Постанова
від 14.11.2017 по справі 810/3482/17
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 листопада 2017 року № 810/3482/17

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Василенко Г.Ю., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області до Приватного підприємства "Гриф" про стягнення штрафу,

в с т а н о в и в:

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області звернулось до суду з позовом до Приватного підприємства "Гриф" про стягнення штрафу в розмірі 2550 грн. відповідно до рішень № 6 та № 7 від 11.04.2017 року.

Позивач зазначив, що за порушення законодавства про рекламу, а саме за не надання інформації на вимогу Головного управління Держпродспоживслужби, та у відповідності до вимог ч. 2 ст. 26 Закону України "Про рекламу" та ст. 8 Закону України "Про рекламу" до відповідача застосовано штрафи в розмірі 1700 грн., та в розмірі 850 грн.

Ухвалою від 18.10.2017 судом відкрито скорочене провадження а адміністративній справі, відповідачу запропоновано, в разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на їх підтвердження або заяву про визнання позову.

На день судового розгляду відповідач в установлений судом строк заперечень проти позову, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надіслав. Копія ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі була надіслана відповідачу за адресою його місцезнаходження згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення №0113326492840.

За таких обставин справа розглядалась судом за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши позовну заяву, дослідивши інші матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до статті 1 Закону "Про рекламу" реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Процедура та порядок здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу у сфері захисту прав споживачів реклами встановлений ст. 26 Закону України "Про рекламу" та Порядком накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.04 № 693.

Зокрема. ч.2 ст. 26 Закону України "Про рекламу", на вимогу органів державної влади, на які згідно із законом покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні та/або письмові пояснення, відео - та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.

Крім того, відповідний орган державної влади має право: вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами усунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, що перешкоджають здійсненню державного контролю; надавати (надсилати) рекламодавцям, виробникам та розповсюджувачам реклами обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень; приймати рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння в рекламі неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження; приймати рішення про зупинення розповсюдження відповідної реклами.

Органи державної влади зобов'язані повідомляти рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами про розгляд справ про порушення ними вимог законодавства про рекламу не менше ніж за п'ять робочих днів до дати розгляду справи.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем в рамках проведення контролю виявлено розповсюдження реклами з ознаками порушення вимог ч. 8 ст. 8 Закону України "Про рекламу", а саме, разом із зазначенням ціни в гривні в дужках зазначено ціни в іноземній валюті.

Так, Головним управлінням Держпродспоживслужби направлено ПП "Гриф" вимогу № 10-01-21/1100 про надання інформації, що необхідна позивачу для здійснення повноважень. Дану вимогу отримано відповідачем, але проігноровано та інформацію необхідну для здійснення повноважень не надано.

В результаті ігнорування попередньої вимоги, Головним управління було направлено повторну вимогу №10-01-21/1509, однак відповідач на розгляд справи не з'явився та повторно не надав інформацію необхідну для здійснення повноважень.

В зв'язку із зазначеним та відповідно до вимог ч. 2 ст. 26 Закону України "Про рекламу" Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області прийнято рішення № 6 від 11.04.2017 згідно якого відповідачу накладено штраф в розмірі 1700 грн. та відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України Про рекламу Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області прийнято рішення № 7 від 11.04.2017 року про накладення штрафу в розмірі 850 грн.

Вказані рішення із супровідним листом надіслано ПП Гриф , однак відповідачем не виконано вимог Закону України "Про рекламу".

Отже, штраф за порушення законодавства про рекламу в загальному розмірі становить 2550 грн.

Відповідно до п. 20 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №693 сума штрафів за порушення законодавства про рекламу сплачується добровільно або стягується в судовому порядку відповідно до законодавства.

Наявність у відповідача штрафу підтверджується наявними в матеріалах справи доказами. На момент розгляду справи доказів погашення штрафу в повному обсязі відповідачем суду не надано.

Оскільки відповідачем не виконано вимог Закону України "Про рекламу" та добровільно не сплачено суми штрафу за порушення законодавства про рекламу, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 11, 14, 33, 70, 71, 72, 86, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з приватного підприємства "Гриф" (код ЄДРПОУ 20603918) на користь державного бюджету штраф за порушення законодавства про рекламу в загальній сумі 2550 (дві тисячі п'ятсот п'ятдесят) грн.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя Василенко Г.Ю.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2017
Оприлюднено14.12.2017
Номер документу70948596
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3482/17

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Постанова від 14.11.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні