Постанова
від 06.12.2017 по справі 820/4807/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 грудня 2017 р. № 820/4807/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Мороко А.С.,

суддів - Волошина Д.А., Панова М.М.,

за участю секретаря судового засідання - Кікояна Г.О.,

представника позивача - Заславської Н.П.,

представника відповідача - Кобилінської О.К.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду у м. Харкові адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення відповідача від 14.09.2017 № 158019/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 162 від 23.06.2017 в ЄРПН, № 158020/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 191 від 28.06.2017 в ЄРПН та № 158023/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 192 від 28.06.2017 в ЄРПН;

- зобов'язати відповідача зареєструвати в ЄРПН податкові накладні № 162 від 23.06.2017, № 191 від 28.06.2017 та № 192 від 28.06.2017.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що дії відповідача є необґрунтованими та протиправними, а рішення такими, що підлягають скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував та зазначив, що ДФС України діяла у межах та у спосіб встановлені чинним законодавством України, а отже рішення є законними та обґрунтованими, а позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" безпідставними.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, суд встановив наступне.

Як вбачається із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, товариство з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" надає транспортні послуги (КВЕД 49.41).

21 червня 2017 року складено заявку № См21/06-03 на перевезення вантажу, за якою товариство з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" виступає перевізником, а ПАТ "Харківське автотранспортне підприємство № 16363" виступає замовником.

На підтвердження реальності виконання вказаного правочину, позивачем надано товарно-транспортну накладну № 818395408 від 21.06.2017, рахунок на оплату від 23.06.2017 № 1208198, акт надання послуг від 23.06.2017 № 1208198.

У зв'язку із наданням транспортних послуг ПАТ "Харківське автотранспортне підприємство № 16363" позивачем виписано податкову накладну № 162 від 23.06.2017.

Крім того, 27.06.2016 складено транспортну заявку-договір № 182 на перевезення вантажу, за яким товариство з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" виступає виконавцем, а товариство з обмеженою відповідальністю "Світ Лоджистік".

Факт виконання умов заявки-договору підтверджується наявними в матеріалах справи -транспортною накладною № 489 від 27.06.2017, рахунком на оплату № 1192212 від 28.06.2017, актом надання послуг № 1192212 від 28.06.2017.

У зв'язку із наданням транспортних послуг товариству з обмеженою відповідальністю "Світ Лоджистік" позивачем виписано податкову накладну № 191 від 28.06.2017.

Також, 27.06.2016 між позивачем (виконавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Світ Лоджистік" (замовник) укладено заявку-договір № 188 на перевезення вантажу.

Факт виконання умов заявки-договору підтверджується наявними в матеріалах справи -транспортною накладною № 490 від 27.06.2017, рахунком на оплату № 1186762 від 28.06.2017, актом надання послуг № 1186762 від 28.06.2017.

У зв'язку із наданням транспортних послуг товариству з обмеженою відповідальністю "Світ Лоджистік" позивачем виписано податкову накладну № 192 від 28.06.2017.

Для перевезення вантажу товариство з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" використовує орендований автотранспорт.

Судом встановлено, що 01 червня 2017 року між товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" (орендар) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (орендодавець) укладено договір оренди автомобіля і напівпричіпа, згідно до умов якого орендодавець передає в платне користування, а орендар приймає транспортний засіб - автомобіль марки Сканія р/н НОМЕР_1 і напівпричіп р/н НОМЕР_2, з водієм.

01 червня 2017 року між товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" (орендар) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (орендодавець) укладено договір оренди автомобіля і напівпричіпа, згідно до умов якого орендодавець передає в платне користування, а орендар приймає транспортний засіб - автомобіль марки Рено р/н НОМЕР_3 і напівпричіп р/н НОМЕР_4, з водієм.

01 червня 2017 року між товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" (орендар) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (орендодавець) укладено договір оренди автомобіля і напівпричіпа, згідно до умов якого орендодавець передає в платне користування, а орендар приймає транспортний засіб - автомобіль марки Рено р/н НОМЕР_5 і напівпричіп р/н НОМЕР_6, з водієм.

Орендовані транспортні засоби заправлялися дизельним паливом, яке було придбане у товариства з обмеженою відповідальністю "МКР Ойл" за договором № Е3296 поставки нафтопродуктів від 27.05.2017, виконання умов якого підтверджуються платіжним дорученням № 4252 від 18.09.2017.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів;

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Судом встановлено, що 22.08.2017 позивачем подано на реєстрацію у ЄРПН податкову накладні № 162 від 23.06.2017, 28.08.2017 подано податкову накладні № 191 від 28.06.2017 та 192 від 28.06.2017.

22 серпня 2017 року та 28 серпня 2017 року ДФС України створено квитанції № 1, якими зазначено що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК не відповідають критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Наказу Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:49.41.

Відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Судом встановлено, 07.09.2017 товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістіка" надало до ДФС пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення операцій по податкових накладним, реєстрація яких зупинена, стосовно ведення господарської діяльності.

До ДФС України надані всі матеріали, що підтверджують реальність господарських операцій товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістіка" , а саме копії договорів, заявок-договорів, актів, рахунків на оплату, товарно-транспортних накладних.

Судом встановлено, що 14 вересня 2017 року ДФС України прийняті рішення № 158019/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 162 від 23.06.2017 в ЄРПН, № 158020/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 191 від 28.06.2017 в ЄРПН та № 158023/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 192 від 28.06.2017 в ЄРПН.

Суд зазначає, що абзацем 1 Постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" № 190 від 29.03.2017 встановлено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Абзацем 2 Постанови № 190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Проте, в рішеннях не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

На думку суду, оскаржувані рішення не містять чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та ТОВ "Світ Лоджистік", ПАТ "Харківське автотранспортне підприємство № 16363", та на те, що такі документи надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних № 162 від 23.06.2017, № 191 від 28.06.2017 та № 192 від 28.06.2017.

Відповідно до п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМ України № 1246 від 29.12.2010, (зі змінами), яким передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду). У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" в частині визнання протиправними та скасувати рішень Державної фіскальної служби України комісії ДФС України про відмову реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.09.2017 № 158019/37780643, № 158020/37780643, № 158023/37780643 та зобов'язати здійснити реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних № 162 від 23.06.2017, № 191 від 28.06.2017 та № 192 від 28.06.2017, поданих товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика".

Згідно з частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" в повному обсязі.

Згідно частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 17, 50, 160-163, 167, 185, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 14.09.2017 № 158019/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 162 від 23.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних, № 158020/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 191 від 28.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних та № 158023/37780643 про відмову у реєстрації податкової накладної № 192 від 28.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 162 від 23.06.2017, № 191 від 28.06.2017 та № 192 від 28.06.2017, подані товариством з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика".

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ІДС-Логістика" (код ЄДРПОУ 37780643) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) судовий збір у розмірі 4800 (чотири тисячі вісімсот) грн 00 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлено 12 грудня 2017 року.

Головуючий суддя А.С. Мороко

Судді Д.А. Волошин

М.М. Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2017
Оприлюднено15.12.2017
Номер документу70891155
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/4807/17

Ухвала від 31.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 29.12.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 06.12.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

Ухвала від 20.10.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

Ухвала від 17.10.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні