Справа № 282/1428/17
Провадження № 3/282/667/17
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 грудня 2017 року смт.Любар
Суддя Любарського районного суду Житомирської області - Вальчук В.В., розглянувши матеріали, які надійшли від заступника начальника-начальника Бердичівського управління ГУ ДФС у Житомирській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, керівника управління Держпродспоживслужби в Любарському районі (ЄДРПОУ 40346732),-
За ч. 1 ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
ВСТАНОВИВ:
18 грудня 2017 року протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1, за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП було передано на розгляд судді Вальчуку Валерію Вікторовичу.
Відповідно ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення, під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Згідно ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до п. 4, 5 розділу ІІ інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, зміст Протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП.
Усі реквізити Протоколу заповнюються розбірливим почерком державною мовою. Не допускаються закреслювання або виправлення відомостей, що заносяться до Протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як Протокол підписаний особою, відносно якої він складений.
Відповідно до абз. 2 п. 8 розділу ІІ інструкції, про ознайомлення із Протоколом особа щодо якої він складений, ставить у протоколі свій підпис. У разі відмови поставити підпис про це робиться відповідний запис у протоколі, який засвідчується підписом посадової особи органу доходів і зборів.
Згідно п. 10, 11 розділу ІІ інструкції, у разі відмови особи, щодо якої складається Протокол, від підписання Протоколу посадова особа органу доходів і зборів робить про це відповідний запис, який засвідчує своїм підписом та підписами свідків у разі їх наявності.
У разі ненадання особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, документів для складання Протоколу використовуються відомості про таку особу, наявні у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
У разі неможливості складання Протоколу за місцем вчинення адміністративного правопорушення Протокол складається в органі доходів і зборів. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, запрошується до органу доходів і зборів для складання та підписання Протоколу. У запрошенні зазначаються дата, час та місце складання Протоколу. Запрошення вважається належним чином врученим, якщо воно надіслано за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручено особисто такій особі.
Протокол № 20 від 01 грудня 2017 року складений головним державним ревізором інспектором Петяк О.М., відносно керівника управління Держпродспоживслужби в Любарському районі (ЄДРПОУ 40346732) ОСОБА_1 Однак протокол про вчинення адміністративного правопорушення має ряд порушень вимог КУпАП та інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, а саме: у протоколі не зазначено (повністю) прізвище ім'я та по батькові особи правопорушника, із протоколу не можливо встановити адресу проживання особи правопорушника (або ж адресу юридичної особи), у протоколі також наявний ряд виправлень, що є недопустимим згідно інструкції. Окрім цього, особу яка притягується до адміністративної відповідальності не ознайомлено зі змістом протоколу та не вручено його копію, натомість до протоколу додано акт про факт його неявки, однак до матеріалів справи не додано доказів того, що особі надсилалось запрошення про явку до органу доходів і зборів для складання та підписання протоколу.
З огляду на викладене, та у відповідності до ст. 256 КУпАП, вважаю за необхідне адміністративний матеріал повернути для належного оформлення.
Керуючись ст.ст. 256, 278, 283, 284 КУпАП,-
УХВАЛИВ:
Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, керівника управління Держпродспоживслужби в Любарському районі (ЄДРПОУ 40346732) за правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення, направити на доопрацювання до Бердичівського управління ГУ ДФС у Житомирській області
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: Вальчук В. В.
Суд | Любарський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2017 |
Оприлюднено | 21.12.2017 |
Номер документу | 71094333 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Любарський районний суд Житомирської області
Вальчук В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні