Ухвала
від 12.12.2017 по справі 522/21667/17
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

12.12.2017

Справа 522/21667/17

Провадження №1-КС/522/23613/17

У Х В А Л А

12 грудня 2017 року

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ по кримінальному провадженню № 12015160500011799 від 10.12.2015 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

11 грудня 2017 року слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з заступником начальника відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Як вбачається з клопотання слідчого,

Слідчим управлінням ГУ НП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015160500011799 від 10.12.2015 з правовою кваліфікацією за ч.3 ст. 191 ч. 1 ст. 366 КК України, за фактом складання службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » завідомо неправдивих офіційних документів та за фактом того, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстроване: АДРЕСА_1 , ПП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) зареєстроване: АДРЕСА_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), зареєстроване: АДРЕСА_3 вступивши в змову зі службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 , АДРЕСА_4 у період часу з липня 2015 року по липень 2016, під час проведення реконструкції на об`єкті КПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 привласнили та розтратили бюджетні грошові кошти, які було виділено для проведення вказаних робіт.

Встановлено, що18.05.2016 до Хмельницького ВП Малиновського відділу поліції в місті Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області надійшли матеріали ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо перевірки дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 », «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 », розташованого за адресою: АДРЕСА_5 » та «Реконструкція автодороги по вул. Марсельській до Дніпропетровської дороги в м. Одесі» за період з 01.01.2014 по 31.07.2015 року, проведених ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Відповідно до вказаного акту перевірки ІНФОРМАЦІЯ_5 від 31.08.2015 № 31-13/237, в ході здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 », «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виявлені наступні порушення:

Конкурсні пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » не відповідають вимогам документації конкурсних торгів, оскільки частина документів складена російською мовою;

Відсутність у учасників, згідно наданих довідок, всього необхідного обладнання, передбаченого технічним завданням;

Надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » однакових тех.паспортів та інструкцій на окреме обладнання та механізми;

Можливі ознаки змови між учасниками (про встановлені факти ДФІ проінформовано ІНФОРМАЦІЯ_6 );

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що при здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 . Корегування» учасниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » у своїх пропозиціях подано однакові наступні технічні паспорти:

«Керівництво по експлуатації бетононасосуThom-Katt»;

паспорт на кран автомобільний 10т шасі ЗІЛ 133ГЯ з гідравлічним приводом НОМЕР_4 ;

паспорт на кран автомобільний КС-3577 реєстраційний номер №7260 від 06.05.1987;

формуляр компресора ПК 1, 75А, ПК-3,5А, ПК-5,25А 33.00.00.00-019ФО;

паспорт монтажного крана на гусеничному ходу РДК-25-2;

документ на прес спеціальний гідравлічний НОМЕР_5 ;

паспорт на прес ножиці комбіновані НВ 5222;

паспорт листових ножиць;

При здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 », розташованого за адресою: АДРЕСА_5 » учасниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » у своїх пропозиціях подано однакові наступні технічні паспорти:

- паспорт на випрямляч зварювальний «Патон ВД-400» типу ВД-400 СГД УДГУ;

- паспорт на домкрат гідравлічний автономний ДГ-100 Г / П НОМЕР_6 ;

- паспорт на бункер для перенесення бетону, модель 2500/70/2;

- керівництво з експлуатаціївібротромбовки MR60H\ MR68H\ MR75R;

- керівництво з експлуатації вібраторів електричних, глибино ручних з гнучкого валом;

Також встановлено, що згідно довідок про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази частина з обладнання технічна документація якого аналогічна в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » є орендованим та надається замовнику третіми особами для здійснення відповідних робіт.

В ході розслідування встановлено, що розпорядником бюджетних грошових коштів є ІНФОРМАЦІЯ_3 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_7 , які було перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у якості оплати за виконані ремонтно-будівельні роботи вКПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 .

У відповідності до тендерної документації, яку вилучено під час досудового розслідування встановлено, що протоколом № 11\Т-2 від 22.04.2015 затверджено документацію конкурсних торгів, проектно-кошторисну документацію в якій визначено, що об`єкт має третю категорію складності та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Переможцем конкурсних торгів визнано підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з яким розпорядником бюджетних коштів (замовником) ІНФОРМАЦІЯ_7 укладено договір № 23-15\П від 09.07.2015 на суму 22220232 гривень, з терміном виконання робіт з липня 2015 по липень 2016.

Також встановлено, що у вказаний проміжок часу на території КПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 збудовано дерев`яні корпуси, в яких в нічний час з 16.09.2017 по 17.09.2017сталася пожежа, та у яких підрядні роботи виконано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та субпідрядними підприємствами.

В ході проведення аналітичного дослідження фінансової діяльності підприємств, які фактично виконували будівельні роботи на вказаному об`єкті, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_4 » встановлено наступне. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у період діяльності з т01.07.2015 по 31.05.2017 отримувало від ІНФОРМАЦІЯ_8 за роботи з реконструкції будівель МОСК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 державні кошти у загальній сумі 46205233 гривень. Аналізом подальшого руху грошових коштів встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у період з 01.07.2015 по 31.05.2017 перерахувало державні кошти на рахунок ПП « ОСОБА_4 » у загальній сумі 9640540 та 39586500 грн. Крім цього, ПП « ОСОБА_4 » перерахувало кошти у загальній сумі 1943806, 02 грн. на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Також, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у період з 01.07.2015 по 31.05.2017 перерахувало державні кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у загальній сумі 20448168 грн.

В подальшому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перерахувало кошти на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ). Аналізом фінансово-господарської діяльності та показників податкової звітності вказаних підприємств встановлено нереальність здійснення документально оформлених господарських операцій вказаними суб`єктами господарювання, операції мали одноразовий характер та були проведені у вкрай складних та заплутаних умовах. Таким чином, дослідженням встановлено та обґрунтовано доведено, що у період з 01.08.2015 по 31.05.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало державні кошти у сумі 1738909 грн. на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_4 », які у подальшому були перераховані на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ) за нереальними правочинами, у зв`язку з чим такі фінансові операції мають ризик легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Згідно податковим відомостям та аналітичного дослідження, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) державні кошти перераховувалися на розрахунковий рахунок № НОМЕР_10 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_7 ) на розрахунковий рахунок № НОМЕР_11 , відкриті у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (МФО НОМЕР_12 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_8 .

Так, з метою встановлення руху державних грошових коштів, отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за операції, які мають ознаки фіктивних, а також осіб, які заволоділи вказаними грошовими коштами виникла необхідність у здійснені тимчасового доступу до інформації про рух грошових коштів вказаного підприємства.

Посилаючись на зазначене, а також на та те, що іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою перерахованих документів немає можливості, за відсутності зазначених документів, слідчий просила надати тимчасовий доступ із можливістю вилучення оригіналів документів, які становлять банківську таємницю, а саме:

- заяв про відкриття/закриття рахунків № НОМЕР_10 та № НОМЕР_11 , карток зі зразками підписів та відбитками печаток підприємства, статутів, установчих договорів підприємства, належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкту підприємницької діяльності чи осіб, на ім`я яких відкрито такий рахунок, або осіб, які на підставі довіреності чи доручень мали право на управління таким рахунком, свідоцтв про державну реєстрацію в органах виконавчої влади, документів, що підтверджують взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), документів, що підтверджують реєстрацію підприємства в органах Пенсійного фонду України, довідок про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, страхових свідоцтв, що підтверджують реєстрацію підприємства у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платників соціальних страхових внесків, копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаних підприємств, надано право розпорядження рахунками та підписання розрахункових документів), протоколів Загальних зборів учасників підприємства про створення підприємства та обрання керівників підприємства, наказів про призначення на посади осіб, які фігурують у картках зі зразками підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів, договорів на розрахунково-касове обслуговування відповідного підприємства та фізичних осіб, договорів щодо надання зазначеною банківською установою вказаній юридичній особі послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт-банк (а також будь - яких додатків до таких договорів, якщо вони складались), а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаних операцій, заяв на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки, заяв на дозвіл працювати без печатки, яка тимчасово відсутня, опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такі складались), інших документів, які надавались вказаними юридичними та фізичними особами до зазначеної банківської установи у зв`язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням рахунків;

- роздруківок руху коштів (на паперовому та магнітному носіях) по рахункам № НОМЕР_10 та № НОМЕР_11 , грошових чеків щодо зняття готівки із указаного рахунку, за період з 01.01.2015 по дату винесення судом ухвали, із зазначенням дат операцій, повною розшифровкою контрагентів та призначенням платежів, адреси банкоматів, з яких здійснювалось поповнення рахунку на зняття грошових коштів з обов`язковим наданням фото або відео записів моментів поповнення та зняття грошових коштів для встановлення осіб, які здійснювали операції з вказаними рахунками, інформацію щодо ІР-адрес з якої проводились транзакції в системі по вказаним картковим рахункам та контактні номери телефонів у період часу з дня відкриття рахунку до моменту виконання ухвали суду;

- усіх відомостей (прізвище, ім`я та по-батькові), а також копій документів (паспорту, довіреності) щодо осіб, які отримували готівкові грошові кошти з вказаних вище банківських рахунків;

- платіжних доручень указаної юридичної особи та меморіальних ордерів банку; прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідних підприємств, фізичних осіб, грошових коштів на вказані вище рахунки; будь-яких інших документів щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо) по вказаним рахункам;

- вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом Банку;

- усіх договорів, укладених на користь чи за дорученням указаної юридичної особи, за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали, в тому числі, договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів, які знаходяться у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (МФО НОМЕР_12 ), АДРЕСА_4 ).

При цьому, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання просила провести без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

У судове засідання слідчий не з`явилась, проте звернулась до суду з заявою в якій підтримала подане клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів і просила розглядати його за її відсутності.

Особа, у володінні якої знаходиться зазначена в клопотанні інформація в судове засідання не викликався у зв`язку з заявленим слідчим клопотанням.

Розглянувши клопотання, дослідивши надані докази, суд, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, так як:

Згідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Аналіз наданих суду матеріалів провадження, дозволяють суду прийти до висновку, що у справі наявні всі передбачені законом підстави для задоволення клопотання та надання тимчасового доступу до речей і документів, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні з наведених вище обставин.

Під час досудового розслідування, з метою встановлення руху державних грошових коштів, отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за операції, які мають ознаки фіктивних, а також осіб, які заволоділи вказаними грошовими коштами виникла необхідність у здійснені тимчасового доступу до інформації про рух грошових коштів вказаного підприємства.

Підстав для відмови в задоволенні клопотання суд не вбачає.

За таких обставин, керуючись ст.ст. 159-163 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про розгляд за її відсутності - задовольнити.

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати тимчасовий доступ із можливістю вилучення оригіналів документів, які становлять банківську таємницю, а саме:

- заяв про відкриття/закриття рахунків № НОМЕР_10 та № НОМЕР_11 , карток зі зразками підписів та відбитками печаток підприємства, статутів, установчих договорів підприємства, належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкту підприємницької діяльності чи осіб, на ім`я яких відкрито такий рахунок, або осіб, які на підставі довіреності чи доручень мали право на управління таким рахунком, свідоцтв про державну реєстрацію в органах виконавчої влади, документів, що підтверджують взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), документів, що підтверджують реєстрацію підприємства в органах Пенсійного фонду України, довідок про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, страхових свідоцтв, що підтверджують реєстрацію підприємства у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платників соціальних страхових внесків, копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаних підприємств, надано право розпорядження рахунками та підписання розрахункових документів), протоколів Загальних зборів учасників підприємства про створення підприємства та обрання керівників підприємства, наказів про призначення на посади осіб, які фігурують у картках зі зразками підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів, договорів на розрахунково-касове обслуговування відповідного підприємства та фізичних осіб, договорів щодо надання зазначеною банківською установою вказаній юридичній особі послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт-банк (а також будь - яких додатків до таких договорів, якщо вони складались), а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаних операцій, заяв на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки, заяв на дозвіл працювати без печатки, яка тимчасово відсутня, опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такі складались), інших документів, які надавались вказаними юридичними та фізичними особами до зазначеної банківської установи у зв`язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням рахунків;

- роздруківок руху коштів (на паперовому та магнітному носіях) по рахункам № НОМЕР_10 та № НОМЕР_11 , грошових чеків щодо зняття готівки із указаного рахунку, за період з 01.01.2015 по дату винесення судом ухвали, із зазначенням дат операцій, повною розшифровкою контрагентів та призначенням платежів, адреси банкоматів, з яких здійснювалось поповнення рахунку на зняття грошових коштів з обов`язковим наданням фото або відео записів моментів поповнення та зняття грошових коштів для встановлення осіб, які здійснювали операції з вказаними рахунками, інформацію щодо ІР-адрес з якої проводились транзакції в системі по вказаним картковим рахункам та контактні номери телефонів у період часу з дня відкриття рахунку до моменту виконання ухвали суду;

- усіх відомостей (прізвище, ім`я та по-батькові), а також копій документів (паспорту, довіреності) щодо осіб, які отримували готівкові грошові кошти з вказаних вище банківських рахунків;

- платіжних доручень указаної юридичної особи та меморіальних ордерів банку; прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідних підприємств, фізичних осіб, грошових коштів на вказані вище рахунки; будь-яких інших документів щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо) по вказаним рахункам;

- вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом Банку;

- усіх договорів, укладених на користь чи за дорученням указаної юридичної особи, за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали, в тому числі, договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів, які знаходяться у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (МФО НОМЕР_12 ), АДРЕСА_4 ).

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення12.12.2017
Оприлюднено09.03.2023

Судовий реєстр по справі —522/21667/17

Ухвала від 02.08.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 16.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 30.01.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Толкаченко О. О.

Ухвала від 18.12.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 18.12.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 18.12.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 16.11.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 16.11.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 12.12.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Ухвала від 12.12.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні