ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
14.12.2017 Справа № 904/9348/17
про стягнення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги
Суддя Панна С.П.
Представники:
від позивача: ОСОБА_1- представник за дов. № б/н від 04.11.2017 року.
від відповідача: не з'явився
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Сітісервіс-КР» звернулось до господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Приватного підприємства „Повірений» про стягнення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги у розмірі 13224,24 грн., судового збору.
Позовні вимоги обґрунтовані несплатою відповідачем заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги.
Представник позивача у судовому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог у повному обсязі, надав до суду пояснення по справі від 14.12.2017 року, в яких зазначає, що за період з 01.01.2015 року по 01.10.2017 року вони надавали вчасно послуги з утримання будинку і прибудинкової території за адресою м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі 38. Відповідно до вказаного будинку ПП „Повірений» є власником нежитлового приміщення № 45, загальною площею 214,5 кв.м.
Відповідач мотивований відзив на позовну заяву не надав, в судові засідання, які відбулись 16.11.2017 року та 14.12.2017 року не з'явився.
Відповідно до підпункту 3.9.1. пункту 3.9. постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 Господарського процесуального кодексу України.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3.9.2. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Справа згідно зі ст. 75 Господарського процесуального кодексу України розглядається за наявними в ній матеріалами.
Відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України у справі оголошувались вступна та резолютивна частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
27.12.2013 року між Товариством з обмеженою відповідальністю СІТІСЕРВІС-КР та Управлінням благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Криворізької міської ради було укладено Договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Дзержинському районі.
З 01.01.2015 року ТОВ СІТІСЕРВІС-КР здійснює функції з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Дзержинському району м. Кривого Рогу, забезпечення функціонування будинку, споруди або групи будинків та прибудинкових територій відповідно до їх цільового призначення і збереження їх споживчих якостей, забезпечення потреб власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень в отриманні житлово-комунальних послуг відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, зокрема і по вул. Криворіжсталі (колишня Орджонікідзе) буд.38.
Власником приміщення № 45 загальною площею 214,5м 2 , у вищезазначеному будинку є Приватне підприємство ПОВІРЕНИЙ
Відповідно до рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради №435 від 27.12.2011р., визначено перелік робіт на виконання послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території, періодичність та строки їх виконання, механізм проведення перерахунків. Крім того, рішенням встановлено, що тарифи на послуги для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) визначаються окремо по кожному будинку на рівні, встановленому для населення міста.
На підставі рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради №419 від 14.12.2011р. встановлено розмір тарифу на послугу з утримання будинків, споруд та прибудинкової території для населення Дзержинського району м.Кривого Рогу по кожному будинку окремо, які діяли у період з 2011 року по 01.05.2017 року.
Пунктом 1 якого вирішено встановити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій окремо по кожному будинку.
Згідно рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради №176 від 12.04.2017р. встановлено розмір тарифу на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, що надаються населенню м.Кривого Рогу ТОВ СІТІСЕРВІС-КР , які почали діяти з 01.05.2017р.
Нарахування за надані житлово-комунальні послуги проводяться на підставі Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 року №1875-IV.
Відповідно до ст.1 Закону України Про житлово-комунальні послуги споживачем житлово-комунальних послуг є фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу ; в свою чергу виконавцем послуг є суб'єкт господарювання (в даному випадку позивач), предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу (відповідно до установчих документів). Таким чином, позивач та відповідач є учасниками правовідносин з приводу надання виконавцем та своєчасної оплати споживачем вартості одержаних житлово-комунальних послуг.
З метою дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення своєчасного укладення договору з позивачем про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на адресу відповідача було направлено пропозицію укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №1003/05-17 від 10.03.2017, що підтверджується описом вкладення у цінний лист із відбитком поштового штампу від 14.03.2017 року. В добровільному порядку зазначений договір укладений не був.
Але відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг саме по собі не може бути підставою для звільнення споживача від оплат послуг у повному обсязі. Споживач повинен оплатити надані житлово-комунальні послуги, якщо відповідач фактично ними користувався. Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного суду від 30.10.2013р. у справі №6-59цс13.
Позивачем було надано Відповідачеві послуги з утримання будинку, споруд і прибудинкової території на загальну суму 13 224 грн. 24 коп. за період з 01.01.2015р. по 01.10.2017р., що було підтверджено розрахунком заборгованості та інформаційними довідками по нарахуванням за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для нежитлового приміщення за адресою:вул. Криворіжсталі38/45.
Відповідно до відомостей по видам послуг по будинку за період з 01.01.2015 по 31.12.2015 ТОВ СІТІСЕРВІС-КР надав суду копії первинної документації (наряди завдання та акти виконаних робіт), копії актів здачі-прийомки виконаних робіт та копії актів надання послуг підрядними організаціями, копії актів проведення дератизації та дезінсекції, а саме:
2. прибирання прибудинкової території: січень 2015-0,4983, акт приймання передачі виконаних робіт від 31.01.2015, лютий 2015-0,6813, акт приймання передачі виконаних робіт від 28.02.2015, березень 2015-0,5688, акт приймання передачі виконаних робіт від 31.03.2015, квітень 2015- 0,5467, приймання передачі виконаних робіт від 30.04.2015, травень 2015-0,5455, наряд-завдання № 3037 за квітень 2015, акт виконаних робіт від 27.05.2015, червень 2015-0,9751, наряд-завдання № 3355 за червень 2015, акт виконаних робіт від 30.06.2015, липень 2015-0,9039, наряд завдання № 4244 за липень 2015, акт виконаних робіт від 31.07.2015, серпень 2015-0,0622, наряд-завдання № 4377 за серпень 2015, акт виконаних робіт від 31.08.2015, вересень 2015- 0,7510, наряд-завдання № 5244 за вересень 2015, акт виконаних робіт від 31.09.2015, жовтень 2015-0,7241, наряд-завдання № 5505 за жовтень 2015, акт виконаних робіт від 31.10.2015, листопад 2015-0,1258, наряд-завдання № 6185 за листопад 2015, акт виконаних робіт від 19.11.2015, грудень 2015-0,7525, наряд-завдання № 6715 за грудень 2015, акт виконаних робіт від 15.12.2015, акт виконаних робіт від 30.12.2015
7. технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та з ліквідації аварій у внутрішьоквартирних мережах: січень 2015-0,2010, акт надання послуг №1 від 30.01.2015, акт надання послуг №3 від 30.01.2015, наряд-завдання № 1559 за січень 2015, лютий 2015-0,1625, акт надання послуг №1 від 27.02.2015, акт надання послуг №70 від 27.02.2015, наряд-завдання № 1909 за лютий 2015, березень 2015-1,1651, акт надання послуг №181 від 31.03.2015, акт надання послуг №7 від 31.03.2015, наряд-завдання № 2261 за березень 2015, акт виконаних робіт від 15.03.2015, наряд-завдання № 2329 за березень 2015, акт виконаних робіт від 20.03.2015, наряд-завдання № 2166 за березень 2015, акт виконаних робіт від 27.03.2015, наряд-завдання № 2042 за березень 2015, акт виконаних робіт від 30.03.2015, квітень 2015, 0,3389, наряд-завдання № 2451 за квітень 2015, акт надання послуг №236 від 20.04.2015, акт надання послуг №30 від 30.04.2015, травень 2015-0,1365, акт надання послуг №338 від 29.05.2015, червень 2015-0,3346, акт надання послуг №421 від 30.06.2015, акт надання послуг №12 від 30.06.2015, наряд-завдання № 3313 за червень 2015, дефектний акт від 15.06.2015, акт від 25.06.2015, липень 2015-0,1369, акт надання послуг №27 від 31.07.2015, акт надання послуг №9 від 31.07.2015, серпень 2015-0,1619, акт надання послуг №636 від 31.08.2015, акт надання послуг №35 від 31.08.2015, вересень 2015-0,1767, акт надання послуг №643 від 30.09.2015, акт надання послуг №41 від 31.09.2015, жовтень 2015-0,1473, акт надання послуг №788 від 30.10.2015, акт надання послуг №420 від 30.10.2015, наряд-завдання № 5420 за жовтень 2015, листопад 2015-0,2508, акт надання послуг №861 від 30.11.2015, акт надання послуг №460 від 30.11.2015, наряд-завдання № 6007 за листопад 2015, акт приймання передачі виконаних робіт від 17.11.2015, грудень 2015-0,2838, акт надання послуг №7 від 31.12.2015, акт надання послуг №506 від 31.12.2015, наряд-завдання № 6761 за грудень 2015
8. Дератизація: березень 2015-0,1726, акт надання послуг №396 від 26.03.2015, реєстр №396 від 26.03.2015, грудень 2015-0,2297, акт надання послуг №173 від 10.12.2015, реєстр №173 від 10.12.2015
9. Дезінсекція: червень 2015-0,1828, акт надання послуг №309 від 25.06.2015, жовтень 2015-0,2236, акт надання послуг №1506 від 23.10.2015, реєстр №1506 від 23.10.2015
10.Обслуговування димовентиляційних каналів: травень 2015-0,1995, наряд-завдання № 3018 за травень 2015, акт від 19.05.2015, наряд-завдання № 3018 за травень 2015, акт від 19.05.2015, акт виконаних робіт від 25.05.2015, акт виконаних робіт від 27.05.2015, акт виконаних робіт від 30.05.2015,жовтень 2015-0,0047, акт виконаних робіт від 07.10.2015, наряд-завдання № 6181 за листопад 2015, акт приймання передачі виконаних робіт від 18.11.2015
13. Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинкової території: січень 2015-0,9600, наряд-завдання № 1548 за січень 2015, акт виконаних робіт від 25.01.2015, наряд-завдання № 1647 за січень 2015, акт виконаних робіт від 10.01.2015, наряд-завдання № 1563 за січень 2015, акт виконаних робіт від 20.01.2015, акт виконаних робіт від 15.01.2015, березень 2015-0.0730, наряд-завдання № 2044 за березень 2015, акт виконаних робіт від 19.03.2015, квітень 2015-0,2183, наряд-завдання № 2441 за квітень 2015, акт виконаних робіт від 15.04.2015, червень 2015-0,9875, наряд-завдання № 3246 за червень 2015, акт виконаних робіт від 16.06.2015, наряд-завдання № 3277 червень 2015, акт виконаних робіт від 23.06.2015, липень 2015-3,1346, наряд-завдання № 3848 липень 2015, акт від 27.07.2015, акт надання послуг № 29 від 31.07.2015, акт від 03.07.2015, серпень 2015-0,0826, наряд-завдання № 4276 за серпень 2015, акт виконаних робіт від 10.08.2015, наряд-завдання № 4276 за серпень 2015, акт виконаних робіт від 20.08.2015, листопад 2015-0,4542, наряд-завдання № 5971 за листопад 2015, приймання передачі виконаних робіт від 23.11.2015, акт надання послуг № 51 від 30.11.2015
Відповідно до відомостей по видам послуг по будинку за період з 01.01.2016 по 31.12.2016 ТОВ СІТІСЕРВІС-КР надав суду копії первинної документації (наряди завдання та акти виконаних робіт), копії актів здачі-прийомки виконаних робіт та копії актів надання послуг підрядними організаціями, копії актів проведення дератизації та дезінсекції, а саме:
2. прибирання прибудинкової території: січень 2016-0,4479, наряд-завдання № 7081 за січень 2016, акт виконаних робіт від 11.01.2016, лютий 2016-0,7181, наряд-завдання № 7611 за січень 2016, акт виконаних робіт від 16.02.2016, акт виконаних робіт від 11.02.2016, березень 2016-0,8204, наряд-завдання №8103 за березень 2016, акт виконаних робіт від 21.03.2016, акт виконаних робіт від 10.03.2016, квітень 2016- 0,7594, наряд-завдання №8673 за квітень 2016, акт виконаних робіт від 13.04.2016, акт виконаних робіт від 08.04.2016, акт виконаних робіт від 01.04.2016, акт виконаних робіт від 06.04.2016, травень 2016-0,7868, наряд-завдання № 8963 за травень 2016, акт виконаних робіт від 30.05.2016, наряд-завдання № 9095 за травень 2016, акт виконаних робіт від 13.05.2016, червень 2016-0,7996, наряд-завдання № 9540 за червень 2016, акт виконаних робіт від 30.06.2016, наряд-завдання № 9602 за червень 2016, акт виконаних робіт від 17.06.2016, акт виконаних робіт від 13.06.2016, акт виконаних робіт від 03.06.2016, липень 2016-0,6940, наряд завдання № 9902 за липень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 29.07.2016, серпень 2016-0,8054, наряд-завдання № 10324 за серпень 2016, акт виконаних робіт від 19.08.2016, наряд-завдання № 10320 за серпень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 09.08.2016, вересень 2016- 0,7775, наряд-завдання № 10837 за вересень 2016, акт виконаних робіт від 16.09.2016, наряд-завдання № 10814 за вересень 2016, жовтень 2016-0,0737, наряд-завдання № 11309 за жовтень 2016, акт виконаних робіт від 31.10.2016, листопад 2016-0,6084, наряд-завдання № 11818 за листопад 2016, акт виконаних робіт від 21.11.2016, грудень 2015-0,7525, наряд-завдання № 6715 за грудень 2015, акт виконаних робіт від 15.12.2015, акт виконаних робіт від 30.12.2015
6. Обслуговування системи диспетчеризації: жовтень 2016-0,0746, акт виконання робіт від 31.10.2016, листопад 2016-0,0694, акт виконання робіт від 30.11.2016, грудень 2016-0,0715, акт виконання робіт від 30.12.2016
7. технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та з ліквідації аварій у внутрішьоквартирних мережах: січень 2016-0,7355, акт надання послуг №1 від 29.01.2016, акт надання послуг №1 від 29.01.2016, наряд-завдання № 6972 за січень 2016, акт виконаних робіт від 14.01.2016, наряд-завдання № 6939 за січень 2016, акт виконаних робіт від 16.01.2016,лютий 2016-0,6673, акт надання послуг №76 від 29.02.2016, акт надання послуг №76 від 29.02.2016, наряд-завдання № 7402 за лютий 2016, акт виконаних робіт від 01.02.2016, акт виконаних робіт від 01.02.2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 22.02.2016, березень 2016-0,1739, акт надання послуг №94 від 31.03.2016, акт надання послуг №104 від 31.03.2016, квітень 2016-0,1769, акт надання послуг №150 від 29.04.2016, акт надання послуг №6 від 29.04.2016, наряд-завдання № 8383 за квітень 2016, травень 2016-0,1740, акт надання послуг №12 від 31.05.2016, акт надання послуг №155 від 31.05.2016, червень 2016-1,4592, акт надання послуг №227 від 30.06.2016, акт надання послуг №2 від 30.06.2016, липень 2016-0,1745, акт надання послуг №10 від 29.07.2016, акт надання послуг №14 від 29.07.2016, серпень 2016-0,1802, акт надання послуг №308 від 31.08.2016, акт надання послуг №197 від 31.08.2016, вересень 2016-0,1781, акт надання послуг №497 від 30.09.2016, акт надання послуг №115 від 30.09.2016, наряд-завдання № 10855 за вересень 2016, жовтень 2016-0,1093, акт надання послуг №361 від 31.11.2016, акт надання послуг №420 від 30.10.2016, наряд-завдання № 5420 за жовтень 2016, листопад 2016-,0,7077, акт надання послуг №27 від 30.11.2016, наряд-завдання № 11525 за листопад 2016, акт приймання передачі виконаних робіт від 17.11.2016, наряд-завдання № 11544 за листопад 2016, грудень 2016-0,1131, акт надання послуг №30 від 30.12.2016, наряд-завдання № 12329 за грудень 2016, акт приймання передачі виконаних робіт від 29.12.2016
8. Дератизація: березень 2016-0,2259, акт надання послуг № 363 від 23.03.2016, реєстр № 363 від 23.03.2016, листопад 2016-0,2439, акт надання послуг № 67 від 23.11.2016, реєстр № 67 від 23.11.2016
9. Дезінсекція: вересень 2016-0,2239, акт надання послуг від 06.09.2016
10.Обслуговування димовентиляційних каналів: березень 2016-0,0358, наряд-завдання № 8003 за березень 2016, акт виконання робіт від 21.03.2016, акт виконання робіт від 04.03.2016, наряд-завдання № 8003 за березень 2016, травень 2016-0,1908, наряд-завдання № 8974 за травень 2016, акт виконання робіт 21.05.2016, листопад 2016-0,1903, наряд завдання № 11802 за листопад 2016, акт виконаних робіт за листопад 2016.
11. Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності: березень 2016-0,3662, акт № 566207/Б/Д від 15.03.2016, наряд-завдання № 8203 за березень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 26.03.2016, квітень 2016-0,0058, наряд-завдання № 8381 за квітень 2016, дефектний акт від 05.04.2016, серпень 2016-0,8439, наряд-завдання №10151 за серпень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 21.08.2016, дефектний акт від 09.08.2016, наряд-завдання № 10099 за серпень 2016, дефектний акт від 02.08.2016, листопад 2016-0,1791, наряд-завдання №11527 за листопад 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 30.11.2016, грудень 2016-0,0623, наряд-завдання № 12061 за грудень 2016
13. Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинкової території: лютий 2016-1,1490, дефектний акт від 01.02.2016, березень 2015-.0,0851, наряд-завдання № 8124 за березень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 23.03.2016, квітень 2016-0,0058, наряд-завдання № 8585 за квітень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 21.04.2016, травень 2016-0,7776, наряд-завдання № 8835 за травень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 20.05.2016, наряд-завдання № 8973 за травень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 25.05.2016, дефектний акт від 18.05.2016, наряд-завдання № 8976 за травень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 12.05.2016, липень 2016-0,0364, акт на списання допоміжних матеріалів від 31.07.2016, серпень 2016-2,2353, акт виконаних робіт № 15 від 17.08.2016, наряд-завдання № 10208 за серпень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 15.08.2016, наряд-завдання № 10279 за серпень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 30.08.2016, вересень 2016-0,9561, акт виконаних робіт № 19 від 19.09.2016, наряд-завдання № 10626 за вересень 2016, акт приймання-передачі виконаних робіт від 27.09.2016, жовтень 2016-1,0311, акт виконання робіт від 31.10.2016, акт виконання робіт від 07.10.2016, наряд-завдання № 11405 за жовтень 2016, акт приймання передачі виконаних робіт від 28.10.2016, наряд-завдання № 11031 за жовтень 2016, дефектний акт від 18.10.2016, акт від 17.10.2016, листопад 2016- 0,0804, наряд-завдання № 11529 за листопад 2016, акт приймання передачі виконаних робіт від 23.11.2016, акт надання послуг № 51 від 30.11.2015, грудень 2016-0,2131, наряд-завдання № 12018 за грудень 2016, акт приймання передачі виконаних робіт від 23.12.2016
Відповідно до відомостей по видам послуг по будинку за період з 01.01.2017 по 31.09.2017 ТОВ СІТІСЕРВІС-КР надав суду копії первинної документації (наряди завдання та акти виконаних робіт), копії актів здачі-прийомки виконаних робіт та копії актів надання послуг підрядними організаціями, копії актів проведення дератизації та дезінсекції, а саме:
2. прибирання прибудинкової території: січень 2017-0,8340, наряд-завдання № 12788 за січень 2017, акт виконаних робіт від 17.01.2017, лютий 2017-1,2040, наряд-завдання № 13305 за січень 2017, акт виконаних робіт від 13.02.2017, акт виконаних робіт від 11.02.2016, березень 2017-0,4429, наряд-завдання №13665 за березень 2017, акт виконаних робіт від 27.03.2017, акт виконаних робіт від 16.03.2017, квітень 2017- 0,3314, наряд-завдання №14080 за квітень 2017, акт виконаних робіт від 15.04.2017, акт виконаних робіт від 23.04.2017, травень 2017-0,4489, наряд-завдання № 14418 за травень 2017, акт виконаних робіт від 15.05.2017, наряд-завдання № 14742 за травень 2017, акт виконаних робіт від 30.05.2016, червень 2017-0,6009, наряд-завдання № 15079 за червень 2017, акт виконаних робіт від 13.06.2017, наряд-завдання № 15081 за червень 2017, липень 2017-0,4024, наряд завдання № 15246 за липень 2017, наряд завдання № 15550 за липень 2017, акт від 19.07.2017, серпень 2017-0,0949, наряд-завдання № 15909 за серпень 2017, акт виконаних робіт від 04.08.2017, вересень 2016-0,2328, наряд-завдання № 16295 за вересень 2017, акт виконаних робіт від 27.09.2017, наряд-завдання № 16540 за вересень 2017, акт виконаних робіт від 26.09.2017, наряд-завдання № 16335 за вересень 2017
6. Обслуговування системи диспетчеризації: січень 2017-0,2791, акт виконання робіт від 31.01.2017, лютий 2017-1,2625, акт виконання робіт від 28.02.2017, березень 2017-0,2671, акт виконання робіт від 31.03.2017, квітень 2017-0,1636, акт виконання робіт від 28.04.2017, травень 2017-0,1510, акт виконання робіт від 29.05.2017, червень 2017-0,1519, акт виконання робіт від 30.06.2017, липень 2017-1,9334, акт виконання робіт від 31.07.2017, серпень 2017-0,1554, акт виконання робіт від 31.08.2017, вересень 2017-0,1519, акт виконання робіт від 29.09.2017
7. технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та з ліквідації аварій у внутрішьоквартирних мережах: січень 2017-0,0839, наряд-завдання № 12707 за січень 2017, акт виконання робіт від 31.01.2017, лютий 2017-0,0844, акт на виконання робіт від 28.02.2017, дефектний акт від 16.02.2017, акт приймання-передачі виконаних робіт від 20.02.2017, наряд-завдання № 13080 за лютий 2017, акт приймання-передачі виконаних робіт від 16.02.2017, березень 2017-0,0830, акт на виконання робіт від 31.03.2017, наряд-завдання № 13613 за березень 2017, квітень 2017-0,0827, акт на виконання робіт від 28.04.2017, травень 2017-0,0554, акт виконання робіт від 31.05.2017, червень 2017-0,0569, акт на виконання робіт від 30.06.2017, липень 2017-0,0563, наряд-завдання № 15430 за липень 2017, наряд-завдання № 15656 за липень 2017, акт виконаних робіт від 24.07.2017, кошторис про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2017, акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017, акт виконання робіт від 31.07.2017, серпень 2017-0,0575, акт виконання робіт від 31.08.2017, вересень 2017-0,0563, акт виконання робіт від 29.09.2017
10.Обслуговування димовентиляційних каналів: червень 2017-0,1603, наряд-завдання №15206 за червень 2017, акт виконаних робіт від 15.06.2017
11. Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності: лютий 2017-6,4438, акт приймання виконаних робіт за лютий 2017, кошторис виконаних робіт за лютий 2017, акт на списання будматеріалів від 28.02.2017, квітень 2017-0,1463, наряд-завдання №14062 за квітень 2017, акт приймання-передачі виконаних робіт від 17.04.2017, наряд-завдання №13832 за квітень 2017, акт приймання-передачі виконаних робіт від 23.04.2017
13. Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинкової території: січень 2017-0,0360, акт здачі-прийняття робіт за січень 2017, акт на списання допоміжних матеріалів, лютий 2017-1,7471, акт здачі-приймання робіт за лютий 2017, наряд-завдання № 13086 за лютий 2017, наряд-завдання № 13085 за лютий 2017, березень 2017-1,1147, акт виконання робіт за березень 2017, наряд-завдання № 13396 за березень 2017, акт виконання робіт за березень 2017, наряд-завдання № 13496 за березень 2017, акт виконання робіт за березень 2017, травень 2017-0,2286, акт на списання допоміжних матеріалів від 19.05.2017, приймання-передачі виконаних робіт від 19.05.2017, червень 2017-1,2141, акт виконання робіт від 16.06.2017, наряд-завдання № 15134 за червень 2017, дефектний акт від 30.06.2017, липень 2017-0,1246, наряд-завдання № 15430 за липень 2017, акт виконаних робіт від 24.07.2017 року.
07.07.2017 позивачем було направлено відповідачеві ОСОБА_2 №139 від 07.07.2017 року за спожиті послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій про сплату заборгованості в poзмipi 13 224 грн. 24 коп. за період з 01.01.2015р. по 01.10.2017р. та рахунки за січень 2015р. - вересень 2017р. Які на дату розгляду справи не були оплачені відповідачем.
Однак, п. 201.1 Податкового кодексу України передбачено, що право на податковий кредит без ПН дає також "готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця". Оскільки в даному випадку рахунок підтверджує факт надання послуги, то він є первинним документом, а тому крім зазначених у п. 201.11 ПК України обов'язкових реквізитів, рахунок повинен мати: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Станом на час розгляду справи заборгованість залишилась неоплаченою відповідачем, в сумі 13 224 грн. 24 коп. за період з 01.01.2015р. по 01.10.2017р., яка підтверджується матеріалами справи та підлягає до стягнення.
В Постанові Судової палати у цивільних та господарських справах Верховного Суду України від 30.10.2013 року зазначено: згідно зі статтею 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на: 1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо); 2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо); 3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо); 4) послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд (заміна та підсилення елементів конструкцій та мереж, їх реконструкція, відновлення несучої спроможності несучих елементів конструкцій тощо).
Пунктом 1 частини першої статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачене право споживача одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг, при цьому такому праву прямо відповідає визначений пунктом 5 частини третьої статті 20 цього Закону обов'язок споживача оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Таким чином, згідно із зазначеними нормами закону споживачі зобов'язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними. Відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг сама по собі не може бути підставою для звільнення споживача від оплати послуг у повному обсязі.
Згідно статті 173 Господарського кодексу України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управлена сторона, у тому числі кредитор) має право вимогами від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод: кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.
За таких обставин суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню вимоги позивача щодо стягнення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги.
Судовий збір відповідно до ст.49 Господарського процесуального кодексу України покласти на відповідача.
Керуючись ст. ст. 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Приватного підприємства „Повірений» (50047, м.Кривий Ріг, вул.23 Лютого, буд. 68А, код ЄДРПОУ 32264336) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „Сітісервіс-КР» (50008, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 34А, офіс 3, код ЄДРПОУ 38788964) заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги в розмірі 13 224 грн. 24 коп. , судового збору в сумі 1600 грн. , про що видати наказ.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання і може бути оскарженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.
Повне рішення складено 18.12.2017 року.
Суддя ОСОБА_3
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2017 |
Оприлюднено | 21.12.2017 |
Номер документу | 71067440 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні