Ухвала
від 04.12.2017 по справі 826/15620/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про відкриття провадження в адміністративній справі 04 грудня 2017 рокум. Київ№ 826/15620/17 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Чудак О.М., розглянувши позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Новітрейд» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Новітрейд» до Державної фіскальної служби України (ДФС України) про визнання протиправними та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України (комісія ДФС України) від 17.11.2017 №298809/40144176 про відмову в реєстрації податкової накладної від 20.10.2017 №37, рішення комісії ДФС України від 17.11.2017 №298810/40144176 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2017 №61, рішення комісії ДФС України від 17.11.2017 №298808/40144176 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.10.2017 №62; зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні від 20.10.2017 №37, від 31.10.2017 №61 та від 31.10.2017 №62. При підготовці справи до судового розгляду суддя встановив, що судове рішення у даній справі може вплинути на права і обов'язки комісії ДФС України, яка не є стороною у справі, та дійшов висновку про необхідність залучення комісії ДФС України до участі в справі як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача. Суд зазначає, що оскаржуване позивачем рішення прийнято комісією ДФС України, яка уповноважена на прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації. Позов належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 53, 69, 71, 79, 106, 107, 110, 111, 160, 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, УХВАЛИВ: Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Новітрейд» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії. Призначити у справі попереднє судове засідання, яке відбудеться 16 квітня 2018 року о 13:00 год. в залі судового засідання №9 Окружного адміністративного суду міста Києва, що знаходиться за адресою: місто Київ, вулиця Болбочана Петра, 8. Запропонувати позивачу надати у попереднє судове засідання: - власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на час відкриття провадження в адміністративній справі; - оригінали долучених до позову документів для їх огляду у попередньому судовому засіданні. Витребувати у відповідача та зобов'язати його надати у попереднє судове засідання: - письмові заперечення проти позову (три примірники) разом із засвідченими копіями наявних письмових доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позову). Залучити комісію Державної фіскальної служби України до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача. Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення. Відповідно до частини першої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України. Суддя                                                                                           О.М. Чудак Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати  в  суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити  підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право  визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено20.12.2017
Номер документу71055591
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15620/17

Ухвала від 07.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні