Постанова
від 18.12.2017 по справі 596/2004/17
ГУСЯТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"18" грудня 2017 р. Справа № 596/2004/17

Суддя Гусятинського районного суду Тернопільської області Лисюк І.О. ознайомившись із матеріалами, які надійшли від Державної фіскальної служби України Головного Управління ДФС у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1, українця, гр. України, директора ПСК Маркет Теко-Гусятин ГРСТ за ст. 163-2 ч.1 КпАП України,-

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається із змісту протоколу про адміністративне правопорушення серії АА № 592906 від 24.11.2017 року, ОСОБА_1, будучи директором ПСК Маркет Теко-Гусятин ГРСТ здійснив адміністративне правопорушення яке полягає у несвоєчасному поданні посадовими особами підприємства, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов язкових платежів), чим порушено ч.1 ст.163-2, акцизний податок за вересень 2017 року всумі 2639 грн. сплачено 03.11.2017 року при граничному терміні сплати - 30.10.2017 року.

Відповідно до змісту статті 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання, зокрема, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Згідно зі ст. 252 КУпАП посадова особа при розгляді справи про адміністративне правопорушення оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Стаття 256 КУпАП передбачає вимоги до змісту протоколу про адміністративне правопорушення, зокрема у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

При підготовці справи до розгляду суддею встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення складений без дотримання вимог ст. ст. 254, 256, 268 КУпАП та Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 липня 2016 р. за № 1046/29176 .

Оглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя приходить до висновку, що вказана справа про адміністративне правопорушення направлена до суду підлягає неналежному оформленю, оскільки у матеріалах справи про адміністративне правопорушення та в протоколі про адміністративне правопорушення серії АА № 592906 від 24 листопада 2017 року прізвище порушника записано, як ОСОБА_1, окрім того не вказана дата народження правопорушника.

Як слідує із паспорта громадянина України серії НЮ 069578, порушника звати ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_2.

В силу ч.ч. 1, 2 ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

За таких обставин вважаю, що матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-2 КУпАП слід направити до Державної фіскальної служби України Головного Управління ДФС у Тернопільській області для належного дооформлення.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 7, 256, 278, 284, 294 КУпАП, -

ПОСТАНОВИВ:

Матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення повернути до Державної фіскальної служби України Головного Управління ДФС у Тернопільській області для належного дооформлення.

Суддя: підпис

З оригіналом вірно.

Суддя Гусятинського районного суду І.О.Лисюк

СудГусятинський районний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення18.12.2017
Оприлюднено21.12.2017
Номер документу71066249
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —596/2004/17

Постанова від 30.01.2018

Адмінправопорушення

Гусятинський районний суд Тернопільської області

Митражик Е. М.

Постанова від 18.12.2017

Адмінправопорушення

Гусятинський районний суд Тернопільської області

Лисюк І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні