04.2014 р. «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків та зборів» належним доказом наявності відкритих/закритих рахунків у боржника є Довідка ДПІ по розрахункових рахунках боржника в банківських установах, розміру залишку коштів та їх закриття.
В матеріалах справи відсутні докази звернення головою ліквідаційної комісії ( ліквідатором) до відповідного контролюючого органу щодо отримання переліку рахунків юридичної особи боржника та відомостей про їх закриття.
Судова колегія зазначає, що до заяви про порушення провадження у справі про банкрутство не надано виписку по відкритим рахунках під час здійснення досудової ліквідації товариства та наявність чи відсутність на них грошових коштів, які підлягають включенню до ліквідаційної маси.
Частиною 4 ст.111 ЦК України встановлено, що ліквідаційна комісія ( ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філії та представництв, дочірних підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна яке перебуває у третіх осіб.
Частиною 7 статті 111 ЦК України встановлено, що для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов»язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія ( ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи ( її філії, представництв) у томі числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
Статтею 78 Податкового кодексу України передбачено порядок проведення документальних позапланових перевірок. Відповідно до підпункту 78.1.7 документальна позапланова перевірка здійснюється, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи ( крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків .
Матеріали справи не містять доказів надання ліквідатором боржника до органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування документів підприємства, у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку для проведення відповідних перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов»язкове державне соціальне страхування та страхових коштів, а також доказів проведення контролюючим органом відповідних позапланових перевірок боржника.
Також апеляційний господарський суд проаналізував наявні матеріали справи та встановив, що боржника був зареєстрований у м.Києві, де й перебував на обліку у відповідних державних органах. Однак, будь-які докази стосовно з»ясування заборгованості та подання документів для проведення перевірки з огляду на вимоги ч.7 ст.111 ЦК України до державних органів за попереднім місцем реєстрації товариства у матеріалах справи відсутні.
Згідно з ч.10 ст.111 ЦК України до затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія ( ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
До заяви про порушення справи про банкрутство, в порушення наведеної норми, не було додано доказів складання та подання органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітності за останній звітний період.
Крім того, розглядаючи зазначену справу колегія суддів враховує наступне.
З заяви та ліквідаційного звіту вбачається, що у ТОВ «МІНЕРВА ЛТД» наявна заборгованість перед ТОВ «ОСОБА_7 ЛТД» у розмірі 100 320 грн. яка виникла за договором постачання від 27.07.2016 № 27/07. Про те, головою ліквідаційної комісії не надано до суду підтверджуючих документів, які підтвердили би факт подальшої реалізації або списання даного товару, факт прийняття на баланс або включення даного товару до інвентаризаційного опису основних засобів підприємства загальною вартістю 100 320 грн. за видатковою накладною від 27.06.2017 р. за № 27/07-К , а також зазначення фінансового результату такої операції боржником ( прибуток, збиток).
Судом першої інстанції не досліджувалося питання не включення до інвентаризаційного опису основних засобів, а саме отримання товару від ТОВ «ОСОБА_7 ЛТД» загальною вартістю 100 320 грн. за видаткової накладної від 27.06.2017 № 27/06-К, подальше їх реалізація або інше ( списання, знищення) прийняття на баланс, подальша реалізація даного товару та фінансовий результат такої операції боржника ( прибуток чи збиток) не відображення цього майна в інвентаризаційному описі основних засобів.
Як зазначає заявник апеляційної скарги, інформація о господарських взаємовідносинах між ТОВ «МІНЕРВА» та ТОВ «ОСОБА_7 ЛТД» м.Київ у відповідних базах ДФС України відсутня взагалі.
Судова колегія також бере до уваги, що будь-яких інших документів, крім договору та видаткової накладної, на підтвердження здійснення вище зазначеної операції матеріали справи не містять. Так, зокрема відсутня податкова накладна обов»язок складання якої передбачено ст.201 Податкового кодексу України. Оскільки зазначена операція оподатковується податком на додану вартість, податкові накладні покупця та продавця підлягають в обов»язковому порядку реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Крім того, з апеляційної скарги та доданих до неї документів вбачається, що ТОВ «ОСОБА_7 ЛТД» подано останню податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 р. 19.07.2015 р. з нульовими показниками. Зазначеним товариством подано декларацію з податку на прибуток підприємства за 2014 р та фінансовий звіт суб»єкта малого підприємництва з нульовими показниками, що підтверджує відсутність операцій. Будь-яка інша звітність після декларації з податку на додану вартість за червень 2015 р. 19.07.2015 р. не подавалась. Дані обставини підтверджуються додатково тим, що свідоцтво платника податку на додану вартість анульовано за рішенням контролюючого органу 30.09.2015 р. по причині відсутності поставок та ненадання декларацій.
Також, вказаний кредитор використовується в інших справах про банкрутство, а саме № 905/2740/16 , № 905/2599/16.
Як вбачається з матеріалів справи головою ліквідаційної комісії повідомлені органи доходів і зборів, пенсійного фонду України та фондів соціального страхування як за попереднім так і останнім місцем реєстрації юридичної особи. Проте у матеріалах справи відсутні відповіді з вищезазначених державних установ щодо відсутність чи наявності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов»зякове державне соціальне страхування, страхових коштів.
Головою ліквідаційної комісії не надано доказів проведення звірки розрахунків по платежам в бюджет, наприклад такого доказу, як даних електронного кабінету платників податків та обов»язкових платежів.
За відсутністю вказаних відповідей вище зазначених державних установ, фіскальних органів щодо наявності чи відсутності заборгованості неможливо дійти висновку про правильність внесення головою ліквідаційної комісії відповідних відомостей в проміжний ліквідаційний баланс.
Крім того матеріали справи не містять доказів проведення аудиторської перевірки та аудиторський висновок щодо фінансового стану боржника.
Враховуючи вищевикладене, судом першої інстанції належним чином не було перевірено дотримання заявником всіх передбачених Законом дій, що передують зверненню до суду із заявою про визнання боржника банкрутом на підставі ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Встановивши факт безпідставності порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ «МІНЕРВА» колегія суддів приходить до висновку про припинення провадження у даній справі на підставі п.12 ч.1 ст.83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Статтею 103 ГПК України передбачено, що апеляційна інстанція за результатами розгляду апеляційної скарги має право скасувати рішення повністю або частково і припинити провадження у справі.
Відповідно до приписів ст.104 ГПК України та з огляду на вищевикладені обставини підставами для скасування є неповне з»ясування обставин, що мають істотне значення для справи.
За таких обставин, постанова господарського суду Запорізької області від 28.08.2017 р. по справі № 908/1577/17 підлягає скасуванню , а провадження у справі № 908/1577/17 підлягає припиненню на підставі п.1-1 ч.1 ст.80 ГПК України.
Що стосується посилання ліквідатора про наявність підстав для припинення апеляційного провадження, то судова колегія вважає таке твердження безпідставним з огляду на наступне.
Відповідно до ч.1 ст.91 ГПК України сторони у справі, прокурор, треті особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов»язки мають право подати апеляційну скаргу на рішення місцевого господарського суду, яке не набрало законної сили.
Провадження по даній справі про банкрутство здійснюються за Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції чинній після 19.01.2013 р.
Статтею 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що сторони у справі про банкрутство - конкурсні кредитори ( представник комітету кредиторів), божник ( банкрут), учасники у справі про банкрутство - сторони, забезпеченні кредитори, арбітражний керуючий ( розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) власник майна ( орган уповноважений управляти майном) боржника, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників ( учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом , інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.
Як зазначалося вище, відповідно до ч.1 ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор ( ліквідаційна комісія) зобов»язана звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов»язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Відповідно до ч.7 ст.111 ЦК України для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов»язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія ( ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи ( її філій, представництв) у тому числі первинних документів , регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія ( ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Статтею 78 Податкового кодексу України, передбачено порядок проведення документальних позапланових перевірок.
Відтак, враховуючи положення наведених вище норм та з урахуванням особливостей процедури банкрутства в порядку ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , Головне управління ДФС у м. Києві та Головне управління ДФС у Київській області має також правовий статус контролюючого органу і є учасником даної справи про банкрутство, незважаючи на те, що не зверталась з грошовими вимогами до боржника.
Таким чином, апеляційний господарський суд приходить до висновку, що як Головне управління ДФС у Київській області так і Головне управління ДФС у м. Києві має право звернутися з апеляційною скаргою на постанову місцевого господарського суду про визнання боржника банкрутом.
Керуючись ст. ст. 33, 43, 49, п.1-1 ч.1 ст. 80, ст. ст. 102, 103, 104, 105 ГПК України, Донецький апеляційний господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційні скарги Головного управління ДФС у м. Києві та Головного управління ДФС у Київській області на постанову господарського суду Запорізької області по справі № 908/1577/17 від 28.08.2017 р. - задовольнити
Постанову господарського суду Запорізької області по справі № 908/1577/17 від 28.08.2017 р. - скасувати.
Провадження по справі № 908/1577/17 - припинити.
Державному реєстратору за адресою місцезнаходження боржника ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю «МІНЕРВА ЛТД» внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про прийняття постанови Донецького апеляційного господарського суду від 06.12.2017 р. та скасування державної реєстрації припинення юридичної особи ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю «МІНЕРВА ЛТД» (код ЄДРПОУ 40453170, 69001 м.Запоріжжя, пр. Металургів, буд.30).
Постанова набирає чинності з дня її прийняття та може бути оскаржена на адресу Вищого господарського суду України через Донецький апеляційний господарський суд протягом 20 днів.
Головуючий О.І. Склярук
Судді: Т.Д. Геза
ОСОБА_3
Суд | Донецький апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2017 |
Оприлюднено | 14.12.2017 |
Номер документу | 70856567 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Донецький апеляційний господарський суд
Склярук О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні